Hier in het zuiden ben ik hem nog niet tegen gekomen. Als ik hem vrijdag alsnog krijg, kan ik er nog wel mee leven, maar anders vraag ik familie in Utrecht op zoek te gaan naar die box, in zo'n stad moeten ze hem dan toch wel hebben, lijkt mij.quote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Woensdag komt de box hier bij de Saturn uit voor 30 euro, dus ik annuleer mijn bestelling.
Nee, dat is waar. Maar ik bedoel dat de releasedatum dan niet meer verschuift. Als ik die box zaterdag of dinsdag ontvang, lig ik er ook niet wakker van, wel als ik vier weken moet wachten.quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Er staat dat hij op de verschijningsdatum wordt verzonden, dus het lijkt me sterk dat je hem vrijdag krijgt.
Ik annuleer ook mijn bestelling!!! Er schijnt een Saturn in hoofddorp te zitten dus dan ga ik daar maar naar toequote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Frey het volgende:
Woensdag komt de box hier bij de Saturn uit voor 30 euro, dus ik annuleer mijn bestelling.
Misschien moeten diegene die bij bol besteld hebben wel 2 weken wachten. Ik hoop van niet voor jullie :pquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Frey het volgende:
Toen ik seizoen 2 bestelde, moest ik 2 weken wachten. Ik heb geen idee hoelang ze er nu over zouden doen. Maar hij is nog duurder bij bol ook.
Waar? Ik zie alleen seizoen 1 en 2 op die site staanquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
30 euro ja, ik had hem al voor zoveel bij de FRS zien staan. Nou ja, ook weer niet 'zien staan', maar de prijs op de website van de FRS.
PS: Hey Frey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in GTST, onder andere iets met Rikki en Jack
Niet lezen dus als je het niet wilt weten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Niet verwacht dat brief van Nick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in GTST, onder andere iets met Rikki en Jack
Niet lezen dus als je het niet wilt weten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
[..]Rikki is in reallife al 18, dus het mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij, Wiet was vorig seizoen ook in bh te zien en was toen nog wel 16.
Zoals ik al aangaf in de spoiler-tag, ik vind het een wonder dat ze nog weten wie het is!quote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Niet verwacht dat brief van Nick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
Is Valentijn nu ook niet onderhand 16 ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, dan mag het, kon nergens vinden hoe oud ze wasquote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rikki is in reallife al 18, dus het mag.
En daarbij, Wiet was vorig seizoen ook in bh te zien en was toen nog wel 16.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valentijn was laatst nog een kind, toen hij pannenkoeken ging eten met rik
Peter Kelderquote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef Frey het volgende:
Wow, wat een geweldige classic.![]()
Hogendoorn![]()
Wassenaar![]()
En ook de moeder van Daniël nog.![]()
Harmsen![]()
En wat een muziek he? NOG beter dan in de eerste jaren.
Vooral die theme bij Wassenaar.![]()
![]()
![]()
En ook weer gewoon een half uur.![]()
Man man man, hier wil ik ook het vervolg van zien. Schiet op met die andere seizoenen!
Helemaal mee eens Frey! De muziek maakt de scene prachtig.quote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Frey het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek is gewoon zo belangrijk. Daar begrijpen ze vandaag de dag echt niks meer van bij GTST.
Tot en met seizoen 18 was de muziek altijd goed en in de jaren 90 gewoon geniaal. En dan kom ik nu weer bij die Wassenaar theme vanaf 14:13. Wat een HEERLIJKE muziek.![]()
![]()
De muziek maakt een scène wat mij betreft. Als er bij de cliffhanger een vrolijk muziekje was geweest, dan was het niet indrukwekkend geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Frey het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek is gewoon zo belangrijk. Daar begrijpen ze vandaag de dag echt niks meer van bij GTST.
Tot en met seizoen 18 was de muziek altijd goed en in de jaren 90 gewoon geniaal. En dan kom ik nu weer bij die Wassenaar theme vanaf 14:13. Wat een HEERLIJKE muziek.![]()
![]()
Vind ik nou zo erg jammer. Alsof ze geen moeite meer willen doen ?quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muziek maakt een scène wat mij betreft. Als er bij de cliffhanger een vrolijk muziekje was geweest, dan was het niet indrukwekkend geweest.
Tegenwoordig pleuren ze er een Hitzone-cdtje onder en klaar.
Schijnbaar niet. Vroeger werd er moeite voor gedaan, om een mooie tune te creëren, zeker in de latere seizoenen (ook hier bij de cliff). Ook de muziek onder de scènes van Peter en Suzanne is mooi, muziek kan je raken.quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Vind ik nou zo erg jammer. Alsof ze geen moeite meer willen doen ?
Zijn inderdaad hele mooie tunes. De tunes uit de eerste seizoenen vind ik ook mooi.quote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef Frey het volgende:
Paar voorbeelden van wat ik erg goede muziekjes vond:
Robert en Laura
Werd nog jaren gebruikt in diverse vormen.
Ludo Sanders
Spreekt voor zich.
Daniëls afscheid
Ludo en Janine
Werd ook in diverse seizoenen gebruikt.
Rik en Anita
Werd gebruikt tijdens hun laatste verhaallijn destijds en weer diverse malen na hun terugkeer.
GTST tune (tussenstuk)
Gebruikt tijdens de 2500e aflevering.
Amulet theme (Wales)
Einde van Joop
Mooie onderwereld theme met die bellen erdoor.
Maxime Sanders
Alleen in het begin gebruikt.
Dus dat ..quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikkie is![]()
Sins Florieneindelijk weer een lekker geil tienermeisje in gtst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |