Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Dat concert was zo epischquote:
Morgen weer een nieuwe kans!quote:
Nee, niet misschien. Dat zijn wel de redenen waarom mijn vader blij was dat hij met de vut kon begin dit jaar.quote:
En heeft drie neefjes waarvan er 1 naar een zaadlozing is vernoemd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stu, loop jij normaal ook in de blote kont en trek je een zwembroek aan als je gaat zwemmen?
In de...in de blote kont?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stu, loop jij normaal ook in de blote kont en trek je een zwembroek aan als je gaat zwemmen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heeft drie neefjes waarvan er 1 naar een zaadlozing is vernoemd?
Dat geloof ik wel hoor. Maar hier in Londen moeten ze dankbaar zijn. Het betaalt behoorlijk als je hier op zo'n bus mag rijden. Lach dan ook eens naar de klantenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet misschien. Dat zijn wel de redenen waarom mijn vader blij was dat hij met de vut kon begin dit jaar.
Joah, ik vroag maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de...in de blote kont?
Neee, hoezo?
How rudequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heeft drie neefjes waarvan er 1 naar een zaadlozing is vernoemd?
Oh je zit in Londen. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel hoor. Maar hier in Londen moeten ze dankbaar zijn. Het betaalt behoorlijk als je hier op zo'n bus mag rijden. Lach dan ook eens naar de klanten
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
Di teksten ook
Ich tu' dir weh.
Tut mir nicht Leid!
Das tut dir gut.
Hör wie es schreit!
We zitten hier nu met z'n tweeen mee te 'zingen'.quote:
Jaja, wrijf je huwelijk er nog maar even inquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zitten hier nu met z'n tweeen mee te 'zingen'.
Trusten trevjequote:
nee, eerder het zingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaja, wrijf je huwelijk er nog maar even in
Yeah!!!quote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaja, wrijf je huwelijk er nog maar even in
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, eerder het zingen
Dat wordt weer Beyonce morgenmiddag als straf
Beyonce en zingen in een zinquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, eerder het zingen
Dat wordt weer Beyonce morgenmiddag als straf
Hoe doe je dat?quote:
Dat staat er niet.quote:
Slaap zequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
maar goed, Pheno en zingen in een zin zonder iets ontkennends kan ook niet.
Je had hem ook kunnen helpen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die spammertjes
http://forum.fok.nl/user/history/327727
love itquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
Di teksten ook
Ich tu' dir weh.
Tut mir nicht Leid!
Das tut dir gut.
Hör wie es schreit!
Off with their headsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die spammertjes
Vanbinnen Heeft hij/zij vast een heel klein hartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Leuk die spammertjes
drieënquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zitten hier nu met z'n tweeen mee te 'zingen'.
Beyoncequote:
Tijd voor een rammstein-meetquote:
Let them eat cake!quote:
Ik doe meequote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |