Hier moet ik denk aan die film: "The Hotchick" ofzo? Met die gast van: "The Gigolo". In zijn ogen was zijn vriendin ook echt een lekker ding, echter zag de buitenwereld dit totaal anders.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
Ja precies, van die écht lelijke koppeltjes. Zouden die het wel realiseren maar het wel best vinden, of zouden zij echt denken dat hun partner een chick/hunk is?
Echt echte lelijke koppeltjes hebben denk ik zo iets van "Je moet toch wat, dan maar zo"quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Skylark. het volgende:
Ja precies, van die écht lelijke koppeltjes. Zouden die het wel realiseren maar het wel best vinden, of zouden zij echt denken dat hun partner een chick/hunk is?
Rob Schneider is anders wel de natte droom van menig vrouw hoor! Tuurlijk speelt persoonlijkheid mee, maar tenzij je van lichaam kan verwisselen moet het uiterlijk van iemand jou wel goed genoeg aanstaan om deze persoon beter te leren kennen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hier moet ik denk aan die film: "The Hotchick" ofzo? Met die gast van: "The Gigolo". In zijn ogen was zijn vriendin ook echt een lekker ding, echter zag de buitenwereld dit totaal anders.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
Het is gewoon zoals deze 2:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/verkering
Die hebben geen besef dat ze lelijk zijn. En ja, ik ben er van overtuigd dat echt lelijk-lelijke mensen geestelijk niet 100% zijn.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En het was natuurlijk te verwachten dat er weer een hele zooi mensen zou komen met 'misschien vinden sommige mensen de vrouwen die jij aantrekkelijk vindt wel heel lelijk!!!', maar dat is natuurlijk onzin. Je hebt gewoon mensen die lelijk zijn. Daar kan je moeilijk over doen, maar die zijn er gewoon.
Misschien moeten ze ook wel niet 100% zijn omdat ze anders knettergek worden van hoe de wereld hun uitkotst? Sowieso als je doorgaans heel erg lelijk bent, ben je gedurende je leven al zo systematisch kapot gepest dat het me sterk lijkt als je het wel nog zou zijn. Maar ik ben het met je eens hoor.quote:
Daar heb je een punt, alleen is het wel beladen met discriminatie. Echt lelijk mensen zijn doorgaans niet 100%. (hoewel dit niet het tegenovergestelde beweert: mensen die niet 100% zijn, zijn lelijkquote:
Niemand kiest er vrijwillig voor om lelijk-lelijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, alleen is het wel beladen met discriminatie. Echt lelijk mensen zijn doorgaans niet 100%. (hoewel dit niet het tegenovergestelde beweert: mensen die niet 100% zijn, zijn lelijk
Ik keur het af, lijkt meer op een provocerende opmerking dan inmenging in de discussie.quote:
Jezus wat ergquote:
Maar wie bepaalt er of iemand lelijk-lelijk is? Dat doen de 'gezonde' mensen. Mensen die in onze ogen niet mee kunnen komen in de door ons gecreeerde maatschappij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niemand kiest er vrijwillig voor om lelijk-lelijk te zijn.
Het dragen van concurrentiegevoel? Liet je ze een auditie doen, om te zeggen dat ze door waren tot de laatste 8?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:11 schreef PrinciplesOfLove het volgende:
Nou, ik vind mezelf niet onder de categorie ''lelijk'' vallen, maar ik ben wel vaak verlaten of afgewezen door mannen die dan niet zo ''aantrekkelijk'' zijn, omdat ze het dragen van concurrentiegevoel zwaarder vonden dan halters met van de zware schijven in de sportschool. Ik ging voor ze om hun innerlijke kwaliteiten of omdat ik het gewoon leuk had met ze. Ik vind mooie jongens sowieso een beetje eng. Sommige maken misbruik van hun uiterlijk, kijken uit de hoogte e.d.
Eigenlijk klopt het wel wat ze zegt: Je gaat met iemand, of bent verliefd op iemand omdat je je zo fijn voelt bij diegene.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Het dragen van concurrentiegevoel? Liet je ze een auditie doen, om te zeggen dat ze door waren tot de laatste 8?
Nee, dat is het helemaal niet. Wat is daar nou provocerend aan? Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen gaan zeggen dat onaantrekkelijke of lelijke mensen niet bestaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:00 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik keur het af, lijkt meer op een provocerende opmerking dan inmenging in de discussie.
Nu maak je weer een provocerende opmerking, een opmerking zonder iets eraan te verduidelijken en waarmee je de overige deelnemers aan de discussie in het duister laat tasten vwb je bedoelingen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat is het helemaal niet. Wat is daar nou provocerend aan? Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen gaan zeggen dat onaantrekkelijke of lelijke mensen niet bestaan.
Geen idee. Wel ver gezocht allemaal. En ja, iedereen heeft zijn/haar eigen kijk op wat wel en niet knap is. Mensen met een beperking of whatsoever zijn waarschijnlijk ook op zoek naar andere mensen met een beperking omdat zij meer op hun 'niveau' zitten. Mentaal en fysiek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt er of iemand lelijk-lelijk is? Dat doen de 'gezonde' mensen. Mensen die in onze ogen niet mee kunnen komen in de door ons gecreeerde maatschappij.
In hun ogen kunnen wij niet meekomen in hun maatschappij, zouden ze ons ook lelijk vinden?
Dat is het treurige verhaal van Otis' internet levenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Nu maak je weer een provocerende opmerking, een opmerking zonder iets eraan te verduidelijken en waarmee je de overige deelnemers aan de discussie in het duister laat tasten vwb je bedoelingen.
Dus eigenlijk zijn de mensen die niet 100% zijn, puurder in hun doen en laten. En eerlijker bij het zoeken (en vinden) van een partner.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Wel ver gezocht allemaal. En ja, iedereen heeft zijn/haar eigen kijk op wat wel en niet knap is. Mensen met een beperking of whatsoever zijn waarschijnlijk ook op zoek naar andere mensen met een beperking omdat zij meer op hun 'niveau' zitten. Mentaal en fysiek.
Ik denk niet dat zij op een manier naar 'normale' mensen kijken van 'goh, die is knap/lelijk'. Maar dat zij meer op basis van karakter trekken het uiterlijk van mensen bepalen.
Ja, maar hoe kunnen we hier ooit over discussieren als iedereen een andere perceptie van 'lelijk' heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik ben het er niet mee eens dat lelijke mensen altijd niet helemaal 100% zijn. Je hebt ook lelijke mensen die wel 'normaal' zijn qua omgang, maar die dan een lelijke partner uitzoeken. Ik heb het hier niet over halve mentaal gehandicapten.
Er zijn genoeg mensen waarover de algemene maatschappelijke concensus is dat ze minder bedeeld zijn qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kunnen we hier ooit over discussieren als iedereen een andere perceptie van 'lelijk' heeft?
Het kan er ook mee te maken hebben dat ze niet bewust kijken naar het 'lelijke' uiterlijk. Maar onbewust selecteren op eigen niveauquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik ben het er niet mee eens dat lelijke mensen altijd niet helemaal 100% zijn. Je hebt ook lelijke mensen die wel 'normaal' zijn qua omgang, maar die dan een lelijke partner uitzoeken. Ik heb het hier niet over halve mentaal gehandicapten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |