abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 14:57:19 #101
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89720478
Gefeliciteerd met de geboorte van Silke! Wat een prachtige naam en fijn dat het allemaal zo vlot is gegaan.
pi_89720955
Gefeliciteerd Jore *O* *O* Lieve naam :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89721053
Gefeliciteerd met Silke, Jore. *O*
Hopelijk voel je je snel weer goed.
pi_89721228
Jore, gefeliciteerd met je meisje en wat een leuke naam! Ik hoop dat je je nu heel snel weer beter voelt!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je gewoon alles gaat proberen als je je zo ellendig voelt door het spugen en misselijk zijn. En he, baadt het niet dan schaadt het niet, in dit geval dan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 9 december 2010 @ 15:16:04 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89721355
Jore gefeliciteerd met jullie dochter Silke *O* ! Geniet van elkaar, ik hoop dat jij je ook weer snel een stuk beter voelt!! :*
pi_89721493
Gefeliciteerd Jore!

En wat een leuke naam!
Geniet ervan, en ik hoop dat je je nu ook snel beter gaat voelen!
pi_89721624
*O* Gefeliciteerd Jore *O*
pi_89721729
Jaaaa daar is ze dan :D *O*
gefeliciteerd met jullie dochter, en wat heeft ze een prachtige naam O+ lekker bijkomen en genieten en ik hoop dat je snel positief terug kunt kijken. :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89722258
*O* gefeliciteerd Jore *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 15:41:15 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89722390
*O* Van harte gefeliciteerd Jore *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 9 december 2010 @ 16:01:53 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89723373
Jore, van harte gefeliciteerd met dochter Silke! *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 16:03:33 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89723456
*O* Jeeh!! Een gezond babymeisje geboren, gefeliciteerd Jore.
En haar naam. O+
pi_89723539
Gefeliciteerd Jore
pi_89724118
Jore gefeliciteerd! Wat een ontzettend mooie naam hebben jullie voor haar gekozen. Geniet er saampjes van.

Huup: ik moet even iets bekennen, maar ik kijk nog regelmatig terug in het gesloten topic naar de foto van Amelie met schaap. Ik vind et zo'n scheetje O+ Als ik die foto zie dan wordt ik helemaal gelukkig (bijna :r ), maar ze is zooooo leuheuk!!

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 09-12-2010 16:26:42 ]
pi_89724411

[ Bericht 100% gewijzigd door danic op 09-12-2010 16:26:31 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 16:30:05 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89724659
Gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_89725029
Jore gefeliciteerd met jullie meiske!! Ik hoop voor je dat de bevalling een fijne afsluiter van een vervelende tijd is geweest en je nu volop mag gaan genieten! Heel veel geluk samen! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 9 december 2010 @ 16:47:11 #118
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89725305
quote:
11s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef danic het volgende:
Huup: ik moet even iets bekennen, maar ik kijk nog regelmatig terug in het gesloten topic naar de foto van Amelie met schaap. Ik vind et zo'n scheetje O+ Als ik die foto zie dan wordt ik helemaal gelukkig (bijna :r ), maar ze is zooooo leuheuk!!
Danic, schaam je niet. Althans, niet in je eentje. Ook hier een stiekeme fan van Amelie (zullen we een clubje oprichten :D). Ik heb laatst zelf dat fotootje aan mijn lief laten zien en geroepen 'je zult toch zo'n mooi kind hebben!' :D :@ :@ ;( :@ :@
pi_89726859
Jore, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :)
pi_89728782
Erg hè twentemeisje, ik liet eerst alleen de knuffels zien aan mijn collega, maar toen kon ik het niet laten om de foto van Amelie ook te laten zien. Oooooh :@ :@
Maar een fanclub is wel een goed idee hehe _O-
pi_89729381
hahahahhaha :D
dozen :D O+ lief!

ik wil ook bij de fanclub! *O* :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 december 2010 @ 18:54:34 #122
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89730080
Jore gefeliciteerd!!!!
Ik meld me ook voor A. haar fanclub!!!!
En ja ik leef nog, maar even geen tijd, zin, fut enz om te fokken, hopelijk ben ik er in het weekend weer wat meer bij!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 9 december 2010 @ 20:05:44 #123
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89733585
Jore, gefeliciteerd met jullie dochter Silke! *O* Mooie naam hebben jullie gekozen!

Ik hoop dat je vlug weer lekker in je vel komt te zitten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89734115
:* Jore *O* gefeliciteerd met jullie prachtige dochter... ik hoop dat je nu ook gauw van je nare gevoelens af bent...
  donderdag 9 december 2010 @ 20:26:25 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89734633
Van harte Jore *O* *O*

Geniet van elkaar!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89734968
Ik had vanmiddag voor het eerst deze week mijn spijkerbroek weer aan, maar die zit dus echt niet meer lekker..

Dus ik denk dat ik maar helemaal overga op positiebroeken, en nog even ga kijken wat mijn rokjes doen, wie weet kan ik die nog even aan..
  donderdag 9 december 2010 @ 20:44:36 #127
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89735430
Zitten we zo al op 3 leden plus een erelid (de mama in kwestie natuurlijk) :D .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetjejom, hopelijk ben je snel weer je fitte zelf!
  donderdag 9 december 2010 @ 21:02:55 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89736252
quote:
Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst deze week mijn spijkerbroek weer aan, maar die zit dus echt niet meer lekker..

Dus ik denk dat ik maar helemaal overga op positiebroeken, en nog even ga kijken wat mijn rokjes doen, wie weet kan ik die nog even aan..
Ik draag sinds mijn gips alleen nog maar joggingbroeken. Ik vraag me af hoe mijn gewone broeken straks zullen zitten! Net bij Esprit alvast een positie-jeansrokje besteld in de sale. Je moet het maar in huis hebben :)
pi_89737011
Inderdaad Aventura, je kan het maar vast hebben! En ik leef nu ik ziek ben ook in mijn joggingbroek, heeeeeerlijk. Wel met voedingsbh, dat dan weer wel. En ik heb vanmiddag even gekeken of het buikfotowaardig was, maar helaas. Geen buik, geen foto.
pi_89737811
Jore, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
Hie vindt Lieuwe het om grote broer te zijn?
.... met gevoel voor drama....
pi_89737894
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89738121
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILER
_O- 8)7
pi_89750633
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik draag sinds mijn gips alleen nog maar joggingbroeken. Ik vraag me af hoe mijn gewone broeken straks zullen zitten! Net bij Esprit alvast een positie-jeansrokje besteld in de sale. Je moet het maar in huis hebben :)
Ik heb een paar weken geleden via marktplaats een verhuisdoos vol positiekleding gekocht, ik moet alleen nog heel veel korter maken, maar er zaten 3 broeken in die ik zo aankon. De rest maak ik in de vakantie wel korter is het plan..
  vrijdag 10 december 2010 @ 07:40:29 #134
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89750857
Ik woon zowat in mijn positiejeans, ik ga vandaag maar eens wat extra positiebroeken aanschaffen. Nu bij 24 weken houdt het wel op met mijn gewone broeken... Ik heb altijd een hekel aan mijn buik (ben niet zo'n slankie), maar ben er nu zo trots op O+ . Nu je echt goed kunt zien dat ik zwanger ben, loop ik er ook trots de hele dag achteraan te stappen ;).

Het is de laatste twee weken ineens heel hard gegaan. Hup gelijk onder mijn borstpartij steekt de boel nu naar voren. Sowieso vind ik dat de weken nu heel snel gaan, waar ze in het begin nog voorbij leken te kruipen. Het is helemaal echt geworden sinds ik haar iedere dag heel duidelijk voel. Ze bewoog gisteravond ook weer alsof ze een dansfeestje aan het houden was daar tussen mijn ingewanden. Ik vind het echt fantastisch om zwanger te zijn! *;
pi_89751151
Dat vraagt om een foto tm ;)

Je klinkt heerlijk verliefd!
pi_89751231
Jore, gefeliciteerd met je dochter! Ik kijk uit naar een fotootje! Ik sluit me aan bij wat Poppedein zei: hopelijk is dit nu de afsluiting van een nare periode voor je.

Diesz, jij nog gefeliciteerd met je zoon! Da's een flinke knul, vooral voor die termijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:53:08 #137
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89751577
Jore proficiat met je kleintje!!!

Hoest met Mef, je was toch niet lekker :*

Hier ben ik gisteren bij de bedrijfsarts geweest ivm mijn rugklachten. Ik ga nu 25% minder werken. Alle middagen ben ik dan thuis, waarbij ik dan maandagmiddag studeer en woensdagmiddag thuiswerk. Hopelijk gaat het dan beter.

En l'tiekjee een verhuisdoos vol :D... Op de één of andere manier kom ik dat soort dingen nooit tegen op Marktplaats. Ben daar heel slecht in.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89752655
Jore gefeliciteerd met Silke O+
Lieve naam!
pi_89753273
Ik wist niet dat je daar zo last van had, Takkembah. Het klinkt als een heel verstandige oplossing!
pi_89753960
Afgelopen woensdag voor de 2de keer de 20 weken echo gehad.

Woensdag 1 december de eerste gehad. En die vrouw deed een beetje raar :')
De foto's waren vaag. Ze kon het niet goed zien. Duwde dat echo apparaat onderhand door mijn lichaam op het bankje :') Ik had na 10 minuten echt al een beurse plekken gevoel.
Ik heb dr gevraagd of ze dat altijd deed, toen kreeg ik zo'n opmerking waaruit je kon halen: Nee je bent dik dus ik moet harder duwen :')
En toen begon ons kindje ook nog eigenwijs te doen. :') Ze zei: We kijken even naar de navelstreng en t kindje ging tegen de navelstreng trappen :') Dus kon ze niets zien. Dan maar even kijken naar de niertjes. Kindje weer zo draaien dat je de niertjes niet zag. Die vrouw kreeg het op haar zenuwen en was toch al gestresst (afgelopen woensdag kregen we te horen dat er een echoscopiste uitgevallen was en daardoor druk was voor de rest) ik werd er kriebelig van. :{
Toen zag ze de navelstreng wel en zag dat er maar 2 aders doorheen liepen in plaats van 3.
Ze deed er panisch over, en daardoor maakte mijn man en ik ons zorgen. We moesten maar terug komen (dit na een uur pijn lijden op die pijnbank).

En de 2de was dus afgelopen woensdag. Bij een hele lieve vrouw. Die de foto's had bekeken van haar collega en zich afvroeg wat ze gedaan had die week er voor :') Ja mij pijn :(
Nou zei ze: We doen het gewoon over! Nu dus een uurtje de tijd gehad om te kijken naar ons meisje. Ze lag lekker te slapen dit keer. En wilde niet wakker worden. Ze slaapt net als mijn man O+ Met dr mondje open :D Handjes onder dr hoofdje. En ze lag lekker mee te deinen op mijn hartslag (ze lag op een vat geloof ik). Alles is goed met ons kindje O+ We hebben zelfs mooie foto's mee gekregen. En toen ze even wakker moest worden (heb ik even staan springen) werd ze dat niet maar draaide wel zo dat we er bij konden O+ Geen pijn gehad dit keer O+ Ze heeft ook laten zien dat het geen nut heeft om zo hard te duwen :') Deze foto's waren veel scherper dan die van vorige week. En natuurlijk speelt het ook een rol dat het meisje nu sliep en vorige week baldadig was O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89754133
Even de echo's aanpassen dan zal ik er 2 plaatsen. De leukste O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:45:39 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89754464
Wat een trol, die eerste dan... De volgende keer gewoon verzoeken om te stoppen. Slaat toch helemaal nergens op....

En wat zeiden ze over die aders bij de tweede SEO?

Ben benieuwd naar de foto's!!! <3
Alexa en Seth zijn lief
pi_89754623
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:45 schreef Takkembah het volgende:
Wat een trol, die eerste dan... De volgende keer gewoon verzoeken om te stoppen. Slaat toch helemaal nergens op....

En wat zeiden ze over die aders bij de tweede SEO?

Ben benieuwd naar de foto's!!! <3
De navelstreng bevat inderdaad 2 aders. Maar de organen van het kindje zien er goed uit. Dus ze heeft er op dit moment geen last van. Wel kan het zijn dat ze qua groei wat achter blijven.
Daarom krijg ik tot de bevalling tussendoor groeiecho's om de groei dus in de gaten te houden.
En die eerste was inderdaad een hork. Ik heb ook gevraagd of ik de volgende keer niet gewoon de laatste mevrouw kan krijgen. Dan wacht ik wel een dag langer maar bij die andere hoef ik dus echt niet terug.

Van al die baldadigheid word ik toch best moe! (dit is de enige foto die gelukt is op 1 december).

Pa, Ma, maak je geen zorgen. Alles is oke 14.gif Duim om hoog!

[ Bericht 4% gewijzigd door Tally op 10-12-2010 10:55:23 ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:00:11 #144
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89754979
claudia, tja tijdens Alexa ben ik door blijven lopen, alleen nu lukt dat niet. Ik heb nog wel onderhandeld, want ze wilden me voor 50% ziekmelden, maar die studiemiddag en thuiswerkmiddag lukt me echt wel.

Tally, die tweede thumbs up ^O^ . En goed dat je het al aangegeven hebt. Middeleeuws echomonster.
Wij mogen over twee weken, ook zeer benieuwd.
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:10:42 #145
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89755370
Tally, wat een stom wijf die eerste! Inderdaad niet meer bij haar afspreken. Mijn neefje had ook twee vaten in de navelstreng en hij heeft daar helemaal geen last van gehad. Mijn zusje en haar lief waren er eerst ook nogal onrustig over maar dat bleek nergens voor nodig, en ze houden het kindje nu gewoon wat extra in de gaten.

Ligt ze op die eerste foto nu met haar mondje open? Of zie ik het niet goed ;) .

