Nee, maar dan moet je wel een skill hebben die vrouwen diggen. Zoals goed zijn in roken of bierdrinken.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Premium_Quality het volgende:
Je hoeft niet zo knap te zijn om een mooie chick te versieren.
Geld.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de meeste mannen in bovenstaande foto's voor optie 1 gaan.
Nou, namens de lelijke mensen kan ik je vertellen...quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Zijn er misschien lelijke mensen die me kunnen verklaren wat de drijfveren zijn?
Een goddelijk lichaam?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Nou, namens de lelijke mensen kan ik je vertellen...
Stel: je hebt iemand speciaal geselecteerd puur op het uiterlijk, maar je wordt blind. Wat hou je over?
Er zit nog heel wat tussen he, slimmerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:34 schreef fervente het volgende:
niemand neemt een relatie met iemand die hij of zij afzichtelijk vindt
Dus natuurlijk vinden de partners elkaar aantrekkelijk. De lelijke jongen vindt het lelijke meisje dus aantrekkelijk en andersom. Dit hoeft niet puur op het uiterlijk gebaseerd zijn, het innerlijk is ook heel belangrijk. En als je eenmaal verliefd bent op iemand dan kijk je ook zo door dat niet zo knappe uiterlijk heen.
1 dus
Ik zou ook geen relatie nemen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zit nog heel wat tussen he, slimmerd.
We have a winner.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Een uitkering en een golden retriever.
Dat is sowieso niet waar. Ik kan me niet voorstellen dat als jongen er iemand zou zijn die bijvoorbeeld natalie portman uit zn bed zou schoppen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Allure_ het volgende:
TS denkt dat er maar 1 definitie van knap is. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. En wat de een afstotelijk kan vinden, vindt de andere weer het mooiste wat er op de aardbol rondloopt.
Doe eens een foto van jezelf dan. Dan bepalen wij wel of je eruit ziet als Brad Pitt of Freddy Krueger.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil mezelf niet nodeloos omhoog schatten qua uiterlijk maar ik ben niet lelijk, en ik zou als ik lelijk was denk ik liever niemand hebben dan een lelijk meisje. Maar dat zeg ik nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |