Danic, schaam je niet. Althans, niet in je eentje. Ook hier een stiekeme fan van Amelie (zullen we een clubje oprichtenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef danic het volgende:
Huup: ik moet even iets bekennen, maar ik kijk nog regelmatig terug in het gesloten topic naar de foto van Amelie met schaap. Ik vind et zo'n scheetjeAls ik die foto zie dan wordt ik helemaal gelukkig (bijna
), maar ze is zooooo leuheuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetjejom, hopelijk ben je snel weer je fitte zelf!
Ik draag sinds mijn gips alleen nog maar joggingbroeken. Ik vraag me af hoe mijn gewone broeken straks zullen zitten! Net bij Esprit alvast een positie-jeansrokje besteld in de sale. Je moet het maar in huis hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst deze week mijn spijkerbroek weer aan, maar die zit dus echt niet meer lekker..
Dus ik denk dat ik maar helemaal overga op positiebroeken, en nog even ga kijken wat mijn rokjes doen, wie weet kan ik die nog even aan..
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
Zitten we zo al op 3 leden plus een erelid (de mama in kwestie natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetjejom, hopelijk ben je snel weer je fitte zelf!![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
Zitten we zo al op 3 leden plus een erelid (de mama in kwestie natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetjejom, hopelijk ben je snel weer je fitte zelf!![]()
![]()
Ik heb een paar weken geleden via marktplaats een verhuisdoos vol positiekleding gekocht, ik moet alleen nog heel veel korter maken, maar er zaten 3 broeken in die ik zo aankon. De rest maak ik in de vakantie wel korter is het plan..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik draag sinds mijn gips alleen nog maar joggingbroeken. Ik vraag me af hoe mijn gewone broeken straks zullen zitten! Net bij Esprit alvast een positie-jeansrokje besteld in de sale. Je moet het maar in huis hebben
De navelstreng bevat inderdaad 2 aders. Maar de organen van het kindje zien er goed uit. Dus ze heeft er op dit moment geen last van. Wel kan het zijn dat ze qua groei wat achter blijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:45 schreef Takkembah het volgende:
Wat een trol, die eerste dan... De volgende keer gewoon verzoeken om te stoppen. Slaat toch helemaal nergens op....
En wat zeiden ze over die aders bij de tweede SEO?
Ben benieuwd naar de foto's!!! <3
Ze moest even gapen. Dat schoppen en dwars liggen is nog een hele klus blijktquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:10 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, wat een stom wijf die eerste! Inderdaad niet meer bij haar afspreken. Mijn neefje had ook twee vaten in de navelstreng en hij heeft daar helemaal geen last van gehad. Mijn zusje en haar lief waren er eerst ook nogal onrustig over maar dat bleek nergens voor nodig, en ze houden het kindje nu gewoon wat extra in de gaten.
Ligt ze op die eerste foto nu met haar mondje open? Of zie ik het niet goed.
Superfijn dat alles goed is!
Ja. We zaten alle 3 (die echo mevrouw ook) aaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef PM-girl het volgende:
Tally, wat fijn dat jullie een tweede echo gekregen hebben die wél fijn was! En wat een leuke foto!
Ik heb nog nooit problemen gehad met echo's. En ik heb er heel wat achter de rug niet alleen inwendige maar ook uitwendige. En vorige week was ze gewoon erg achter bezig met het hard drukken in mijn buik. Het gevoel was alsof je ze je vel uit elkaar trekkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
En het gaat toch niet alleen om je gewicht maar ook om je vetverdeling? Ik heb relatief weinig buikvet en mijn echo's zien er over het algemeen goed uit.
Fijn dat alles goed was, Tally! En gelukkig was je tweede ervaring beter. De vrouw van de eerste echo zou beter moeten beseffen hoe spannend en dierbaar een 20-weken-echo is voor de ouders. Misschien doet zij er wel tientallen per week, maar voor de ouders gaat het om die ene echo en dat is een bijzondere ervaring.
gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje.. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje.
.
Edit: Sorry dat ik zo binnenval hier.
Ja! Dank je. En het is zeker wel gepland. Nouja, euhm, we waren er bewust voor bezig. Laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje.. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje.
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
.
De nekplooi was 6 ipv 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Takkembah het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een
![]()
F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed?
Gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
.
Aw, wat lief klinkt datquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Doe niet zo gekquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef danic het volgende:
hmmmm dan zou vriendlief het goed hebben. Vind ik ook hartstikke prima!
Hoop niet dat je het erg vind (en huup hopelijk ook niet), maar ik ben altijd goed in ideeën jatten. En ik vond je olifant zo ontzettend leuk dat ik em van de week ook heb gekocht (en de egel heb besteld)![]()
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
PD, gefeliciteerd met je positieve test! Ik herken je verbazing. Ik had haast het gevoel dat ik me tegenover mijn lief moest verexcuseren omdat het zo snel raak was en ik hem niet de tijd gunde om aan het idee van vaderschap te wennen of zo.
Ow daar heb ik er dan maar weer eentje van. Die heeft een extra brede omslag o.i.d.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
Dit gevoel ken ik wel, bij ons was het helemaal onverwacht, en we zaten nog volop in de nasleep van een auto ongeluk, ik heb echt een aantal weken nodig gehad om het goed te laten landen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!
Ik krijg associaties met dikke maandverbandenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |