Weinig!??quote:Op maandag 21 december 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
2009:
- Februari (Minneapolis - Minnesota - USA)
- Mei (Parijs, Frankrijk)
- Mei (Bali, Indonesie)
- Juli (Lignano, Italie) en omgeving
- Augustus (Reykjavik, IJsland) en omgeving
- December (Rome, Italie)
- December (Parijs, Frankrijk)
IJsland, en Minneapolis waren top, maar heb voor mij doen verder best weinig gereisd dit jaar wat ik jammer vind.
Volgens mij is het een zij. Maar inderdaad, vooral dat "voor mijn doen" maakt me erg nieuwsgierig naar hoe een normaal reisjaar er voor Pumpkin dan uit ziet!quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef ShadyLane het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik het gisteren las, maar hij zegt er dan ook niet voor niets "voor mijn doen" bij
Dacht al dat ik wat was vergeten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Individual het volgende:
2009 was niet zo spannend als 2008, maar toch een paar korte vakanties:
juanuari: Israel/Palestinie/Joranie/Egypte
februari: Nederland/Duitsland
maart: Nederland/Portugal
april: Nederland/Wales
juni: Norfolk
juli: Italie
aug: Peak District
nov: Noorwegen/Dubai/Kopenhagen/Malmo
dec: Zuid Afrika - jan: Mozambique/Zimbabwe
2010 wil ik heel veel, maar ligt aan hoe de zaken gaan. #1 prioriteit is de VS in de zomer/lente en voor Kerst en O&N. Oh en mijn tickets naar Nederland liggen alweer klaar.
Waarom niet? Ik heb gevoelsmatig iets tegen het grootste deel van Azië, maar 'moet' mogelijk naar Thailand in 2010.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Verder 1 nachtje in Bangkok mogen overnachten, maar Thailand en Bangkok vind ik niks, en ga ik ook nooit iets vinden denk ik.
Afgezien van de boeddhistische cultuur (tempels etc), had ik er veel meer van verwacht. Zeker gezien de hordes toeristen die daarnaartoe gaan. Zou het toch wat moeten zijn, dacht ik zo. Maar Bangkok is een Aziatische megastad zoals zovelen, maar dan wel met hordes toeristen op elke hoek van de straat. De stranden vond ik ook maar zwaar tegenvallen t.o.v. de stranden die ik "gewend" was in Maleisie, Indonesie en de Filipijnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb gevoelsmatig iets tegen het grootste deel van Azië, maar 'moet' mogelijk naar Thailand in 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |