wat een Kut Kopie die UI van jouquote:Op donderdag 9 december 2010 02:37 schreef Waaghals het volgende:
ah ja die gast speelde nog in Forrest Gump
je bent al de 2e vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 02:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wat een Kut Kopie die UI van jou
quote:Op donderdag 9 december 2010 02:37 schreef Waaghals het volgende:
ah ja die gast speelde nog in Forrest Gump
quote:Op donderdag 9 december 2010 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een David Bowie concert :
'Leuk dat ie een cover van Pearl Jam speelt.'
een plaatje van de meesterquote:Op donderdag 9 december 2010 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Krijg ik nou geen ik-herkende-Waaghals'-UI-button?
jep dat was umquote:Op donderdag 9 december 2010 02:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik zag dat friekin de andere wasmakes sense!
Om even in dezelfde tijd en bij muziek te blijven....alsjeblieft, je hebt gewonnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Krijg ik nou geen ik-herkende-Waaghals'-UI-button?
Ik ook niet maar kon zo snel geen andere button vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:54 schreef tong80 het volgende:
Ben nooit fan van The Doors geweest. Briljante poëet maar ik vind het orgeltje niks.
Fan van de Doors?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:55 schreef Waaghals het volgende:
bovendien is dat een hedendaagse coverband
hee hallo, jij post die button niet ikquote:Op donderdag 9 december 2010 03:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Fan van de Doors?Coverbands zijn
, er gaat niets boven het origineel.
Jij wist dat het een coverband was, ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:06 schreef Waaghals het volgende:
Velvet undergound beats um all
[..]
hee hallo, jij post die button niet ik
VU in 2000 door Nederlandse journalisten gekozen tot album van de eeuw.quote:
nee, dat wist ik niequote:Op donderdag 9 december 2010 03:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij wist dat het een coverband was, ik niet.
Like they have any clue.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:08 schreef tong80 het volgende:
door Nederlandse journalisten gekozen
Ik moet toch eens een afspraak bij de opticien maken voor de leesbril.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee, dat wist ik nie
maar met een naam als the doors experience ligt dat nogal voor de hand
Ik vind dit nogal een geval van 'een open deur intrappen'.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:08 schreef Waaghals het volgende:
maar met een naam als the doors experience ligt dat nogal voor de hand
Wacht even tot ik mijn leesbril heb voordat ik de deur tegen mijn hoofd krijg.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een geval van 'een open deur intrappen'.
Je kunt beter een blauw oog oplopen dan een kapotte bril en een iets minder blauw oog.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Wacht even tot ik mijn leesbril heb voordat ik de deur tegen mijn hoofd krijg.
Niet als je glas i.p.v. kunststof glazen hebt.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:17 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Je kunt beter een blauw oog oplopen dan een kapotte bril en een iets minder blauw oog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |