quote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En iemand als John Lennon zal altijd relevant blijven.
Stop ermee. Je bent niet grappig.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
In plaats dat iemand even zegt wie het is?! Kan ik er wat aan doen dat ik hem niet ken, als ie ook al 30 jaar dood is
Ik geef het op. Geen zin in een veel te lange discussie die nergens op uitdraait. Ik kan jouw mening niet veranderen, al zou ik God onder jouw raam met een boombox neerzetten. Fijne dag toegewenst.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 49 jaar, dus ik heb de Beatles nét niet bewust mee gemaakt helaas.
John Lennon en de Beatles zijn heel belangrijk geweest voor de popmuziek. Dus blijft hij/blijven zij relevant. Ook staat hun muziek na 40 jaar nog steeds als een huis. En op die manier bedoelde ik dat jij zelf het punt mist.
Patricia Paayquote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Zometeen Patricia Paay in DWDD over het leven en de dood van John Lennon, zijn muziek en de impact die het had op de maatschappij.
Ik zie niet in wat voor onwaarheid ik heb verkondigd hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik geef het op. Geen zin in een veel te lange discussie die nergens op uitdraait. Ik kan jouw mening niet veranderen, al zou ik God onder jouw raam met een boombox neerzetten. Fijne dag toegewenst.
Ja tuurlijk wel, maar wat moet zij dan daar...over John Lennon, kan dat niet plaatsen.quote:
Ze is oud, dus Beatlesfan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar wat moet zij dan daar...over John Lennon, kan dat niet plaatsen.
Nou.....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef Lo-Fi het volgende:
Patricia was vroeger toch een ongekend getalenteerd zangeres?
Ja, hun muziek staat nog als een huis omdat de mensen die het toen helemaal te gek gaaf vonden, nu nog steeds leven. Over 20 jaar is het huis gruis en wordt de muziek van een Madonna aanbeden door de generatie van nu en vergruisd door de mensen die dan 20 zijn. Totaal logische redenering van MASD dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 49 jaar, dus ik heb de Beatles nét niet bewust mee gemaakt helaas.
John Lennon en de Beatles zijn heel belangrijk geweest voor de popmuziek. Dus blijft hij/blijven zij relevant. Ook staat hun muziek na 40 jaar nog steeds als een huis. En op die manier bedoelde ik dat jij zelf het punt mist.
Ik spreek je over 20 jaar wel weer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hun muziek staat nog als een huis omdat de mensen die het toen helemaal te gek gaaf vonden, nu nog steeds leven. Over 20 jaar is het huis gruis en wordt de muziek van een Madonna aanbeden door de generatie van nu en vergruisd door de mensen die dan 20 zijn. Totaal logische redenering van MASD dus.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef MASD het volgende:
[..]
. Christus. Je mist niet alleen het punt, je zou het niet eens herkennen als het in je gezicht zou vliegen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hun muziek staat nog als een huis omdat de mensen die het toen helemaal te gek gaaf vonden, nu nog steeds leven. Over 20 jaar is het huis gruis en wordt de muziek van een Madonna aanbeden door de generatie van nu en vergruisd door de mensen die dan 20 zijn. Totaal logische redenering van MASD dus.
Ach Tong, voor sommigen is Madonna gelijk aan de John Lennon, laat ze.quote:
Ik verbaas me soms over de onwetendheid van sommige users.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach Tong, voor sommigen is Madonna gelijk aan de John Lennon, laat ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |