hmmmm om in dat soort lijsten te komen moet ik zeker eerder beginnenquote:
ik ben de hele dag niet online geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen werken.
En wee mijn gebeente dat ik dan nog boven de 300 uitkom
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, oogjes zijn moeWelterusten lieve mensen
Fijn dromenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen though![]()
Welterusten
bij mij is het al een zeldzaamheid om boven de 100 uit te komenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen werken.
wat was er vannacht dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de hele dag niet online geweest
Zal wel veel van afgelopen nacht zijn
ja, maar dan kom je hier te weinigquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het al een zeldzaamheid om boven de 100 uit te komen
ik weet het niet meer, ik was moequote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja ik ben vroeg naar bed gegaan
(wat was het half drie?)
voor mij normaal ook, maar de laatste dagen is het echtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het al een zeldzaamheid om boven de 100 uit te komen
zie een aantal posts hoger, ik kom vaak veel te laat de div SC's binnenvallenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan kom je hier te weinig
dat had ik al gelezenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie een aantal posts hoger, ik kom vaak veel te laat de div SC's binnenvallen
hier is het af en toe ook nachtwerk hoor, alleen vandaag ff nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie een aantal posts hoger, ik kom vaak veel te laat de div SC's binnenvallen
het is 11 over 12, schatquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het af en toe ook nachtwerk hoor, alleen vandaag ff niet
als mijn vrouw 's avonds weg is wil ik nog wel eens eerder komenquote:
ik moet het nachtwerk toch beperken, slaap echt veel te kortquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het af en toe ook nachtwerk hoor, alleen vandaag ff niet
dat is verdorie de enige foto die scherp isquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
oh, en die foto's van mpg met mijn 300.000 onderkinnen mogen jullie weggooien hoor
wel lief hoor, dat je zoveel rekening met haar houdtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mijn vrouw 's avonds weg is wil ik nog wel eens eerder komen
of als ze ook zit te computeren
ik eigenlijk ook voor het goeiequote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het nachtwerk toch beperken, slaap echt veel te kort
nou, daar heb je wat aanquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is verdorie de enige foto die scherp is
helemaal niks, maar het viel me gewoon dat de enige scherpe foto van jou wasquote:
vrouwlief heeft psychisch nog wel eens wat issues, dus het is ook eigenbelangquote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel lief hoor, dat je zoveel rekening met haar houdt
goed ben ik he, in camera's ontwijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
helemaal niks, maar het viel me gewoon dat de enige scherpe foto van jou was
En die details die je net bescgreef heb ik niet zo op gelet
Haarscherpquote:Op woensdag 8 december 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goed ben ik he, in camera's ontwijken![]()
maar als ik er dan op sta, nou
dan heb je het wel heel rustig op je werkquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen werken.
verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
vrouwlief heeft psychisch nog wel eens wat issues, dus het is ook eigenbelang(want ruzies voorkomen), verder snapt ze geen kont van het hele chatgebeuren, dus op begrip hoef ik niet te rekenen
en dat heb ik het nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel rustig op je werk
of heel veel posten in een uurquote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm om in dat soort lijsten te komen moet ik zeker eerder beginnen
in oktober hadden we een meet van de TAL SC waar ik nogal eens verblijf, ze was panisch dat er wat zou gebeuren en dacht echt dat ik allerelei weirdos zou ontmoetenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verstandig![]()
nee, als ze het niet snapt dan is het al snel ruzie
oh ja, dan is mijn onderkin meestal wel het ergst inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haarscherp
En het was zondagochtend niet te vergeten
ik net al de bokkenpootjes opgegetenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
Shit, ik ben fout bezig
Ik heb de snoepla geplunderd
ik heb ook trek maar ik lig al op bedquote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik net al de bokkenpootjes opgegeten
en ze wilde niet gezellig mee?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in oktober hadden we een meet van de TAL SC waar ik nogal eens verblijf, ze was panisch dat er wat zou gebeuren en dacht echt dat ik allerelei weirdos zou ontmoeten
ik heb alleen nog twix liggen van mijn vrouwtjequote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook trek maar ik lig al op bed
ik ben gewoon echt zo iemand die daar gewoon helemaal niet op let....quote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh ja, dan is mijn onderkin meestal wel het ergst inderdaad
Oequote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb alleen nog twix liggen van mijn vrouwtje
naar mensen die ze online al niet eens kent en ook niet wil kennen?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze wilde niet gezellig mee?![]()
jaaaa, gelukkig maarquote:Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon echt zo iemand die daar gewoon helemaal niet op let....
We bijten hier trouwens ook wel..dat helpt zeker ook niet he?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
naar mensen die ze online al niet eens kent en ook niet wil kennen?
Neuh, helaas, dacht het niet
ik heb de hele meet stil in een hoekje gezetenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We bijten hier trouwens ook wel..dat helpt zeker ook niet he?
bibberend en met bitemarksquote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
ik heb de hele meet stil in een hoekje gezeten
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We bijten hier trouwens ook wel..dat helpt zeker ook niet he?
nou, dan heb je het goed ingeschat, en dat was de meet van de KSC ook, echt heel erg tofquote:Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik gezeliig oline met mensen klets dan heb ik zowiezo al het gevoel dat ik ze goed ken
en bij die meet werd dat zeker bewezen, het was echt een heel toffe avond/nacht
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb alleen nog twix liggen van mijn vrouwtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |