Of Margriet of Libelle?quote:Op woensdag 8 december 2010 04:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan je haar niet Abonneren op een Nederlandse krant?
Die komen dan wel een week te laat, maar ik print regelmatig de dagelijkse Wereldomroep krant voor haar uit, nieuws-technisch heb je daar ook wel genoeg aan op haar niveau, maar iets persoonlijks in een envelop met Hollandse postzegel dat is toch anders.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan je haar niet Abonneren op een Nederlandse krant?
Dat brengt me wel op een idee idd om een huis-aan-huis krantje uit haar vroegere gemeente in Friesland te laten opsturen, maar hopen dat die gasten meewerken.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:47 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Of Margriet of Libelle?
Komt ze uit Nederland? If so, mss is er in de plaats waar ze vandaan komt een historische vereniging met elke maand een eigen blaadje waarop je haar een abbo kan geven.
Klinkt cool. Ga ook eens kijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef 19butterfly82 het volgende:
Misschien is het wel helemaal niets![]()
Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.
Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.
Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.
Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?
Zomaar een ideetje van mijn kant![]()
ik kende het niet, klinkt leuk, ik ga eens kijken!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef 19butterfly82 het volgende:
Misschien is het wel helemaal niets![]()
Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.
Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.
Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.
Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?
Zomaar een ideetje van mijn kant![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt cool. Ga ook eens kijken
Uhm, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken dat iedereen nu op dat bericht zou kunnen gaan reageren. Want wil wel dat dit topic centraal blijft staan voor de moeder van Hoedjemanquote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik kende het niet, klinkt leuk, ik ga eens kijken!
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef 19butterfly82 het volgende:
[..]
[..]
Uhm, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken dat iedereen nu op dat bericht zou kunnen gaan reageren. Want wil wel dat dit topic centraal blijft staan voor de moeder van Hoedjeman
hier net zo, pm al gestuurd.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zijn moeder ook nog steeds een kaartje sturen hoor(als ik het adres heb natuurlijk)
Oké, wacht ik tot morgenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Nu niet allemaal tegelijk gaan schrijven natuurlijk
natuuurlijk welquote:Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Nu niet allemaal tegelijk gaan schrijven natuurlijk
welke gemeente is datquote:Op woensdag 8 december 2010 05:12 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Dat brengt me wel op een idee idd om een huis-aan-huis krantje uit haar vroegere gemeente in Friesland te laten opsturen, maar hopen dat die gasten meewerken.
Thanxx
Opsterland (groen Beetsterzwaag etc.) Al op de website van dat h.a.h. krantje gekeken, ze doen helemaal niet aan versturen alleen rechtstreeks in de gleuven... :-( maar ik ga ze nog bellen.quote:
Dit is inderdaad een kant van Fok! die ik nog niet kende. Vind het een heel mooi initiatief, veel beter dan het standaard afzeiken waar veel Fokkers erg goed in zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 14:41 schreef Hoedjeman het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heel mooi initiatief van Fok! om een forum als dit te creëren, er best een hoop positiviteit bij de mensen, en dat mag wel eens wat meer aandacht krijgen als tegenhanger van alle negativiteit in het nieuws etc. Fok! goes Social, echt heel goed !![]()
goeie vraag, ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoeveel frankering moet er op een brief naar thailand?
Doe mij ook maar een pm met het adres, mocht ik iets leuks tegen komen dan kan ik het opsturen.
Tot 20 gram - 95 ctquote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoeveel frankering moet er op een brief naar thailand?
Doe mij ook maar een pm met het adres, mocht ik iets leuks tegen komen dan kan ik het opsturen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:33 schreef Lo-Fi het volgende:
Zou het geen idee zijn om verveelde bejaarden met elkaar in contact te laten komen?
Je moet ze ook niet bij elkaar in een kippenhok duwen, maar zo nu en dan enige briefwisseling kan best aardig verlopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:40 schreef Stali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)er-dan-kinderen.aspx
Het idee van briefwisselingen tussen generatiegenoten is inderdaad niet onaardig.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bij elkaar in een kippenhok duwen, maar zo nu en dan enige briefwisseling kan best aardig verlopen.
Met hetzelfde geld kun je een veelvoud aan mensen tevreden stellen in Nederland. Waarom zou je een eenmalig, duur kaartje naar Azie sturen?quote:Op donderdag 9 december 2010 06:45 schreef RedBitch het volgende:
Doe ook mij maar een pm met het adres, een kaartje om iemand op te vrolijken is toch het minste wat je kan doen...
Waarom zou ik dat tegenover jou moeten verantwoorden?quote:Op donderdag 9 december 2010 06:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Met hetzelfde geld kun je een veelvoud aan mensen tevreden stellen in Nederland. Waarom zou je een eenmalig, duur kaartje naar Azie sturen?
Huh, gaan we nu schelden of zo ?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef seasushi het volgende:
Ben je helemaal bedonderd dat je iedereen iets terug gaat sturen! Mensen sturen een kaartje omdat ze dat willen he. Ga jij je tijd en energie maar in je moeder stoppen, of ga even een uurtje iets leuks voor jezelf doen
Blij dat er ook eens iemand aan mij denkt, zucht... bedanktquote:Op donderdag 9 december 2010 12:13 schreef seasushi het volgende:
Mag ik ook PM? Dan stuur ik jou een kaartje omdat je zo je best doet.
95 cent is inderdaad een enorm bedrag! Poeh nou daar kan ik inderdaad heel veel mensen in Nederland gelukkig mee maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 06:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Met hetzelfde geld kun je een veelvoud aan mensen tevreden stellen in Nederland. Waarom zou je een eenmalig, duur kaartje naar Azie sturen?
Omdat het kanquote:Op donderdag 9 december 2010 06:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoeveel stel jij er dan tevreden ?quote:Op donderdag 9 december 2010 06:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
you've got mailquote:Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef Papabear het volgende:
Nog geen PM gekregen, schiet es op joh
Zo mamsje die gaat binnenkort toch blij worden met al die post...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mijne gaat morgen reizen richting moeders
Zo te zien hen ik een paar posts over het hoofd gezien, ik denk dat je ook niet de enige bent, ik stuur jou nu een PM en moet dan weg, en vanmiddag kijk ik alle posts nog een keer na.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al twee keer t adres gevraagd, laatste poging
Je bent haar achternaam vergeten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:46 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Zo te zien hen ik een paar posts over het hoofd gezien, ik denk dat je ook niet de enige bent, ik stuur jou nu een PM en moet dan weg, en vanmiddag kijk ik alle posts nog een keer na.
Had handiger geweest om het adres (het is maar een postbus adres) gewoon hier te posten maar niet zeker of dan mag.
Acht waarom ook niet, hier is het adres ook nog een keer.
-edit-
Briefpost is leuke post, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook een kaartje sturen, briefpost is leuke post
Wat Alicey zegt!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Alicey het volgende:
Als je het adres PM't, neem ik het mee wanneer ik de kerstkaarten de deur uit ga gooien.
Jazeker dat gaat gebeurenquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef mazaru het volgende:
Laat je het weten als de eerste kaartjes binnendruppelen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 02:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
PM adres maar stuur ik ook wel een kaartje
quote:De inbox "djangoreinhardt" is niet beschikbaar
Houd je moeder van schaatsen? Ik hoop het want het kaartje is al geschrevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
kleine moeite, groot plezier, was dan niet ooit het motto van een kaartje sturen?
houd je moeder van molens? ik wil best even een kaart bij de zaanse schans halen, dat is bij mij om de hoek.
Ik heb nog een mooie windmolenkaart liggenquote:Op woensdag 15 december 2010 02:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
PM adres maar stuur ik ook wel een kaartje
Gisteren is het eerste kaartje binnengekomen, zal er zometeen een scan van maken en hier posten maar m'n scanner doet het niet dus ga even naar een internetshopquote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef mazaru het volgende:
Er zou nu toch wel wat binnen moeten zijn gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |