Waarom zou ik dat moeten weten? Wat interesseert mij iets van 30 jaar geleden nouquote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef HerrHenk het volgende:
Is dit een grap? Of zijn er echt mensen die niet weten wie John Lennon is?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten? Wat interesseert mij iets van 30 jaar geleden nou
Hij is al tijden niet meer relevant geweest. Ik neem aan dat jij ook niet elke blueszanger uit de jaren 30 kent.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef HerrHenk het volgende:
Is dit een grap? Of zijn er echt mensen die niet weten wie John Lennon is?
Eh...John Lennon was in de jaren 30 nog niet geboren hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij is al tijden niet meer relevant geweest. Ik neem aan dat jij ook niet elke blueszanger uit de jaren 30 kent.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Eh...John Lennon was in de jaren 30 nog niet geboren hoor.
Ik denk dat je zelf het punt mistquote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef MASD het volgende:
[..]
. Christus. Je mist niet alleen het punt, je zou het niet eens herkennen als het in je gezicht zou vliegen.
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten? Wat interesseert mij iets van 30 jaar geleden nou
Even voor jou op een rij. Sommige mensen worden eerder geboren dan anderen. Hierdoor komen zij, hoe verrassend ook, in een andere tijdsgeest terecht dan andere personen. Er zijn mensen die geboren zijn in een tijd waarin Lennon niet relevant is geweest, of überhaupt geen interesse hebben in dit soort muziek, danwel mensen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf het punt mist
Ja hallo wie dan, want ik ben bloedserieus!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Brawler het volgende:
Ok, ik maakte een flauw garpje.. natuurlijk weet ik wel wie John Lennin is/was
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef trovey het volgende:
Ik word heel droevig van dit topic... niet omdat het 30 jaar geleden is dat Lennon werd doodgeschoten maar om de reacties hier.
[..]
Ik ben 49 jaar, dus ik heb de Beatles nét niet bewust mee gemaakt helaas.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Even voor jou op een rij. Sommige mensen worden eerder geboren dan anderen. Hierdoor komen zij, hoe verrassend ook, in een andere tijdsgeest terecht dan andere personen. Er zijn mensen die geboren zijn in een tijd waarin Lennon niet relevant is geweest, of überhaupt geen interesse hebben in dit soort muziek, danwel mensen.
Ik neem aan dat je hem hebt meegemaakt of in ieder geval fan bent. Daardoor denk je dat hij nog steeds een heel belangrijk persoon is, terwijl dit voor de meerderheid van de mensen niet meer het geval is.
Daarom ook de jaren '30 opmerking. Hoeveel artiesten kun jij daaruit opnoemen. Zelfde punt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En iemand als John Lennon zal altijd relevant blijven.
Stop ermee. Je bent niet grappig.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
In plaats dat iemand even zegt wie het is?! Kan ik er wat aan doen dat ik hem niet ken, als ie ook al 30 jaar dood is
Ik geef het op. Geen zin in een veel te lange discussie die nergens op uitdraait. Ik kan jouw mening niet veranderen, al zou ik God onder jouw raam met een boombox neerzetten. Fijne dag toegewenst.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 49 jaar, dus ik heb de Beatles nét niet bewust mee gemaakt helaas.
John Lennon en de Beatles zijn heel belangrijk geweest voor de popmuziek. Dus blijft hij/blijven zij relevant. Ook staat hun muziek na 40 jaar nog steeds als een huis. En op die manier bedoelde ik dat jij zelf het punt mist.
Patricia Paayquote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Zometeen Patricia Paay in DWDD over het leven en de dood van John Lennon, zijn muziek en de impact die het had op de maatschappij.
Ik zie niet in wat voor onwaarheid ik heb verkondigd hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik geef het op. Geen zin in een veel te lange discussie die nergens op uitdraait. Ik kan jouw mening niet veranderen, al zou ik God onder jouw raam met een boombox neerzetten. Fijne dag toegewenst.
Ja tuurlijk wel, maar wat moet zij dan daar...over John Lennon, kan dat niet plaatsen.quote:
Ze is oud, dus Beatlesfan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar wat moet zij dan daar...over John Lennon, kan dat niet plaatsen.
Nou.....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef Lo-Fi het volgende:
Patricia was vroeger toch een ongekend getalenteerd zangeres?
Ja, hun muziek staat nog als een huis omdat de mensen die het toen helemaal te gek gaaf vonden, nu nog steeds leven. Over 20 jaar is het huis gruis en wordt de muziek van een Madonna aanbeden door de generatie van nu en vergruisd door de mensen die dan 20 zijn. Totaal logische redenering van MASD dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 49 jaar, dus ik heb de Beatles nét niet bewust mee gemaakt helaas.
John Lennon en de Beatles zijn heel belangrijk geweest voor de popmuziek. Dus blijft hij/blijven zij relevant. Ook staat hun muziek na 40 jaar nog steeds als een huis. En op die manier bedoelde ik dat jij zelf het punt mist.
Ik spreek je over 20 jaar wel weer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hun muziek staat nog als een huis omdat de mensen die het toen helemaal te gek gaaf vonden, nu nog steeds leven. Over 20 jaar is het huis gruis en wordt de muziek van een Madonna aanbeden door de generatie van nu en vergruisd door de mensen die dan 20 zijn. Totaal logische redenering van MASD dus.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef MASD het volgende:
[..]
. Christus. Je mist niet alleen het punt, je zou het niet eens herkennen als het in je gezicht zou vliegen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hun muziek staat nog als een huis omdat de mensen die het toen helemaal te gek gaaf vonden, nu nog steeds leven. Over 20 jaar is het huis gruis en wordt de muziek van een Madonna aanbeden door de generatie van nu en vergruisd door de mensen die dan 20 zijn. Totaal logische redenering van MASD dus.
Ach Tong, voor sommigen is Madonna gelijk aan de John Lennon, laat ze.quote:
Ik verbaas me soms over de onwetendheid van sommige users.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach Tong, voor sommigen is Madonna gelijk aan de John Lennon, laat ze.
wat een Kut Kopie die UI van jouquote:Op donderdag 9 december 2010 02:37 schreef Waaghals het volgende:
ah ja die gast speelde nog in Forrest Gump
je bent al de 2e vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wat een Kut Kopie die UI van jou
quote:Op donderdag 9 december 2010 02:37 schreef Waaghals het volgende:
ah ja die gast speelde nog in Forrest Gump
quote:Op donderdag 9 december 2010 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een David Bowie concert :
'Leuk dat ie een cover van Pearl Jam speelt.'
een plaatje van de meesterquote:Op donderdag 9 december 2010 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Krijg ik nou geen ik-herkende-Waaghals'-UI-button?
jep dat was umquote:Op donderdag 9 december 2010 02:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik zag dat friekin de andere wasmakes sense!
Om even in dezelfde tijd en bij muziek te blijven....alsjeblieft, je hebt gewonnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Krijg ik nou geen ik-herkende-Waaghals'-UI-button?
Ik ook niet maar kon zo snel geen andere button vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:54 schreef tong80 het volgende:
Ben nooit fan van The Doors geweest. Briljante poëet maar ik vind het orgeltje niks.
Fan van de Doors?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:55 schreef Waaghals het volgende:
bovendien is dat een hedendaagse coverband
hee hallo, jij post die button niet ikquote:Op donderdag 9 december 2010 03:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Fan van de Doors?Coverbands zijn
, er gaat niets boven het origineel.
Jij wist dat het een coverband was, ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:06 schreef Waaghals het volgende:
Velvet undergound beats um all
[..]
hee hallo, jij post die button niet ik
VU in 2000 door Nederlandse journalisten gekozen tot album van de eeuw.quote:
nee, dat wist ik niequote:Op donderdag 9 december 2010 03:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij wist dat het een coverband was, ik niet.
Like they have any clue.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:08 schreef tong80 het volgende:
door Nederlandse journalisten gekozen
Ik moet toch eens een afspraak bij de opticien maken voor de leesbril.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee, dat wist ik nie
maar met een naam als the doors experience ligt dat nogal voor de hand
Ik vind dit nogal een geval van 'een open deur intrappen'.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:08 schreef Waaghals het volgende:
maar met een naam als the doors experience ligt dat nogal voor de hand
Wacht even tot ik mijn leesbril heb voordat ik de deur tegen mijn hoofd krijg.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een geval van 'een open deur intrappen'.
Je kunt beter een blauw oog oplopen dan een kapotte bril en een iets minder blauw oog.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Wacht even tot ik mijn leesbril heb voordat ik de deur tegen mijn hoofd krijg.
Niet als je glas i.p.v. kunststof glazen hebt.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:17 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Je kunt beter een blauw oog oplopen dan een kapotte bril en een iets minder blauw oog.
Nee, maar jij bent toch inmiddels wel zo hip dat je kunststof-glazen aanschaft? Net zoals je al jaren geleden de keus maakte om een dildo aan te schaffen ipv een stuk van een bezemsteel af te zagen.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet als je glas i.p.v. kunststof glazen hebt.
Plastic glazen werkten niet bij mij....beschermlaag tegen krassen deed steeds vreemd wat natuurlijk niet zo vreemd is voor een FOK!ster.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent toch inmiddels wel zo hip dat je kunststof-glazen aanschaft? Net zoals je al jaren geleden de keus maakte om een dildo aan te schaffen ipv een stuk van een bezemsteel af te zagen.
Ik heb er begrip voor; je moet immers nooit je eigen glazen ingooien.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Plastic glazen werkten niet bij mij....beschermlaag tegen krassen deed steeds vreemd wat natuurlijk niet zo vreemd is voor een FOK!ster.Over mijn seksleven doe ik geen mededelingen
![]()
Je snapt het helemaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:35 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor; je moet immers nooit je eigen glazen ingooien.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 9 december 2010 03:38 schreef Waaghals het volgende:
Darby Crash stierf volgens mij trouwens op dezelfde dag
De ex- rechtsback van The Wolves niet kennen.quote:
Waanzinnig jong eigelijk nog. Toch niet onverklaarbaar wanneer je zijn achtergrond ziet.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Van de Germs
http://en.wikipedia.org/wiki/Darby_Crash
Wat is er zo gek aan die vergelijking dan? Het zijn 2 personen die op meerdere gebieden, dus niet louter muzikaal, een enorme impact hebben gehad. Volgens mij is de vergelijking best ok hoor...quote:Op donderdag 9 december 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach Tong, voor sommigen is Madonna gelijk aan de John Lennon, laat ze.
Als jij dat denkt is dat prima.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan die vergelijking dan? Het zijn 2 personen die op meerdere gebieden, dus niet louter muzikaal, een enorme impact hebben gehad. Volgens mij is de vergelijking best ok hoor...
Fffff...quote:Op donderdag 9 december 2010 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had haar toch in een vuilniszak gestopt? Nou dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 04:23 schreef Nemephis het volgende:
'k Zat vandeweek Rock and Roll Circus van the Rolling Stones te kijken, daarin zie je onder meer The Dirty Mac met John Lennon... en wie zit me daar een partij irritant zichzelf op het podium te wringen.. de oorzaak van de breuk van John's ouwe bandje!en hij schopt d'r er niet eens af
![]()
30 jaar geleden alweer jung.. still RIP
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had haar toch in een vuilniszak gestopt? Nou dan.
Bedoel je niet Nirvana?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las onlangs een anekdote van Ricky Gervais, hij stuurde David Bowie een mail op zijn verjaardag:quote:
Waarop Bowie antwoordde:quote:57???? Isnt it about time you got a proper job?
Ricky Gervais,
42, Comedian.
Geheel offtopic, maar vond het wel een erg leuke anekdotequote:I do have a proper job.
David Bowie,
57, Rock God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |