Bij die film moet ik altijd huilenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef jankaas020 het volgende:
Oe, kom net een foto serie tegen over pearl harbor op boston.com the big picture:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want wielrenners hebben standaard een baksteen aan hun fiets hangen.
Bij die prut film?quote:
Mooie foto'squote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef jankaas020 het volgende:
Oe, kom net een foto serie tegen over pearl harbor op boston.com the big picture.
Mwaa.. vind BOB mooierquote:
Naa... dan zie je op een gegeven moment dat ze gaan boren in het schip die ondersteboven ligt, dan zie je er handen uitkomen (uit die gaten die er al zijn gemaakt)... en dan langzaam zie je die hand zakken en het water uit die gaten komen..quote:
Lijkt er meer op dat je kennis graag sterke verhalen verteld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Sorry, tijdens haat op wielrenners laat ik soms nog wel eens van die details weg.
Daar zitten scherpe foto's bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef jankaas020 het volgende:
Oe, kom net een foto serie tegen over pearl harbor op boston.com the big picture.
Correct, je bent een vrouw.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Maitje het volgende:
Naa... dan zie je op een gegeven moment dat ze gaan boren in het schip die ondersteboven ligt, dan zie je er handen uitkomen (uit die gaten die er al zijn gemaakt)... en dan langzaam zie je die hand zakken en het water uit die gaten komen..
Nou.. dan moet ik wel ff slikken heur....
Daarbij, ben en blijf ik vrouw! Ik mag huilen om zielige films.
Owja, en als Josh Hartnett dood gaat in de film, dan begin ik helemaal... meweeee
Er is maar 1 baas in die film en dat is sgt Horvath!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa... dan zie je op een gegeven moment dat ze gaan boren in het schip die ondersteboven ligt, dan zie je er handen uitkomen (uit die gaten die er al zijn gemaakt)... en dan langzaam zie je die hand zakken en het water uit die gaten komen..
Nou.. dan moet ik wel ff slikken heur....
Daarbij, ben en blijf ik vrouw! Ik mag huilen om zielige films.
Owja, en als Josh Hartnett dood gaat in de film, dan begin ik helemaal... meweeee
quote:
Pics????quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is maar 1 baas in die film en dat is sgt Horvath!
De Sgt is gewoon het werkpaard van het leger, als die er niet was liep de gehele organisatie in de soep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is maar 1 baas in die film en dat is sgt Horvath!
Weltruste.quote:
Anders kan AchJa niet slapen.quote:
WHAAAAAAAAAA!!!!quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef jankaas020 het volgende:
Als het dan toch 'stil amusement' is, kan ook wel gaan slapen... Truste, lui!
Welterustenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef jankaas020 het volgende:
Als het dan toch 'stil amusement' is, kan ook wel gaan slapen... Truste, lui!
quote:
Weltrusten lieve Maitje.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:07 schreef Maitje het volgende:
Ik ben in dromenland!
Welteruste 1 ieder en Cobra
Verveel je je?quote:
kun je niet ergens gaan laseren of een wielklem zetten? ik begreep van mn collega's van het kmariaanse leger hierzo dat zij dat doen als er ff niks te doen is.quote:
Wie weet word tijd om te beginnenquote:Op woensdag 8 december 2010 07:43 schreef Esses het volgende:
Laseren? Nog nooit gedaan. Wielklemmen? Schiphol zeker.
Goedemorgen en Trusten.
Hoelang moet je nog Bouke?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:40 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Wie weet word tijd om te beginnen
En wederom is er weer post! 8 pakketjes deze keer, volgens mij denkt iedereen dat ik verhonger hier
Al een paar weken zo'n duffe irriterende pijn in m'n borstkas, gisterenavond was het wel heel erg.quote:
Doe voorzichtig!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen
@Cobra
Nee, niet vroeg op dus!rond 12 uur moet ik bij het huis zijn.
quote:
quote:
Goedemorgen US of Aquote:
quote:
En nu?quote:
zo vertrekken :pquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef paintmeester het volgende:
Ik heb de wacht. Druk met studeren en Fokken![]()
Uiteraard tussen de rondes door![]()
Wat doen jullie?
Zo'n moeder dochter moment met een doos chocolade en een een jankfilm?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar de mooie mannenparade?
Nee, gewoon een tv progamma... en ik houd niet van chocoladequote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n moeder dochter moment met een doos chocolade en een een jankfilm?
En kijk uit als je weer naar buiten gaat om te paffen. Het gaat weer glad worden.
WAAR IS DAT?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar de mooie mannenparade?
* make's mental notequote:
Ik heb het niet eens kunnen vinden met google,,quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik heb het serieus gegoogeld
http://www.circusrotjeknor.nl/quote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens kunnen vinden met google,,
neej hehequote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Rave_NL het volgende:
Rotjeknor... Ik neem aan dat ik niet hoef te vertellen dat ik daar Rotterdam mee bedoel?
Ja, dat wil ik nu ook wel weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |