Nee, maar dan moet je wel een skill hebben die vrouwen diggen. Zoals goed zijn in roken of bierdrinken.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Premium_Quality het volgende:
Je hoeft niet zo knap te zijn om een mooie chick te versieren.
Geld.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de meeste mannen in bovenstaande foto's voor optie 1 gaan.
Nou, namens de lelijke mensen kan ik je vertellen...quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Zijn er misschien lelijke mensen die me kunnen verklaren wat de drijfveren zijn?
Een goddelijk lichaam?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Nou, namens de lelijke mensen kan ik je vertellen...
Stel: je hebt iemand speciaal geselecteerd puur op het uiterlijk, maar je wordt blind. Wat hou je over?
Er zit nog heel wat tussen he, slimmerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:34 schreef fervente het volgende:
niemand neemt een relatie met iemand die hij of zij afzichtelijk vindt
Dus natuurlijk vinden de partners elkaar aantrekkelijk. De lelijke jongen vindt het lelijke meisje dus aantrekkelijk en andersom. Dit hoeft niet puur op het uiterlijk gebaseerd zijn, het innerlijk is ook heel belangrijk. En als je eenmaal verliefd bent op iemand dan kijk je ook zo door dat niet zo knappe uiterlijk heen.
1 dus
Ik zou ook geen relatie nemen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zit nog heel wat tussen he, slimmerd.
We have a winner.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Een uitkering en een golden retriever.
Dat is sowieso niet waar. Ik kan me niet voorstellen dat als jongen er iemand zou zijn die bijvoorbeeld natalie portman uit zn bed zou schoppen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Allure_ het volgende:
TS denkt dat er maar 1 definitie van knap is. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. En wat de een afstotelijk kan vinden, vindt de andere weer het mooiste wat er op de aardbol rondloopt.
Doe eens een foto van jezelf dan. Dan bepalen wij wel of je eruit ziet als Brad Pitt of Freddy Krueger.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil mezelf niet nodeloos omhoog schatten qua uiterlijk maar ik ben niet lelijk, en ik zou als ik lelijk was denk ik liever niemand hebben dan een lelijk meisje. Maar dat zeg ik nu.
Klopt, jij stelt bijv geen klap voor.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Allure_ het volgende:
TS denkt dat er maar 1 definitie van knap is. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. En wat de een afstotelijk kan vinden, vindt de andere weer het mooiste wat er op de aardbol rondloopt.
Dat is onzin. Ik ben zelf lelijk (zoals ik in het vorige topic al zei) en ik weet het, echter KAN ik er niks aan doen. Ik krijg regelmatig buiten van wildvreemden (bijvoorbeeld in de bus, trein, op straat, etc.) de vraag wat er met mijn gezicht aan de hand is en of ik er niks aan wil laten doen (sommigen durven zelf met tips te komen....alsof die weten wat werkt). De artsen kunnen er niks aan doen, het zijn gewoon littekens en rode vlekken. Soms maken de opmerkingen je ziek, maar ach ik ben het wel gewend inmiddels.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Als je echt oerlelijk bent en je doet er niets aan dan heb je er ook duidelijk geen besef van. Conclusie, je bent niet helemaal in orde. En dat soort mensen vinden elkaar uiteindelijk ook.
quote:en ik zou als ik lelijk was denk ik liever niemand hebben dan een lelijk meisje
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Grapefruitthee het volgende:
Kijk trollen lelijke wijven komen sneller aan een man omdat mannen dan niet bang zijn dat ze zo'n hork zullen verliezen. mannen willen over het algemeen ook domme snollen die kunnen ze beter manipuleren. En mooie hoog opgeleide prinsesjes als ik zijn manloos, omdat mannen denken dat ze niet goed genoeg voor ons zijn.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Grapefruitthee het volgende:
Kijk trollen lelijke wijven komen sneller aan een man omdat mannen dan niet bang zijn dat ze zo'n hork zullen verliezen. mannen willen over het algemeen ook domme snollen die kunnen ze beter manipuleren. En mooie hoog opgeleide prinsesjes als ik zijn manloos, omdat mannen denken dat ze niet goed genoeg voor ons zijn.
En jij dan?quote:
Ach als het maar een gat heeft. Een zak kan altijd over haar hoofd worden getrokken.quote:
daar heb ik een punt he...jullie willen altijd de gemiddelde wijven, negens en tien dames als ik staan langs de kantquote:
Zij is de laatste tijd wel heel dun hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet waar. Ik kan me niet voorstellen dat als jongen er iemand zou zijn die bijvoorbeeld natalie portman uit zn bed zou schoppen.
[ afbeelding ]
Er is niemand die dat afstootelijk zal vinden, wellicht niet helemaal zijn of haar smaak, maar dat is een ander verhaal dan dat je iemand lelijk vind. En ja er zijn simpelweg zoals TS zegt, lelijke mensen.
Welnee, jullie meiden willen alleen maar gescoord worden door players, misbruikt worden en het gevoel krijgen dat ze gewaardeerd wordt, terwijl er door jullie naïviteit gebruik van jullie wordt gemaakt. Als je echt zo lekker bent als je zegt, en je hebt ook nog eens inhoudt, wil ik best met je daten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
daar heb ik een punt he...jullie willen altijd de gemiddelde wijven, negens en tien dames als ik staan langs de kant
Je niet al te leuke ervaringen in de liefde hoeven toch niet te betekenen dat je maar een beetje moet gaan afgeven op (lelijke) wijven die wél een relatie hebben? Staat je slecht, hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
daar heb ik een punt he...jullie willen altijd de gemiddelde wijven, negens en tien dames als ik staan langs de kant
Na zo'n uitspraak mag je jezelf gaan bewijzen.. ..wanneer spreken we af!?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nou ik verdien meer om een relatie te hebben dna hun daarom geef ik op hen af.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je niet al te leuke ervaringen in de liefde hoeven toch niet te betekenen dat je maar een beetje moet gaan afgeven op (lelijke) wijven die wél een relatie hebben? Staat je slecht, hoor.
ik zeg die tryingquote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Na zo'n uitspraak mag je jezelf gaan bewijzen.. ..wanneer spreken we af!?
Met zo een instelling kom je er welquote:
Oh ja, ik herinner me een ander topic waarin je dat ook zei.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:42 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nou ik verdien meer om een relatie te hebben dna hun daarom geef ik op hen af.
zie zijn ondertitel dan snap je t misschienquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Met zo een instelling kom je er wel![]()
Overigens, ik vroeg je wat.
Ah ja ik snap het. Ik vroeg wat je MSN is, want ik wil je wel eens doorgronden en leren kennen. Kan naar mijn PM worden gestuurd! Zie je zo op MSN!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
zie zijn ondertitel dan snap je t misschien
wat vroeg je dan?
oh dearquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Ah ja ik snap het. Ik vroeg wat je MSN is, want ik wil je wel eens doorgronden en leren kennen. Kan naar mijn PM worden gestuurd! Zie je zo op MSN!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |