abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89663341
Edit (mod) Helaas is de moeder van TS inmiddels overleden.

Woon met ouwe moeders -81jaar- hier in Thailand maar ze krijgt haast nooit post. Sinds een paar maanden kan ze niet meer lopen, is bovendien aardig dementerende (ze heeft echt een bloedhekel aan de hoognodige douche 's morgens, lol maar we hebben gelukkig een liefhebbende en hardwerkende inwonende Birmese hulp) maar lezen doet ma nog wel en nog serieuze boeken ook. Ze zou wel blij verrast met met een paar uitgeknipte kranten artikeltjes over Nederland of een kaartje etc. Ik print wel regelmatig de Wereldomroep krant voor haar maar iets wat echt uit NL komt das toch heel anders. Heeft er iemand zin om ma iets te sturen, dat zou leuk zijn, en iedereen krijgt een mooie Thaise olifantenkaart terug. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Cat-astrophe op 18-03-2011 19:29:14 ]
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89663430
Kan je haar niet Abonneren op een Nederlandse krant?
pi_89663435
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 04:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Of Margriet of Libelle?
Komt ze uit Nederland? If so, mss is er in de plaats waar ze vandaan komt een historische vereniging met elke maand een eigen blaadje waarop je haar een abbo kan geven.
pi_89663453
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 04:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Die komen dan wel een week te laat, maar ik print regelmatig de dagelijkse Wereldomroep krant voor haar uit, nieuws-technisch heb je daar ook wel genoeg aan op haar niveau, maar iets persoonlijks in een envelop met Hollandse postzegel dat is toch anders.
pi_89663479
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 04:47 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Of Margriet of Libelle?
Komt ze uit Nederland? If so, mss is er in de plaats waar ze vandaan komt een historische vereniging met elke maand een eigen blaadje waarop je haar een abbo kan geven.
Dat brengt me wel op een idee idd om een huis-aan-huis krantje uit haar vroegere gemeente in Friesland te laten opsturen, maar hopen dat die gasten meewerken.

Thanxx
pi_89663521
Ik dacht even dat dit over de staking ging :D
pi_89663666
Aaaah ik vind het wel schattig hoor. PM me het adres maar even. Lang leve mijn voorraad kaartjes:P. Zal het AD komende dagen beetje in de gaten houden en wat dingen uitknippen en erbij doen.
pi_89663919
Pm het adres maar zal en kerst kaart sturen
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_89667627
Pm adres maar dan stuur ik dr ook wat leuks
pi_89667719
Schrijft ze me dan ook een kaartje terug? O+ :D

PM het adres maar, "ons mam" zal het vast niet erg vinden als ik een kaartje van haar pak :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_89668486
Misschien is het wel helemaal niets :@

Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.

Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.

Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.

Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?

Zomaar een ideetje van mijn kant :@ :)
pi_89668618
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef 19butterfly82 het volgende:

Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.

Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.

Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.

Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?

Klinkt cool. Ga ook eens kijken :)
pi_89668835
Ik wil wel een leuke kerstkaart sturen, pm het adres maar :)
pi_89668961
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef 19butterfly82 het volgende:

ik kende het niet, klinkt leuk, ik ga eens kijken! :D
pi_89669163
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Klinkt cool. Ga ook eens kijken :)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef brunette82 het volgende:

[..]

ik kende het niet, klinkt leuk, ik ga eens kijken! :D
Uhm, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken dat iedereen nu op dat bericht zou kunnen gaan reageren. Want wil wel dat dit topic centraal blijft staan voor de moeder van Hoedjeman :Y
pi_89669793
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef 19butterfly82 het volgende:

[..]

[..]

Uhm, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken dat iedereen nu op dat bericht zou kunnen gaan reageren. Want wil wel dat dit topic centraal blijft staan voor de moeder van Hoedjeman :Y
:P

Ik ga zijn moeder ook nog steeds een kaartje sturen hoor ;) (als ik het adres heb natuurlijk)
pi_89670032
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

:P

Ik ga zijn moeder ook nog steeds een kaartje sturen hoor ;) (als ik het adres heb natuurlijk)
hier net zo, pm al gestuurd.
  woensdag 8 december 2010 @ 11:49:34 #18
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89670132
Postcrossing is leuk! En Hoedjeman graag een PM met adres ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89672706
ook naar jouw moeder wil ik best een kaartje sturen hoor :D
doe maar een pm met het adres
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89673266
PM het adres maar ;)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 8 december 2010 @ 13:24:12 #21
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89673717
doe mij ook een pm :)
W
Z
E
pi_89673912
pm me maar! *)
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 8 december 2010 @ 13:37:38 #23
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_89674216
Heeft de moeder van TS nog bepaalde interesses vanuit Nederland?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 8 december 2010 @ 13:40:56 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89674334
Nu niet allemaal tegelijk gaan schrijven natuurlijk :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89676510
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Oké, wacht ik tot morgen :D

