He!quote:
Wie?quote:
Ja, dan heb je niet 'genoeg' getraind, doorgaan tot je de verzuring in je benen voelt, hup, naar buiten jij, en nog een paar kilometer!quote:
ja maar ze zijn verzuurdquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Ja, dan heb je niet 'genoeg' getraind, doorgaan tot je de verzuring in je benen voelt, hup, naar buiten jij, en nog een paar kilometer!
Doen ze tegenwoordig nog die Couzy test?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
ja maar ze zijn verzuurd![]()
heb vandaag en gister 8,8 km gelopen op ijs, mischien morgen weer als het gaat
Cooper test bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Doen ze tegenwoordig nog die Couzy test?
De Couzy test was de naam voor de eerste verplichte sporttest bij Defensie.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Couzy test was de naam voor de eerste verplichte sporttest bij Defensie.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef Maitje het volgende:
Huh.. Ik heb pas morgen of overmorgen spierpijn.... Denk ik
mijn trots!! wat doe je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
m.k. zeurt al over spierpijn als hij nog aan het uitlopen is.
Is maar goed ook, anders krijgen we hetzelfde probleem als bij die Amerikanen, militairen die geeneens door de sporttesten komen, allemaal te dik.quote:
Minder janken, dan kun je weer wat trotser worden.quote:
Dat zal vóór mijn tijd zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Couzy test was de naam voor de eerste verplichte sporttest bij Defensie.
Dan heb jij de gemiddelde onderofficier bij de KM nog niet gezien..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders krijgen we hetzelfde probleem als bij die Amerikanen, militairen die geeneens door de sporttesten komen, allemaal te dik.
Dan heb je het ook over de KMquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan heb jij de gemiddelde onderofficier bij de KM nog niet gezien..
ik jank niet, ik meld het alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minder janken, dan kun je weer wat trotser worden.
Start je ook een petitie om 10000 banen bij Defensie te behouden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef m.k het volgende:
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze partitie te tekenen? (als je het er mee eens bent natuurlijk)
het gaat om het zorg budget dat mogelijk met 40% gekort gaat worden, daardoor word het leven met een handicap zoals voor mijn broer, onmogelijk gemaakt.
http://petities.nl/petiti(...)ot--2#signature_form
ik zou het heel erg waarderen
ik ben dit niet gestart. als er eentje zou zijn voor defensie zou dat mooi zijn. maar ik zie het niet als mijn taakquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Start je ook een petitie om 10000 banen bij Defensie te behouden?
No pun intended
quote:
Klopt, maar hoe ouder je wordt hoe minder je hoeft te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef jankaas020 het volgende:
@clan: En dat zijn geen militairen?
@achja: dat klopt.
De couzy test is trouwens toch gewoon 2400 meter rondrennen in 12 minuten, 30 situps en 20 pushups?
Gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef m.k het volgende:
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze partitie te tekenen? (als je het er mee eens bent natuurlijk)
het gaat om het zorg budget dat mogelijk met 40% gekort gaat worden, daardoor word het leven met een handicap zoals voor mijn broer, onmogelijk gemaakt.
http://petities.nl/petiti(...)ot--2#signature_form
ik zou het heel erg waarderen
Maar wel bijna iedere keer als je bent wezen rennen.quote:
mijn dank is grootquote:
Idemquote:
dankquote:
Militairen met een pens ziet toch niet uit, ik heb tot mijn FLO een strakke buik gehad, maar ik deed tot mijn 55e veel aan mijn conditie, ook al hoefde dat niet meer zo. Ik heb op mijn 50e nog eens mijn hele AMO opnieuw doorlopen, met succes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef jankaas020 het volgende:
@clan: En dat zijn geen militairen?
@achja: dat klopt.
De couzy test is trouwens toch gewoon 2400 meter rondrennen in 12 minuten, 30 situps en 20 pushups?
Hebben ze aan boord geen fittnes accomodatie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef jankaas020 het volgende:
Tja, jarenlang een dieet van veel drank en vet eten, plus weinig mogelijkheid tot sporten aan boord maakt de ooff's bij ons wat dikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |