Namens de Hoedjeman, iedereen weer bedankt vandaag, ik ben weer bij met de PM's met adres. Gisteren ik zei er iets over tegen ma, en vandaag vroeg ze 'is er al post voor me ?' lol

De suggesties van een iPad, wel een idee maar ze laat wel eens dingen op de grond vallen (zoals haar complete gebit, zucht...) dus liever niet. BVN TV die hebben we hier wel, maar ma heeft TV nooit erg boeiend gevonden, ze leest de hele dag en het liefst over allerlei spirituele zaken, en ik zet regelmatig een CD voor haar op met een lezing of haar favoriete koormuziek etc.
Wat de kranteartikelen betreft, dingen over sneeuw en ijs, en opmerkelijke dingen in Nederland leest ze graag, politiek daar begrijpt ze niets meer van (wie wel) Libelle of de Margriet daar raakt ze niet echt opgewonden van, in tegenstelling tot de meeste oude dames. Al met al, het gebaar en om iets te ontvangen is al leuk op zich natuurlijk. Ma kan zelf niet meer schrijven dus als correspondentie vriendin heb je er niks aan.
Dat idee om iets te bedenken voor eenzame ouderen is natuurlijk toe te juichen, en hoop dat daar meer ideeën over gaan komen.
Om te voorkomen dat echte namen en bijbehorende usernames voor grote verwarring gaan zorgen en ik straks niet weet wie ik iets heb teruggestuurd en wie niet, zal ik iedereen die z'n adres op de envelop zet, na ontvangt iets leuks terugsturen.
Bij deze wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor de spontane reacties en het zijn er best veel geworden.
Fijne dag aan iedereen !
[ Bericht 0% gewijzigd door Hoedjeman op 09-12-2010 12:11:15 ]