Eerst eens uitzoeken hoe je iets naar Thailand stuurt :')
pi_89676554
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
natuuurlijk wel :D des te groter is de verrassing als ze word overladen met post :P
pi_89676830
Goedenavond, hier is de Hoedjeman weer, zo wat een hoop positieve reacties, wow :D

Ik vind dit nog steeds een heel mooi initiatief van Fok! om een forum als dit te creëren, er best een hoop positiviteit bij de mensen, en dat mag wel eens wat meer aandacht krijgen als tegenhanger van alle negativiteit in het nieuws etc. Fok! goes Social, echt heel goed ! ^O^

Gisterenavond laat schrok ik me trouwens het apelazarus toen een member ineens met me begon te chatten hiero, kwist niet dat dat ook al kon :{ best wel bizar...

Alvast bedankt namens ma die volgens mij binnenkort wel een secretaresse mag inhuren !

:)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:39:03 #28
242204 YskaFredriksson
pi_89679382
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 05:12 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Dat brengt me wel op een idee idd om een huis-aan-huis krantje uit haar vroegere gemeente in Friesland te laten opsturen, maar hopen dat die gasten meewerken.

Thanxx
welke gemeente is dat ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 8 december 2010 @ 15:41:41 #29
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_89679503
PM mij haar adres ook maar, dan krijgt ze een kerstkaartje. Gaat toch in 1 moeite door met de rest. :)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_89680025
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

welke gemeente is dat ;)
Opsterland (groen Beetsterzwaag etc.) Al op de website van dat h.a.h. krantje gekeken, ze doen helemaal niet aan versturen alleen rechtstreeks in de gleuven... :-( maar ik ga ze nog bellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoedjeman op 08-12-2010 16:26:18 ]
pi_89680823
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:41 schreef Hoedjeman het volgende:

Ik vind dit nog steeds een heel mooi initiatief van Fok! om een forum als dit te creëren, er best een hoop positiviteit bij de mensen, en dat mag wel eens wat meer aandacht krijgen als tegenhanger van alle negativiteit in het nieuws etc. Fok! goes Social, echt heel goed ! ^O^

Dit is inderdaad een kant van Fok! die ik nog niet kende. Vind het een heel mooi initiatief, veel beter dan het standaard afzeiken waar veel Fokkers erg goed in zijn
  woensdag 8 december 2010 @ 18:54:38 #32
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89687670
zo mooie kaart gekocht
en dan doe ik er ook nog even een kaartje tussen van het dorp waar ik woon zo'n groeten uit ....... kaart
zo ziet je moeder ook nog eens wat van nederland ;)
W
Z
E
  woensdag 8 december 2010 @ 19:33:59 #33
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_89689461
Wat voor krantenberichtjes vindt ze leuk?
En doe mij het adres maar, houdt ze van kaarten met honden?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_89690677
Hehe ik kan misschien ook wel meedoen heb toch nog postzegels over :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89691860
Mag ik ook je adres?
Doe ik er een huis aan huis krantje bij van de gemeente waarin ik woon, en een Margriet of Libelle (kersteditie? ofzo?) Leuk O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89692390
Kaartje is op de bus gedaan! :)
pi_89700423
Ik zou ook graag een kaartje sturen, mag ik ook een pm met adres? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89700578
Hoeveel frankering moet er op een brief naar thailand?
Doe mij ook maar een pm met het adres, mocht ik iets leuks tegen komen dan kan ik het opsturen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_89700640
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Doe mij ook maar een pm met het adres, mocht ik iets leuks tegen komen dan kan ik het opsturen.
goeie vraag, ben ik ook benieuwd naar.
ik ga vrijdag ff kaartjes schrijven voor alle mamas hier :+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89700725
Een idee maar kun je haar geen Ipad (o.i.d.) geven met wifi zodat ze iedere dag gewoon up-to-date de krant kan lezen?

Of een schotel kopen en de wereldomroep op tv ontvangen?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_89702139
Kom maar op met dat adres! Ik zal een extra speciale kaart uitzoeken met een Fries winters landschap ^O^
  woensdag 8 december 2010 @ 23:31:03 #42
202348 Susi
Temple of Love
pi_89702341
Graag wil ik ook een tijdschrift (niet zo'n standaard, anders heeft ze straks vijf Margrieten) sturen, kun je mij jullie adres doorgeven ?

Je zou haar eigenlijk op een site voor penvriendinnen aan moeten melden :Y
pi_89702391
Misschien wat meer informatie over haar interesses ,hoelang is ze al uit Nederland weg ?
Pm me in ieder geval ,zal een leuke collage maken .
  woensdag 8 december 2010 @ 23:32:51 #44
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_89702426
Leuk hoor, ik stuur ook wel een kaartje met wat knipsels ofzo. Ik ga even verzamelen, maar zo te zien hoe ik niet meteen te sturen, ze krijgt straks postzakken vol joh!

Ik pm je even voor het adres TS!
klerkje
pi_89702682
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tot 20 gram - 95 ct
20-50 gram - ¤ 1,90
50-100 gram - ¤ 2,85
100-250 gram - ¤ 5,70
250-500 gram - ¤ 10,45
500 gram - 2 KG - ¤ 19,95

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2010 23:40:40 ]
pi_89704832
Ik wil oma ook wel een kaartje sturen met een knipseltje van een aardig berichtje uit Nederland. (Met al dat gezeur hier is dat nog wel spitten in de kranten trouwens.)

PM je het adres?
pi_89704864
Zou het geen idee zijn om verveelde bejaarden met elkaar in contact te laten komen?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89705022
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:33 schreef Lo-Fi het volgende:
Zou het geen idee zijn om verveelde bejaarden met elkaar in contact te laten komen?

http://www.hbvl.be/nieuws(...)er-dan-kinderen.aspx
pi_89705064
quote:
Je moet ze ook niet bij elkaar in een kippenhok duwen, maar zo nu en dan enige briefwisseling kan best aardig verlopen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89705203
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Je moet ze ook niet bij elkaar in een kippenhok duwen, maar zo nu en dan enige briefwisseling kan best aardig verlopen.
Het idee van briefwisselingen tussen generatiegenoten is inderdaad niet onaardig.
Lijkt me ook naar van oud worden trouwens. Mensen verdwijnen om je heen en daarmee je eigen geschiedenis en daarnaast steeds minder gemeen hebben met je omgeving.

Maar hoe zou je dit kunnen aanpakken? Die mensen zitten meestal niet op internet. Al onze oma's aanbieden?
pi_89707314
Doe ook mij maar een pm met het adres, een kaartje om iemand op te vrolijken is toch het minste wat je kan doen...
this bitch bites
pi_89707323
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 06:45 schreef RedBitch het volgende:
Doe ook mij maar een pm met het adres, een kaartje om iemand op te vrolijken is toch het minste wat je kan doen...
Met hetzelfde geld kun je een veelvoud aan mensen tevreden stellen in Nederland. Waarom zou je een eenmalig, duur kaartje naar Azie sturen?
  donderdag 9 december 2010 @ 07:48:35 #53
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_89707630
Ben je niet bang dat FOK!ers rare dingen aan je oma gaan sturen? Of geef je je eigen adres door?

Ik dacht ook dat het over de stakingen ging.
pi_89707785
quote:
15s.gif Op donderdag 9 december 2010 06:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Met hetzelfde geld kun je een veelvoud aan mensen tevreden stellen in Nederland. Waarom zou je een eenmalig, duur kaartje naar Azie sturen?
Waarom zou ik dat tegenover jou moeten verantwoorden?
this bitch bites
  donderdag 9 december 2010 @ 08:22:43 #55
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89707921
Wat lief! O+ PM graag *O*

Ik heb nog een boel kaartjes en ik kan wel wat dingen knippen en plakken :D
Wat vindt jouw moeder leuk om te lezen Hoedjeman?
With the stars as her umbrella
pi_89712993
Namens de Hoedjeman, iedereen weer bedankt vandaag, ik ben weer bij met de PM's met adres. Gisteren ik zei er iets over tegen ma, en vandaag vroeg ze 'is er al post voor me ?' lol :D

De suggesties van een iPad, wel een idee maar ze laat wel eens dingen op de grond vallen (zoals haar complete gebit, zucht...) dus liever niet. BVN TV die hebben we hier wel, maar ma heeft TV nooit erg boeiend gevonden, ze leest de hele dag en het liefst over allerlei spirituele zaken, en ik zet regelmatig een CD voor haar op met een lezing of haar favoriete koormuziek etc.

Wat de kranteartikelen betreft, dingen over sneeuw en ijs, en opmerkelijke dingen in Nederland leest ze graag, politiek daar begrijpt ze niets meer van (wie wel) Libelle of de Margriet daar raakt ze niet echt opgewonden van, in tegenstelling tot de meeste oude dames. Al met al, het gebaar en om iets te ontvangen is al leuk op zich natuurlijk. Ma kan zelf niet meer schrijven dus als correspondentie vriendin heb je er niks aan.

Dat idee om iets te bedenken voor eenzame ouderen is natuurlijk toe te juichen, en hoop dat daar meer ideeën over gaan komen.

Om te voorkomen dat echte namen en bijbehorende usernames voor grote verwarring gaan zorgen en ik straks niet weet wie ik iets heb teruggestuurd en wie niet, zal ik iedereen die z'n adres op de envelop zet, na ontvangt iets leuks terugsturen.

Bij deze wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor de spontane reacties en het zijn er best veel geworden.

Fijne dag aan iedereen !

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoedjeman op 09-12-2010 12:11:15 ]
pi_89713434
Ben je helemaal bedonderd dat je iedereen iets terug gaat sturen! Mensen sturen een kaartje omdat ze dat willen he. Ga jij je tijd en energie maar in je moeder stoppen, of ga even een uurtje iets leuks voor jezelf doen :)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89713553
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef seasushi het volgende:
Ben je helemaal bedonderd dat je iedereen iets terug gaat sturen! Mensen sturen een kaartje omdat ze dat willen he. Ga jij je tijd en energie maar in je moeder stoppen, of ga even een uurtje iets leuks voor jezelf doen :)
Huh, gaan we nu schelden of zo ? :{

In de pm stond dat iedereen die het leuk vind om iets terug te ontvangen z'n adres erbij moet zetten, dus men kan kiezen :Y
pi_89713689
Mag ik ook PM? Dan stuur ik jou een kaartje omdat je zo je best doet. :*
pi_89713943
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef seasushi het volgende:
Mag ik ook PM? Dan stuur ik jou een kaartje omdat je zo je best doet. :*
Blij dat er ook eens iemand aan mij denkt, zucht... bedankt :{ :D
  donderdag 9 december 2010 @ 16:24:40 #62
242204 YskaFredriksson
pi_89724439
quote:

[..]

95 cent is inderdaad een enorm bedrag! Poeh nou daar kan ik inderdaad heel veel mensen in Nederland gelukkig mee maken.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:25:29 #63
176471 oh-oh
pi_89724464
Ik wacht nog steeds op het adres ^O^
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 9 december 2010 @ 16:35:06 #64
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89724855
quote:

[..]

Omdat het kan *)
pi_89728106
quote:

[..]

Hoeveel stel jij er dan tevreden ?

:D
pi_89728341
pm adres maar! Leuk idee zeg O+
pi_89732119
pm gestuurd voor adres ~:)
  donderdag 9 december 2010 @ 20:05:37 #68
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89733579
Ik kom uit Friesland, dus als ze nou echt iets moet hebben uit haar oude gemeente, dan wil ik daar wel eens moeite voor doen. Ben niet de rijkste dus kan niet pakketten met kranten en stapels foto's opsturen, maar ik wil best even kijken of ik iets leuks kan doen.

Een Friese krant? of idd de Huis aan Huis (die is gelijk over een groot deel van FRL toch?)
pi_89733639
Nog geen PM gekregen, schiet es op joh :P
pi_89733924
[/quote]
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef Papabear het volgende:
Nog geen PM gekregen, schiet es op joh :P
you've got mail -O-
pi_89734321
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

you've got mail -O-
^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 20:20:24 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 20:32:54 #72
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89734917
Pm binnen!

Leest ze Fries? dan zal ik mijn best doen een Friese krant te zoeken, zo niet dan wordt het een Huis-aan-huis.
pi_89734925
you've got gmail ;)
pi_89735328
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef seasushi het volgende:
you've got gmail ;)
reeds al allang :)
  donderdag 9 december 2010 @ 21:47:07 #75
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89738591
Nou Hoedjeman, kom op met die PM :P
pi_89738618
PM mij ook maar het adres
pi_89738844
Mijne gaat morgen reizen richting moeders *O*
pi_89751181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mijne gaat morgen reizen richting moeders *O*
Zo mamsje die gaat binnenkort toch blij worden met al die post... :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:32:12 #79
176471 oh-oh
pi_89751299
Ik heb al twee keer t adres gevraagd, laatste poging -O-
( Groucho Marx )
pi_89752625
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al twee keer t adres gevraagd, laatste poging -O-
Zo te zien hen ik een paar posts over het hoofd gezien, ik denk dat je ook niet de enige bent, ik stuur jou nu een PM en moet dan weg, en vanmiddag kijk ik alle posts nog een keer na. ;)

Had handiger geweest om het adres (het is maar een postbus adres) gewoon hier te posten maar niet zeker of dan mag.

Acht waarom ook niet, hier is het adres ook nog een keer.
-edit-

Hoedjeman, ik haal hem toch maar weg, je weet nooit wat er met persoonlijke gegevens gebeurt. Je kunt users ook vragen om jou een PM te sturen? Hoef je het adres alleen maar te copy pasten naar oplichtende gele envelopjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cat-astrophe op 11-12-2010 00:24:59 (adres verwijderd) ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:20:48 #81
38396 mazaru
pi_89753655
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:46 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Zo te zien hen ik een paar posts over het hoofd gezien, ik denk dat je ook niet de enige bent, ik stuur jou nu een PM en moet dan weg, en vanmiddag kijk ik alle posts nog een keer na. ;)

Had handiger geweest om het adres (het is maar een postbus adres) gewoon hier te posten maar niet zeker of dan mag.

Acht waarom ook niet, hier is het adres ook nog een keer.
-edit-

Je bent haar achternaam vergeten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 11-12-2010 00:24:46 (adres verwijderd) ]
pi_89759281
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je bent haar achternaam vergeten.
Uit privacy oogpunt.
pi_89778761
Ik ga ook een kaartje sturen, briefpost is leuke post
Anonimity is a bliss
pi_89791527
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook een kaartje sturen, briefpost is leuke post
Briefpost is leuke post, inderdaad.
Ik mis het echt met al dat ge-email, en m'n handschrift ziet er ook niet meer uit...
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:37:14 #85
279894 winka
There is no place like home..
pi_89800708
PM mij het adres ook maar even :)
Dan zal ik na de staking iets gezelligs op de bus doen 8-)
pi_89800905
Yo TS: Pm mij het adres en ik stuur ook een kerstkaart en misschien dat wij als fokkers al geheel haar een jaar lang kunnen abonneren op een NL krant en desnoods magazine die vanaf volgend jaar dagelijks bij haar op de deur valt.. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 12 december 2010 @ 18:53:52 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89842267
Als je het adres PM't, neem ik het mee wanneer ik de kerstkaarten de deur uit ga gooien.
pi_89851706
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Alicey het volgende:
Als je het adres PM't, neem ik het mee wanneer ik de kerstkaarten de deur uit ga gooien.
Wat Alicey zegt!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 12 december 2010 @ 22:08:48 #89
38396 mazaru
pi_89852031
Laat je het weten als de eerste kaartjes binnendruppelen?
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 07:26:09 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89868276
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef mazaru het volgende:
Laat je het weten als de eerste kaartjes binnendruppelen?
Jazeker dat gaat gebeuren ;)

Iedereens nogmaals bedankt voor het vriendelijke gebaar.

x, A
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 06:56:30 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89905625
kleine moeite, groot plezier, was dan niet ooit het motto van een kaartje sturen? O+

houd je moeder van molens? ik wil best even een kaart bij de zaanse schans halen, dat is bij mij om de hoek.
  woensdag 15 december 2010 @ 02:41:09 #93
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_89946185
PM adres maar stuur ik ook wel een kaartje
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_89946249
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 02:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
quote:
De inbox "djangoreinhardt" is niet beschikbaar
pi_89947486
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
kleine moeite, groot plezier, was dan niet ooit het motto van een kaartje sturen? O+

houd je moeder van molens? ik wil best even een kaart bij de zaanse schans halen, dat is bij mij om de hoek.
Houd je moeder van schaatsen? Ik hoop het want het kaartje is al geschreven :D
  maandag 20 december 2010 @ 20:49:51 #96
202348 Susi
Temple of Love
pi_90197509
Briefpakketje is verstuurd. Mocht je moeder nog meer exemplaren willen van hetgeen dat ik heb verstuurd (tijdschrift is het, hoort bij een paarsroze envelop), moet je het maar even laten weten.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:42:59 #97
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_90334552
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 02:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Ik heb nog een mooie windmolenkaart liggen :)
Vampire Romance O+
pi_90337395
Ik wil ook best een kaartje sturen, mag ik een PM? :)
A balanced diet is a cookie in each hand
  donderdag 23 december 2010 @ 14:14:06 #99
38396 mazaru
pi_90341202
Er zou nu toch wel wat binnen moeten zijn gekomen?
pi_90379994
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef mazaru het volgende:
Er zou nu toch wel wat binnen moeten zijn gekomen?
Gisteren is het eerste kaartje binnengekomen, zal er zometeen een scan van maken en hier posten maar m'n scanner doet het niet dus ga even naar een internetshop :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Hoedjeman op 24-12-2010 04:59:26 ]
pi_90380821
pm mij in welke stad/streek ze woont
mijn maten gaan 4x per jaar naar Thailand en ikzelf kom er ook graag vaak ;)
dus ik kan een heleboel intressante tijdschriften voor haar meenemen..
Quest en dat soort dingen
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2010 @ 07:52:38 #102
13368 NiGeLaToR
pi_90380869
Vriend van me heeft de oplossing voor je, Cardfederation, stuur een kaart vanuit waar dan ook ter wereld.. in dit geval naar je moeder :)
pi_90427503
Zoals gezegd, de eerste post is binnen ! Een kaartje uit Terneuzen aan het eind (of begin?) der 6,66 km lange Westerschelde Tunnel. Niet geheel van onbesproken gedrag maar wel dynamisch gelegen aan de Westerschelde breedste rivier van Nederland. Terneuzen alwaar ik sinds (en door) de tunnel regelmatig even heen ging voor een bakje heerlijke soep met uitzicht over het schier oneindig sop, of iets verder voor een heerlijke pizza in ontspannen ambiance, om vervolgens weer terug te scheuren naar Middelburg. Ik mis het kastje achter de voorruit dat heel subtiel 'bliep bliep' zei bij het passeren van het tolpoortje van de tunnel !

Moeders vroeg al een paar keer 'Wie zijn die mensen van dat kaartje nou ?' Maandag weer naar Chiang Mai naar de postbus en dan zal er vast wel meer in zitten :D

pi_90438894
Hee, dies van mij :) Ik hoop dat je mams er blij mee is.
this bitch bites
pi_90439001
Ik wil ook graag een kaartje sturen maar heb nog geen reactie op mn PM gehad? wel vorige week ergens al gestuurd dus misschien heb je hem over het hoofd gezien?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90439911
Mooi gebaar!
pi_90451251
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef princess-a het volgende:
Ik wil ook graag een kaartje sturen maar heb nog geen reactie op mn PM gehad? wel vorige week ergens al gestuurd dus misschien heb je hem over het hoofd gezien?
Nu heb je hem wel gehad als het goed is :D

pi_90451381
quote:
Op zondag 26 december 2010 03:52 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Nu heb je hem wel gehad als het goed is :D

[ afbeelding ]
Ja! Deze week op mooi kaartje jacht :P
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 12:05:24 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90488328
mijn kaart is onderweg hoedjeman! (al een tijdje overigens)
pi_90488363
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:18 schreef Hoedjeman het volgende:

Moeders vroeg al een paar keer 'Wie zijn die mensen van dat kaartje nou ?'
:D O+
pi_90496732
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kaart is onderweg hoedjeman! (al een tijdje overigens)
That's cool :D Duurt normaal zo'n 5 dagen, december/stakingen en andere omstandigheden zaken niet inbegrepen. Zaterdag en vandaag niet naar de PO Box geweest want is 25km verderop in de stad. Morgen weer een cityrun. Bedankt voor de moeite iedereen en zal het laten weten als er nieuws is ;)
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 17:00:35 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90500041
hahaha nou moeite is het zeker :D afgelopen week een cm of 30 sneeuw en op het ogenblik is het hier een ijsbaan :(
  maandag 27 december 2010 @ 19:24:57 #113
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90505282
1 kaartje nog maar gearriveerd. Wat duurt het dan lang eer het aankomt. :{.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 20:11:41 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_90507166
Mijn vakantiekaartje van Thailand naar NL heeft er meer dan 3 weken over gedaan. Was ik op m'n werk, kwam m'n vakantiekaartje daar aan. Instant holiday feeling O+

Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Geen zorgen, komt goed ;)

TS, mag ik ook een PM?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90532507
Vandaag is het tweede kaartje aangekomen :D Een prachtig handgemaakt 3D kunstwerkje en een envelop met mooie postzegels O+ Bedankt namens moeders !

dinsdag 28 december 2010 @ 12:42:52 #116
38396 mazaru
pi_90532589
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef Hoedjeman het volgende:
Vandaag is het tweede kaartje aangekomen :D Een prachtig handgemaakt 3D kunstwerkje en een envelop met mooie postzegels O+ Bedankt namens m'n moeder !

[ afbeelding ]
:*
Hij was eigenlijk voor haar verjaardag, maar hij is wel heel erg laat.
pi_90533257
Speciaal hiervoor even een account aangemaakt

Ook ik zou graag het adres ontvangen, ik kom zelf uit de omgeving van beetsterzwaag dus ik zou evt. wat foto's kunnen maken van de omgeving daar zoals die nu is, en die op kunnen sturen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:44:58 #118
202348 Susi
Temple of Love
pi_90870556
Kick
pi_90870834
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef Susi het volgende:
Kick
Ja, hoedje, is mijn kaartje er al? :D Envelopje oud nieuws ondertussen :P
pi_90922281
Tijd voor een update, was een paar dagen niet naar de postbus geweest.

Inmiddels is en best een flinke berg post binnengekomen, vorige week uit besneeuwd Maastricht, een kaartje met eekhoorns, mooie fotokaart uit Dordrecht, blauwe vogels uit Leiden, jummie haring uit Katwijk, een zacht wit 3D hert, en gisteren nog een roze envelop uit Leusden, een vierkant rode kaart met een zwarte vogel, een foto in klompmodel uit Koog aan de Zaan en soort van Anton Pieck uit Rotterdam.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de moeite en het warme gebaar naar m'n moeders toe, ze vind het toch nog een beetje vreemd al die lieve post van onbekenden maar ze is er wel heel blij mee :-) Diegenen die het adres erop hebben gezet mogen binnenkort nog een zonnegroet vanuit dit werelddeel verwachten.

Groet vanuit Thailand en een Heel Gelukkig Nieuw Jaar 2011 !
pi_90922537
Zo te lezen zit mijn kaartje er nog niet bij maar leuk voor je moeder dat ze er al een mooi aantal heeft mogen ontvangen ^O^
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:33:36 #122
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90937101
*O* ze zijn aangekomen
W
Z
E
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:03:24 #123
202348 Susi
Temple of Love
pi_90965286
Een deel van mijn post is aangekomen *O*
pi_90970738
:D Vandaag zaten er voor ma weer twee verrassingen in de postbus, een kaart met klomp met bloemen 'from Holland' in oranje letters, en een envelop met allerlei krantenknipsels en een vriendelijk volgeschreven kaart. Tegenwoordig vraagt ma 'was er nog post voor me' lol ze begint de smaak te pakken te krijgen :D

Heel erg bedankt namens ma die er plezier in heeft, en natuurlijk ook namens mij !
pi_91018318
Mijn kaartje is er gelukkig ook, wat fijn dat je moeder zo blij is met alle post *O*
pi_91022886
Doe mij ook maar een PM, als het hier wat stilvalt kan ik ook nog een kaartje sturen.
Leuk he, dat zo iets kleins zo goed doet.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:07:09 #127
38396 mazaru
pi_91029374
Ik heb er vanmiddag ook weer 1 op de bus gedaan.
pi_91029685
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Hoedjeman het volgende:
:D Vandaag zaten er voor ma weer twee verrassingen in de postbus, een kaart met klomp met bloemen 'from Holland' in oranje letters, en een envelop met allerlei krantenknipsels en een vriendelijk volgeschreven kaart. Tegenwoordig vraagt ma 'was er nog post voor me' lol ze begint de smaak te pakken te krijgen :D

Heel erg bedankt namens ma die er plezier in heeft, en natuurlijk ook namens mij !
Jeeej :D
  maandag 10 januari 2011 @ 19:33:45 #129
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_91128440
TS heeft een ban dus deze kan wel dicht.
Zodra de TS weer onder ons is kan deze weer open.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 18:21:18 #130
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_91999783
En weer open ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_92000107
Hierbij iedereen heel erg bedankt voor de moeite en het warme gebaar naar 81 jarige oude moeders hier in Thailand. Er zijn nog een paar kaartjes aangekomen maar nog niet genoemd, een met klomp en tulpen, een sneeuwman, een foto van een ijsbaan en een Anton Pieck achtige ijsbaan. Ma was best blij met de onverwachte verrassingen uit Holland !

Diegenen die hun adres hadden vermeld krijgen nog een kaartje terug.

Groet, A.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 21:44:16 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92011214
ha je bent er weer :W. ik was het topic ineens kwijt.
toevallig dacht ik van de week: ik moet weer eens wat sturen.
wou dit weekend eens wat gaan zoeken.
maar goed, binnenkort gaat er weer wat op de post.
beloofd!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:29:43 #133
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_92034371
haha ik heb ook nog niets gestuurd, maar daar heb ik zo m'n redenen voor, dat zie je wel als je mijn post ontvangt (en dan is de post ook wat gespreid, dat is ook wel leuk).
klerkje
pi_92647340
Als je er niet al teveel hebt, wil ik het ook wel doen :D altijd leuk als je met zoiets kleins iemand een plezier kan doen. Heb niet het hele topic doorgelezen, maar heeft ze nog speciale wensen?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:55:39 #135
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_92956699
Erg mooi dit om te zien :D als je nog iemand zoekt kun je mij altijd een berichtje sturen!
pi_92958553
Ja ik ben er nog steeds of weer, ik heb nog geen kaartjes teruggestuurd trouwens :{ ;(
Het laatste kaartje dat was gekomen was van Mazaru, met een mooie text erop :)

OK Japz_u2 de PM komt eraan :)
pi_93226509
Ik wil ook wel wat opsturen!
PM adres maar even :)
Op dinsdag 15 februari 2011 01:47 schreef skattebaut het volgende:
Dat vieze genetisch afval ligt nog steeds hiernaast op de bank met een uitkering.
Hoezo?
pi_93765715
Morgenochtend gaan dan eindelijk de retour kaartjes de deur uit :)

(zal een dag of 5 duren voordat ze aankomen)

Greetzz, H.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:50:30 #139
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_93775384
Geef mij ook het adres maar! Leuk!
Prrrrr
pi_93779049
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef mspoez het volgende:
Geef mij ook het adres maar! Leuk!
Das voor de bakker :) :*
pi_94088090
Hi Jasper, bedankt voor de laatste kaart die we tot nu toe hebben ontvangen, mooie kaart met een heel aardige tekst.

Ik denk dat jullie verder beter geen kaarten meer sturen, want sinds 4 dagen is ma ineens weer veel verder achteruit gegaan, ze is nu gewoon moe, heel moe. Ze heeft nu bijna geen kracht meer om te praten, om dingen aan te pakken, ze is ook ineens gestopt met lezen, het laatste wat ze nog kon en de hele dag deed. Dus ik ben me maar een beetje aan het voorbereiden op het onvermijdbare, ook al voelt het ongepast omdat ze nog leeft. Maar als enigst kind ben ik toch voor alles verantwoordelijk en moet op de hoogte zijn. Hoe dan ook, vanaf volgende week hebben we weer een auto, speciaal voor ma, hopelijk kan ze nog genieten van mooie ritjes...

Maar ben best wel een beetje in trieste stemming de laatste dagen...

Groeten, A.
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 12:47:38 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94089566
ik las het al in je topic in wgr.
heel veel sterkte met alles hoedjeman. heb je in thailand een beetje steun in de verzorging?
ik hoop voor je dat het een tijdelijke dip is.
pi_94107523
Sterkte ermee man..
  maandag 14 maart 2011 @ 21:15:46 #144
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_94114656
Triest om te horen... Veel sterkte man!
pi_94153383
Vandaag Dinsdag 15 Maart om 1 uur Thaise tijd is moeders hier thuis, in vrede overleden, in gezelschap van mij en twee vrienden, een Hollander en een gepensioneerde Amerikaanse leger hoofdverpleegster.

Het afgelopen half jaar kon ma niet meer lopen, maar dankzij de full time zorg van onze lieve Birmese dames ging het toch goed. Ik heb altijd overwogen om haar, zoals ze zo graag wilde, 'terug naar huis' te brengen, maar alles altijd besproken met vrienden en familie, wetende dat ze hier toch een beter leven had, in vrijheid en op een manier zoals zij dan het prettigst vond.

Maar de afgelopen 4 dagen zag ik het moment ineens duidelijk snel dichterbij komen, ze las geen boeken meer wat ze normaal de hele dag deed, en ik kon haar bijna niet meer kon verstaan. Gisteravond was het heel duidelijk, en ik dacht dat ze vanmorgen misschien wel niet meer wakker zou worden. Toen de verpleegster vanmorgen kwam zag die gelijk dat het nog hooguit 2 tot 3 uur zou duren, en daarom hebben we ma fijn in haar eigen bed gelaten en haar het gedoe om naar het ziekenhuis te gaan te besparen.

Wij zijn tot het einde bij haar gebleven, ik heb haar hand vast gehouden en tegen haar gesproken. Vlak nadat ze was heengegaan dartelden er ineens 5 minuten heel opmerkelijk twee prachtige zwarte vlinders samen rond haar kamer.

Thaise vrienden hebben goed geholpen met alle dingen te regelen, zoals ik er op stond is ma binnen twee uur opgehaald, en is nu in een tempel. Morgenvroeg om 9 uur lokale tijd is de crematie. De 3 verzorgers wilden hier zeker bij zijn, en ik en misschien nog een enkele vrienden.

De Fokkers hier heel erg bedankt dat jullie de moeite hebben genomen met mooie kaarten ma d'r leven onlangs nog wat extra kleur en blijdschap te geven.

Groet, HJM
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:59:59 #146
62964 Little_Acorn
You would know
pi_94153605
Gecondoleerd, veel sterkte gewenst. Goed om te lezen dat ze toch nog veel plezier heeft beleefd aan de kaartjes uit NL.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:02:36 #147
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_94153725
Gecondoleerd en sterkte!
Prrrrr
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:04:03 #148
176471 oh-oh
pi_94153788
Ach, heel veel sterkte, wat is dat snel gegaan :*
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 19:11:32 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_94154150
jeetje joh, dat is snel gegaan.
gecondoleerd en sterkte.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 19:49:13 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_94156430
Sterkte :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_94156610
gecondoleerd en heel veel sterkte HJM
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:24:36 #152
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_94199457
Gecondoleerd en heel veel sterkte...
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:27:42 #153
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94199624
Heel veel sterkte!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94202899
Ik hou dit topic al een tijd in de gaten, hoe de mensen reageren hier is toch echt hartverwarmend. Je hebt ook mijn condolaties, nog veel sterkte.
pi_94205372
Bedankt voor de vele hartelijke reacties, FhF is inderdaad wel een bijzonder forum op Fok. Vanmorgen is ma gecremeerd, ik nu supermoe van het 2 dagen persoonlijke wereldrecords praten, beslissingen nemen en denken breken. Kom nog wel een keer terug hier vandeweek.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:21:46 #156
38396 mazaru
pi_94212624
Ik zag dat je hier weer gepost had, en wou net komen melden dat ik ook weer een kaartje zou gaan sturen.
Ik vond dit een hele lieve actie van jou.
Heel veel sterkte met je verlies. Menig moeder zou een zoon zoals jij willen hebben. :*
pi_94303759
Sterkte TS.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_94470078
Lees het nu pas.. Gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Heel veel sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')