Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Dat concert was zo epischquote:
Morgen weer een nieuwe kans!quote:
Nee, niet misschien. Dat zijn wel de redenen waarom mijn vader blij was dat hij met de vut kon begin dit jaar.quote:
En heeft drie neefjes waarvan er 1 naar een zaadlozing is vernoemd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stu, loop jij normaal ook in de blote kont en trek je een zwembroek aan als je gaat zwemmen?
In de...in de blote kont?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stu, loop jij normaal ook in de blote kont en trek je een zwembroek aan als je gaat zwemmen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heeft drie neefjes waarvan er 1 naar een zaadlozing is vernoemd?
Dat geloof ik wel hoor. Maar hier in Londen moeten ze dankbaar zijn. Het betaalt behoorlijk als je hier op zo'n bus mag rijden. Lach dan ook eens naar de klantenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet misschien. Dat zijn wel de redenen waarom mijn vader blij was dat hij met de vut kon begin dit jaar.
Joah, ik vroag maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de...in de blote kont?
Neee, hoezo?
How rudequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heeft drie neefjes waarvan er 1 naar een zaadlozing is vernoemd?
Oh je zit in Londen. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel hoor. Maar hier in Londen moeten ze dankbaar zijn. Het betaalt behoorlijk als je hier op zo'n bus mag rijden. Lach dan ook eens naar de klanten
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
Di teksten ook
Ich tu' dir weh.
Tut mir nicht Leid!
Das tut dir gut.
Hör wie es schreit!
We zitten hier nu met z'n tweeen mee te 'zingen'.quote:
Jaja, wrijf je huwelijk er nog maar even inquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zitten hier nu met z'n tweeen mee te 'zingen'.
Trusten trevjequote:
nee, eerder het zingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaja, wrijf je huwelijk er nog maar even in
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaja, wrijf je huwelijk er nog maar even in
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, eerder het zingen
Dat wordt weer Beyonce morgenmiddag als straf
Beyonce en zingen in een zinquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, eerder het zingen
Dat wordt weer Beyonce morgenmiddag als straf
Hoe doe je dat?quote:
Dat staat er niet.quote:
Slaap zequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
maar goed, Pheno en zingen in een zin zonder iets ontkennends kan ook niet.
Je had hem ook kunnen helpen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die spammertjes
http://forum.fok.nl/user/history/327727
love itquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
Di teksten ook
Ich tu' dir weh.
Tut mir nicht Leid!
Das tut dir gut.
Hör wie es schreit!
Off with their headsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die spammertjes
Vanbinnen Heeft hij/zij vast een heel klein hartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die spammertjes
drieënquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zitten hier nu met z'n tweeen mee te 'zingen'.
Beyoncequote:
Tijd voor een rammstein-meetquote:
Let them eat cake!quote:
Ik doe meequote:
quote:
quote:
French en Saunders!quote:
Ik heb een AbFab-DVD-boxquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
French en Saunders!Maar hier staat en "officiele" uitleg http://www.phrases.org.uk/meanings/let-them-eat-cake.html
quote:
Leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
French en Saunders!Maar hier staat en "officiele" uitleg http://www.phrases.org.uk/meanings/let-them-eat-cake.html
Die heb ik als sig gehadquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef Muck het volgende:
Und der Haifisch, der hat Tränen
Und die laufen vom Gesicht,
doch der Haifisch lebt im Wasser -
so die Tränen sieht man nicht.
quote:
Mach the Knifequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef Muck het volgende:
Und der Haifisch, der hat Tränen
Und die laufen vom Gesicht,
doch der Haifisch lebt im Wasser -
so die Tränen sieht man nicht.
quote:
quote:
Vast Toontjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een iets andere artiest in mijn sig
Immer.quote:
quote:
Ik vind ze alleen lief als ze goed opgevoed zijn en echt lief zijnquote:
Welterusten en sterkte morgen Phenoquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat pijnstillers nemen en dan slapen. Morgen zal ik er wel wat last van hebben denk ik.
Lekker slapen pinguquote:
Fles, de stadsvrouwenmepper. Snel, nu hij toch niet meeleestquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan zegt het me nog niets
He, je weet wat Fles zei he, vrouwen zijn dom
ik zeg het ook gewoon als je wel meeleest hoor snoetquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles, de stadsvrouwenmepper. Snel, nu hij toch niet meeleest
quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof he?
Die Let them eat cake is ook echt briljant
![]()
ik heb Mack the knife gespeeldquote:
Tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb Mack the knife gespeeld
in een zaal met de perfecte akoestiek
trusten phenoquote:
Ja, en binnenkort Pie Jesu in een kerkquote:
zie mijn editquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, en binnenkort Pie Jesu in een kerk
ik kan geen bladmuziek vindenquote:
zo mooiquote:
In Zwitserland is een verzekeraar bezig met een erg leuke campagnequote:
Nee, duh, maar voor het dramatische effect.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Zwitserland is een verzekeraar bezig met een erg leuke campagne![]()
[ afbeelding ]
Ben jij wel eens bij Battersea Dogs Home geweest?quote:
Dat zijn anders grotere krengen dan die kalvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, duh, maar voor het dramatische effect.
Dat je een kalf verwacht maar een chihuahua achter je aan krijgt
Ligt er aan wat voor kalfquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn anders grotere krengen dan die kalven![]()
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja het is mooi, en Brassed off is ook een van mijn favoriete films..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan geen bladmuziek vinden
[..]
zo mooi
En ik kan het ook spelen
Nee maar ik weet wel waar het isquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij Battersea Dogs Home geweest?
Ik wil dat een keertjequote:
dat heb ik 1 keer meegemaakt met een yorkshire terrierquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb liever een kalf achter me aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan je er zo naartoe rijdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil dat een keertje
erheen he, niet weten waar het is, hoewel dat ook handig is..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb liever een kalf achter me aan
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
Ja die beesten zijn de horrorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVooral als ik terugdenk aan een fietsvakantie met Belgische kleine kut keffers (sorry) die happend naar je enkels achter je fiets aanrennen, wat ging ik hard berg op
Hmmmz, ik denk dat ik het alleen maar zielig vindquote:
Oh...maar maar maar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik denk dat ik het alleen maar zielig vind
Wat gaaaaaaafquote:
Hahaha, gelukkig weet mijn moeder dat ze dat soort shit niet naar me hoeft te sturenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Ik word er echt doodziek van al die suffe, belerende, "liever dan lieve" doorstuurpowerpoints van me moeder. En wat krijg ik nu? Eentje die direct DAAR over gaat. "Blijf genieten van mijn PPS'jes, ik ben blij dat we vrienden zijn"![]()
dus.
Als het niet mn moeder was had ik de afzender al zeker 300 keer geblockdelete
Owwww dat haat ik echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Ik word er echt doodziek van al die suffe, belerende, "liever dan lieve" doorstuurpowerpoints van me moeder. En wat krijg ik nu? Eentje die direct DAAR over gaat. "Blijf genieten van mijn PPS'jes, ik ben blij dat we vrienden zijn"![]()
dus.
Als het niet mn moeder was had ik de afzender al zeker 300 keer geblockdelete
Ik ook.quote:
Dat geeft niets hoor, is toch primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
En ooit van één chihuahua. Sorry.
de meeste sjiewawa's zijn wel lief hoor, maar wel zenuwenlijersquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
En ooit van één chihuahua. Sorry.
daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de meeste sjiewawa's zijn wel lief hoor, maar wel zenuwenlijers
een beetje een kruising tussen Rapalje en Rowwen Hezzequote:
Dat was echt een toffe hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niets hoor, is toch prima
Jack Russelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen
en jack russelsachterlijke springdingen
ja, klopt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje een kruising tussen Rapalje en Rowwen Hezze
Really like this
Ik vind het alleen maar mooi als mensen van dieren houdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe hoor![]()
Vriendjes met de Duitse dog ook
*BAM*]quote:
Ja echt welquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, klopt!
Ze zijn helaas uit elkaar
Maar bij interesse heb ik alle cd's op mijn HD staan
Buh... die uitvoering is niet echt passendquote:
Whehehehe jij hebt hetzelfde probleem als ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
Toedoetoetoedoe, toedoetoetoedoe CHIHUAHUA!
Oei. Misschien moeten we inderdaad maar niet naar Battersea DH danquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar mooi als mensen van dieren houden
Als mensen dieren mishandelen kunnen ze wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
Ja toch welquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Buh... die uitvoering is niet echt passend...
Ja, zulke mensen maken mij HEEEEEEEEEEEEL boosquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei. Misschien moeten we inderdaad maar niet naar Battersea DH dan![]()
De jaren werken in het asiel hebben mij er nog steeds niet aan laten wennen..gelukkig maar![]()
want mensen die dieren mishandelen![]()
![]()
![]()
Oh god.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe jij hebt hetzelfde probleem als ik
Ik dacht hetzelfde
ze maken eigenlijk vooral feestmuziek hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt wel
Dit is geweldige muziek
Hoiquote:
De KSC, voor het aanpraten van al uw problemen en complexenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh god.
Nu heb ik weer een probleem.
Echt, als ik jullie moet geloven ben ik heulemaal kierewiet
ik heb er 2quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen
en jack russelsachterlijke springdingen
neuh, ik kon geen betere vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Buh... die uitvoering is niet echt passend...
zo mooiquote:
Hoop dat morgen beter is en vraag me niet waaromquote:
dan ga ik dat ook maar niet doen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dat morgen beter is en vraag me niet waarom
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh god.
Nu heb ik weer een probleem.
Echt, als ik jullie moet geloven ben ik heulemaal kierewiet
En afwijkingen, daar heb ik er ook al wat van verzameld hierquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
De KSC, voor het aanpraten van al uw problemen en complexen
koenquote:
Dankje. Hoe was jouw dag jongenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ga ik dat ook maar niet doen he
Valt wel mee hoor, dat was vooral in hun beginjaren..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ze maken eigenlijk vooral feestmuziek hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoorMuziek
Maar dan chihuahua
ja, ik weet het wel, maar sym toch niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat was vooral in hun beginjaren..
De laatste jaren maakten ze vooral gevoeligere en politiek getinte nummers.
Maargoed, ze zijn inmiddels al een tijd uit elkaar...
OMG!quote:
Woohooquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jostistreek van een stomme mongool verhelpen
mwah, standaard, geen pieken, geen dalen, uur rijden, 8 uur werken, uur rijden, kids van de BSO helen, eten, tv kijken, klussenquote:
melodicaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
Hoe geweldig!
Chihuahua en Ukelele in 1 topic!
Kom, we halen de cakejes ook nog even uit de kast
Just another dayquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, standaard, geen pieken, geen dalen, uur rijden, 8 uur werken, uur rijden, kids van de BSO helen, eten, tv kijken, klussen
Klopt. Ik heb hier wel ergens de originele opname...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, ik kon geen betere vinden
[..]
zo mooi![]()
Hey fles was het nog gelukt je snitsels te laten aanbranden bakken ?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb hier wel ergens de originele opname...
Precies. Soms is dat maar goed ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, 't kan niet altijd exciting zijn he
soms kan een beetje meer spanning ook geen kwaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Soms is dat maar goed ook
Nee het is ouderwets burger flippen gewordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey fles was het nog gelukt je snitsels te laten aanbranden bakken ?
Ja ik ga zo ook maar eensquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, oogjes zijn moeWelterusten lieve mensen
Sweet dreams meisjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten Marijkequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind ze leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad![]()
Mijn ouders hebben ook zo'n ADHD-ding.
slaa[ lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is er al een diagnose betreffende mijn persoontje vast gesteld?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
De KSC, voor het aanpraten van al uw problemen en complexen
Volgens mij drink jij koffie omdat je bang bent dat je het water laat aanbranden als je thee wilt zettenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is ouderwets burger flippen geworden
Trustenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
ik ga ook maar eens een tijdje slapen denk ik![]()
Trusten Muckiequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar dat hebben we ook gespeeld, op een jazzfestivalquote:
truste Muckquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
Mazzel Koenquote:
Ook zo'n gaaf nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar dat hebben we ook gespeeld, op een jazzfestival
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mazzel Koentot later
![]()
Wel hier blijven he
alles goed met je?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar het levendig is tref je mij al gauw aan
trusten marijkequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
jij ook flesquote:
trusten muckiequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Muck het volgende:
dat is waarquote:
Ja hoor, behalve dat ik echt aan vakantie toe ben gaat alles primaquote:Op woensdag 8 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, vandaag klaag ik niet
Met jou ook ?
Zullen we ze gaan schoppen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zulke mensen maken mij HEEEEEEEEEEEEL boos
gewoon eerder binnen komenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij jaag ik iedereen altijd weg
wow vakantie, zou ik ook wel aan toe zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, behalve dat ik echt aan vakantie toe ben gaat alles prima
Ik zit ook weer veel op mijn oude stekkie (hier dus)
Welnee johquote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, maar k ga meestal pas chatten als vrouwlief slapen isquote:
je komt hier veels te laat binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I knowquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, maar k ga meestal pas chatten als vrouwlief slapen is
VInd ik anders zo ongezellig (en ze snapt er toch geen reet van)
trusten stuartquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen though![]()
Welterusten
weet ikquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je komt hier veels te laat binnen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 332 suikertaartje
02. 275 RealZeus
03. 233 Marijkezwolle
04. 202 Symphonic
05. 195 MPG
06. 191 goldfinger1963
07. 181 Pheno
08. 174 LovelyLady
09. 156 Stuart
10. 153 Dr_Flash
11. 149 Muck
12. 145 Trevland
13. 121 RockNijntje
14. 110 PeZu
15. 099 Woeste_Woerd
16. 096 JaniesBrownie
17. 090 MaleDuck
18. 074 Giertje
19. 074 TheFamousMan
20. 062 Myraela
Reeks-statistieken!
ik las het alquote:
Truste kerelquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Stuart het volgende:
Welterusten
hmmmm om in dat soort lijsten te komen moet ik zeker eerder beginnenquote:
ik ben de hele dag niet online geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen werken.
En wee mijn gebeente dat ik dan nog boven de 300 uitkom
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn dromenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Stuart het volgende:
Welterusten
bij mij is het al een zeldzaamheid om boven de 100 uit te komenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen werken.
wat was er vannacht dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de hele dag niet online geweest
Zal wel veel van afgelopen nacht zijn
ja, maar dan kom je hier te weinigquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het al een zeldzaamheid om boven de 100 uit te komen
ik weet het niet meer, ik was moequote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja ik ben vroeg naar bed gegaan
(wat was het half drie?)
voor mij normaal ook, maar de laatste dagen is het echtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het al een zeldzaamheid om boven de 100 uit te komen
zie een aantal posts hoger, ik kom vaak veel te laat de div SC's binnenvallenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan kom je hier te weinig
dat had ik al gelezenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie een aantal posts hoger, ik kom vaak veel te laat de div SC's binnenvallen
hier is het af en toe ook nachtwerk hoor, alleen vandaag ff nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie een aantal posts hoger, ik kom vaak veel te laat de div SC's binnenvallen
het is 11 over 12, schatquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het af en toe ook nachtwerk hoor, alleen vandaag ff niet
als mijn vrouw 's avonds weg is wil ik nog wel eens eerder komenquote:
ik moet het nachtwerk toch beperken, slaap echt veel te kortquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het af en toe ook nachtwerk hoor, alleen vandaag ff niet
dat is verdorie de enige foto die scherp isquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
oh, en die foto's van mpg met mijn 300.000 onderkinnen mogen jullie weggooien hoor
wel lief hoor, dat je zoveel rekening met haar houdtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mijn vrouw 's avonds weg is wil ik nog wel eens eerder komen
of als ze ook zit te computeren
ik eigenlijk ook voor het goeiequote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het nachtwerk toch beperken, slaap echt veel te kort
nou, daar heb je wat aanquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is verdorie de enige foto die scherp is
helemaal niks, maar het viel me gewoon dat de enige scherpe foto van jou wasquote:
vrouwlief heeft psychisch nog wel eens wat issues, dus het is ook eigenbelangquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel lief hoor, dat je zoveel rekening met haar houdt
goed ben ik he, in camera's ontwijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
helemaal niks, maar het viel me gewoon dat de enige scherpe foto van jou was
En die details die je net bescgreef heb ik niet zo op gelet
Haarscherpquote:Op woensdag 8 december 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goed ben ik he, in camera's ontwijken![]()
maar als ik er dan op sta, nou
dan heb je het wel heel rustig op je werkquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen werken.
verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief heeft psychisch nog wel eens wat issues, dus het is ook eigenbelang(want ruzies voorkomen), verder snapt ze geen kont van het hele chatgebeuren, dus op begrip hoef ik niet te rekenen
en dat heb ik het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel rustig op je werk
of heel veel posten in een uurquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm om in dat soort lijsten te komen moet ik zeker eerder beginnen
in oktober hadden we een meet van de TAL SC waar ik nogal eens verblijf, ze was panisch dat er wat zou gebeuren en dacht echt dat ik allerelei weirdos zou ontmoetenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verstandig![]()
nee, als ze het niet snapt dan is het al snel ruzie
oh ja, dan is mijn onderkin meestal wel het ergst inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haarscherp
En het was zondagochtend niet te vergeten
ik net al de bokkenpootjes opgegetenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
Shit, ik ben fout bezig
Ik heb de snoepla geplunderd
ik heb ook trek maar ik lig al op bedquote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik net al de bokkenpootjes opgegeten
en ze wilde niet gezellig mee?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in oktober hadden we een meet van de TAL SC waar ik nogal eens verblijf, ze was panisch dat er wat zou gebeuren en dacht echt dat ik allerelei weirdos zou ontmoeten
ik heb alleen nog twix liggen van mijn vrouwtjequote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook trek maar ik lig al op bed
ik ben gewoon echt zo iemand die daar gewoon helemaal niet op let....quote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh ja, dan is mijn onderkin meestal wel het ergst inderdaad
Oequote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb alleen nog twix liggen van mijn vrouwtje
naar mensen die ze online al niet eens kent en ook niet wil kennen?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze wilde niet gezellig mee?![]()
jaaaa, gelukkig maarquote:Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon echt zo iemand die daar gewoon helemaal niet op let....
We bijten hier trouwens ook wel..dat helpt zeker ook niet he?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
naar mensen die ze online al niet eens kent en ook niet wil kennen?
Neuh, helaas, dacht het niet
ik heb de hele meet stil in een hoekje gezetenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We bijten hier trouwens ook wel..dat helpt zeker ook niet he?
bibberend en met bitemarksquote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
ik heb de hele meet stil in een hoekje gezeten
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We bijten hier trouwens ook wel..dat helpt zeker ook niet he?
nou, dan heb je het goed ingeschat, en dat was de meet van de KSC ook, echt heel erg tofquote:Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik gezeliig oline met mensen klets dan heb ik zowiezo al het gevoel dat ik ze goed ken
en bij die meet werd dat zeker bewezen, het was echt een heel toffe avond/nacht
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb alleen nog twix liggen van mijn vrouwtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |