Ik houd het momenteel ook bij een fiets hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kanker, had ik als 18 jarige maar wat meer geldAl die vette bakken hiero.
Volvo 240 Polarquote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, eindelijk iemand die mijn voorkeur snapt!![]()
(normaal wordt ik gewoon keihard uitgelachen)
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef du_ke het volgende:
Die ouwe tanks van Volvo hebben wel wat inderdaad.
dat is wel uniekquote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Arglist het volgende:
Lekker log en stug. Overigens valt mij op dat vrouwen die in een volvo rijden, over het algemeen beter rijden, vooral beter inparkeren.
Ja die ja... En die kan ik wél betalenquote:
En ik bij de bus. Ik zou bijna mijn opleiding veruillen voor een baan om een mooie car te kopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik houd het momenteel ook bij een fiets hoor
Dat heet aerodynamicaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
V70 ook (al wordt die steeds afgeronder).![]()
Dat is geen station, maar een vrachtwagenquote:
Joh heequote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen station, maar een vrachtwagen
DUH...quote:
Snap ook wel dat jij dat weet.. Maar het ging hier over (oude) Volvo stationsquote:
Beter kan je doorleren zodat je later een mooiere wagen kan kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik bij de bus. Ik zou bijna mijn opleiding veruillen voor een baan om een mooie car te kopen.
Ook over normale volvo's.. hoe dan ook, zo'n mooie truck zorgt toch voor wat variëteit.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat jij dat weet.. Maar het ging hier over (oude) Volvo stations
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beter kan je doorleren zodat je later een mooiere wagen kan kopen.
Er is dus niks verloren.quote:
Eerst mavo en toen havo.quote:
V70 classic is nog erg mooi maar nu het laatste model van de V70 vind ik niet om aan te gluren en met die V60 heb ik helemaal niets....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja die ja... En die kan ik wél betalen![]()
Maar de wat latere modellen (940 enzo) vind ik ook prima te pruimen, V70 ook (al wordt die steeds afgeronder).![]()
V40 daarentegen totaal NIET (ronde kont, het zou verboden moeten worden bij Volvo!)
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef betyar het volgende:
Kom ik aan met mijn Nissan Deprimera gezinsauto![]()
Je kan ook een maîtresse nemenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Arglist het volgende:
Gezinsauto's maken mij verdrietig. Een man moet altijd wat sportiefs er naast hebben, om zich jong te voelen.
Die zijn makkelijker te scoren met een snelle sportautoquote:
True.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Die zijn makkelijker te scoren met een snelle sportauto
Vette bakken? Die volvo's?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kanker, had ik als 18 jarige maar wat meer geldAl die vette bakken hiero.
Ik heb een hondquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Arglist het volgende:
Gezinsauto's maken mij verdrietig. Een man moet altijd wat sportiefs er naast hebben, om zich jong te voelen.
Een mooi excuus om vrouwen met een hond aan te kunnen spreken in het park.quote:
Ik ook. Een daarvan heeft de hal onder gepist.quote:
Ik heb gewoon een vriendinquote:
coolquote:
Heet ze toevallig Eric(a)?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ook. Een daarvan heeft de hal onder gepist.
Wij hebben geen park hierquote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een mooi excuus om vrouwen met een hond aan te kunnen spreken in het park.
Zonder gipsquote:
Janssen park in Schijndelquote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Arglist het volgende:
Is het zuiderpark in Den Bosch je dichtstbijzijnde park?
Ja dat is wel dichterbij inderdaad, was ik even vergeten. Mooi beest ook inderdaad.quote:
Volvo's zijn zeker weten vet ja.quote:
Een bos kan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |