Picsquote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Al denk ik dat ik in de kamer stop, het is net goed zo, heb van de jongens al hun zelfgemaakte potjes van school ook staan
Gestuurdquote:
niet sturen, postenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Pff moe van deze drukke dag, zo maar eens naar huis.
Kally ik zal ook wel een pic sturen van onze kerstboom
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Pff moe van deze drukke dag, zo maar eens naar huis.
Kally ik zal ook wel een pic sturen van onze kerstboom
flink oefenenquote:
Nietquote:
zit die er al inquote:
Jaquote:
kun je geen filmpje makenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
Ik heb met de katten iedere dag een heel andere boom
Ik ga het van het weekend proberenquote:
ben benieuwd of die boom de kerst haaltquote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga het van het weekend proberen
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef crv het volgende:
[..]
ben benieuwd of die boom de kerst haalt
Bij heel veel nummers wel, als het me raakt of als er een herinnering opkomtquote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef crv het volgende:
Kippenvel bij luisteren muziek verklaard
Ik krijg kippevel bij "dust in the wind", maar dat heeft met wat historische minder prettige gebeurtenissen te maken
en bij welke muziek krijgen jullie kippenvel?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
O en daarna las ik het artikel pas, ik sta dus erg open
Dacht al wat tocht het
jij ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
Goed nu even douchen, hopen dat de hoofdpijn weggaat
nou, denk dat het dan helemaal niks wordtquote:Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Drank in het dak gooien crv.
Sterkte uiteraard.
quote:
quote:
* tijgerbalsem pakt en Kallys nekt kneedtquote:Op donderdag 9 december 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer, ja crv hoofdpijn van de spanning vandaag
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:34 schreef crv het volgende:
[..]
* tijgerbalsem pakt en Kallys nekt kneedt
Hoi liefquote:
gewoon niet kijken, gaat het vanzelf overquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Boulevard net iets over Vanessa en X-factor, ik mag toch hopen dat ik het verkeerd gehoord heb en we niet haar straks in de jury krijgen
OMG, ja want ze kan het zelf zo goedquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Boulevard net iets over Vanessa en X-factor, ik mag toch hopen dat ik het verkeerd gehoord heb en we niet haar straks in de jury krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |