Good times.quote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Frey het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek is gewoon zo belangrijk. Daar begrijpen ze vandaag de dag echt niks meer van bij GTST.
Tot en met seizoen 18 was de muziek altijd goed en in de jaren 90 gewoon geniaal. En dan kom ik nu weer bij die Wassenaar theme vanaf 14:13. Wat een HEERLIJKE muziek.![]()
![]()
Klopt. Daarin verschilt hij dus ook weer met een Herman of Onno. Frits had ook een oprechte, een menselijke kant. Zoals Ludo later. Het verklaart waarom hij iets doet, en hoe hij de zaken ziet. Dat hij zo allround is vind ik dan ook een kracht van dat personage.quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Lucas15 het volgende:
Nog 4 dagen en dan Seizoen 3!! (Goh, ik heb het ooit eerder gezegt, hopelijk word het niet weer verzet)
In de scene van Frits met Dian zie ik een soort Jack. Jack heeft wel wat trekjes van Frits geërfd.
Ja, Frits had idd ook een oprechte, menselijke kant. Ik bedoelde dat Jack en Frits toch veel op elkaar lijken qua uitstraling. Want Jack is natuurlijk geen Frits haha! Al had ik liever dat het toch zo was! Maar goed, dat hebben de schrijvers dus verpestquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Klopt. Daarin verschilt hij dus ook weer met een Herman of Onno. Frits had ook een oprechte, een menselijke kant. Zoals Ludo later. Het verklaart waarom hij iets doet, en hoe hij de zaken ziet. Dat hij zo allround is vind ik dan ook een kracht van dat personage.Als hij dan iets doet zit er vaak een heel verhaal achter.
Precies, Frits zijn karakter is geschreven als hoofdpersonage, en Herman als supporting cast. Als Herman meer screentijd had gehad was het bijvoorbeeld noodzakelijk geweest om meer van hem te verhullen. Dat had overigens prima gekund, want meedogenloze karakters zie je natuurlijk ook in beroemde films ala The Godfather, etcetera. Maar dan moet er wel meer verhaal omheen. Dat Herman er niet altijd was gaf hem in dit geval, met hoe GTST in haar geheel is uitgewerkt een stukje mystiek dat bijdroeg aan de gestalte van het personage. En daar speelde Tom voortreffelijk op in. Datzelfde geldt voor Onno.quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, Frits had idd ook een oprechte, menselijke kant. Ik bedoelde dat Jack en Frits toch veel op elkaar lijken qua uitstraling. Want Jack is natuurlijk geen Frits haha! Al had ik liever dat het toch zo was! Maar goed, dat hebben de schrijvers dus verpestIk vind het persoonlijk veel leuker om te kijken naar Frits dat gevoelens had i.p.v hele tijd naar een beruchte Herman Hogendoorn te kijken die iedereen omlegt. Wat dat betreft hebben ze Herman Hogendoorn ook goed gedaan door hem niet in iedere aflevering in beeld te brengen. Dat maakt het personage oninteressant naar mijn mening.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk om het personage Nick zo een trap na te geven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iddquote:
Is er ooit een aanslag gepleegt op Herman Hogendoorn dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Frey het volgende:
In welk seizoen was eigenlijk die aanslag op Herman Hogendoorn?
Diverse mensen hebben het wel eens over een aanslag. Ik weet alleen niet of ze dan gewoon de cliff van seizoen 2 bedoelen, of een heel ander moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Is er ooit een aanslag gepleegt op Herman Hogendoorn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |