Picsquote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Al denk ik dat ik in de kamer stop, het is net goed zo, heb van de jongens al hun zelfgemaakte potjes van school ook staan
Gestuurdquote:
niet sturen, postenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Pff moe van deze drukke dag, zo maar eens naar huis.
Kally ik zal ook wel een pic sturen van onze kerstboom
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Pff moe van deze drukke dag, zo maar eens naar huis.
Kally ik zal ook wel een pic sturen van onze kerstboom
flink oefenenquote:
Nietquote:
zit die er al inquote:
Jaquote:
kun je geen filmpje makenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
Ik heb met de katten iedere dag een heel andere boom
Ik ga het van het weekend proberenquote:
ben benieuwd of die boom de kerst haaltquote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga het van het weekend proberen
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
ben benieuwd of die boom de kerst haalt
Bij heel veel nummers wel, als het me raakt of als er een herinnering opkomtquote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef crv het volgende:
Kippenvel bij luisteren muziek verklaard
Ik krijg kippevel bij "dust in the wind", maar dat heeft met wat historische minder prettige gebeurtenissen te maken
en bij welke muziek krijgen jullie kippenvel?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
O en daarna las ik het artikel pas, ik sta dus erg open
Dacht al wat tocht het
jij ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
Goed nu even douchen, hopen dat de hoofdpijn weggaat
nou, denk dat het dan helemaal niks wordtquote:Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Drank in het dak gooien crv.
Sterkte uiteraard.
quote:
quote:
* tijgerbalsem pakt en Kallys nekt kneedtquote:Op donderdag 9 december 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer, ja crv hoofdpijn van de spanning vandaag
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:34 schreef crv het volgende:
[..]
* tijgerbalsem pakt en Kallys nekt kneedt
Hoi liefquote:
gewoon niet kijken, gaat het vanzelf overquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Boulevard net iets over Vanessa en X-factor, ik mag toch hopen dat ik het verkeerd gehoord heb en we niet haar straks in de jury krijgen
OMG, ja want ze kan het zelf zo goedquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Boulevard net iets over Vanessa en X-factor, ik mag toch hopen dat ik het verkeerd gehoord heb en we niet haar straks in de jury krijgen
Hallotjes Gomiquote:
Gomiquote:
Hey Goomsterquote:
Oh gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG, ja want ze kan het zelf zo goed
Maar aan de jury van de week te zien niet
ah we hebben paay al in een jury, nu vanessa ook. t wachten is op pattyquote:Op donderdag 9 december 2010 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Ja ze zingt idd met een rauw randje
Oke, doe dan maar Vanessa, die kan ik dan nog hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah we hebben paay al in een jury, nu vanessa ook. t wachten is op patty
Patty heeft nog enigzins humor, dat is bij Connie weer ver te zoekenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, doe dan maar Vanessa, die kan ik dan nog hebben.
Zolang het geen Patty is/wordt kraai ik niet meer
over de kniequote:Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet gaan sportenslecht!!!!!
Nu ff kerstkaarten schrijven
Oke, we doen beiden nietquote:Op donderdag 9 december 2010 18:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Patty heeft nog enigzins humor, dat is bij Connie weer ver te zoeken
Lijkt me het bestequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
Kally ik had voor jou een extra stemvakje gemaakt bij de verkiezingen
Save the last for bestquote:
quote:
Ja dat lukt mij ook niet hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben even aan het kijken hoe ik een linkje kan maken naar die post.
Vroegah met de oude layout klikte je op de PI maar nu doet hij niks meer
Zo dat doe je snel zegquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
33 kerstkaarten geschreven .... Pffff. Nog een paar adressen zoeken en ik ben klaar!
Ik had er toen ik getrouwd was altijd 70, joepiequote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
33 kerstkaarten geschreven .... Pffff. Nog een paar adressen zoeken en ik ben klaar!
Er zal vast wel iemand komen die de gouden tip heeft, toch wel hendigquote:
Ja dat was het zeker, nu moet je een heel topic doorworstelenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand komen die de gouden tip heeft, toch wel hendig
Wowquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er toen ik getrouwd was altijd 70, joepie
Ja grote familie, en de hele voetbalclubquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja grote familie, en de hele voetbalclub
quote:
feyenoord en Real Madrid ?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
2 voetbalclubs zijn bij ons weggevallenmaar ik schreef er vroeger ook wel iets meer
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja grote familie, en de hele voetbalclub
Benny, bijna Vrijdagquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een avondje pokeren, moet wat bonussen vrijspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik ben niet weg hoor. Dit kan onderwijl prima.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef crv het volgende:
[..]
zet je je juiste pokerface op ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ok dan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Is niet zo nodig als ik online speel crv.
kon het niet laten sorryquote:
is niet gekquote:
Nah de hele week al, ben het een beetje zatquote:
kan me voorstellen, maar je kan het niet even naast je neer leggen zoiets.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah de hele week al, ben het een beetje zat
Weet ik, het ligt alleen niet alleen daar aan, lijkt wel alsof december dat opwekt bij mequote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen, maar je kan het niet even naast je neer leggen zoiets.
wildde het niet zeggen, maar ik voel me net zo. December is een maand die voor mij altijd snel voorbij mag zijn. Wij hoopten na onze vakantie de draad weer opnieuw op te kunnen pakken, maar de ellende blijft ons nog even achtervolgen helaasquote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik, het ligt alleen niet alleen daar aan, lijkt wel alsof december dat opwekt bij me
Ja, nou ja het einde van de maand komt echt wel weerquote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
wildde het niet zeggen, maar ik voel me net zo. December is een maand die voor mij altijd snel voorbij mag zijn. Wij hoopten na onze vakantie de draad weer opnieuw op te kunnen pakken, maar de ellende blijft ons nog even achtervolgen helaas
december? of iets anders?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah de hele week al, ben het een beetje zat
Van alles, en vandaag een tante van de kinderen aan vaderskant overleden ;{quote:
ja maar ons akkefietje gaat naslepen tot ver in 2011 ben ik bang.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou ja het einde van de maand komt echt wel weer
Owquote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ons akkefietje gaat naslepen tot ver in 2011 ben ik bang.
ah das nooit leuk iddquote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Van alles, en vandaag een tante van de kinderen aan vaderskant overleden ;{
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das nooit leuk idd
gecondoleerd iig
Nee dat is het ook niet, maar ik heb weer genoeg voor mijn kiezen gehad dit jaarquote:
Ik probeer iets positiefs te vinden. Hoop dat het de komende tijd rustig blijft/wordt.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar ik heb weer genoeg voor mijn kiezen gehad dit jaar
helaas, maar jawelquote:
Komt wel goed, ik ben van nature positief ingesteld, dus morgen gaat het al weer beterquote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik probeer iets positiefs te vinden. Hoop dat het de komende tijd rustig blijft/wordt.
Er zijn ook leuke dingen crv, al zijn ze maar klein, die gluhwijn van gisteren, een lekkere maaltijd, vooral overal het positieve in zienquote:
das waar Kal, jullie hebben natuurlijk gelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke dingen crv, al zijn ze maar klein, die gluhwijn van gisteren, een lekkere maaltijd, vooral overal het positieve in zien
Heb jij net niet wekenlang gereisd?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij net niet wekenlang gereisd?
op aanraden van ons huiskonijn is het Irish Coffee gewordenquote:
hmmm das altijd wel lekker iddquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef crv het volgende:
[..]
op aanraden van ons huiskonijn is het Irish Coffee geworden
hmm das ook altijd lekkerquote:
nooit gedronken is dat lekker ?quote:
iemand moet het evenwicht bewarenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm das ook altijd lekker
zit ik hier met een thee tussen jullie met de wodka en de irish coffee
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
true true
maar van t weekend is die rol voor een ander he
Ja heerlijkquote:
Badder zequote:
quote:
hmmm heb geen wodka, maar wel verse sinaasappelenquote:
kijkquote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb besloten ook te passen voor vandaag en heb een biertje geopend
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef crv het volgende:
waar is de rest eigenlijk ?
Het is zo stil hier
ik heb Ouzo, Cognac, Whiskey, Schnapps, Vieux en Bacardiquote:
Van alles een beetjequote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb Ouzo, Cognac, Whiskey, Schnapps, Vieux en Bacardi
In bad gtst kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef crv het volgende:
waar is de rest eigenlijk ?
Het is zo stil hier
dan weet ik zeker dat mijn hoofdpijn niet weggaatquote:
Of je raakt in coma, en hebt geen hoofdpijn meerquote:Op donderdag 9 december 2010 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat mijn hoofdpijn niet weggaat
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je raakt in coma, en hebt geen hoofdpijn meer
JJHquote:
quote:
The Prestige op Veronicaquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
BONJE MET DE BUREN!
WIL JE KLAPPEN? KOM DAN JONGE!
is dah ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
The Prestige op Veronica
En hoi Hans
New kids.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
BONJE MET DE BUREN!
Film, is wel goedquote:
toch geen drama of romantiek he, want daar kan ik niet goed tegenquote:
vooral in die kleine steegjesquote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
En met Deventer weet je het maar nooit.
Die stad is ongeveer de helft kleiner dan zwolle, gok ik. En de spits is er een keer zo erg.
Gaat over gochelaars en concurrentie maar dan begin van de 19e eeuwquote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
toch geen drama of romantiek he, want daar kan ik niet goed tegen
Dank je welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
En wat lees ik nou voor ongein Kally!
Gecondoleerd....
hou je de boel daar een beetje heel, mijn vrouw moet morgen hierheen vliegenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Yupz.
Nu even thuis. Half twaalf de deur weer uit, ik mag nog even naar Schiphol.
Busje komt zoquote:
Ik doe altijd even een rondje landingsbaan, kun je tenminste even goed doortrappen. Alleen duurt het altijd tot ver voorbij Harderwijk eer dat ik de politie weer losgereden heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
hou je de boel daar een beetje heel, mijn vrouw moet morgen hierheen vliegen
ow, denk dat ik zelf maar een filmpje ga opzetten dan. heb er weer wat meegenomen uit NLquote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat over gochelaars en concurrentie maar dan begin van de 19e eeuw
Tnx Bosquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe altijd even een rondje landingsbaan, kun je tenminste even goed doortrappen. Alleen duurt het altijd tot ver voorbij Harderwijk eer dat ik de politie weer losgereden heb.
kom dan man, kom danquote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
BONJE MET DE BUREN!
je hebt er toch wel winterbandjes onder he ?quote:
Alleen voor. Het is een ramp om die dingen te krijgen, helemaal voor busjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt er toch wel winterbandjes onder he ?
[ afbeelding ]
quote:
Bosquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
Ik zie JJH al scheuren over de landingsbaan
Gas d'r bie!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
Ik zie JJH al scheuren over de landingsbaan
Ik hou ervanquote:
ik ook en dan rem ik en gooi hem in zijn achteruit en geef weer gasquote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik rem voor Adriaan, maar extra gassie voor Bassie!
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Maak je helemaal kapot jonguh! Met zonne grote vuurbal jonguh, BAM!
Vaginale Duzquote:
quote:
Welke?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die South Park aflevering denken.
ik ook, maar wat is er morgen bij jouw ?quote:
http://www.autismecentraal.com/public/index.asp?lang=NL&pid=23quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar wat is er morgen bij jouw ?
Waarin ze een nieuwe school mascotte moeten kiezen. Het gaat tussen een turd sandwich en een vaginal douche.quote:
Oja.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarin ze een nieuwe school mascotte moeten kiezen. Het gaat tussen een turd sandwich en een vaginal douche.
[ afbeelding ]
ok gaaf voor je. heb je zoiets al eerder gedaan ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.autismecentraal.com/public/index.asp?lang=NL&pid=23
Die van mij is baas.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet echt wennen aan al die nieuwe icons.!
Nee, ik was wel bijna naar een symposium in Eindhoven geweest, ergens in mei ofzo. Maar dat was op dat moment net even te zwaar voor me.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
ok gaaf voor je. heb je zoiets al eerder gedaan ?
ik vind die van bos en <zwab nog steeds de leukstequote:
Dat is ie zeker.quote:
veel plezier in ieder gevalquote:Op donderdag 9 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik was wel bijna naar een symposium in Eindhoven geweest, ergens in mei ofzo. Maar dat was op dat moment net even te zwaar voor me.
Maar dit lijkt me best wel een interessant dagje.
Ik die van mezelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind die van bos en <zwab nog steeds de leukste
Ik gooi alleen mezelf vol morgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog de slee volgooien met bier morgen.
Rauzer is backquote:
heb je ff niet gezien de laatste dagen, maar ben zelf ook net terugquote:
Maar dan moet je het wel in je bezit hebben. Een bierslee lijkt me episch.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik gooi alleen mezelf vol morgen.
quote:
padden likkenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Of een pad helemaal vol bier gooien, bevriezen en elke keer gewoon een likje nemen. Een lekker likje. Gewoon nemen.
hmm of ergens anders op gieten en dan likken?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Of een pad helemaal vol bier gooien, bevriezen en elke keer gewoon een likje nemen. Een lekker likje. Gewoon nemen.
Padden zijn lekker glad, een kikker is dunner en toch andere structuur enzo.quote:
Dank uquote:
Impliceer je nou piemels?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm of ergens anders op gieten en dan likken?
en ?quote:
quote:
biertje hakt er al in bij jouw hequote:
doet het goed om slakken te vangenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik raad het niemand aan. We moesten wat met die Heinekenzooi.
Harry Potterquote:
Helen Bonham-Carter speelt die rol tochquote:
Jaaaaa wat een vrouw.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helen Bonham-Carter speelt die rol toch![]()
Supervetquote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Harry Potter!!!!!! Hoe vond je het?
Ja al lang.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Supervet. Eindelijk dat gekut van Zweinstein afgelopen. Heb je 'm ook al gezien, niet dat ik dalijk ga spoileren
.
Hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja al lang.Hij is echt vet ja, de beste. Veel actie ook inderdaad, en zelfs wat horreur! ( Dat oude vrouwtje
)
Die lijkt me ook leuk!quote:
Daar moek ook nog heen. In m'n trainingspak in Helmond.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
Ik hoorde dat TURBO beter scoorde dan Potter op de openingsdag.
quote:
Ja zeker, moest even imdb-en waar ik haar ook al weer van kende, maar dat is The FIght Club ook al zo'n mooie film.quote:
Dan val je iig niet op in Helmondquote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar moek ook nog heen. In m'n trainingspak in Helmond.
quote:
Ik zou bijna speciaal een matje laten staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar moek ook nog heen. In m'n trainingspak in Helmond.
Weet je, ik kom nu echt heel vaak in Hellimond, en het valt gewoon echt wel mee. Ik dacht ook dat iedereen daar standaard een scootmobiel had en pakkie aan, maar zie er bijna geen.quote:
Ja hoop wel een beetje kwaliteitquote:
Fight Club is een Bazenfilmquote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker, moest even imdb-en waar ik haar ook al weer van kende, maar dat is The FIght Club ook al zo'n mooie film.
*kuch* Het Haagje. *kuch*quote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je, ik kom nu echt heel vaak in Hellimond, en het valt gewoon echt wel mee. Ik dacht ook dat iedereen daar standaard een scootmobiel had en pakkie aan, maar zie er bijna geen._!
Die kan ik echt altijd kijken, Brad en Edward op hun best.quote:
Daar kom ik dan ook nooit, alleen als ik daar in de buurt moet werken.quote:
Echt he, en American History Xquote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kan ik echt altijd kijken, Brad en Edward op hun best.
Op zich wonen daar ook wel toffe mensen, maar ja als je iets verkeerd doet heb je echt een probleemquote:Op donderdag 9 december 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar kom ik dan ook nooit, alleen als ik daar in de buurt moet werken.
Daar heb ik een keer van gekropen. 4 was teveel van het goede.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik heb een hele goede bloeddoorstroming
en ik drink een kanon
Over het algemeen zijn ''tokkies'' gewoon ook wel chille mensen, goudeerlijk en heel gezellig, alleen toch kijk ik altijd een beetje uit met wat ik zeg inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op zich wonen daar ook wel toffe mensen, maar ja als je iets verkeerd doet heb je echt een probleem.
yeah 4 is teveel, ik drink er af en toe 1, en soms in t weekend 2 ofzo. en heel soms 3 e, dat is al teveelquote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer van gekropen. 4 was teveel van het goede.
Vanavond heel de avond op Comedy Centralquote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een dvd gekocht van de new kids.. eens voorbereiden op de film
ah die 'tokkies'zijn over t algemeen wel mensen waar je gewoon van weet wat je aan ze hebt,quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ''tokkies'' gewoon ook wel chille mensen, goudeerlijk en heel gezellig, alleen toch kijk ik altijd een beetje uit met wat ik zeg inderdaad.
Ik kan het nu wel aan denk ik. Toen echt nog niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah 4 is teveel, ik drink er af en toe 1, en soms in t weekend 2 ofzo. en heel soms 3 e, dat is al teveel
Ons oma maakte altijd kleren voor mensen van het kamp. Was toen zo'n oud vrouwtje en die toen rook ons oma verbrande lucht. Bleek ze een hele sok vol met briefjes van 1000 gulden in de lamp te hebben verstoptquote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ''tokkies'' gewoon ook wel chille mensen, goudeerlijk en heel gezellig, alleen toch kijk ik altijd een beetje uit met wat ik zeg inderdaad.
Ik heb ook nooit problemen met kampies of wie dan ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons oma maakte altijd kleren voor mensen van het kamp. Was toen zo'n oud vrouwtje en die toen rook ons oma verbrande lucht. Bleek ze een hele sok vol met briefjes van 1000 gulden in de lamp te hebben verstopt
Bazenbier.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer van gekropen. 4 was teveel van het goede.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons oma maakte altijd kleren voor mensen van het kamp. Was toen zo'n oud vrouwtje en die toen rook ons oma verbrande lucht. Bleek ze een hele sok vol met briefjes van 1000 gulden in de lamp te hebben verstopt
Valt ook wel mee,weet ik. Maar ik wilde even een stereotype antwoord geven of zo iets.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je, ik kom nu echt heel vaak in Hellimond, en het valt gewoon echt wel mee. Ik dacht ook dat iedereen daar standaard een scootmobiel had en pakkie aan, maar zie er bijna geen._!
Er zitten er zat hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee,weet ik. Maar ik wilde even een stereotype antwoord geven of zo iets.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Patje en Wander zijn er gelukkig niet bij oud en nieuw
[ afbeelding ]_!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik nog niet echt op stap ging en dus nog weinig bier dronk. Heb ik een keer een Kanon, wat toen nog in grotere flessen te koop was) in een kwartier leeg gedronken. Dat nooit meer. Ik was niet echt zat, maar wel een flink beetje aan geschoten en dat om 13.00 's middags![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |