abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89747163
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:35 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

nou ik, als mannen autist :'), dacht dat ze het een beetje leuk en spannend wilden houden met die jaloersmakerij spelletjes en andere gezellige mind games.....niet dat ik dat echt leuk vond :')

maar moet ik dit soort mannen die zulke spelletjes spelen dan al bij voorbaat vaarwel zeggen en ze niet meer als relatiemateriaal zien?
Je moet gewoon open en spontaan zijn. Aan spelletjes spelen heeft niemand wat. Dat is gewoon nep. Wees gewoon jezelf.

En jaloers makerij is al helemaal niets. Zo verknal je het meer, dan dat het daadwerkelijk iets oplevert. Hoe langer je zo een spelletje ook speelt, des te sneller verliest de man zijn interesse.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:40:28 #102
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89747233
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:35 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

nou ik, als mannen autist :'), dacht dat ze het een beetje leuk en spannend wilden houden met die jaloersmakerij spelletjes en andere gezellige mind games.....niet dat ik dat echt leuk vond :')

maar moet ik dit soort mannen die zulke spelletjes spelen dan al bij voorbaat vaarwel zeggen en ze niet meer als relatiemateriaal zien?
Moeten we daar antwoord op geven? Vanwaar die onzekerheid zeg.
Het feit dat je jezelf aanpast geeft al aan dat je niet jezelf bent in dat gedrag.

Dit heeft wel een maar natuurlijk. Als je de hippe populaire boys wil scoren voor een paar maandjes kun je voor het spel kiezen. Maar de regels bepaal je dan niet zelf meer.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:43:36 #103
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_89747336
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef junkiexp het volgende:
En wie ben jij dan om te bepalen dat iemand lelijk is :) ?
Een normaal mens. Dat doen mensen namelijk. Heel vaak zelfs.

Of heb je dat nog nooit gemerkt dat je constant mensen op hun uiterlijk beoordeelt?
Bedankt Hans.
pi_89747412
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:40 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Moeten we daar antwoord op geven? Vanwaar die onzekerheid zeg.
Het feit dat je jezelf aanpast geeft al aan dat je niet jezelf bent in dat gedrag.

Dit heeft wel een maar natuurlijk. Als je de hippe populaire boys wil scoren voor een paar maandjes kun je voor het spel kiezen. Maar de regels bepaal je dan niet zelf meer.
ik mag jou wel, je geeft goeie tips :*

en hoe moet je dan he's just not that into you opvatten?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:46:22 #105
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89747431
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:45 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaak, maar toch bedankt
pi_89747448
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Of heb je dat nog nooit gemerkt dat je constant mensen op hun uiterlijk beoordeelt?
Ik denk dat ie meer bedoeld, hoe definieer je lelijkheid. Wie ben jij om dat te definiėren. Maar goed .. dik wordt door het gros van de mensen als lelijk gezien. Dus dat is dan al een kenmerk van lelijkheid. Opmerkelijk hoe dat kan veranderen in de loop van de tijd. In de middeleeuwen als je dik was, was je welgesteld en werd je voor "voller" LOL VOLLER !!! EINZZSs !! aangezien als een of andere magere boer.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:51:50 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89747608
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:45 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

en hoe moet je dan he's just not that into you opvatten?
Die type mannen die jij wil hebben, zal jou nooit willen hebben. Tenminste, niet voor meer dan een neukertje.

Waarom? Omdat jij niet kan meeleven en begrijpen wat de gedachte gang van andere mensen zijn. Iedereen trollt wel eens, maar achter elke grap zit er een kern van waarheid. Niet perse dat je geloof dat je beter bent dan andere wijven, maar dat je zo onzeker bent en dat onzekerheid probeer je te beschermen door stoer te doen.

Een tip, wanneer je meer gaat mee leven met andere mensen en wanneer je andere mensen echt het beste gunt en hun ook willen helpen, dan krijg jij ook de beste mannen.

Want voor een serieuze relatie zal geen enkele knappe zelfverzekerde man een vrouw willen hebben die hen uiteindelijk naar beneden trekt. En dat heeft niks te maken met uiterlijk maar met innerlijk. Als jij de leven van een man niet kan verrijken, dan heeft een man jou ook niet nodig in een relatie.

Eigenlijk is het gewoon hetzelfde wat jij wil van een man. Jij wil een man hebben die jou blij kan maken, zeker laat voelen, waar je lol mee kan hebben en waar je uiteindelijk als persoon kan groeien, toch? Wel, dat wil een man ook.

He's just not that into you, ook al heb je een leuk uiterlijk, is simple:

Jij kan hem niet beter laten voelen. Je kan hem niet gelukkig maken. Je kan hooguit goed pijpen of neuken. Maar als je dat niet eens doen dan ben je net zo goed als nutteloos.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89747660
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die type mannen die jij wil hebben, zal jou nooit willen hebben. Tenminste, niet voor meer dan een neukertje.

Waarom? Omdat jij niet kan meeleven en begrijpen wat de gedachte gang van andere mensen zijn. Iedereen trollt wel eens, maar achter elke grap zit er een kern van waarheid. Niet perse dat je geloof dat je beter bent dan andere wijven, maar dat je zo onzeker bent en dat onzekerheid probeer je te beschermen door stoer te doen.

Een tip, wanneer je meer gaat mee leven met andere mensen en wanneer je andere mensen echt het beste gunt en hun ook willen helpen, dan krijg jij ook de beste mannen.

Want voor een serieuze relatie zal geen enkele knappe zelfverzekerde man een vrouw willen hebben die hen uiteindelijk naar beneden trekt. En dat heeft niks te maken met uiterlijk maar met innerlijk. Als jij de leven van een man niet kan verrijken, dan heeft een man jou ook niet nodig in een relatie.

Eigenlijk is het gewoon hetzelfde wat jij wil van een man. Jij wil een man hebben die jou blij kan maken, zeker laat voelen, waar je lol mee kan hebben en waar je uiteindelijk als persoon kan groeien, toch? Wel, dat wil een man ook.
_O_ O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:55:19 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89747688
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:54 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

_O_ O+
Maarre... jouw mening erover? Ik was je aan het afzeiken, hoor. ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:55:49 #110
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89747704
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, goed verhaal broeder.
Dit raakt precies de kern van de zaak.
pi_89747733
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Je beoordeelt mensen dan op kenmerken van gezondheid. Dat is iets anders.
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:01:54 #112
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_89747893
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Je beoordeelt mensen dan op kenmerken van gezondheid. Dat is iets anders.
Dus grote oren zijn niet gezond? :)
Bedankt Hans.
pi_89748107
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maarre... jouw mening erover? Ik was je aan het afzeiken, hoor. ;)
je hebt me ook afgezeken, maar het beeld wat jij schetst is zo duidelijk en helder en ook logisch...dat het ook wel mag, die schop onder mn kont. :p

weet je, mijn beeld van relaties is zo erg vervormd en onrealistisch...ik wil zo graag een relatie en daardoor zie ik een aantal punten over het hoofd en ik heb een heel vervormd beeld van de werkelijkheid. zo denk ik d bijvoorbeeld dat een mooi uiterlijk alleen genoeg is om een man langdurig verliefd op je te laten worden....of dat je een bepaald kapsel/make-up/look moet nemen om een relatie te krijgen....heel oppervlakkig allemaal en voor een scharrel of ONS is dat idd goed genoeg maar op langere termijn moet je iemand ook iets te bieden hebben en dat gaat idd verder dan al die oppervlakkige zaken zoals jij dat zo mooi beschrijft. Nu begrijp ik bijvoorbeeld waarom die ene date van mijn uit het topic "boos" voor die vrouw heeft gekozen. Ik was toen erg jong, een modepoppetje, niet serieus, alleen maar lachen gieren brullen en meer had hij voor mij niet in petto...die andere vrouw was niet per se mooier dan ik of wat dan ook, maar als partner en qua persoonlijkheid had ze hem waarschijnlijk meer te bieden en daarom wonen ze waarschijnlijk ook samen.
pi_89748117
Nou, ik vind mezelf niet onder de categorie ''lelijk'' vallen, maar ik ben wel vaak verlaten of afgewezen door mannen die dan niet zo ''aantrekkelijk'' zijn, omdat ze het dragen van concurrentiegevoel zwaarder vonden dan halters met van de zware schijven in de sportschool. Ik ging voor ze om hun innerlijke kwaliteiten of omdat ik het gewoon leuk had met ze. Ik vind mooie jongens sowieso een beetje eng. Sommige maken misbruik van hun uiterlijk, kijken uit de hoogte e.d.
pi_89748164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef bascross het volgende:

[..]

Dus grote oren zijn niet gezond? :)
Als jij daar op selecteert. Moet je lekker zelf weten.
Ik vind dat allemaal niet interessant.

En als ik zo naar het straatbeeld kijk, kom op zeg, be real. Als het alleen maar om uiterlijk zou gaan dan zou vrijwel niemand meer een partner hebben.
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:14:36 #116
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89748168
buiten de echte lelijkerds die ook nul zelfvertrouwen hebben, is lelijk relatief.... ik heb een paar hele mooie vrouwen gehad waarvan ik toen echt dacht: wauw, kijk mij nou... En het went, waarna andere dingen overblijven. En dat moet dan net genoeg zijn.

Geef mij een leuk, bijdehand, schijt-aan-alles wijf met een beetje een lekker lichaam en een perverse geest... En dan komen we er wellicht goed uit.

Hoe minder een vrouw aan de algemene standaard van "mooi" of "lekker" voldoet, hoe meer er aan te ontdekken valt. De rest is allemaal bs om jezelf als man te vleien.

Ik ben daar persoonlijk echt overheen gegroeid.
J. <3
pi_89748172
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:10 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

je hebt me ook afgezeken, maar het beeld wat jij schetst is zo duidelijk en helder en ook logisch...dat het ook wel mag, die schop onder mn kont. :p

weet je, mijn beeld van relaties is zo erg vervormd en onrealistisch...ik wil zo graag een relatie en daardoor zie ik een aantal punten over het hoofd en ik heb een heel vervormd beeld van de werkelijkheid. zo denk ik d bijvoorbeeld dat een mooi uiterlijk alleen genoeg is om een man langdurig verliefd op je te laten worden....of dat je een bepaald kapsel/make-up/look moet nemen om een relatie te krijgen....heel oppervlakkig allemaal en voor een scharrel of ONS is dat idd goed genoeg maar op langere termijn moet je iemand ook iets te bieden hebben en dat gaat idd verder dan al die oppervlakkige zaken zoals jij dat zo mooi beschrijft. Nu begrijp ik bijvoorbeeld waarom die ene date van mijn uit het topic "boos" voor die vrouw heeft gekozen. Ik was toen erg jong, een modepoppetje, niet serieus, alleen maar lachen gieren brullen en meer had hij voor mij niet in petto...die andere vrouw was niet per se mooier dan ik of wat dan ook, maar als partner en qua persoonlijkheid had ze hem waarschijnlijk meer te bieden en daarom wonen ze waarschijnlijk ook samen.
Ik ben jouw versie uit de vorige generatie. Na flink op mijn bek gevallen te zijn ben ik ook verder gaan kijken dan mijn uiterlijk, waar ik zo erg op vertrouwde. FOK zal je goed doen ;)
pi_89748181
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef Stali het volgende:

[..]

En als ik zo naar het straatbeeld kijk, kom op zeg, be real. Als het alleen maar om uiterlijk zou gaan dan zou vrijwel niemand meer een partner hebben.
das een hele goeie idd
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:16:21 #119
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89748205
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:15 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

das een hele goeie idd
maar dat is ook omdat veel mensen zichzelf saai maken, niet omdat ze lelijk zijn... ze stralen gewoon niks uit
J. <3
pi_89748231
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef PrinciplesOfLove het volgende:

[..]

Ik ben jouw versie uit de vorige generatie. Na flink op mijn bek gevallen te zijn ben ik ook verder gaan kijken dan mijn uiterlijk, waar ik zo erg op vertrouwde. FOK zal je goed doen ;)
hahaha
dus jij bent ook voor lief genomen,afgewezen en ingeruild, omdat je puur op je looks gefixeerd was en zo een man dacht te kunnen laten settelen?
pi_89748246
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:17 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

hahaha
dus jij bent ook voor lief genomen,afgewezen en ingeruild, omdat je puur op je looks gefixeerd was en zo een man dacht te kunnen laten settelen?
Jep :) Dat was ze.
pi_89748255
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:16 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

maar dat is ook omdat veel mensen zichzelf saai maken, niet omdat ze lelijk zijn... ze stralen gewoon niks uit
maar toch kunnen ze zich wel een relatie veroorloven...
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:19:36 #123
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_89748276
Je irriteert me nu al mateloos, als je bij die vent ook zo was...
Where's me jumper?
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:19:53 #124
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89748284
quote:

[..]

Vanwaar die laatste zin dan? Even afhankelijk van je referentiekader natuurlijk maar als ik hier door de stad loop kom je toch echt niet enkel mormels tegen.
pi_89748294
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:16 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Yep. Een mooi popje met een ontevreden smoeltje is onaantrekkelijk en een meisje met misschien te grote oren maar met een sprankelende lach is aantrekkelijk.

Dus wat is nu mooi inderdaad.
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:21:21 #126
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89748330
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:19 schreef Waaghals het volgende:
Je irriteert me nu al mateloos, als je bij die vent ook zo was...
Zeker waar, een onzekere vrouw is een onaantrekkelijke vrouw.
Dat betekend niet dat ze zich nooit bloot mag geven, maar een labiel geval stuur je beter naar de dokter.
quote:
1s.gif
Op vrijdag 10 december 2010 01:21 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

wil je nu aandacht,een sticker of een ballon?
Koest nou meid, hij reflecteert alleen de mening van de doorsnee man op je aanhoudende gepiep.
pi_89748377
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:17 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

hahaha
Niet helemaal. Mijn uiterlijk trok mannen. De vraag of ik wel paste in hun toekomstige leven stelden ze zich later af. Ik was natuurlijk erg gevoelig voor aandacht, waardoor ik ook niet de moeite nam om verder te kijken dan het oppervlakkige ;)
pi_89748426
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:19 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Vanwaar die laatste zin dan? Even afhankelijk van je referentiekader natuurlijk maar als ik hier door de stad loop kom je toch echt niet enkel mormels tegen.
Omdat ik de meeste mensen gewoon helemaal niet leuk vind met al die inzichzelf gekeerde saggerijnige koppen. Iemand kan een perfect figuur hebben en heel afstotelijk overkomen.

Lachende ogen vind ik bijv. zo aantrekkelijk, gevoel voor humor trekt mij aan en wat kan mij dan schelen dat iemand geen sixpackje heeft. Niks.
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:28:08 #129
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89748459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

maar toch kunnen ze zich wel een relatie veroorloven...
Ja, er is altijd wel iemand te vinden die zo graag wil, en zeker genoeg "lelijkerds". Maar het mooie is dat uiterlijk toch echt relatief is. zoals ik al zei, ik heb een paar echte schoonheden gehad... Maar dat staat los van hoeveel liefde ik voor iemand kan voelen. Ik durf zelfs te stellen dat imperfectie aantrekkelijker maakt... Vooral van meiden die wél zelfverzekerd zijn.

Humor bv, maakt een vrouw enorm aantrekkelijk en is onderscheidend omdat de meeste vrouwen nu eenmaal nauwelijks gevoel voor humor hebben. Een tikkeltje lompheid... heerlijk.

Het totaalplaatje doet uiterlijke schijn verbleken. Misschien ben ik het, misschien is het mijn leeftijd... Maar dat is één vd weinige dingen die ik zeker weet!
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:29:39 #130
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89748486
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Yep. Een mooi popje met een ontevreden smoeltje is onaantrekkelijk en een meisje met misschien te grote oren maar met een sprankelende lach is aantrekkelijk.

Dus wat is nu mooi inderdaad.
Mooi is een verwrongen beeld... Of een detail. Mooie tanden, een mooie lach... Hoe meer je iemand gaat waarderen cq liefhebben, hoe mooier ze wordt. Daar hoeft ze geen model of overdreven schoonheid voor te zijn.
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:29:46 #131
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89748489
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Omdat ik de meeste mensen gewoon helemaal niet leuk vind met al die inzichzelf gekeerde saggerijnige koppen. Iemand kan een perfect figuur hebben en heel afstotelijk overkomen.

Lachende ogen vind ik bijv. zo aantrekkelijk, gevoel voor humor trekt mij aan en wat kan mij dan schelen dat iemand geen sixpackje heeft. Niks.
Kijk, je hebt een kijk op de wereld die ik enorm waardeer, en daarbij verwoordt je het ook elke keer goed.
Jammer dat je al geworpen hebt, anders wist ik het wel!
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:32:12 #132
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_89748528
quote:

[..]

Ik zeg toch nergens dat het alleen om uiterlijk gaat? Ik zeg alleen dat mensen vaak anderen beoordelen op uiterlijk, zelfs onbewust. Is heel normaal.
Bedankt Hans.
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:36:38 #133
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89748596
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:32 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat het alleen om uiterlijk gaat? Ik zeg alleen dat mensen vaak anderen beoordelen op uiterlijk, zelfs onbewust. Is heel normaal.
klopt, maar ieder op zn eigen manier
J. <3
pi_89748655
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:32 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik gaf al aan dat mensen voor partnerschap elkaar selecteren op o.a. gezondheid.
Jij kwam toen met flaporen en ik vind dat onzin.
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:54:46 #135
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_89748930
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik gaf al aan dat mensen voor partnerschap elkaar selecteren op o.a. gezondheid.
Ik niet. Ik zie het overigens wel vaker. Mensen die knap zijn proberen dat af te doen als ''niet belangrijk''.
Bedankt Hans.
pi_89749146
De meeste van mijn exen zijn zo zo lelijk (geworden) maargoed, ze konden goed lullen en waren grappig. Nou heb ik ook weer een hele lekkere ex waar ik het uiteindelijk 3 jaar op gedaan heb, maar die was inhoudelijk weer totaal niet mijn ding. Moet wel toegeven dat ik het bij hem lang heb volgehouden en bij mijn minder mooie exen niet (nou oke dat zijn er eigenlijk maar 2. 1 turk, ja FAAL. En een hollander/indo/ita). Nou was die hollandindotia mix wel mooi de eerste keer dat ik met hem had, lang en breed, toen was het uit gegaan maar de zwak die bleef ook al hadden we geen contact meer. Toen over msn weer aan de praat gegaan, weer verliefd geworden, sprak ik met hem af was het een tientonner geworden :| Hij had alleen zijn mooie ogen nog. Toch wel een kans gegeven omdat we een verleden hadden en hij toch wel een lieffie was. Mja dar werd niets uiteindelijk... Die turk wil ik niet over praten, oh en nog een ex met spillebeentjes :') Daar kwam ik pas na een tijdje achter (hij droeg baggy broeken, maargoed, hij kon salsa dansen als de beste!)

Punt is. Minder mooie mensen met skillz zouden ook mijn hartje wel kunnen veroveren.

Bij die mooie jongen was het meer dat ik zeker wist dat hij een goede vader zou worden, financieel de toekomst goed zou zijn (ik heb mijn zaken op orde en verwacht van mijn partner ook dat hij zijn zaken op orde heeft zodat we niet in de schulden komen te zitten later), en hij gewoon fucking lekker is :')

Ik weet niet wats met grapefruit. Als je ghost bent, good job on fucking up these peoples minds :D
Als jij echt echt zo bent, gooi jezelf weg.
pi_89749168
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik niet. Ik zie het overigens wel vaker. Mensen die knap zijn proberen dat af te doen als ''niet belangrijk''.
Mensen selecteren elkaar op de voortplanting en dus gezondheid.
Het hele gegeven "knap" bestaat niet eens, het is maar net welk ideaal in de mode is.
pi_89749245
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is zo, ik rook zelf wel e.d maar hoe krom dit ook is, ik zou eerder gaan voor iemand die niet rookt en blowt. Diegene is dan gezonder, plus heb ik ook een drijfveer om het ooit op een dag te laten. Wil er zo graag mee stoppen. Ex was gezond, elke dag sporten, rookt niet blowt niet, beetje jammer alleen van zn overige karakteristieken waardoor het niets is geworden na al die tijdverspilling.
  vrijdag 10 december 2010 @ 02:22:36 #139
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89749410
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef bascross het volgende:

[..]

Knap is relatief, en het is tot op zekere hoogte waar.... Tenzij je fokking lelijk bent, kun je scoren. Op uitstraling en vertrouwen. Daarna wordt het lastiger en moet je echt met wat komen, want ze wil geen loser.
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 02:39:42 #140
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_89749669
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 02:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Mensen selecteren elkaar op de voortplanting en dus gezondheid.
Het hele gegeven "knap" bestaat niet eens, het is maar net welk ideaal in de mode is.
In eerste instantie ja. Alleen zijn een heleboel mensen gezond, dus daarna selecteer je op uiterlijk.
Het gegeven ''knap'' bestaat natuurlijk wel.
Bedankt Hans.
pi_89749908
Elke vrouw heeft iets wat mooi aan haar is imo :)

Ikzelf ben niet de knapste, i know, maar heb er toch 4 op mijn lijstje staan die alles behalve lelijk waren cq zijn. 3 ervan waren uitermate mooi waarvan er 1 een "fotomodel" was :7

*blijkbaar kan ik goed ouwehoeren* :7 :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89750018
Eigenlijk is knap zijn helemaal niet zo tof altijd :') bedenk ik me net weer. Gewoon 'normaal' zijn is toch wel 't beste hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:14:25 #143
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_89750065
Dit doen mannen bij elk gemiddeld uitziend wijf, je moet niet denken dat je daarom knap bent.
Where's me jumper?
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:15:04 #144
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89750070
Meid, je moet er ook boven staan en je niet omlaag laten halen door van die nul-zelfvertrouwen figuren met hun oordelen.
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:16:00 #145
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89750081
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 03:14 schreef Waaghals het volgende:
Dit doen mannen bij elk gemiddeld uitziend wijf, je moet niet denken dat je daarom knap bent.
Ha! Je bent gewoon een bepaald type.

Niks mis mee verder, maar niet doen alsof je namens de mannelijkheid kunt spreken.
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:20:15 #146
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_89750124
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 03:16 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Ha! Je bent gewoon een bepaald type.

Niks mis mee verder, maar niet doen alsof je namens de mannelijkheid kunt spreken.
Heb je mij een uitspraak zien doen uit naam van alle mannen? Heb ik gezegd dat alle mannen dit doen?
Where's me jumper?
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:47:03 #147
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89750348
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 03:20 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Heb je mij een uitspraak zien doen uit naam van alle mannen? Heb ik gezegd dat alle mannen dit doen?
"dit doen mannen, etc"... dus ja, beetje wel O-)
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:48:11 #148
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_89750352
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 03:47 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

"dit doen mannen, etc"... dus ja, beetje wel O-)
Nee, zeg me dan maar eens waar staat dat ik dit namens alle mannen zeg en waar ik zeg dat alle mannen dit doen
Where's me jumper?
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:49:26 #149
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89750358
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 03:48 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nee, zeg me dan maar eens waar staat dat ik dit namens alle mannen zeg en waar ik zeg dat alle mannen dit doen
Wanneer je begon over "dit doen mannen"... maar we hoeven er niet over te bekvechten, was wss een ongelukkige formulering.
J. <3
  vrijdag 10 december 2010 @ 03:50:22 #150
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_89750363
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 03:49 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Wanneer je begon over "dit doen mannen"... maar we hoeven er niet over te bekvechten, was wss een ongelukkige formulering.
dat is het niet.
Where's me jumper?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')