He, je hebt het over mij, Henk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt, die zitten allebei op hun eigen pc te fokken, naast elkaar in de woonkamer
Je heet eigenlijk toch Ingrid?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt, die zitten allebei op hun eigen pc te fokken, naast elkaar in de woonkamer
Voor 3x zo veel dan normaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
Ik heb wel kaarten besteld, lijkt me leuk.
http://pepetickets.nl/Con(...)x?ProductID=PROD7809
En dan maar hopen dat je je kaart krijgt en dat je naar binnen mag met een kaart die op andere naam staat ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
So?quote:
Hij zegt net dat het uitverkocht zijn, die link is niet een officieel verkooppunt, ik zou ze annuleren. Best grote kans dat je ze nooit krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
Qua oneliners viel het vandaag wel mee..hij was vooral sterk in zijn betoog over over "de boze burger".quote:
In Utrecht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef ddx het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat jeje je kaart krijgt en dat je naar binnen mag met een kaart die op andere naam staat ?
Haha...serieus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Baszh het volgende:
O jee Kees, die niet wist hoeveel nullen er in een miljard gaan!
Alfa jongen, heeft ook appeltaarten leren bakken op het vwo wrs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Baszh het volgende:
O jee Kees, die niet wist hoeveel nullen er in een miljard gaan!
Ik merk het wel zaterdag...anders open ik een nieuw topic op fok..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef ddx het volgende:
Tja ik weet het niet, misschien bang gemaakt door al die items bij tros opgelicht etc
Is dat te vertrouwen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef capricia het volgende:
Dat is ook vrij sterk betoog. Ik volg hem daar ook wel in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua oneliners viel het vandaag wel mee..hij was vooral sterk in zijn betoog over over "de boze burger".
Geen idee, eigenlijk...merk het wel. Ze worden aangetekend verstuurd, in elk geval.quote:
Okee, pats, weg.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik herken de naam uit de nrc-next waar een artikel over lowland kaarten stond
jepquote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, pats, weg.
Van Rossem zei dat de kaarten ook al uitverkocht zijn toch.
Was in het weekend een interview met hem waarin hem gevraagd werd "en hoeveel nullen zijn dat dan?" (ging dacht ik om 100 miljard -> antwoord 10). Nietszeggend foutje natuurlijk maar klinkt wel lelijk als minister van financiėn.quote:
Ben heel benieuwd...quote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, pats, weg.
Van Rossem zei dat de kaarten ook al uitverkocht zijn toch.
Dat klinkt niet lelijk, maar dat is voor een Minister van Financiėn simpelweg stupide...quote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Was in het weekend een interview met hem waarin hem gevraagd werd "en hoeveel nullen zijn dat dan?" (ging dacht ik om 100 miljard -> antwoord 10). Nietszeggend foutje natuurlijk maar klinkt wel lelijk als minister van financiėn.
Beloof ik je.quote:
Hekel aan die man. En mensen met altijd een mening zijn erger dan mensen zonder mening.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Mart Smeets: 'Telegraaf-lezers zijn geen mensen'
Ik hoorde eehn college van hem op de radio. Duurde ook twee uur. Ik kan me voorstellen dat ie daarna bekaf is.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:10 schreef Drebbelman het volgende:
Van Rossem moe na twee uur praten? Ik heb hem vorig jaar nog vier en een half uur achter elkaar horen spreken. Verveeld geen moment.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef Ole het volgende:
Het Kofschip is een zusterschip van de Titanic![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Jan Kees. Hij lijkt op Borrie van Goof Troop.
Prive zijn de meeste politici aardig, alleen je ziet ze weinig in prive sfeer.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Wel een goede vent trouwens
Ik heb ook een keer overgeslagen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Omniej het volgende:
Hmm, P&W niet gezien vandaag, maar gezien de activiteit hier (12 posts voor een hele uitzending) zal ik ook wel niet veel gemist hebben gok ik zo.
Heb de kaartjes vandaag binnen gekregen per aangetekende post.quote:
Als ze echt zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb de kaartjes vandaag binnen gekregen per aangetekende post.
"Eindejaarsconference, Maarten van Rossum".
De kaartjes zouden via de 'normale' kanalen dus 2X 20 euro kosten (plus bezorgkosten). Ik heb er nu in totaal 70 euro voor betaald. Maar ach..een leuke avond a 35 euro pp is wat mij betreft geen probleem.
Als dat er op staat zijn ze nep. De man heet namelijk Maarten van Rossem.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef capricia het volgende:
Heb de kaartjes vandaag binnen gekregen per aangetekende post.
"Eindejaarsconference, Maarten van Rossum".
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat er op staat zijn ze nep. De man heet namelijk Maarten van Rossem.
Het was juist een prima uitzending, slechts 3 gasten en lekkere intellectuele onderwerpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Omniej het volgende:
Hmm, P&W niet gezien vandaag, maar gezien de activiteit hier (12 posts voor een hele uitzending) zal ik ook wel niet veel gemist hebben gok ik zo.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Laatste gast ook bekend:
Hanna Verboom
Actrice over nieuwe manier van ontwikkelingshulp.
Een actrice die over ontwikkelingshulp komt praten.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Laatste gast ook bekend:
Hanna Verboom
Actrice over nieuwe manier van ontwikkelingshulp.
Niet zo denigrerend. Ze heeft lang in Afrika gewoond en heeft filosofie en economie gestudeerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een actrice die over ontwikkelingshulp komt praten.
We kunnen nu al invullen wat voor algemeenheden en gemeenplaatsen er over tafel geslingerd worden. Jammer dat er geen Hans Jansen of Arend-Jan Boekestijn tegenover zit.
Ik ook niet, maar laat me graag verrassen.quote:
Het is eigenlijk iedere avond jammer dat Hans Jansen er niet zit.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een actrice die over ontwikkelingshulp komt praten.
We kunnen nu al invullen wat voor algemeenheden en gemeenplaatsen er over tafel geslingerd worden. Jammer dat er geen Hans Jansen of Arend-Jan Boekestijn tegenover zit.
En Maarten van Rossem uiteraard.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk iedere avond jammer dat Hans Jansen er niet zit.
Ze is wel erg mager vind ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
Hanna Verboom![]()
![]()
![]()
Christus wat is zij lekker.
Ben ook over die hackers benieuwd.
Gratenk*t.quote:
ik zag die ouwe Bolkestein al glurenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef sander89 het volgende:
Jeroen zal wel weer een beetje maar flirten aan tafel.![]()
Bolkestein vs. Van Rossemquote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Maarten van Rossem uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |