Zeker waar, een onzekere vrouw is een onaantrekkelijke vrouw.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:19 schreef Waaghals het volgende:
Je irriteert me nu al mateloos, als je bij die vent ook zo was...
Koest nou meid, hij reflecteert alleen de mening van de doorsnee man op je aanhoudende gepiep.quote:![]()
Op vrijdag 10 december 2010 01:21 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
wil je nu aandacht,een sticker of een ballon?
Niet helemaal. Mijn uiterlijk trok mannen. De vraag of ik wel paste in hun toekomstige leven stelden ze zich later af. Ik was natuurlijk erg gevoelig voor aandacht, waardoor ik ook niet de moeite nam om verder te kijken dan het oppervlakkigequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:17 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
hahaha
dus jij bent ook voor lief genomen,afgewezen en ingeruild, omdat je puur op je looks gefixeerd was en zo een man dacht te kunnen laten settelen?
Omdat ik de meeste mensen gewoon helemaal niet leuk vind met al die inzichzelf gekeerde saggerijnige koppen. Iemand kan een perfect figuur hebben en heel afstotelijk overkomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:19 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste zin dan? Even afhankelijk van je referentiekader natuurlijk maar als ik hier door de stad loop kom je toch echt niet enkel mormels tegen.
Ja, er is altijd wel iemand te vinden die zo graag wil, en zeker genoeg "lelijkerds". Maar het mooie is dat uiterlijk toch echt relatief is. zoals ik al zei, ik heb een paar echte schoonheden gehad... Maar dat staat los van hoeveel liefde ik voor iemand kan voelen. Ik durf zelfs te stellen dat imperfectie aantrekkelijker maakt... Vooral van meiden die wél zelfverzekerd zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
maar toch kunnen ze zich wel een relatie veroorloven...
Mooi is een verwrongen beeld... Of een detail. Mooie tanden, een mooie lach... Hoe meer je iemand gaat waarderen cq liefhebben, hoe mooier ze wordt. Daar hoeft ze geen model of overdreven schoonheid voor te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Yep. Een mooi popje met een ontevreden smoeltje is onaantrekkelijk en een meisje met misschien te grote oren maar met een sprankelende lach is aantrekkelijk.
Dus wat is nu mooi inderdaad.
Kijk, je hebt een kijk op de wereld die ik enorm waardeer, en daarbij verwoordt je het ook elke keer goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat ik de meeste mensen gewoon helemaal niet leuk vind met al die inzichzelf gekeerde saggerijnige koppen. Iemand kan een perfect figuur hebben en heel afstotelijk overkomen.
Lachende ogen vind ik bijv. zo aantrekkelijk, gevoel voor humor trekt mij aan en wat kan mij dan schelen dat iemand geen sixpackje heeft. Niks.
Ik zeg toch nergens dat het alleen om uiterlijk gaat? Ik zeg alleen dat mensen vaak anderen beoordelen op uiterlijk, zelfs onbewust. Is heel normaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Als jij daar op selecteert. Moet je lekker zelf weten.
Ik vind dat allemaal niet interessant.
En als ik zo naar het straatbeeld kijk, kom op zeg, be real. Als het alleen maar om uiterlijk zou gaan dan zou vrijwel niemand meer een partner hebben.
klopt, maar ieder op zn eigen manierquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het alleen om uiterlijk gaat? Ik zeg alleen dat mensen vaak anderen beoordelen op uiterlijk, zelfs onbewust. Is heel normaal.
Ik gaf al aan dat mensen voor partnerschap elkaar selecteren op o.a. gezondheid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het alleen om uiterlijk gaat? Ik zeg alleen dat mensen vaak anderen beoordelen op uiterlijk, zelfs onbewust. Is heel normaal.
Ik niet. Ik zie het overigens wel vaker. Mensen die knap zijn proberen dat af te doen als ''niet belangrijk''.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat mensen voor partnerschap elkaar selecteren op o.a. gezondheid.
Jij kwam toen met flaporen en ik vind dat onzin.
Mensen selecteren elkaar op de voortplanting en dus gezondheid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie het overigens wel vaker. Mensen die knap zijn proberen dat af te doen als ''niet belangrijk''.
Dat is zo, ik rook zelf wel e.d maar hoe krom dit ook is, ik zou eerder gaan voor iemand die niet rookt en blowt. Diegene is dan gezonder, plus heb ik ook een drijfveer om het ooit op een dag te laten. Wil er zo graag mee stoppen. Ex was gezond, elke dag sporten, rookt niet blowt niet, beetje jammer alleen van zn overige karakteristieken waardoor het niets is geworden na al die tijdverspilling.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat mensen voor partnerschap elkaar selecteren op o.a. gezondheid.
Jij kwam toen met flaporen en ik vind dat onzin.
Knap is relatief, en het is tot op zekere hoogte waar.... Tenzij je fokking lelijk bent, kun je scoren. Op uitstraling en vertrouwen. Daarna wordt het lastiger en moet je echt met wat komen, want ze wil geen loser.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie het overigens wel vaker. Mensen die knap zijn proberen dat af te doen als ''niet belangrijk''.
In eerste instantie ja. Alleen zijn een heleboel mensen gezond, dus daarna selecteer je op uiterlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Mensen selecteren elkaar op de voortplanting en dus gezondheid.
Het hele gegeven "knap" bestaat niet eens, het is maar net welk ideaal in de mode is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Je bent gewoon een bepaald type.quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:14 schreef Waaghals het volgende:
Dit doen mannen bij elk gemiddeld uitziend wijf, je moet niet denken dat je daarom knap bent.
Heb je mij een uitspraak zien doen uit naam van alle mannen? Heb ik gezegd dat alle mannen dit doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:16 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Ha! Je bent gewoon een bepaald type.
Niks mis mee verder, maar niet doen alsof je namens de mannelijkheid kunt spreken.
"dit doen mannen, etc"... dus ja, beetje welquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Heb je mij een uitspraak zien doen uit naam van alle mannen? Heb ik gezegd dat alle mannen dit doen?
Nee, zeg me dan maar eens waar staat dat ik dit namens alle mannen zeg en waar ik zeg dat alle mannen dit doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:47 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
"dit doen mannen, etc"... dus ja, beetje wel
Wanneer je begon over "dit doen mannen"... maar we hoeven er niet over te bekvechten, was wss een ongelukkige formulering.quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, zeg me dan maar eens waar staat dat ik dit namens alle mannen zeg en waar ik zeg dat alle mannen dit doen
dat is het niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:49 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wanneer je begon over "dit doen mannen"... maar we hoeven er niet over te bekvechten, was wss een ongelukkige formulering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |