He, je hebt het over mij, Henk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt, die zitten allebei op hun eigen pc te fokken, naast elkaar in de woonkamer
Je heet eigenlijk toch Ingrid?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt, die zitten allebei op hun eigen pc te fokken, naast elkaar in de woonkamer
Voor 3x zo veel dan normaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
Ik heb wel kaarten besteld, lijkt me leuk.
http://pepetickets.nl/Con(...)x?ProductID=PROD7809
En dan maar hopen dat je je kaart krijgt en dat je naar binnen mag met een kaart die op andere naam staat ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
So?quote:
Hij zegt net dat het uitverkocht zijn, die link is niet een officieel verkooppunt, ik zou ze annuleren. Best grote kans dat je ze nooit krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
Qua oneliners viel het vandaag wel mee..hij was vooral sterk in zijn betoog over over "de boze burger".quote:
In Utrecht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef ddx het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat jeje je kaart krijgt en dat je naar binnen mag met een kaart die op andere naam staat ?
Haha...serieus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Baszh het volgende:
O jee Kees, die niet wist hoeveel nullen er in een miljard gaan!
Alfa jongen, heeft ook appeltaarten leren bakken op het vwo wrs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Baszh het volgende:
O jee Kees, die niet wist hoeveel nullen er in een miljard gaan!
Ik merk het wel zaterdag...anders open ik een nieuw topic op fok..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef ddx het volgende:
Tja ik weet het niet, misschien bang gemaakt door al die items bij tros opgelicht etc
Is dat te vertrouwen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
Dat is ook vrij sterk betoog. Ik volg hem daar ook wel in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua oneliners viel het vandaag wel mee..hij was vooral sterk in zijn betoog over over "de boze burger".
Geen idee, eigenlijk...merk het wel. Ze worden aangetekend verstuurd, in elk geval.quote:
Okee, pats, weg.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik herken de naam uit de nrc-next waar een artikel over lowland kaarten stond
jepquote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, pats, weg.
Van Rossem zei dat de kaarten ook al uitverkocht zijn toch.
Was in het weekend een interview met hem waarin hem gevraagd werd "en hoeveel nullen zijn dat dan?" (ging dacht ik om 100 miljard -> antwoord 10). Nietszeggend foutje natuurlijk maar klinkt wel lelijk als minister van financiėn.quote:
Ben heel benieuwd...quote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, pats, weg.
Van Rossem zei dat de kaarten ook al uitverkocht zijn toch.
Dat klinkt niet lelijk, maar dat is voor een Minister van Financiėn simpelweg stupide...quote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Was in het weekend een interview met hem waarin hem gevraagd werd "en hoeveel nullen zijn dat dan?" (ging dacht ik om 100 miljard -> antwoord 10). Nietszeggend foutje natuurlijk maar klinkt wel lelijk als minister van financiėn.
Beloof ik je.quote:
Hekel aan die man. En mensen met altijd een mening zijn erger dan mensen zonder mening.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Mart Smeets: 'Telegraaf-lezers zijn geen mensen'
Ik hoorde eehn college van hem op de radio. Duurde ook twee uur. Ik kan me voorstellen dat ie daarna bekaf is.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:10 schreef Drebbelman het volgende:
Van Rossem moe na twee uur praten? Ik heb hem vorig jaar nog vier en een half uur achter elkaar horen spreken. Verveeld geen moment.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef Ole het volgende:
Het Kofschip is een zusterschip van de Titanic![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Jan Kees. Hij lijkt op Borrie van Goof Troop.
Prive zijn de meeste politici aardig, alleen je ziet ze weinig in prive sfeer.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Wel een goede vent trouwens
Ik heb ook een keer overgeslagen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Omniej het volgende:
Hmm, P&W niet gezien vandaag, maar gezien de activiteit hier (12 posts voor een hele uitzending) zal ik ook wel niet veel gemist hebben gok ik zo.
Heb de kaartjes vandaag binnen gekregen per aangetekende post.quote:
Als ze echt zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb de kaartjes vandaag binnen gekregen per aangetekende post.
"Eindejaarsconference, Maarten van Rossum".
De kaartjes zouden via de 'normale' kanalen dus 2X 20 euro kosten (plus bezorgkosten). Ik heb er nu in totaal 70 euro voor betaald. Maar ach..een leuke avond a 35 euro pp is wat mij betreft geen probleem.
Als dat er op staat zijn ze nep. De man heet namelijk Maarten van Rossem.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef capricia het volgende:
Heb de kaartjes vandaag binnen gekregen per aangetekende post.
"Eindejaarsconference, Maarten van Rossum".
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat er op staat zijn ze nep. De man heet namelijk Maarten van Rossem.
Het was juist een prima uitzending, slechts 3 gasten en lekkere intellectuele onderwerpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Omniej het volgende:
Hmm, P&W niet gezien vandaag, maar gezien de activiteit hier (12 posts voor een hele uitzending) zal ik ook wel niet veel gemist hebben gok ik zo.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Laatste gast ook bekend:
Hanna Verboom
Actrice over nieuwe manier van ontwikkelingshulp.
Een actrice die over ontwikkelingshulp komt praten.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Laatste gast ook bekend:
Hanna Verboom
Actrice over nieuwe manier van ontwikkelingshulp.
Niet zo denigrerend. Ze heeft lang in Afrika gewoond en heeft filosofie en economie gestudeerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een actrice die over ontwikkelingshulp komt praten.
We kunnen nu al invullen wat voor algemeenheden en gemeenplaatsen er over tafel geslingerd worden. Jammer dat er geen Hans Jansen of Arend-Jan Boekestijn tegenover zit.
Ik ook niet, maar laat me graag verrassen.quote:
Het is eigenlijk iedere avond jammer dat Hans Jansen er niet zit.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een actrice die over ontwikkelingshulp komt praten.
We kunnen nu al invullen wat voor algemeenheden en gemeenplaatsen er over tafel geslingerd worden. Jammer dat er geen Hans Jansen of Arend-Jan Boekestijn tegenover zit.
En Maarten van Rossem uiteraard.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk iedere avond jammer dat Hans Jansen er niet zit.
Ze is wel erg mager vind ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
Hanna Verboom![]()
![]()
![]()
Christus wat is zij lekker.
Ben ook over die hackers benieuwd.
Gratenk*t.quote:
ik zag die ouwe Bolkestein al glurenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef sander89 het volgende:
Jeroen zal wel weer een beetje maar flirten aan tafel.![]()
Bolkestein vs. Van Rossemquote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Maarten van Rossem uiteraard.
Is geen leesbril, gewoon een montuur met plastic glazen.quote:
Helaas wel. Hoewel ik er zelf weinig last van heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Maar gelijk heeft hij wel dat de Jodenhaat in Nederland hoogtij viert.
Ik zou zelf niet echt met m'n keppeltje op door Osdorp of Bos en Lommer lopen. Dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, er zijn maar weinig haatincidenten statistisch gezien, wat betreft joden in Nederland. Niet meer en niet minder met andere vormen van discriminatie.
Dat kan, maar dat zijn rationele gevoelens, maar feitelijk gezien vallen de incidenten in Nederland mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet echt met m'n keppeltje op door Osdorp of Bos en Lommer lopen. Dat nou ook weer niet.
die zijn voor mij ook net zo godsdienstwaanzig als moslim extremisten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Doler12 het volgende:
Orthodoxe joden zijn ook niet populair in Israėl. Doen geen flikker en fokken zich voort als konijnen.
Gebaseerd op, meningen zonder argumentatie kun je niet veel mee.quote:
In heel Nederland wel, maar statistisch gezien in die buurten van Amsterdam significant vaker.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat kan, maar dat zijn rationele gevoelens, maar feitelijk gezien vallen de incidenten in Nederland mee.
Nee, gebaseerd op het feit dat mensen wegkijken, zoals in het verleden ook als eens is gebeurd.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebaseerd op, meningen zonder argumentatie kun je niet veel mee.
Ja, en?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha die geenstijl beelden, zo oud.
Ik kan ook beelden tonen uit 40-45. Nog veel ouder, maar niet minder erg, toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha die geenstijl beelden, zo oud.
Geconstateerde feiten, nergens staat een stelling weergegeven, de vraagstelling is dan ook irrelevant.quote:
Wordt er hier een kwalificatie gegeven, nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan ook beelden tonen uit 40-45. Nog veel ouder, maar niet minder erg, toch?
Meneer Bolkestein begint paranoļde trekjes te krijgen.quote:
Dat zeker niet, maar een beetje buiten de realiteit levend.quote:
Bolkestein = Bolkestein.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef alors het volgende:
'Het wurd alleen al!'
Waarom praat hij zo bekakt
Feiten zijn waarneembaar, het bied zekerheid. De suggestie dat mensen wegkijken vallen daar niet onder, aangezien je het niet na kunt trekken.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gebaseerd op het feit dat mensen wegkijken, zoals in het verleden ook als eens is gebeurd.
Jij moet een eerstejaars (rechtenstudent) zijn. Dan is inderdaad nog "interessant" om met dat soort nietszeggende en ingestudeerde one-liners te komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geconstateerde feiten, nergens staat een stelling weergegeven, de vraagstelling is dan ook irrelevant.
Idd. Goede kerel blijft 'tquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooi toch, zo'n politicus van de oude stempel. Toen was het waarschijnlijk nog een chic vak.
In zijn tijd al een stuk minder.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Mooi toch, zo'n politicus van de oude stempel. Toen was het waarschijnlijk nog een chic vak.
Beetje brand doet wonderen qua opruimen van overbevolkte gevangenissen. (Chili)quote:
Sjaars, ga weer eens snel achter het gordijn staan waar je hoort.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben jij blind ofzo, ik laat me door niemand beledigen, en zeker niet door zo'n ondergeschikte idioot.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje brand doet wonderen qua opruimen van overbevolkte gevangenissen. (Chili)
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat Jeroen haar ff apart neemt na de uitzending
Ah, ze lezen mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Nu moeten ze natuurlijk even aan Frits vragen of hij nog steeds voor het afschaffen/bezuinigen op ontwikkelingshulp is, ten faveure van het niet bezuinigen op Cultuur.
Bij dezen,quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Nu moeten ze natuurlijk even aan Frits vragen of hij nog steeds voor het afschaffen/bezuinigen op ontwikkelingshulp is, ten faveure van het niet bezuinigen op Cultuur.
Jeroen zou haar wel duwen, hij kan haar wel krijgenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat Jeroen haar ff apart neemt na de uitzending
Leuk meiske. Jammer dat ze geen borsten heeft.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk meiske. Jammer dat ze geen borsten heeft.
Dat is niet moeilijk, in het Gran Turismo 5-topic ging hij helemaal door het lint toen iemand vroeg of hij de ring omhoog probeerde te driften.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb je geraakt he, met die "eerstejaars" opmerking?
Alsof dikke tieten haar zouden staanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En je bent nog een mede-Ajacied ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe vaak en hoeveel keer kun je falen als een infantiel. Vraag eens die begeleiders van jou, jou eens op een cursus te zetten in het ''begrijpend lezen''. Het kan ook aan je DNA liggen dat je zo stupide over komt.
Dat zegt de idioot die vanaf begin af aan alles tracht te bagatelliseren.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe vaak en hoeveel keer kun je falen als een infantiel. Vraag eens die begeleiders van jou, jou eens op een cursus te zetten in het ''begrijpend lezen''. Het kan ook aan je DNA liggen dat je zo stupide over komt.
U kwaad?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kneus, met een beperkte vocabulaire. Doe jezelf een plezier en verwijder je account van dit forum. Jouw domheid zal niet gemist worden.
Verstandelijk gehandicapte mensen zoals jij die definities verkeerd gebruiken zouden tegen zichzelf in bescherming dienen te worden genomen. Je komt namelijk behoorlijk stompzinnig over.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zegt de idioot die vanaf begin af aan alles tracht te bagatelliseren.
Volgens mij heb ik hem wel vaker zulke 'tirades' zien houden over onbenulligheden. Ook met dezelfde woordenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent
Ga nou weer terug naar PUB of KLB of waar je normaal gesproken je onzin post en laat de volwassenen verder inhoudelijk in dit topic discussiėren?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapte zoals jij die definities verkeerd gebruiken zouden tegen zichzelf in bescherming dienen te worden genomen.
Verkeerd gebruik van definities? Als er één definitie op jou van toepassing is, dan is dat wel: proletariėr.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verstandelijk gehandicapte zoals jij die definities verkeerd gebruiken zouden tegen zichzelf in bescherming dienen te worden genomen.
Je deelt hier mede je eigen levensverhaal? God: je ben makkelijk en te simpel. En die smillies verbergen je stupiditeit niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga nou weer terug naar PUB of KLB of waar je normaal gesproken je onzin post en laat de volwassenen verder inhoudelijk in dit topic discussiėren?
Nog een tip: blijf van drugs en dank af.
En dat is waar je mee terug komt? Laten we het houden op dat je te onnozel bent. Je bent te simplistisch.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik van definities? Als er één definitie op jou van toepassing is, dan is dat wel: proletariėr.
Vind juist perfect zoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen God te noemen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
God, ben makkelijk en te simpel.
Nee, maar je kunt dan ook niet lezen, faalhaas. Dat staat er namelijk niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen God te noemen hoor.
Waar dacht je dan dat ik mee terugkwam? Een heel proza om jouw achterlijkheid hier ten toon te stellen? Zonde van de tijd en inzet, die ik wel beter kan gebruiken. Ik heb in ieder geval niet veel woorden nodig om jou duidelijk te maken dat je niet veel intellect bezit. Internetheld.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dat is waar je mee terug komt? Laten we het houden op dat je onnozel bent. Je bent te makkelijk en te simpel.
Ja, en jij bent een sjaars met een veel te groot muil. Kom voor de grap eens op de soos, en kijken hoelang het duurt totdat jij met een grote boog weer daarheen vliegt waar je thuishoort, de goot.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dat is waar je mee terug komt? Laten we het houden op dat je te onnozel bent. Je bent te simplistisch.
Spreken over intellect terwijl jij achterlijk bent, maakt de ironie van jezelf. Het grappige hiervan is, dat mensen zoals jij wanneer ze op hun plek gewezen worden. Ervoor kiezen om de benen te nemen. Maar goed, domme mensen zoals jij horen ook op dit forum thuis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar dacht je dan dat ik mee terugkwam? Een heel proza om jouw achterlijkheid hier ten toon te stellen? Zonde van de tijd en inzet, die ik wel beter kan gebruiken. Ik heb in ieder geval niet veel woorden nodig om jou duidelijk te maken dat je niet veel intellect bezit.
Achterlijk? Ik ben hier niet in ieder geval degene die een hoop aandacht trekt omdat de uitspraken die ik doe van een hoop achterlijkheid beticht kunnen worden. Leer anders eerst eens hoe je correct leestekens moet gebruiken, voordat je uberhaupt woorden als intellect in je mond neemt. Proleet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Spreken over intellect terwijl jij achterlijk bent, maakt de ironie van jezelf. Het grappige hiervan is, dat mensen zoals jij wanneer ze op hun plek gewezen worden. Er voor kiezen om weg te gaan. Maar goed, domme mensen zoals jij horen ook op dit forum thuis.
Ik mis alleen nog wat quotes van een Kant of Nietzsche. Pas als die erbij geplakt worden wordt duidelijk wie de ware intellectueel is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef arucard het volgende:
Jammer dat dit topic een verkapt "wie kan elkaar het beste kleineren" topic is geworden.
Ja, om bij de volgende uitzending weer pagina na pagina aan bullshit van MJLO door te moeten scrollen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders duik je na de uitzending meteen je bed in om de volgende dag weer fris en fruitig op te staan zodat je je weer kan voorbereiden op een nieuwe uitzending en waar de kans dat de discussie is opgehouden sterk aanwezig is.
Wat mij betreft mocht de discussie met Bolkestein en met die presentator van Brandpunt wel iets langer duren. Ook zie ik liever zo min mogelijk (twee of drie) mensen aan tafel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef capricia het volgende:
Ik zou soms liever zien dat ze op bijv. twee onderwerpen wat dieper ingaan dan 4 onderwerpen 5 minuten.
Voegt vaak niet echt wat toe, imo.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat mij betreft mocht de discussie met Bolkestein en met die presentator van Brandpunt wel iets langer duren. Ook zie ik liever zo min mogelijk (twee of drie) mensen aan tafel.
Er zit een kern van begrip in, daar antisemitisme relatief vaker voorkomt onder Marokkaanse jongeren. Maar vervolgens de conclusie eraan verbinden dat het dan maar aan de Joden is om Nederland te verlaten en een veiligere oord uit te kiezen is wat mij betreft de omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, ik was een beetje sceptisch, Bolkestein heeft het ook niet zwart-wit/letterlijk bedoeld, maar als je die Marokkaanse pummel hoort, dan begrijp ik toch wel wat hij bedoelt eigenlijk....
Ja, hij zegt dat dat ook de omgekeerde wereld is. Nederlanders echter kijken graag weg, en daarom is hij pessimistisch...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er zit een kern van begrip in, daar antisemitisme relatief vaker voorkomt onder Marokkaanse jongeren. Maar vervolgens de conclusie eraan verbinden dat het dan maar aan de Joden is om Nederland te verlaten en een veiligere oord uit te kiezen is wat mij betreft de omgekeerde wereld.
Ik heb soms de indruk dat wij, begrijpend en welopgevoed Nederland, ons heel vaak kunnen verplaatsen in de standpunten van een ander. Ik begrijp het standpunt van die jongen ook wel. Maar andersom, dat hij bijv het standpunt van een jood in Amsterdam eens zou begrijpen, zit er vaak niet in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, ik was een beetje sceptisch, Bolkestein heeft het ook niet zwart-wit/letterlijk bedoeld, maar als je die Marokkaanse pummel hoort, dan begrijp ik toch wel wat hij bedoelt eigenlijk....
Nou ja, om nou te zeggen dat die Marokkaanse pummel die ze lieten zien ook daadwerkelijk een gevaar vormt... 't Is voor 99% niets meer dan een hoop stoere praat in het gezelschap van wat vriendjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is de les die hij uit WOII geleerd heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat dat ook de omgekeerde wereld is. Nederlanders echter kijken graag weg, en daarom is hij pessimistisch...
Op welk manier kijken Nederlanders dan graag weg? Heeft hij het dan over politici of het volk? En hoe ziet hij de rol van het volk dan? Wat mij betreft mag de politie er wel harder tegen optreden en dergelijke haatcrimes strenger bestraft worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, hij zegt dat dat ook de omgekeerde wereld is. Nederlanders echter kijken graag weg, en daarom is hij pessimistisch...
En met die vriendjes schelden ze wel toevallige voorbijgangers, die joods zijn, uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, om nou te zeggen dat die Marokkaanse pummel die ze lieten zien ook daadwerkelijk een gevaar vormt... 't Is voor 99% niets meer dan een hoop stoere praat in het gezelschap van wat vriendjes.
Of die pummel individueel het gevaar is, is niet het punt, maar of die ideeėn (en op die manier en met die bewoordingen geuit) een gevaar zijn, is wel het punt. En eerlijk gezegd schrik ik er een beetje van...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, om nou te zeggen dat die Marokkaanse pummel die ze lieten zien ook daadwerkelijk een gevaar vormt... 't Is voor 99% niets meer dan een hoop stoere praat in het gezelschap van wat vriendjes.
En homo's. En kuthollanders. En....quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En met die vriendjes schelden ze wel toevallige voorbijgangers, die joods zijn, uit.
Als je een topic schoonmaakt doe dit dan wel correct. Je opmerking maakt totaal geen indruk. Daarnaast zou ik je adviseren om toch maar eens de feiten opnieuw (en goed) te gaan checken alvorens je tot een conclusie komt. Want deze is onjuist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:45 schreef Mike het volgende:
MisterJ.Lo, dit is de tweede keer dat je een topic totaal verpest en ook meteen de laatste keer.
Topic is opgeschoond.
Wat vind je van een absolute vorm van vrijheid van meningsuiting dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:54 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het ook met het klimaat in NL te maken heeft. Vrijheid van meningsuiting boven alles. Het maakt kennelijk niet uit of je iemand kwetst.
Als je kutmarokkaan mag zeggen, waarom dan geen kankerjood?
Dat de sfeer er niet echt beter op wordt, tja, das niet mijn fout.. Enzo.
1) Er is nog veel latent antisemitisme in Nederland onder de autochtone bevolking; erg veel sympathie voor m.n. orthodoxe Joden is er sws niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op welk manier kijken Nederlanders dan graag weg? Heeft hij het dan over politici of het volk? En hoe ziet hij het rol van het volk dan? Wat mij betreft mag de politie er wel harder tegen optreden en dergelijke haatcrimes strenger bestraft worden.
Ik begrijp niet waarom men tussen deze twee keuzes zou moeten kiezen? Het leven is niet zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat is beter: wegkijken of op Wilders stemmen?
Het gaat me meer om de sfeer die onstaan is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat vind je van een absolute vorm van vrijheid van meningsuiting dan?
Ik weet eigenlijk niet of er nog veel latent antisemitisme onder de autochtone bevolking is...ik denk juist dat antisemitisme in NL een moslimzaak geworden is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1) Er is nog veel latent antisemitisme in Nederland onder de autochtone bevolking; erg veel sympathie voor m.n. orthodoxe Joden is er sws niet.
2) Ik denk niet dat Nederlanders de discussie willen aangaan, contra dit soort ideeėn.
3) Nederlanders zijn redelijk pragmatisch als het gaat om het bewaken van de maatschappelijk rust.
4) Tav 3) nemen politici en bevolking dezelfde houding aan, denk ik.
Maar goed, even Aart Zeeman volgen.
Dat bontkraagje over de joaudāh? (Ik wil ze prikken.) Standaardkost hoor, als je de minder geschoolde medemens van Marokkaanse komaf naar Israėl (Palestina!!) vraagt. Daar steekt de lompheid van de gemiddelde PVV'er nogal bleekjes bij af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of die pummel individueel het gevaar is, is niet het punt, maar of die ideeėn (en op die manier en met die bewoordingen geuit) een gevaar zijn, is wel het punt. En eerlijk gezegd schrik ik er een beetje van...
Ik las die posts en dacht, laat maar waaien. Toen zag ik wie het wasquote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij moet een eerstejaars (rechtenstudent) zijn. Dan is inderdaad nog "interessant" om met dat soort nietszeggende en ingestudeerde one-liners te komen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat is beter: wegkijken of op Wilders stemmen?
Dat doe je zelf wel, toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen God te noemen hoor.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Pauw met bril blijft hilarisch.
Dat deze nitwit nog durft te posten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik las die posts en dacht, laat maar waaien. Toen zag ik wie het was![]()
QFT dus.
Hopelijk hebben ze het over de demonstraties die vandaag in enkele plaatsen in Nederland plaats vonden, waaronder Amsterdam, wat overigens geweldig was. Waren zeker 5000 man op afgekomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
De eerste 2 gasten voor vanavond zijn bekend:
#
Frits Wester
Parlementair journalist werkt 25 jaar op het Binnenhof.
#
Guido Weijers
De cabaretier staat met try out van zijn oudejaars- conference in de theaters.
Volgens mij niet? Joep van het Hek houdt ook een conference.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:43 schreef Ringo het volgende:
Klopt het nu dat Guido Weijersen Erik van Muiswinkel
![]()
elk een conference verzorgen? Dat zal ons een feestje worden zeg.
Blijft die linkse brompot over, hij is nog het leukst van allemaal.
Niet weer beginnen, hequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat deze nitwit nog durft te posten.
Volkomen oninteressant, zo een klein groepje protesterende studentjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk hebben ze het over de demonstraties die vandaag in enkele plaatsen in Nederland plaats vonden, waaronder Amsterdam, wat overigens geweldig was. Waren zeker 5000 man op afgekomen.
Ben je morgen jarig?quote:
Over brompot gesproken: links rechts denken bij allesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:43 schreef Ringo het volgende:
Klopt het nu dat Guido Weijersen Erik van Muiswinkel
![]()
elk een conference verzorgen? Dat zal ons een feestje worden zeg.
Blijft die linkse brompot over, hij is nog het leukst van allemaal.
Juist en zo is hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het over de demonstraties die vandaag in enkele plaatsen in Nederland plaats vonden, waaronder Amsterdam, wat overigens geweldig was. Waren zeker 5000 man op afgekomen.
Betrokkenheid en opkomst vind ik op ca. 500.000 studenten in Nederland erg laag en tegenvallend.quote:
Nee dat was afgelopen week maar toen ging er een cavia de oven in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je morgen jarig?
Ik heb er vandaag bar weinig van gemerktquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Betrokkenheid en opkomst vind ik op ca. 500.000 studenten in Nederland erg laag en tegenvallend.
quote:Dit geldt eveneens voor Karel van der Toorn, de collegevoorzitter van de Universiteit en Hogeschool van Amsterdam.
Is te laat voor 'm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
Wanneer nodigen ze Alexander Klopping uit in P&W?
Niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
Wanneer nodigen ze Alexander Klopping uit in P&W?
Dat vind ik nu echt dikke crap. Ik zou Rottenberg juist wel een keertje in P&W willen zien ipv bij vriendje Matthijs.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Ze hebben onderling met DWDD een afspraak dat ze elkaars vaste gasten niet over-en-weer uitnodigen.
Moet vast voor het donker thuis zijn iddquote:
Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
*ril*
Wat een griezel vind ik die Keith Bakker.
Ken z'n programma's verder niet maar zoals ie overkomt krijg ik al de rillingen van hem.
Dat was fantastisch!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef StephanL het volgende:
Pechtold heeft 450 kamervragen gesteld
Wat hij net zegt klopt wel, dit zijn zulke manipulerende mensen die in die wereld rondlopen. Ze hebben niet voor niet therapie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je kunt natuurlijk nog niet oordelen over iemand die (nog) vervolgd en veroordeeld is, maar dit ruikt naar ontucht.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Owkee.quote:
Ik kan er geen oordeel over hebben, ik ken de feiten niet, de omstandigheden niet en ken de details van wat er is gebeurd niet. De vraag of iets dan wel of niet klopt kan dus niet beantwoord worden. Laat het OM de zaak beoordelen. En wellicht als er genoeg feiten of omstandigheden zijn waardoor deze persoon als verdachte aangemerkt kan worden dan kan deze persoon vervolgd worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat hij net zegt klopt wel, dit zijn zulke manipulerende mensen die in die wereld rondlopen. Ze hebben niet voor niet therapie.
Ook dat is zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef alors het volgende:
Oh er zijn echt zat meisjes die zulke dingen verzinnen, walgelijk maar waar.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Hello Keith.
[[url]http://t2.gstatic.com/ima(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url]
Hehequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Hello Keith.
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ODYi1X5a2E299M:http://filesmelt.com/Imag(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Haha.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Hello Keith.
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ODYi1X5a2E299M:http://filesmelt.com/Imag(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Met een groot verschil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Het heeft allemaal een bijzonder hoog Michael Jackson gehalte...
ja dat is het irritante eraan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Samsonneke het volgende:
Moeilijk dit, je weet gewoon niet wat de waarheid is.
Ik geloof best dat "Kiet" geen serieverkrachter is, maar er zijn ongetwijfeld "dingen" gebeurd die niet door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Samsonneke het volgende:
Moeilijk dit, je weet gewoon niet wat de waarheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |