Nee dat was geen gast, maar een oud-cliënte van haar die Robert een vals alibi had verschaft toen hij de remmen van de auto van Philip van Alphen (haar stagiar met wie ze een relatie had) door had gesneden en hij een ongeluk kreeg. Philip kreeg ruzie met Laura en ze sloeg hem bewusteloos, toen hij weer bijkwam wilde hij wraak op Laura en kwam erachter dat Mary gelogen had ten voordele van Robert. Zij moest toen uit de weggeruimd worden zodat het slechts het woord van Philip tegenover dat van Laura was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die Jeff en Rick in de shortie
Wat lelijk Rick en Charlie en die hypnoseik kon alleen maar denken wat een pijp mondje heeft die Charlie in deze scene.
En dan Laura die vertelt dat ze wel eens een misdaad heeft gepleegd vervolgens begint over René die ze net niet vermoord heeft maar vervolgens zegt nee ik heb nog nooit iemand vermoord. TERWIJL ! ze met Cleo samen toch echt een of andere gast vermoord heeft die lastig deed tegen Robert.
Eigenlijk verwacht ik dat laatste ook wel.. Ben dan benieuwd hoe Maxime dat dan weer aanpakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik nietLaat dat wijf maar mooi aan de zijlijn staan. Tenzij Danny eerst gaat voor Maxime om haar vervolgens na een maand te dumpen voor Sjors
Danny vormt met iedereen een kotswaardig stelquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:07 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Maar goed.. ontopic: Ik gun Maxime Danny nu wel eigenlijkZou wel heel leuk kunnen worden.
sommige personages vergeet je een beetje he, maar toen ik dit filmpje weer zag...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat was geen gast, maar een oud-cliënte van haar die Robert een vals alibi had verschaft toen hij de remmen van de auto van Philip van Alphen (haar stagiar met wie ze een relatie had) door had gesneden en hij een ongeluk kreeg. Philip kreeg ruzie met Laura en ze sloeg hem bewusteloos, toen hij weer bijkwam wilde hij wraak op Laura en kwam erachter dat Mary gelogen had ten voordele van Robert. Zij moest toen uit de weggeruimd worden zodat het slechts het woord van Philip tegenover dat van Laura was.
Overigens vind ik niet dat Laura toen echt een moord heeft gepleegd, ze was medeplichtig, Cleo was degene die het Mary (die nog leefde) in het water duwde.
(Hier zie je de moord zelf)
Overigens dit heeft ze ooit allemaal opgebiecht aan de politie en toen moest ze nog een tijd een enkelband dragen, dus de politie behoort dit al te weten.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat was geen gast, maar een oud-cliënte van haar die Robert een vals alibi had verschaft toen hij de remmen van de auto van Philip van Alphen (haar stagiar met wie ze een relatie had) door had gesneden en hij een ongeluk kreeg. Philip kreeg ruzie met Laura en ze sloeg hem bewusteloos, toen hij weer bijkwam wilde hij wraak op Laura en kwam erachter dat Mary gelogen had ten voordele van Robert. Zij moest toen uit de weggeruimd worden zodat het slechts het woord van Philip tegenover dat van Laura was.
Overigens vind ik niet dat Laura toen echt een moord heeft gepleegd, ze was medeplichtig, Cleo was degene die het Mary (die nog leefde) in het water duwde.
(Hier zie je de moord zelf)
Overigens dit heeft ze ooit allemaal opgebiecht aan de politie en toen moest ze nog een tijd een enkelband dragen, dus de politie behoort dit al te weten.
Ach, ze wil haar zoon geruststellen.. die is al over de zeik, kan ze moeilijk aankomen met 'ik heb iemand levend verzopen, je vader door een spiegel gegooid, Linda neergestoken.. dus ik kom echt wel vrij!'quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Ascendancy het volgende:
Laura kan wel goed liegen. Nog nooit iemand vermoord_!
Dat krijg je van schrijver wisselingen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar Jack vergat ook al de helft van haar strafblad.
Eerlijk gezegd kan ik t nieuwe schrijvers niet echt kwalijk nemen als ze niet álle gebeurtenissen uit 20 jaar herinneren.. maar je zou op zijn minst denken dat Jette dan nog even zou zeggen 'uuuhm, ik heb wel iemand vermoord hoor!'quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat krijg je van schrijver wisselingen.
Jawel als schrijver van een serie kan je dat soort blunders je niet permitterenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik t nieuwe schrijvers niet echt kwalijk nemen als ze niet álle gebeurtenissen uit 20 jaar herinneren.. maar je zou op zijn minst denken dat Jette dan nog even zou zeggen 'uuuhm, ik heb wel iemand vermoord hoor!'
Het is juist geen kleinigheidje. Ze is verdachte in een moordzaak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel als schrijver van een serie kan je dat soort blunders je niet permitteren
Nu is het op zich een kleinigheidje. Maar als schrijver van een serie moet je gewoon de geschiedenis kennen,.
Ik kijk uit naar het moment dat er weer een koerswijziging plaats zal vinden in het matige schrijverscollectief, dat gebeurd meestal toch om de zoveel jaar, nu duurt het wel echt al akelig lang.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Het toont helaas wel weer aan hoeveel de schrijvers weten over vroeger door Laura nu alleen over René te laten bekennen aan Sil maar niet over Mary .
Als die gebeurtenissen relevant zijn voor heden dan vind ik dat nogal amateuristisch, ik weet niet of Laura een strafblad heeft, maar die hele affaire had wel de consequentie dat ze nooit meer in de advocatuur mocht werken. Dus het was niet zo maar een kleine gebeurtenis, het had verregaande consequenties, dat is ook de reden dat ze bijvoorbeeld haar eigen bedrijf oprichtte, daarbij had ze geen last 'strafblad'.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik t nieuwe schrijvers niet echt kwalijk nemen als ze niet álle gebeurtenissen uit 20 jaar herinneren.. maar je zou op zijn minst denken dat Jette dan nog even zou zeggen 'uuuhm, ik heb wel iemand vermoord hoor!'
Oh, ik ben het absoluut eens dat schrijvers consequent moeten zijn.. maar zelfs bij series met 5 seizoenen van 20 afleveringen gaat dit vaak al de mist in, dus met zo'n 200 x 20 afleveringen kan ik me voorstellen dat nieuwe schrijvers niet over alles bijgepraat worden (en je kunt ook niet verwachten dat ze 'even' alles terugkijken). Wat dat betreft schat ik in dat de fout meer ligt bij het overdragen van werk dan bij de nieuw aangenomen krachten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als die gebeurtenissen relevant zijn voor heden dan vind ik dat nogal amateuristisch, ik weet niet of Laura een strafblad heeft, maar die hele affaire had wel de consequentie dat ze nooit meer in de advocatuur mocht werken. Dus het was niet zo maar een kleine gebeurtenis, het had verregaande consequenties, dat is ook de reden dat ze bijvoorbeeld haar eigen bedrijf oprichtte, daarbij had ze geen last 'strafblad'.
Dan heb je niet goed geluisterd. Ze zei alleen tegen Sil dat ze wel eens eerder van moord is verdacht. Ik raad je aan eerst nog even te kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die Jeff en Rick in de shortie
Wat lelijk Rick en Charlie en die hypnoseik kon alleen maar denken wat een pijp mondje heeft die Charlie in deze scene.
En dan Laura die vertelt dat ze wel eens een misdaad heeft gepleegd vervolgens begint over René die ze net niet vermoord heeft maar vervolgens zegt nee ik heb nog nooit iemand vermoord.
Rik of Ferry?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Sk00p het volgende:
Charlie![]()
![]()
Kon alleen maar lachen.. Wat een blamage. Hoe Rik dan nog serieus kon blijven kijken is een kunst hoor..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef James1988 het volgende:
"Ik gooi er wel een paar extra chloortabletten in"
Haha!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef Voerman het volgende:
Ik vind Bing geweldig trouwens. Hele vriendelijke, goede uitstraling.Die mag er nog heel lang inblijven.
Oh man, ik kan niet meer wachten, ik WIL die box gewoon in mijn handen hebben!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:32 schreef Lucas15 het volgende:
Nu maar hopen dat seizoen 3 werkelijk 17 december uitkomt.
Oops! ik bedoelde Ferryquote:
volkomen kansloosquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Is die Bing echt zo'n kansloze gast of zit er een geniaal plan achter zijn terugkomst?
Ik vind hem ook vriendelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef Voerman het volgende:
Ik vind Bing geweldig trouwens. Hele vriendelijke, goede uitstraling.Die mag er nog heel lang inblijven.
Maandag in weinig kleding te zienquote:
Hier in het zuiden ben ik hem nog niet tegen gekomen. Als ik hem vrijdag alsnog krijg, kan ik er nog wel mee leven, maar anders vraag ik familie in Utrecht op zoek te gaan naar die box, in zo'n stad moeten ze hem dan toch wel hebben, lijkt mij.quote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Woensdag komt de box hier bij de Saturn uit voor 30 euro, dus ik annuleer mijn bestelling.
Nee, dat is waar. Maar ik bedoel dat de releasedatum dan niet meer verschuift. Als ik die box zaterdag of dinsdag ontvang, lig ik er ook niet wakker van, wel als ik vier weken moet wachten.quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Er staat dat hij op de verschijningsdatum wordt verzonden, dus het lijkt me sterk dat je hem vrijdag krijgt.
Ik annuleer ook mijn bestelling!!! Er schijnt een Saturn in hoofddorp te zitten dus dan ga ik daar maar naar toequote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Frey het volgende:
Woensdag komt de box hier bij de Saturn uit voor 30 euro, dus ik annuleer mijn bestelling.
Misschien moeten diegene die bij bol besteld hebben wel 2 weken wachten. Ik hoop van niet voor jullie :pquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Frey het volgende:
Toen ik seizoen 2 bestelde, moest ik 2 weken wachten. Ik heb geen idee hoelang ze er nu over zouden doen. Maar hij is nog duurder bij bol ook.
Waar? Ik zie alleen seizoen 1 en 2 op die site staanquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
30 euro ja, ik had hem al voor zoveel bij de FRS zien staan. Nou ja, ook weer niet 'zien staan', maar de prijs op de website van de FRS.
PS: Hey Frey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in GTST, onder andere iets met Rikki en Jack
Niet lezen dus als je het niet wilt weten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Niet verwacht dat brief van Nick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in GTST, onder andere iets met Rikki en Jack
Niet lezen dus als je het niet wilt weten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
[..]Rikki is in reallife al 18, dus het mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij, Wiet was vorig seizoen ook in bh te zien en was toen nog wel 16.
Zoals ik al aangaf in de spoiler-tag, ik vind het een wonder dat ze nog weten wie het is!quote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Niet verwacht dat brief van Nick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
Is Valentijn nu ook niet onderhand 16 ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, dan mag het, kon nergens vinden hoe oud ze wasquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rikki is in reallife al 18, dus het mag.
En daarbij, Wiet was vorig seizoen ook in bh te zien en was toen nog wel 16.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valentijn was laatst nog een kind, toen hij pannenkoeken ging eten met rik
Peter Kelderquote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef Frey het volgende:
Wow, wat een geweldige classic.![]()
Hogendoorn![]()
Wassenaar![]()
En ook de moeder van Daniël nog.![]()
Harmsen![]()
En wat een muziek he? NOG beter dan in de eerste jaren.
Vooral die theme bij Wassenaar.![]()
![]()
![]()
En ook weer gewoon een half uur.![]()
Man man man, hier wil ik ook het vervolg van zien. Schiet op met die andere seizoenen!
Helemaal mee eens Frey! De muziek maakt de scene prachtig.quote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Frey het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek is gewoon zo belangrijk. Daar begrijpen ze vandaag de dag echt niks meer van bij GTST.
Tot en met seizoen 18 was de muziek altijd goed en in de jaren 90 gewoon geniaal. En dan kom ik nu weer bij die Wassenaar theme vanaf 14:13. Wat een HEERLIJKE muziek.![]()
![]()
De muziek maakt een scène wat mij betreft. Als er bij de cliffhanger een vrolijk muziekje was geweest, dan was het niet indrukwekkend geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Frey het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek is gewoon zo belangrijk. Daar begrijpen ze vandaag de dag echt niks meer van bij GTST.
Tot en met seizoen 18 was de muziek altijd goed en in de jaren 90 gewoon geniaal. En dan kom ik nu weer bij die Wassenaar theme vanaf 14:13. Wat een HEERLIJKE muziek.![]()
![]()
Vind ik nou zo erg jammer. Alsof ze geen moeite meer willen doen ?quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muziek maakt een scène wat mij betreft. Als er bij de cliffhanger een vrolijk muziekje was geweest, dan was het niet indrukwekkend geweest.
Tegenwoordig pleuren ze er een Hitzone-cdtje onder en klaar.
Schijnbaar niet. Vroeger werd er moeite voor gedaan, om een mooie tune te creëren, zeker in de latere seizoenen (ook hier bij de cliff). Ook de muziek onder de scènes van Peter en Suzanne is mooi, muziek kan je raken.quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Vind ik nou zo erg jammer. Alsof ze geen moeite meer willen doen ?
Zijn inderdaad hele mooie tunes. De tunes uit de eerste seizoenen vind ik ook mooi.quote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef Frey het volgende:
Paar voorbeelden van wat ik erg goede muziekjes vond:
Robert en Laura
Werd nog jaren gebruikt in diverse vormen.
Ludo Sanders
Spreekt voor zich.
Daniëls afscheid
Ludo en Janine
Werd ook in diverse seizoenen gebruikt.
Rik en Anita
Werd gebruikt tijdens hun laatste verhaallijn destijds en weer diverse malen na hun terugkeer.
GTST tune (tussenstuk)
Gebruikt tijdens de 2500e aflevering.
Amulet theme (Wales)
Einde van Joop
Mooie onderwereld theme met die bellen erdoor.
Maxime Sanders
Alleen in het begin gebruikt.
Dus dat ..quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikkie is![]()
Sins Florieneindelijk weer een lekker geil tienermeisje in gtst
Good times.quote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Frey het volgende:
![]()
Klopt. Daarin verschilt hij dus ook weer met een Herman of Onno. Frits had ook een oprechte, een menselijke kant. Zoals Ludo later. Het verklaart waarom hij iets doet, en hoe hij de zaken ziet. Dat hij zo allround is vind ik dan ook een kracht van dat personage.quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Lucas15 het volgende:
Nog 4 dagen en dan Seizoen 3!! (Goh, ik heb het ooit eerder gezegt, hopelijk word het niet weer verzet)
In de scene van Frits met Dian zie ik een soort Jack. Jack heeft wel wat trekjes van Frits geërfd.
Ja, Frits had idd ook een oprechte, menselijke kant. Ik bedoelde dat Jack en Frits toch veel op elkaar lijken qua uitstraling. Want Jack is natuurlijk geen Frits haha! Al had ik liever dat het toch zo was! Maar goed, dat hebben de schrijvers dus verpestquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Klopt. Daarin verschilt hij dus ook weer met een Herman of Onno. Frits had ook een oprechte, een menselijke kant. Zoals Ludo later. Het verklaart waarom hij iets doet, en hoe hij de zaken ziet. Dat hij zo allround is vind ik dan ook een kracht van dat personage.Als hij dan iets doet zit er vaak een heel verhaal achter.
Precies, Frits zijn karakter is geschreven als hoofdpersonage, en Herman als supporting cast. Als Herman meer screentijd had gehad was het bijvoorbeeld noodzakelijk geweest om meer van hem te verhullen. Dat had overigens prima gekund, want meedogenloze karakters zie je natuurlijk ook in beroemde films ala The Godfather, etcetera. Maar dan moet er wel meer verhaal omheen. Dat Herman er niet altijd was gaf hem in dit geval, met hoe GTST in haar geheel is uitgewerkt een stukje mystiek dat bijdroeg aan de gestalte van het personage. En daar speelde Tom voortreffelijk op in. Datzelfde geldt voor Onno.quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, Frits had idd ook een oprechte, menselijke kant. Ik bedoelde dat Jack en Frits toch veel op elkaar lijken qua uitstraling. Want Jack is natuurlijk geen Frits haha! Al had ik liever dat het toch zo was! Maar goed, dat hebben de schrijvers dus verpestIk vind het persoonlijk veel leuker om te kijken naar Frits dat gevoelens had i.p.v hele tijd naar een beruchte Herman Hogendoorn te kijken die iedereen omlegt. Wat dat betreft hebben ze Herman Hogendoorn ook goed gedaan door hem niet in iedere aflevering in beeld te brengen. Dat maakt het personage oninteressant naar mijn mening.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk om het personage Nick zo een trap na te geven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iddquote:
Is er ooit een aanslag gepleegt op Herman Hogendoorn dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Frey het volgende:
In welk seizoen was eigenlijk die aanslag op Herman Hogendoorn?
Diverse mensen hebben het wel eens over een aanslag. Ik weet alleen niet of ze dan gewoon de cliff van seizoen 2 bedoelen, of een heel ander moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Is er ooit een aanslag gepleegt op Herman Hogendoorn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |