Iemand een idee waar dat op slaat? Llijkt me sterk dat Rutte dat hardop toegeeft, maar je weet maar nooit natuurlijk..quote:lutzjacobi RT @PvdA: Rutte erkent dat gewone gezinnen er fors op achteruit gaan, stelt onze EK-fractievoorzitter Han Noten ... http://tmi.me/3YNIq
Banden, velgen, de rest standaard kostenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef Arglist het volgende:
Dure apk dan. Laat me raden, vervanging distributie riem, accu, misschien de banden en de remschijven. En als klap op de vuurpijl de thermostaat?
Nee een simpele nissan primera estate 2.2dci tekna. Die kut velgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef Arglist het volgende:
Wel duur.Heb je toevallig ook een alfa?
Banden waren versleten, 3 velgen waren eivormig door kuilen en stoepranden.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Betyar, hoe kom jij aan 4 platte banden?
OEPS..quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Banden waren versleten, 3 velgen waren eivormig door kuilen en stoepranden.
Trillen inderdaad, maar ik dacht dat de auto gewoon opnieuw moest worden uitgelijnd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef Arglist het volgende:
Dat is inderdaad vervelend. aluminium velgen of stalen? Maar dat moet je toch gemerkt hebben lijkt me. Trillend stuur bijvoorbeeld als je harder dan 80 rijdt.
Huh?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Trillen inderdaad, maar ik dacht dat de auto gewoon opnieuw moest worden uitgelijnd.
en als klap op de vuurpijl kunnen we ook nog bijna 1000 euro bijbetalen aan elektra, net een mailtje van binnen
Nee de vijverpomp draaide over zijn toeren, heel de lente en zomer en herfst lang 24 uur per dag.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?
Je kunt beter een andere auto gaan kopen als ik dat zo lees...
jij boefquote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
Ooo...ik ben een CIA infiltrant!
Althans, volgens Papierversnipperaar dus helaas, ik zal wel nul op het rekest krijgen als ik een rekening naar Langley stuur
Ok, maar ik neem aan dat je dan al rekening had gehouden met het slijten van je banden, alleen geen rekening had gehouden met de velgen? Want als je auto niet uitgelijnd is slijten de banden gewoon aan de binnenkant. Heb ik ook gehad. Gewoon tot aan de voering versleten. Zag er wel gaaf uit op zich.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Trillen inderdaad, maar ik dacht dat de auto gewoon opnieuw moest worden uitgelijnd.
en als klap op de vuurpijl kunnen we ook nog bijna 1000 euro bijbetalen aan elektra, net een mailtje van binnen
Dan zie je de binnenkant van een band ook eens. Ik had inderdaad rekening gehouden met +- 1000 euro.Maar dat die teringzooi allemaal tegelijk komtquote:Op woensdag 8 december 2010 19:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ok, maar ik neem aan dat je dan al rekening had gehouden met het slijten van je banden, alleen geen rekening had gehouden met de velgen? Want als je auto niet uitgelijnd is slijten de banden gewoon aan de binnenkant. Heb ik ook gehad. Gewoon tot aan de voering versleten. Zag er wel gaaf uit op zich.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Arglist het volgende:
Wat overigens volledig strookt met mijn opvatting dat je voor mooie dingen ook wel mag betalen.
Heh, da's bij Alfa wel heel erg van toepassingquote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Arglist het volgende:
Wat overigens volledig strookt met mijn opvatting dat je voor mooie dingen ook wel mag betalen.
Hahahahaha, ik dacht dat je het over de auto had...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee de vijverpomp draaide over zijn toeren, heel de lente en zomer en herfst lang 24 uur per dag.
Jij?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, da's bij Alfa wel heel erg van toepassing![]()
Wij hebben net een XC 60 gekocht, mijn eerste Volvo ooit...ik denk dat ik nu officieel oud ben of zo
Wel burgerlijk. Geef mij maar jong en gewaagd. Hoewel ik ook hou van degelijkheid hoor. Het gaat mij vooral om dat het een cabrio is. Volvo c70 of een Saab zijn ook prachtig. Vrijwel alle cabrio's eigenlijk, op een paar citroën's en fiat's na dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hebben net een XC 60 gekocht, mijn eerste Volvo ooit...ik denk dat ik nu officieel oud ben of zo
Volvoquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar wel zuur.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de dertiende maand komt eraan.
Klopt alles bij elkaar is het nogal zuur inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel zuur.
En het voorschotbedrag gaat omhoog naar ¤ 312,00
Oud maar wel degelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu officieel oud ben of zo
Even aanspraak maken op mijn TSFquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt alles bij elkaar is het nogal zuur inderdaad.
Ok, kan best handig zijn...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef betyar het volgende:
Tijdspaarfonds.
http://www.fnvbouw.nl/bou(...)rfondsformulier.aspx
Beter daarvandaan dan de spaarrekening, ivm de rente
Of je klikt even door: Middeninkomens betalen de rekeningquote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand een idee waar dat op slaat? Llijkt me sterk dat Rutte dat hardop toegeeft, maar je weet maar nooit natuurlijk..
Heb ik over het hoofd gezien, dank!!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je klikt even door: Middeninkomens betalen de rekening
Mark Rutte heeft bevestigd dat gewone gezinnen er komend jaar fors op achteruit gaan. Hij erkent dat een leraar met twee jonge kinderen volgend jaar ruim 1300 euro minder te besteden heeft. In mijn bijdrage aan de Algemene Politieke Beschouwingen in de Eerste Kamer hield ik de premier rekenvoorbeelden voor waaruit dat blijkt. 'Grosso modo kloppen die voorbeelden', zei Rutte in zijn reactie. En dan te bedenken dat die leraar als het aan het kabinet ligt geen loonsverhoging tegemoet kan zien.
Volvo V70quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wel burgerlijk. Geef mij maar jong en gewaagd. Hoewel ik ook hou van degelijkheid hoor. Het gaat mij vooral om dat het een cabrio is. Volvo c70 of een Saab zijn ook prachtig. Vrijwel alle cabrio's eigenlijk, op een paar citroën's en fiat's na dan.
Hup hup, ga jij je rekeningetjes nou maar betalenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
De kont van php te laten oxideren.
Al gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hup hup, ga jij je rekeningetjes nou maar betalen
Maar die dingen zijn duur en kan ik niet betalen. Daarnaast zijn ze groot, en heb ik daar eigenlijk totaal geen behoefte aan. In de kofferbak van mijn alfa past een reservewiel, tandenborstel, toiletspullen en een hele lege tas. De rest moet ik achter de stoelen en onder het windscherm flikkeren.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Volvo V70dat moet voor mij ook de volgende worden al ben ik meer gecharmeerd van de oudere Volvo modellen al heb ik nu een c30
Iddquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Volvo V70dat moet voor mij ook de volgende worden al ben ik meer gecharmeerd van de oudere Volvo modellen al heb ik nu een c30
Nee dat doe ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt binnen POL maar het is een afspiegeling van de maatschappij.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
De kont van php te laten oxideren.
idd!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd(niet dat ik het kan betalen, maar dat terzijde).. Een 240 station e.d. hadden het nóg meer voor mij, die waren nog lekker "vierkant"
zo is het. Nu ga ik effe in bad.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt binnen POL maar het is een afspiegeling van de maatschappij.
genoeg erovermoving on!
Werk daaraan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt binnen POL maar het is een afspiegeling van de maatschappij.
genoeg erovermoving on!
Ha, eindelijk iemand die mijn voorkeur snapt!quote:
Ik houd het momenteel ook bij een fiets hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kanker, had ik als 18 jarige maar wat meer geldAl die vette bakken hiero.
Volvo 240 Polarquote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, eindelijk iemand die mijn voorkeur snapt!![]()
(normaal wordt ik gewoon keihard uitgelachen)
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef du_ke het volgende:
Die ouwe tanks van Volvo hebben wel wat inderdaad.
dat is wel uniekquote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Arglist het volgende:
Lekker log en stug. Overigens valt mij op dat vrouwen die in een volvo rijden, over het algemeen beter rijden, vooral beter inparkeren.
Ja die ja... En die kan ik wél betalenquote:
En ik bij de bus. Ik zou bijna mijn opleiding veruillen voor een baan om een mooie car te kopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik houd het momenteel ook bij een fiets hoor
Dat heet aerodynamicaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
V70 ook (al wordt die steeds afgeronder).![]()
Dat is geen station, maar een vrachtwagenquote:
Joh heequote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen station, maar een vrachtwagen
DUH...quote:
Snap ook wel dat jij dat weet.. Maar het ging hier over (oude) Volvo stationsquote:
Beter kan je doorleren zodat je later een mooiere wagen kan kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik bij de bus. Ik zou bijna mijn opleiding veruillen voor een baan om een mooie car te kopen.
Ook over normale volvo's.. hoe dan ook, zo'n mooie truck zorgt toch voor wat variëteit.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat jij dat weet.. Maar het ging hier over (oude) Volvo stations
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beter kan je doorleren zodat je later een mooiere wagen kan kopen.
Er is dus niks verloren.quote:
Eerst mavo en toen havo.quote:
V70 classic is nog erg mooi maar nu het laatste model van de V70 vind ik niet om aan te gluren en met die V60 heb ik helemaal niets....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja die ja... En die kan ik wél betalen![]()
Maar de wat latere modellen (940 enzo) vind ik ook prima te pruimen, V70 ook (al wordt die steeds afgeronder).![]()
V40 daarentegen totaal NIET (ronde kont, het zou verboden moeten worden bij Volvo!)
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef betyar het volgende:
Kom ik aan met mijn Nissan Deprimera gezinsauto![]()
Je kan ook een maîtresse nemenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Arglist het volgende:
Gezinsauto's maken mij verdrietig. Een man moet altijd wat sportiefs er naast hebben, om zich jong te voelen.
Die zijn makkelijker te scoren met een snelle sportautoquote:
True.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Die zijn makkelijker te scoren met een snelle sportauto
Vette bakken? Die volvo's?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
Kanker, had ik als 18 jarige maar wat meer geldAl die vette bakken hiero.
Ik heb een hondquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Arglist het volgende:
Gezinsauto's maken mij verdrietig. Een man moet altijd wat sportiefs er naast hebben, om zich jong te voelen.
Een mooi excuus om vrouwen met een hond aan te kunnen spreken in het park.quote:
Ik ook. Een daarvan heeft de hal onder gepist.quote:
Ik heb gewoon een vriendinquote:
coolquote:
Heet ze toevallig Eric(a)?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ook. Een daarvan heeft de hal onder gepist.
Wij hebben geen park hierquote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een mooi excuus om vrouwen met een hond aan te kunnen spreken in het park.
Zonder gipsquote:
Janssen park in Schijndelquote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Arglist het volgende:
Is het zuiderpark in Den Bosch je dichtstbijzijnde park?
Ja dat is wel dichterbij inderdaad, was ik even vergeten. Mooi beest ook inderdaad.quote:
Volvo's zijn zeker weten vet ja.quote:
Een bos kan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |