Wel burgerlijk. Geef mij maar jong en gewaagd. Hoewel ik ook hou van degelijkheid hoor. Het gaat mij vooral om dat het een cabrio is. Volvo c70 of een Saab zijn ook prachtig. Vrijwel alle cabrio's eigenlijk, op een paar citroën's en fiat's na dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, da's bij Alfa wel heel erg van toepassing![]()
Wij hebben net een XC 60 gekocht, mijn eerste Volvo ooit...ik denk dat ik nu officieel oud ben of zo
Volvoquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hebben net een XC 60 gekocht, mijn eerste Volvo ooit...ik denk dat ik nu officieel oud ben of zo
Maar wel zuur.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de dertiende maand komt eraan.
Klopt alles bij elkaar is het nogal zuur inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel zuur.
En het voorschotbedrag gaat omhoog naar ¤ 312,00
Oud maar wel degelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu officieel oud ben of zo
Even aanspraak maken op mijn TSFquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt alles bij elkaar is het nogal zuur inderdaad.
Ok, kan best handig zijn...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef betyar het volgende:
Tijdspaarfonds.
http://www.fnvbouw.nl/bou(...)rfondsformulier.aspx
Beter daarvandaan dan de spaarrekening, ivm de rente
Of je klikt even door: Middeninkomens betalen de rekeningquote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand een idee waar dat op slaat? Llijkt me sterk dat Rutte dat hardop toegeeft, maar je weet maar nooit natuurlijk..
Heb ik over het hoofd gezien, dank!!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je klikt even door: Middeninkomens betalen de rekening
Mark Rutte heeft bevestigd dat gewone gezinnen er komend jaar fors op achteruit gaan. Hij erkent dat een leraar met twee jonge kinderen volgend jaar ruim 1300 euro minder te besteden heeft. In mijn bijdrage aan de Algemene Politieke Beschouwingen in de Eerste Kamer hield ik de premier rekenvoorbeelden voor waaruit dat blijkt. 'Grosso modo kloppen die voorbeelden', zei Rutte in zijn reactie. En dan te bedenken dat die leraar als het aan het kabinet ligt geen loonsverhoging tegemoet kan zien.
Volvo V70quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wel burgerlijk. Geef mij maar jong en gewaagd. Hoewel ik ook hou van degelijkheid hoor. Het gaat mij vooral om dat het een cabrio is. Volvo c70 of een Saab zijn ook prachtig. Vrijwel alle cabrio's eigenlijk, op een paar citroën's en fiat's na dan.
Hup hup, ga jij je rekeningetjes nou maar betalenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
De kont van php te laten oxideren.
Al gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hup hup, ga jij je rekeningetjes nou maar betalen
Maar die dingen zijn duur en kan ik niet betalen. Daarnaast zijn ze groot, en heb ik daar eigenlijk totaal geen behoefte aan. In de kofferbak van mijn alfa past een reservewiel, tandenborstel, toiletspullen en een hele lege tas. De rest moet ik achter de stoelen en onder het windscherm flikkeren.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Volvo V70dat moet voor mij ook de volgende worden al ben ik meer gecharmeerd van de oudere Volvo modellen al heb ik nu een c30
Iddquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Volvo V70dat moet voor mij ook de volgende worden al ben ik meer gecharmeerd van de oudere Volvo modellen al heb ik nu een c30
Nee dat doe ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt binnen POL maar het is een afspiegeling van de maatschappij.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
De kont van php te laten oxideren.
idd!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd(niet dat ik het kan betalen, maar dat terzijde).. Een 240 station e.d. hadden het nóg meer voor mij, die waren nog lekker "vierkant"
zo is het. Nu ga ik effe in bad.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt binnen POL maar het is een afspiegeling van de maatschappij.
genoeg erovermoving on!
Werk daaraan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt binnen POL maar het is een afspiegeling van de maatschappij.
genoeg erovermoving on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |