abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75939344
Een ''off topic'' vraagje voor de studenten die in dit topic hebben gereageerd: Wonen jullie allemaal nog bij je ouders ofzo?
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:59:56 #52
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_75943576
2009
- Januari 9 dagen Florida, rondgetrokken, Miami, Key West, Fort Lauderdale en Orlando
- Mei, weekend London
- Juli, 2 weken Portugal Algarve
- November, 5 dagen Athene
Redelijk dus, heb wel jaren erbij gehad dat ik meer weg was.

En voor 2010 nog geen concrete plannen, hoop naar USA/Hawai te kunnen gaan. Dubai en Athene staan ook op mijn verlanglijstje
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:47:13 #53
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75946510
2009
-Februari + Maart, 3 weken Thailand (Bangkok, Kanchanaburi, Phuket, Koh Samui)
-Juli, weekend Brussel
2010
-Februari, 5 dagen Praag

Verder zal het wel een last minute worden naar een warm land in de zomer.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_75949433
2009
- niet interessant

2010
-februari & maart elk weekend een grote Europese stad bezoeken (30 pond retourtje ryan air via londen sinds ik daar woon)
-afhankelijk van stage in de zomer (liefst in het buitenland uiteraard)
-zo weinig mogelijk nederland
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75953070
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef tomatenrood het volgende:
Een ''off topic'' vraagje voor de studenten die in dit topic hebben gereageerd: Wonen jullie allemaal nog bij je ouders ofzo?
Ik niet, maar heb tussen middelbare school en studie een half jaar fulltime gewerkt en tussen bachelor en master ook, en op die manier lekker kunnen sparen. Verder prioriteiten gesteld, zo ga ik weinig uit en ben ik niet iemand die elk weekend gaat shoppen voor nieuwe kleren, etc. Op die manier lukt het prima
pi_75953643
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik niet, maar heb tussen middelbare school en studie een half jaar fulltime gewerkt en tussen bachelor en master ook, en op die manier lekker kunnen sparen. Verder prioriteiten gesteld, zo ga ik weinig uit en ben ik niet iemand die elk weekend gaat shoppen voor nieuwe kleren, etc. Op die manier lukt het prima
En zo duur is reizen nou ook weer niet, ik betaal voor Londen - elke grote stad in europa een 30 pond voor een retourtje vliegticket, gooi daar nog een goedkoop hostel of slapen bij vrienden bij en zit je voor onder de 100 pond gebakken voor een leuke periode.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75954023
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En zo duur is reizen nou ook weer niet, ik betaal voor Londen - elke grote stad in europa een 30 pond voor een retourtje vliegticket, gooi daar nog een goedkoop hostel of slapen bij vrienden bij en zit je voor onder de 100 pond gebakken voor een leuke periode.
Precies. En voor verre reizen geld eigenlijk hetzelfde. Je moet even sparen voor het vliegticket, maar ter plekke betaal je geen drol (in veel landen). Zo was ik dit jaar aan een maand Vietnam slechts een fractie meer geld kwijt als vorig jaar aan 2.5 weken kamperen in Italie (!) Exclusief het vliegticket he.
pi_75954854
2009, een topjaar:
Center Parcs (moet ergens beginnen)
Ardennen, weekendje weg
Praag, 7 dagen
Andalusie, 15 dagen
Londen, 2 dagen
Dominicaanse Republiek, 9 dagen

2010:
Nog geen idee
Wil zoveel, kan zo weinig
All management is Strategic Management.
pi_75962741
quote:
Nee, wat gifkwal zegt: door het jaar heen geen gekke dingen doen, dan kan je leuke reisjes maken! Goed, een grote zomerreis zou ik niet ieder jaar kunnen betalen op de manier zoals ik die nu heb gedaan met veel reizen. Maar als je een retourtje Bangkok/Maleisie koopt kan je voor 1000 euro prima 3 weken weg. Ter plekke is het goedkoper dan thuisblijven. Verder zijn citytrips ook niet zo duur.
Misschien behoor jij tot een van de studenten die met z'n allen miljoenen laten liggen aan belastinggeld? Ik wil maar zeggen: als je ook op dit soort dingen let kan het je zo een paar honderd euro (= 2 citytrips) per jaar schelen!
TRV
  woensdag 23 december 2009 @ 12:55:20 #60
62913 Blik
The one and Only!
pi_75965776
Wegens verhuizing niet zoveel weg geweest als normaal. Er gaat toch meer geld doorheen dan je denkt als je eenmaal werkt en een nieuw huis koopt. En vanwege een geplande wereldreis gaat 2010 ook geen enorm reisjaar worden. Maar al met al is mijn reisjaar best goed te noemen:

2009:
April: lang weekend Vancouver
Mei: 2 weken training in omgeving Chicago (weekend in Chicago doorgebracht)
Mei: 3 dagen Dresden
Augustus: 4 weken Panama

Planning 2010:
week wintersport
4 weken Indonesie
citytrip Marrakesh

Planning 2011 (wereldreis):
Rusland
China
Tibet
Nepal
Nieuw-Zeeland
Argentinië
Ecuador
pi_75965916
ookal ben ik druk bezig met een opleiding: toch een goed jaar gehad & voor de boeg:

2009:
feb 3 weken maleisie, singapore, lobok, bali
aug: 3 weken italie (oa rome, bologna, toscane, sardinie)
sep: weekendje huisje veluwe + lang weekend londen (+coldplay)
nov: weekendje kortrijk eo

2010:
feb: 3 weken zuid india en de Andaman eilanden
juli t/m september: 3 maanden reizen en vrijw. werk in zuid-oost afrika (namibie, malawi, mozambique)

[ Bericht 3% gewijzigd door knuppelhout op 23-12-2009 13:07:01 ]
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 14:49:06 #62
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_75970719
2009 stond niet in het teken van overdreven veel reisjes. Maar het merendeel was erg geslaagd:

Weekend voorverkennen met collega's in Porto. Als vanouds.
Dobbelsteenavontuur in het zuidoosten van Frankrijk. Voor herhaling vatbaar.
Weekend fietsen met m'n vader in Friesland. Verrassend leuk.
Lang weekend British Open Squash in Manchester bijwonen. Tof.
Midweek met familie naar huisje in Drenthe vanwege 40 jarig huwelijk ouders.

Voor 2010 nog niet veel gepland. Wel zijn een aantal zaken zeker:

Lang weekend toeren richting het zuiden.
Weekend voorverkennen met collega's (bestemming nog onbekend).
Dobbelsteenavontuur in Oostenrijk. Zie topic in sig.
Weekend Antwerpen voor studie.
Lang weekend British Open Squash bijwonen (waarschijnlijk in Londen).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_76025951
2009: Niet veel weekendje naar Brussel geweest..

2010: Weekje skieen in Ladis/Fiss/Serfaus
Weekend naar Dublin
2 maanden naar zuid india (backpacken)
  Boks-Chick zaterdag 26 december 2009 @ 10:30:22 #64
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76069996
2009 niet gereisd door omstandigheden, maar ik hoop het in 2010 wat goed te maken.

Ik ben voornemens in 2010 de nodige stedentrips te maken. Barcelona, Berlijn, Antwerpen, Brussel, boottrip naar Edinburgh en wellicht Sevilla zien (wsch in combi met Barcelona oid).
Als het kan of ipv wat anders net hoe het uit komt wil ik ook wel weer langs Londen, Praag of Rome.

Voor de zomervakantie weet ik het nog niet zo goed. Ik hink op een paar gedachten. Ik wil namelijk (in tegenstelling tot de stedentrips) helemaal de natuur weer in, het liefst bergen. Ik ga heel vaak naar de dolomieten, maar wil eens kijken naar wat anders. Èn dit keer niet camperen, maar genieten van de luxe van een hotel of boerderij of landhuis ofzo. En dan vooral dus rust en veel zon, en het liefst met bergen. Strandvakanties doen me helemaal niets. Maar goed, daar ben ik dus nog over aan het nadenken. Als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen .

[ Bericht 25% gewijzigd door BrandX op 26-12-2009 10:53:24 ]
lolwut
pi_76094428
2009 was voor mij een mooi reisjaar. Alleen jammer dat ik dit jaar niet met PSV heb mee kunnen reizen wat ik andere jaren wel heb gedaan.

Januari Zuid Frankrijk: wintersport
Februari: Stockholm: stedentrip
April: Salou: 10daagse vakantie
Juli: Parijs: stedentrip
Augustus: Malgat de Mar: 10 daagse vakantie
Oktober: Londen: stedentrip

In 2010 begin ik in Februari met een reisje naar Hamburg. Verder zoek ik nog een leuke zomer bestemming en PArijs staat in de planning.

Verder misschien tussen door nog wat stedentrips/veotbalreizen
Football is for you and me, Not for fucking industrie
pi_76095411
Ik heb een heel goed reisjaar gehad dit jaar ... hopelijk kan ik dat even volhouden:
Jan: lang weekend Volendam
Febr: week New York
Maart: 2 weken Egypte (rondreis)
Maart: 5 dagen skien
Mei: lang weekend Dublin
Aug: weekend Amsterdam
Okt: lang weekend in huisje Weerterbergen
Nov/Dec: 4 weken Singapore & Nieuw-Zeeland

Volgende jaar staat op de planning:
Maart: week Las Vegas of Jordanie of Hongkong of misschien wel iets heel anders (ik mag niet zelf kiezen )
Maart: 5 dagen skien
Mei / Juni: 4 weken Peru & Galapagos eilanden
Sept of oktober: 2 weken midden-Europa met de camper

Ik heb er weer zin in!
pi_76100675
quote:
2010:
Grotendeels nog onbekend. Eind januari gaan we een weekje naar Tenerife, in de hoop nog wat warm(er) weer mee te pikken. Ik wil een langere reis van 3 weken maken maken in juni (serieuze kandidaat: Tanzania en een kortere van 2 weken in september naar 'nazomerzon' ergens in Europa (Andalucia of Turkije).
Kleine update: nazomerzon wordt twee weekjes (extra) winterzon in Thailand (goedkoop ticket ) in maart en de lange(re) reis wordt doorgeschoven naar september/oktober
pi_76102370
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Knakker het volgende:

[..]

Kleine update: nazomerzon wordt twee weekjes (extra) winterzon in Thailand (goedkoop ticket ) in maart en de lange(re) reis wordt doorgeschoven naar september/oktober
Lekker zeg!
pi_76106650
Dit jaar naar Barcelona en Londen geweest, wil ik 2010 weer naar Londen en naar Berlijn. Eigenlijk wil ik naar New York, nu nog een reisgenoot .
Tap tap tap
  zondag 27 december 2009 @ 17:02:49 #70
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_76108533
Druk jaar gehad, voor mijn doen althans!
In het voorjaar naar Hannover geweest, herdenking in Concentratiekamp Bergen-Belsen en wat sightseeing gedaan, daarna rondgetrokken door Kroatie, Slovenie, Oostenrijk, Hongarije, Tsjechie, Slowakije, Polen en tot slot een weekje verbleven in Berlijn. Daarna nog dagje naar Londen geweest, weekendje naar Dublin en twee weken vrijwilligerswerk gedaan via de YMCA met een internationale groep in (ook) concentratiekamp Bergen-Belsen!

Volgend jaar? Ik wil heel graag nog naar New York, zeker is al weer twee weken vrijwilligerswerk in Bergen-Belsen, 4 weken interrailen staat ook op de planning. Misschien in het voorjaar nog naar een leuke stad, hangt even van Ryanair af !
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
pi_76108828
2009
Hele maand juni in Zuid Frankrijk
September: 10 dagen Zuid Frankrijk
September: 5 dagen Praag
Oktober: 9 dagen Egypte rondreis
December: weekend Gent

2010

Maart: Cuba
Half mei tot half juni: Zuid Frankrijk
Herfst: Nepal of India of allebei
En dan nog wat stedentripjes tussendoor.
pi_76108865
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef conleche het volgende:
2009

2010

Maart: Cuba
India is leuk! Ga ik ook heen volgend jaar. En hopelijk ook een paar weken Egypte. En verder weet ik het nog niet.
pi_76114871
2009: Oostenrijk (wintersport, het jaarlijkse bedrijfsuitje), Marokko (lui lekkerland), Ijsland (rondje om de kerk voor 8 dagen) en Parijs (citytrip).

2010: Zwitserland (dezelfde wintersport) en daarna door naar Las Vegas en New York. Verdere plannen moeten nog bedacht worden....

Leuk topic!
pi_76265317
2009: Parijs (4x), New york, Washington, rondreis door het noord-oosten VS, zuid-Frankrijk, noord- Italië, en een aantal keer London. Ik tel stedentripjes dichtbij dan niet mee (zoals bijv. Antwerpen, Brugge etc).

2010: De plannen tot maart zijn alsvolgt:
Januari: London
Februari: Berlijn en Barcelona
De rest is nog onbekend. Ik denk van de zomer naar de VS te gaan, en verder staat sowieso Reykjavik nog op het programma. Wil nog meer weg, maar heb op het moment nog even geen concrete plannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2009 14:57:24 ]
  vrijdag 1 januari 2010 @ 08:30:05 #75
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76286274
Ik ga misschien backpacken in Griekenland met m'n broer of / en vakantie met vrienden in Spanje.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:59:08 #76
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_76291746
Ik ben in 2009 in de Baltische staten, Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italïe geweest.

In 2010 4 á 6 weken naar Canada en de VS, afhankelijk van de financiën

Heerlijk zo'n baan waar je 6 maanden per jaar vrij hebt maar toch goed betaald krijgt
pi_76294191
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:59 schreef kwaitnait het volgende:
Ik ben in 2009 in de Baltische staten, Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italïe geweest.

In 2010 4 á 6 weken naar Canada en de VS, afhankelijk van de financiën

Heerlijk zo'n baan waar je 6 maanden per jaar vrij hebt maar toch goed betaald krijgt
Vertel ons wat wij nu natuurlijk allemaal graag willen weten...
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:42:16 #78
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_76298776
natuurlijk, mijn fout Ik ben stuurman op zee. 6 maanden per jaar varen en de andere 6 maanden ben je vrij. Vaak als je van uit het buitenland naar huis vliegt, kan je je ticket (die betaald word door de rederij) laten verzetten zodat je daar ook nog wat rond reizen. Echt perfect
pi_76299916
2009:
- Gent: ben ik met vriendinnen 2009 begonnen
- India & Bhutan: rondreis van een week of 3
- IJsland: de grote ronde in 2 weken met een huurauto en slapen in zomerhuisjes

2010:
Nog vage plannen, maar waarschijnlijk:
- een paar dagen Porto of Lissabon (wat is leuker/mooier/gezelliger?)
- een paar dagen Edinburgh
- hopelijk een paar weken backpacken in Myanmar in de zomer
- heel misschien vanaf september wel een paar maanden in China en omgeving, maar dat idee staat nog in de kinderschoenen.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_76305712
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
- een paar dagen Porto of Lissabon (wat is leuker/mooier/gezelliger?)
Porto. Geen twijfel mogelijk.
pi_76307204
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:42 schreef kwaitnait het volgende:
natuurlijk, mijn fout Ik ben stuurman op zee. 6 maanden per jaar varen en de andere 6 maanden ben je vrij. Vaak als je van uit het buitenland naar huis vliegt, kan je je ticket (die betaald word door de rederij) laten verzetten zodat je daar ook nog wat rond reizen. Echt perfect
Tof zeg, dat dat zo goed georganiseerd is!!
En vooral ook dat je er de rest van het jaar ook nog lekker van kunt rondkomen!
 FR
pi_76316559
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:42 schreef kwaitnait het volgende:
Zeer relaxed!
pi_76319783
Reisjaar 2009 was 'mwah'.

Begonnen op 1 januari nog in Canterbury, was helaas zo ziek als een hond

Daarna pas weer een weekendje Duitsland met tent en motor gedaan. Slaapzakken bleken niet echt goed, dus na 2 dagen naar huis gevroren !

In de zomer 2 weken Franse Alpen gedaan. Genoten! Met tent en motor zo'n 3000km gereden

Daarna nog een los motorweekendje met wat vrienden, en dat was 't. veel te weinig, maargoed, arme studenten

2010:

Februari: Edinburgh
Mei: (lang) weekend Duitsland
Juli: huwelijksreis, wrsch naar Wales
en dan hopelijk tegen het eind van het jaar nog een tripje

het echte reizen komt pas over een paar jaar...
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:36:23 #84
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_76322331
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Tof zeg, dat dat zo goed georganiseerd is!!
En vooral ook dat je er de rest van het jaar ook nog lekker van kunt rondkomen!
Idd Ik ken jongens die alleen in noordwest Europa varen (Oostzee, Noordzee, Middellandse zee) die hun motor mee naar boord nemen die met de kraan aan en van boord wordt gezet. Als ze met verlof gaat gaan toeren ze met de motor via een omweg naar huis.
pi_76326433
2009
- wintersport Oostenrijk, een weekje (jan)
- zuid Engeland, een weekje (apr)
- Köln, een weekendje architectuur (2x)
- 4 weken Rusland - Mongolië - China (jul/aug)
- Londen, een weekje architectuur (okt)
- wintersport Italië, een weekje (dec)

2010
- wintersport Oostenrijk, een weekje (jan)
- Berlijn, een weekje architectuur (2x)
- Porto of Istanbul (nog te plannen)
- 5 weken vakstantie; Kazachstan, Uzbekistan, Tajikistan, Turkmenistan, Kirgistan (jul/aug)

Daarna is het geld weer een poosje op
  maandag 4 januari 2010 @ 21:56:04 #86
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76417139
quote:
Op maandag 21 december 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
2009:
- Februari (Minneapolis - Minnesota - USA)
- Mei (Parijs, Frankrijk)
- Mei (Bali, Indonesie)
- Juli (Lignano, Italie) en omgeving
- Augustus (Reykjavik, IJsland) en omgeving
- December (Rome, Italie)
- December (Parijs, Frankrijk)

IJsland, en Minneapolis waren top, maar heb voor mij doen verder best weinig gereisd dit jaar wat ik jammer vind.

2010:
- Februari (Noorwegen of Oostenrijk)
- Mei (Engeland of Zweden waarschijnlijk)
- Zomervakantie (Italie waarschijnlijk)
Het staat nu vast dat ik in Februari twee weken naar Amerika ga (Florida, Oregon, California)
pi_76418422
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Het staat nu vast dat ik in Februari twee weken naar Amerika ga (Florida, Oregon, California)
Rondreis?
  maandag 4 januari 2010 @ 22:55:25 #88
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76420217
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:19 schreef tevebe het volgende:

[..]

Rondreis?
Niet echt, een goede vriend van m'n pa heeft een bedrijfsfeestje, die heeft een huis in oregon en florida, maar hij viert het in florida, dus gaan we eerst daar heen (maar ik hoorde van m'n ma dat we vanuit flordia meteen doorgaan naar california) en daarna vliegen we dus california, naar iemand anders die m'n vader kent van z'n bedrijf ofzo. Maarja we gaan ook wel dingen apart doen denk ik.
pi_76430054
2009 was: 1 week Spanje:P
2010 wordt hopelijk: 1 week Zweden en/of week/weekend London
pi_76435793
Leuk topic!

2009:
In juni twee weken naar Egypte geweest. Voornamelijk op het strand gelegen, maar ook een uitstapje naar Cairo gemaakt, gesnorkeld en op een kameel gereden. Luxor zat eigenlijk ook in de planning, maar mijn vriend werd ziek, waardoor die trip niet door kon gaan.

In november een week naar Normandië en Bretagne. Het belangrijkste doel was het bezichtigen van Mont-St-Michel. Daarnaast naar o.a. Dinan, St. Malo en Mortain geweest, en de grootste waterval van West-Frankrijk gezien.

Beide vakanties waren heerlijk, met name de tweede, Mont-St-Michel was echt een kinderdroom van mij.

2010:
In juni een week naar New York.

In augustus twee weken Portugal (regio Lissabon).

Ben naar beide nog nooit geweest, dus erg benieuwd.
pi_76435888
quote:
Ik ben eveneens student, woon samen met mijn vriend. Dit jaar gaan we met mijn ouders naar NYC om hun 25-jarig huwelijk te vieren, voor ons wordt dat dus volledig betaald. We zouden zelf nu zo'n reis nog niet kunnen betalen .
pi_76435954
Ik ben in 2009 voor mijn werk geweest naar: spanje, italie, frankrijk, griekenland, turkije en engeland.

Voor plezier: slechts ardennen, londen en rome.

Voor 2010 staat een reis van 2 weken in de planning, waarheen is nog wat onduidelijk. Kanshebbers zijn oa thailand, Jordanie en china.
pi_76437395
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef conleche het volgende:
2009

2010

Maart: Cuba 4 weken USA, ben benieuwd hoe vaak de plannen nog veranderen gaan.
pi_76453302
2009: Niets !

2010: Mei en juni naar Indonesie, is al geboekt. 7,5 week
pi_76464351
Momenteel niet echt, misschien eens met de auto door Duitsland en Belgie toeren.
Niet echt super dus, misschien dat iemand mij kan tippen hoe ik een leuke reis kan maken met minimaal geld?

low budget aub
Junk van het jaar
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:33:56 #96
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_76466440
2009:
In april was er een 5-daagse trip naar New York City, met tevens een excursie naar Washington DC. Indrukwekkende trip moet ik zeggen.
In juli heb ik éénmaal overnacht in Rastatt, Zuidwest-Duitsland.
In oktober verbleef ik een weekend op Texel, uitwaaien met hoofdletter.
In november heb ik éénmaal overnacht vlakbij het Harzgebergte in Centraal-Duitsland.

2010:
Een verblijf van 2 weken aan de Spaanse oostkust in juni is inmiddels geboekt. Verder wil ik New York weer bezoeken dit jaar, maar op z'n vroegst zal dat gebeuren in augustus ofzo. Oostenrijk wil ik ook aandoen, magnifiek toeren over de Hochalpenstrasse. Uiteraard zullen weer spontane flitstrips naar locaties in Duitsland gemaakt worden, en ook Texel zal niet overgeslagen worden. Frankrijk is een mogelijkheid, maar nog geen garantie vanwege de taalbarriére.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_76471867
2009
Afgelopen jaar ben ik 5 keer op vakantie geweest. In januari was er een lang weekend Brussel met mijn vriendin. In maart ben ik 5 dagen naar Praag geweest, met een uitstapje naar Kutna Hora. In mei was er een studiereis naar Frankrijk (Normandië en Bretagne). In de zomer ben ik 4 weken met mijn vriendin naar Spanje geweest, met de auto door Andalusië touren. In december heb ik nog een week door Engeland gereden met een vriend, naar York, Durham, het Lake District en Carlisle (Hadrians Wall).
Het jaar ben ik geëindigd in Gent, met mijn vriendin weer. Kortom, een zeer goed reisjaar.

2010
Het jaar begon goed, aangezien ik nog steeds in Gent zat. Over 3 weken ga ik een week naar Egypte om te duiken. Vervolgens ga ik in de zomer met mijn vriendin met de auto via Slovenië, Kroatië en Bosnië naar Roemenië. Daarna ga ik met vrienden in juli naar Exitfest (in Servië), om in december nog naar Engeland te gaan voor een weekje.

Aangezien ik dit jaar voor mijn studie naar het buitenland ga zal ik in dat land ook de nodige uitstapjes maken. Het wordt ook dit jaar dus weer een uitstekend vakantiejaar voor mij. Nu hopen dat de ING dat ook vindt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_76471968
@tomatenrood, ik ben ook een student, woon al heel lang op kamers maar werk er gewoon redelijk veel bij. Als er dan ook nog wat relatief goedkope vakanties (een studiereis is niet echt duur en mijn reis naar Engeland werd voor een deel vergoed ivm studie) hebt is het allemaal wel goed te doen.
Bovendien reis ik niet echt luxe, ik ga het liefst met de auto en een tent op vakantie.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_76479031
2009
juli: Salou en niet het culturele deel ervan.

2010

Rondreis:
Feb: Thailand
Mei: Laos/Vietnam
April: Vietnam/Indonesië
Juli-half aug: Australië

[ Bericht 0% gewijzigd door Hymen_Copter op 06-01-2010 14:22:49 ]
''And faith is no faith without believing.''
pi_76479043
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Niet echt, een goede vriend van m'n pa heeft een bedrijfsfeestje, die heeft een huis in oregon en florida, maar hij viert het in florida, dus gaan we eerst daar heen (maar ik hoorde van m'n ma dat we vanuit flordia meteen doorgaan naar california) en daarna vliegen we dus california, naar iemand anders die m'n vader kent van z'n bedrijf ofzo. Maarja we gaan ook wel dingen apart doen denk ik.
Dat heb je goed geregeld dan. Oregon schijn heel mooi te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')