Let it go, waaghals is geen discussie waardquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:49 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wanneer je begon over "dit doen mannen"... maar we hoeven er niet over te bekvechten, was wss een ongelukkige formulering.
bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Let it go, waaghals is geen discussie waard
zover reikt mijn kennis niet, en zo belangrijk is het ook weer niet.... toevallig staat mn pet zoals ie nu staatquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Let it go, waaghals is geen discussie waard
Dat moet jij zelf dus kunnen beantwoorden, want dat is natuurlijk de reden dat je de vraag stelt.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Zijn er misschien lelijke mensen die me kunnen verklaren wat de drijfveren zijn?
Fotomodellen zijn vooral heel lang en dun, niet mooi. Kijk maar naar Lara Stone.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:58 schreef theKiD het volgende:
Elke vrouw heeft iets wat mooi aan haar is imo
Ikzelf ben niet de knapste, i know, maar heb er toch 4 op mijn lijstje staan die alles behalve lelijk waren cq zijn. 3 ervan waren uitermate mooi waarvan er 1 een "fotomodel" was![]()
*blijkbaar kan ik goed ouwehoeren*![]()
Te grote oren?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Yep. Een mooi popje met een ontevreden smoeltje is onaantrekkelijk en een meisje met misschien te grote oren maar met een sprankelende lach is aantrekkelijk.
Dus wat is nu mooi inderdaad.
Of omdat je een air rond je hebt hangen waarvan mannen vaak al denken: "Laat maar hangen joh, die neukt alleen met zichzelf".quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Grapefruitthee het volgende:
Kijk trollen lelijke wijven komen sneller aan een man omdat mannen dan niet bang zijn dat ze zo'n hork zullen verliezen. mannen willen over het algemeen ook domme snollen die kunnen ze beter manipuleren. En mooie hoog opgeleide prinsesjes als ik zijn manloos, omdat mannen denken dat ze niet goed genoeg voor ons zijn.
Ja dat is de redenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Grapefruitthee het volgende:
Kijk trollen lelijke wijven komen sneller aan een man omdat mannen dan niet bang zijn dat ze zo'n hork zullen verliezen. mannen willen over het algemeen ook domme snollen die kunnen ze beter manipuleren. En mooie hoog opgeleide prinsesjes als ik zijn manloos, omdat mannen denken dat ze niet goed genoeg voor ons zijn.
Dat hoeft meestal ook niet want die grietjes kiezen vaak een oude rijke vent uit die toch binnenkort dood gaat. Even een paar keer ermee van bil en voila,erfenis!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef marcel-o het volgende:
Wat een onzin topic
ik werk en kook, zij studeert en werkt.
Ik heb een simpele baan.
Een relatie die gaat om uiterlijk of geld is gebaseerd op materialisme (en vaak inhoudloos)en kan nooit lang stand houden.
Haha, herkenbaar. Alleen doe ik dat ook wanneer een vriend met een lelijk meisje praat (dan juistquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:10 schreef Phantomesse het volgende:Als een jongen met je praat zitten zn vriendjes achter je te gebarentalen.
Wacht ff, post foto van jezelf. Je doet vaak stoer op de internet, dus ik ben benieuwd of je echt zo stoer bent of dat je gewoon zo'n nerd bent die bang is om toe te geven dat hij te lelijk is om een meisje te krijgen dat hij aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
Wat een kankerusers zitten hier toch ook. Fucking goed topic en dan nog zo offtopic. Weetjewat, lock hem maar Re. Als ik m'n topic niet fatsoenlijk krijg dan wil ik in ieder geval niet deze sadness faciliteren.
Misschien vinden mensen jouw vriendin ook wel lelijk, tis gewoon een kwestie van smaak en liefde (want maakt blind)quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Maar wat denkt zo iemand dan?
1. In zijn ogen is ze mooi.
2. Hij denkt van: "tja, ik moet het er maar mee doen"
3. Hij denkt van: "ach, ze kan koken (heeft wel een goed innerlijk)"
4. Hij denkt van: "beter wordt het niet, ik ben wel tevreden"
Ik snap dat niet. Ik wil mezelf niet nodeloos omhoog schatten qua uiterlijk maar ik ben niet lelijk, en ik zou als ik lelijk was denk ik liever niemand hebben dan een lelijk meisje. Maar dat zeg ik nu.
Zijn er misschien lelijke mensen die me kunnen verklaren wat de drijfveren zijn?
rustig kerel,quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
Wat een kankerusers zitten hier toch ook. Fucking goed topic en dan nog zo offtopic. Weetjewat, lock hem maar Re. Als ik m'n topic niet fatsoenlijk krijg dan wil ik in ieder geval niet deze sadness faciliteren.
Bij nader inzien gaat het de laatste reacties weer goed. Maar degenen op pagina 3 gaan op m'n blacklist![]()
.
Nou, grote vriendelijke R&P-reus, ik ben helaas bang dat ik geen foto ga posten. Het gaat namelijk niet om mij in dit topic. Ik weet dat je nog een beetje boos bent omdat ik ooit zei dat jij miljoenen topics in R&P loopt, allemaal met een vragende titel. Hou dat gescheiden van dit topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wacht ff, post foto van jezelf. Je doet vaak stoer op de internet, dus ik ben benieuwd of je echt zo stoer bent of dat je gewoon zo'n nerd bent die bang is om toe te geven dat hij te lelijk is om een meisje te krijgen dat hij aantrekkelijk vind.
Guess what, ik heb geen vriendin. Maakt dat mij lelijk? Want dat is vast de inkopper. Mag ik iets bespreekbaar maken op een forum?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Misschien vinden mensen jouw vriendin ook wel lelijk, tis gewoon een kwestie van smaak en liefde (want maakt blind)
Okay, sorry Re.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:31 schreef Re het volgende:
[..]
rustig kerel,
opgeschoond van irritant slowchat
Nee dat maakt je niet lelijk (drogreden anyone?) Dat betekent dat mensen die verliefd zijn, op een andere manier naar hun lover kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef Skylark. het volgende:
Okay, nu 'dabadass'.
[..]
Guess what, ik heb geen vriendin. Maakt dat mij lelijk? Want dat is vast de inkopper. Mag ik iets bespreekbaar maken op een forum?
Kijk, dit is gewoon een stuk beter dan meteen weer over mijn vriendin beginnen. Ik snap waar je heen wilt, maar ik weet niet of ik erin meega. Ik vraag me af of liefde in alle gevallen zo blind maakt dat je niet meer ziet dat het niet veel soeps is qua uiterlijk. Je wordt immers dagelijk geconfronteerd met 'mooiere mensen' in dat geval.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:37 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Nee dat maakt je niet lelijk (drogreden anyone?) Dat betekent dat mensen die verliefd zijn, op een andere manier naar hun lover kijken.
Het is net als de verboden liefde. Stel je dochter is met een drugsdealer aan het daten, jij verbiedt dit en haar relatie wordt er sterker van. Zij ziet er juist de spanning van in.
Mensen die verliefd zijn zien alleen de goede kant van hun liefde en 'zien' niet dat deze (in algemeenheid) redelijk lelijk is.
Ja, maar 'mooiere mensen' wil toch niet zeggen dat zij ook leuker zijn qua karakter? Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik verliefd zou worden enkel omdat iemand er 'goed' uitziet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, dit is gewoon een stuk beter dan meteen weer over mijn vriendin beginnen. Ik snap waar je heen wilt, maar ik weet niet of ik erin meega. Ik vraag me af of liefde in alle gevallen zo blind maakt dat je niet meer ziet dat het niet veel soeps is qua uiterlijk. Je wordt immers dagelijk geconfronteerd met 'mooiere mensen' in dat geval.
Liefde maakt maar tot een bepaald niveau blind. Ik ben er van overtuigd dat je een normaal iemand als heel mooi kan gaan zien als je daar veel van houdt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, dit is gewoon een stuk beter dan meteen weer over mijn vriendin beginnen. Ik snap waar je heen wilt, maar ik weet niet of ik erin meega. Ik vraag me af of liefde in alle gevallen zo blind maakt dat je niet meer ziet dat het niet veel soeps is qua uiterlijk. Je wordt immers dagelijk geconfronteerd met 'mooiere mensen' in dat geval.
Het zou misschien kunnnen zijn dat er vanaf een bepaalde leeftijd, leeftijd x de voorwaarden voor een lover verminderen. Met de gedachte: "ik moet toch een keer iemand vinden"quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over lelijk-gewone mensen in dit topic. Ik heb het over lelijk-lelijk. En ik ga ervan uit dat fysieke aantrekkingskracht ook een gezonde rol speelt in een relatie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar 'mooiere mensen' wil toch niet zeggen dat zij ook leuker zijn qua karakter? Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik verliefd zou worden enkel omdat iemand er 'goed' uitziet.
Ja precies, van die écht lelijke koppeltjes. Zouden die het wel realiseren maar het wel best vinden, of zouden zij echt denken dat hun partner een chick/hunk is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Liefde maakt maar tot een bepaald niveau blind. Ik ben er van overtuigd dat je een normaal iemand als heel mooi kan gaan zien als je daar veel van houdt.
Als het zo erg is dat je je hond er nog van af zou schoppen, maar ze zo dik is dat zelfs dat fysiek niet mogelijk is, dan kan ik mij niet indenken dat je haar als beeldschoon kan zien. Maargoed smaken schijnen flink te verschillen.
Hier moet ik denk aan die film: "The Hotchick" ofzo? Met die gast van: "The Gigolo". In zijn ogen was zijn vriendin ook echt een lekker ding, echter zag de buitenwereld dit totaal anders.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
Ja precies, van die écht lelijke koppeltjes. Zouden die het wel realiseren maar het wel best vinden, of zouden zij echt denken dat hun partner een chick/hunk is?
Echt echte lelijke koppeltjes hebben denk ik zo iets van "Je moet toch wat, dan maar zo"quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
Ja precies, van die écht lelijke koppeltjes. Zouden die het wel realiseren maar het wel best vinden, of zouden zij echt denken dat hun partner een chick/hunk is?
Rob Schneider is anders wel de natte droom van menig vrouw hoor! Tuurlijk speelt persoonlijkheid mee, maar tenzij je van lichaam kan verwisselen moet het uiterlijk van iemand jou wel goed genoeg aanstaan om deze persoon beter te leren kennen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hier moet ik denk aan die film: "The Hotchick" ofzo? Met die gast van: "The Gigolo". In zijn ogen was zijn vriendin ook echt een lekker ding, echter zag de buitenwereld dit totaal anders.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
Het is gewoon zoals deze 2:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/verkering
Die hebben geen besef dat ze lelijk zijn. En ja, ik ben er van overtuigd dat echt lelijk-lelijke mensen geestelijk niet 100% zijn.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En het was natuurlijk te verwachten dat er weer een hele zooi mensen zou komen met 'misschien vinden sommige mensen de vrouwen die jij aantrekkelijk vindt wel heel lelijk!!!', maar dat is natuurlijk onzin. Je hebt gewoon mensen die lelijk zijn. Daar kan je moeilijk over doen, maar die zijn er gewoon.
Misschien moeten ze ook wel niet 100% zijn omdat ze anders knettergek worden van hoe de wereld hun uitkotst? Sowieso als je doorgaans heel erg lelijk bent, ben je gedurende je leven al zo systematisch kapot gepest dat het me sterk lijkt als je het wel nog zou zijn. Maar ik ben het met je eens hoor.quote:
Daar heb je een punt, alleen is het wel beladen met discriminatie. Echt lelijk mensen zijn doorgaans niet 100%. (hoewel dit niet het tegenovergestelde beweert: mensen die niet 100% zijn, zijn lelijkquote:
Niemand kiest er vrijwillig voor om lelijk-lelijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, alleen is het wel beladen met discriminatie. Echt lelijk mensen zijn doorgaans niet 100%. (hoewel dit niet het tegenovergestelde beweert: mensen die niet 100% zijn, zijn lelijk
Ik keur het af, lijkt meer op een provocerende opmerking dan inmenging in de discussie.quote:
Jezus wat ergquote:
Maar wie bepaalt er of iemand lelijk-lelijk is? Dat doen de 'gezonde' mensen. Mensen die in onze ogen niet mee kunnen komen in de door ons gecreeerde maatschappij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niemand kiest er vrijwillig voor om lelijk-lelijk te zijn.
Het dragen van concurrentiegevoel? Liet je ze een auditie doen, om te zeggen dat ze door waren tot de laatste 8?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:11 schreef PrinciplesOfLove het volgende:
Nou, ik vind mezelf niet onder de categorie ''lelijk'' vallen, maar ik ben wel vaak verlaten of afgewezen door mannen die dan niet zo ''aantrekkelijk'' zijn, omdat ze het dragen van concurrentiegevoel zwaarder vonden dan halters met van de zware schijven in de sportschool. Ik ging voor ze om hun innerlijke kwaliteiten of omdat ik het gewoon leuk had met ze. Ik vind mooie jongens sowieso een beetje eng. Sommige maken misbruik van hun uiterlijk, kijken uit de hoogte e.d.
Eigenlijk klopt het wel wat ze zegt: Je gaat met iemand, of bent verliefd op iemand omdat je je zo fijn voelt bij diegene.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Het dragen van concurrentiegevoel? Liet je ze een auditie doen, om te zeggen dat ze door waren tot de laatste 8?
Nee, dat is het helemaal niet. Wat is daar nou provocerend aan? Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen gaan zeggen dat onaantrekkelijke of lelijke mensen niet bestaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:00 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik keur het af, lijkt meer op een provocerende opmerking dan inmenging in de discussie.
Nu maak je weer een provocerende opmerking, een opmerking zonder iets eraan te verduidelijken en waarmee je de overige deelnemers aan de discussie in het duister laat tasten vwb je bedoelingen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat is het helemaal niet. Wat is daar nou provocerend aan? Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen gaan zeggen dat onaantrekkelijke of lelijke mensen niet bestaan.
Geen idee. Wel ver gezocht allemaal. En ja, iedereen heeft zijn/haar eigen kijk op wat wel en niet knap is. Mensen met een beperking of whatsoever zijn waarschijnlijk ook op zoek naar andere mensen met een beperking omdat zij meer op hun 'niveau' zitten. Mentaal en fysiek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt er of iemand lelijk-lelijk is? Dat doen de 'gezonde' mensen. Mensen die in onze ogen niet mee kunnen komen in de door ons gecreeerde maatschappij.
In hun ogen kunnen wij niet meekomen in hun maatschappij, zouden ze ons ook lelijk vinden?
Dat is het treurige verhaal van Otis' internet levenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Nu maak je weer een provocerende opmerking, een opmerking zonder iets eraan te verduidelijken en waarmee je de overige deelnemers aan de discussie in het duister laat tasten vwb je bedoelingen.
Dus eigenlijk zijn de mensen die niet 100% zijn, puurder in hun doen en laten. En eerlijker bij het zoeken (en vinden) van een partner.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Wel ver gezocht allemaal. En ja, iedereen heeft zijn/haar eigen kijk op wat wel en niet knap is. Mensen met een beperking of whatsoever zijn waarschijnlijk ook op zoek naar andere mensen met een beperking omdat zij meer op hun 'niveau' zitten. Mentaal en fysiek.
Ik denk niet dat zij op een manier naar 'normale' mensen kijken van 'goh, die is knap/lelijk'. Maar dat zij meer op basis van karakter trekken het uiterlijk van mensen bepalen.
Ja, maar hoe kunnen we hier ooit over discussieren als iedereen een andere perceptie van 'lelijk' heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik ben het er niet mee eens dat lelijke mensen altijd niet helemaal 100% zijn. Je hebt ook lelijke mensen die wel 'normaal' zijn qua omgang, maar die dan een lelijke partner uitzoeken. Ik heb het hier niet over halve mentaal gehandicapten.
Er zijn genoeg mensen waarover de algemene maatschappelijke concensus is dat ze minder bedeeld zijn qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kunnen we hier ooit over discussieren als iedereen een andere perceptie van 'lelijk' heeft?
Het kan er ook mee te maken hebben dat ze niet bewust kijken naar het 'lelijke' uiterlijk. Maar onbewust selecteren op eigen niveauquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik ben het er niet mee eens dat lelijke mensen altijd niet helemaal 100% zijn. Je hebt ook lelijke mensen die wel 'normaal' zijn qua omgang, maar die dan een lelijke partner uitzoeken. Ik heb het hier niet over halve mentaal gehandicapten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |