Bedankt. Is er ook een handige snelle zoekfunctie voor posts? Op trefwoorden ofzo iets?quote:Op woensdag 8 december 2010 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
In http://forum.fok.nl/user/edit_prefs onder tabje "overige".
En P&W was zeker de moeite waard, dankzij Maarten van Rossem
Ga eerst eens op mijn bewering in, ik ga niet voor jou zitten hollen omdat jij je verongelijkt voelt. Als ik iets zeg wat niet klopt ben jij er vrij in om mij daarop te berispen.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Waar heb ik dat ontkend? Haal het er dan bij, in plaats van steeds leugenachtige beweringen te doen. Ik heb alleen gezegd dat het nergens staat, en dus geageerd tegen jouw bewering dat ze hun bevoegdheid te buiten gingen. Maar die bewering was alleen jouw mening en helemaal niet op de politiek werkelijkheid gebaseerd.
http://zoeken.fok.nlquote:Op woensdag 8 december 2010 02:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Bedankt. Is er ook een handige snelle zoekfunctie voor posts? Op trefwoorden ofzo iets?
Ik ben 5 pagina's op jouw bewering in gegaan, maar het dringt maar niet tot je door. Dat is het hele probleem.... Alsnog snap je het niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga eerst eens op mijn bewering in, ik ga niet voor jou zitten hollen omdat jij je verongelijkt voelt. Als ik iets zeg wat niet klopt ben jij er vrij in om mij daarop te berispen.
Ok maar de essentie van Bolkesteijn over (neem de EU bijv) ongeveer gelijk aan die van mij. Behalve dan dat hij het in jouw ogen beter beargumenteerd is er geen verschil in standpunt. Vind jij dan het standpunt van Bolkesteijn ondoordacht en dom?quote:Op woensdag 8 december 2010 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Bolkesteijn kan ze beter onderbouwen en is ook minder extreem dan jij. Sachertorte is gewoon een troll imho en lyrebird kan ik me zo even niet voor de geest halen.
Dan niet jonge. Ik heb me verhaal gedaan, ik weet dat ik gelijk heb en jij niet. Maar ik hoef dat niet bevestigd te hebben en jij wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik ben 5 pagina's op jouw bewering in gegaan, maar het dringt maar niet tot je door. Dat is het hele probleem.... Alsnog snap je het niet.
In ieder geval wel dom ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok maar de essentie van Bolkesteijn over (neem de EU bijv) ongeveer gelijk aan die van mij. Behalve dan dat hij het in jouw ogen beter beargumenteerd is er geen verschil in standpunt. Vind jij dan het standpunt van Bolkesteijn ondoordacht en dom?
Truste, ik ga morgen om 11:00 uur weer van het staatsinfuus genietenquote:Op woensdag 8 december 2010 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval wel dom ja.
Maar ik ga slapen, moet morgen om 10 uur weer bijdragen aan de economie
Dat is ook het hele probleem, dat jij 'denkt' gelijk te hebben terwijl de werkelijkheid bewijst dat je dat niet hebt. Of dacht je nu serieus dat ik niet dacht de eerste kamer toetst die door de tweede kamer wordt aangenomen? Maar de gronden waar zij op toetsen, die liggen helemaal niet vast en daarom kunnen ze een politieke rol spelen......quote:Op woensdag 8 december 2010 02:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan niet jonge. Ik heb me verhaal gedaan, ik weet dat ik gelijk heb en jij niet. Maar ik hoef dat niet bevestigd te hebben en jij wel.
Heb ik ook nergens ontkend, en ik heb al vaak genoeg gezegd dat er geen geschreven regels zijn voor de 1e kamer. Hoe dan ook, ga ff lekker in je eigen sop gaar zitten koken. Infantiel kind.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem, dat jij 'denkt' gelijk te hebben terwijl de werkelijkheid bewijst dat je dat niet hebt. Of dacht je nu serieus dat ik niet dacht de eerste kamer toetst die door de tweede kamer wordt aangenomen? Maar de gronden waar zij op toetsen, die liggen helemaal niet vast en daarom kunnen ze een politieke rol spelen......
Waarom begon je dan de discussie? Eigenlijk wist je dus gewoon niet waar het over ging?quote:Op woensdag 8 december 2010 02:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik ook nergens ontkend, en ik heb al vaak genoeg gezegd dat er geen geschreven regels zijn voor de 1e kamer. Hoe dan ook, ga ff lekker in je eigen sop gaar zitten koken. Infantiel kind.
Weltrusten
Gast..................quote:Op woensdag 8 december 2010 02:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Waarom begon je dan de discussie? Eigenlijk wist je dus gewoon niet waar het over ging?
Ik concludeer dat je niet in staat bent om abstracte regels in concrete situaties adequaat toe te passen. Dat zegt iets over je. Wat het precies zegt moet je zelf maar na zoeken.quote:
Alweer bedankt. Super handig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb ik vermeld dat de 1e kamer niet over juridische aspecten gaat?
Ik vermeld alleen een stukje dat de 1ste kamer wetsvoorstellen aanneemt of verwerpt.
quote:
Ze worden ouder, dõh.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallende daling onder Turkse en Marokkaanse tieners.
quote:The spying game wasn't all it was cracked up to be for Craig Monteilh, a convicted criminal recruited by the FBI to investigate the march of radical Islam into Southern California. His endless talk of violent "jihad" so alarmed worshippers at the local mosque, that they took out a restraining order against him.
Monteilh spent 15 months pretending to be Farouk al-Aziz, a French Syrian in search of his religious roots. He prayed five times a day at the Islamic Centre in Irvine, Orange County, wearing white robes with a camera hidden in one of its buttons, and carried a set of car keys that contained a secret listening device.
The enthusiastic attempt to catch local Muslims discussing terror campaigns backfired, however, when community leaders went to the police with fears that the suddenly devout young man, who got up to pray at 4am, had become a radical in their midst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |