Prima jaar. Niet zozeer in aantal vakanties, maar we hebben leuke dingen gedaan
In februari twee lange weekends richting de Ardennen, met ongeveer zoveel sneeuw als er nu op de Veluwe ligt.
Dit jaar niet zoveel klimtripjes gemaakt, meestal doe ik er wel 3 of 4 per jaar, dit jaar alleen een keer naar de Zugspitze in Duitsland. We hebben daarentegen dit jaar kajaks gekocht, en heel wat weekends in Nederland gepeddeld. Voor volgend jaar staat een lange trip in Zweden of Noorwegen op t prgramma. Het zijn vouwkajaks, dus we kunnen er overal ter wereld mee naartoe.
Ooit nog eens peddelen in poolregionen, tussen de ijsbergen lijkt me wel het summum
In augustus 4 weken naar de far öer eilanden & ijsland geweest, met de auto op de veerboot. Stond al een paar jaar op ons lijstje, en t viel niet tegen!
Nu op de valreep nog even naar Noorwegen, morgen vertrekken we voor 10 dagen langlaufen en kamperen in de sneeuw. Hopelijk krijgen we wat noorderlicht te zien
![]()
2010:
We hebben net een huis gekocht, dus ik vrees dat we daar wat vakantiedagen aan moeten gaan besteden. Maar er zal zeker tijd zijn voor die lange kajak vakantie, en hopelijk ook wel weer wat lange weekends naar mooie plekken in de Alpen.
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-