Superfijn dat alles goed is! :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:35:33 #146
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89756338
Tally, wat fijn dat jullie een tweede echo gekregen hebben die wél fijn was! En wat een leuke foto!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89756752
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:10 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, wat een stom wijf die eerste! Inderdaad niet meer bij haar afspreken. Mijn neefje had ook twee vaten in de navelstreng en hij heeft daar helemaal geen last van gehad. Mijn zusje en haar lief waren er eerst ook nogal onrustig over maar dat bleek nergens voor nodig, en ze houden het kindje nu gewoon wat extra in de gaten.

Ligt ze op die eerste foto nu met haar mondje open? Of zie ik het niet goed ;) .

Superfijn dat alles goed is! :*
Ze moest even gapen. Dat schoppen en dwars liggen is nog een hele klus blijkt ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef PM-girl het volgende:
Tally, wat fijn dat jullie een tweede echo gekregen hebben die wél fijn was! En wat een leuke foto!
Ja. We zaten alle 3 (die echo mevrouw ook) aaaaaaaaaaaaaah O+
pi_89762670
Mooi echo foto's Tally. Ik kan me heugen dat ik bij het afspreken van de echo de vorige keer ook de vraag kreeg hoe zwaar ik was. Dus ik in alle eerlijkheid geantwoord, kreeg ik meteen te horen dat de echo dan laat moest want ik was "te zwaar". Ehhh, zou je dan niet ook even de lengte willen weten? Al met al blijkt elke keer mijn gekantelde baarmoeder meer gezeur op te leveren dan mijn gewicht (ik zit ruim onder die 25 bmi normaal) maar goed.

Takkembah, ik ben thuis ja. Ik moet opknappen en uitzieken van de huisarts. En binnen blijven. Ik heb al niet al te beste luchtwegen en als je dan kort achter elkaar twee keer een virus oploopt dat op je luchtwegen slaat, dan heb je een probleem. En dan te bedenken dat ik al kortademig was door de zwangerschap. In principe ga ik maandag weer werken en dan wil ik ook weer op de fiets gaan, is stukken beter voor mijn bekken merk ik. Dat zal dan wel een gehijg en een gepuf worden, maar tis kiezen uit twee kwaden.
Goed dat je nu al de beslissing hebt genomen om minder te werken, jezelf dwingen heeft geen zin, zeker niet nu je er al eentje rond hebt lopen.
pi_89762946
En het gaat toch niet alleen om je gewicht maar ook om je vetverdeling? Ik heb relatief weinig buikvet en mijn echo's zien er over het algemeen goed uit.

Fijn dat alles goed was, Tally! En gelukkig was je tweede ervaring beter. De vrouw van de eerste echo zou beter moeten beseffen hoe spannend en dierbaar een 20-weken-echo is voor de ouders. Misschien doet zij er wel tientallen per week, maar voor de ouders gaat het om die ene echo en dat is een bijzondere ervaring.

Takkembah, ik vind het vooral heel goed dat je nu probeert om iets minder te werken. Het zou voor jezelf (en je baas) heel fijn zijn als dit al genoeg is. Helemaal uitvallen is voor niemand de ideale oplossing.

Lukt het je thuis om genoeg rust te krijgen, mefke?
pi_89763059
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
En het gaat toch niet alleen om je gewicht maar ook om je vetverdeling? Ik heb relatief weinig buikvet en mijn echo's zien er over het algemeen goed uit.

Fijn dat alles goed was, Tally! En gelukkig was je tweede ervaring beter. De vrouw van de eerste echo zou beter moeten beseffen hoe spannend en dierbaar een 20-weken-echo is voor de ouders. Misschien doet zij er wel tientallen per week, maar voor de ouders gaat het om die ene echo en dat is een bijzondere ervaring.
Ik heb nog nooit problemen gehad met echo's. En ik heb er heel wat achter de rug niet alleen inwendige maar ook uitwendige. En vorige week was ze gewoon erg achter bezig met het hard drukken in mijn buik. Het gevoel was alsof je ze je vel uit elkaar trekken :')
En zoals ik al zei die vrouw woensdag liet zien dat het geen nut had :')
pi_89763184
Wat idioot, zeg! Bij mij vragen ze altijd of ze niet te hard drukken. Heel soms vind ik het onderin mijn buik wel wat onaangenaam.

Ik vind het altijd een beetje suf dat werkelijk altijd excuses worden aangeboden voor de koude gel. Ik vind het heerlijk, dat koude, glibberige spul. :+
pi_89763397
bij mij moeten ze uitwendig in het begin dus wel heel hard drukken, die baarmoeder van mij ligt echt helemaal naar achteren. Maar ik weet het nu, dus ik vind het niet erg. En mijn vk weet het ook, dus ik krijg geen uitwendige echo's tot een week of 12, inwendig is het allemaal prima te zien.
En die gel, heerlijk! Alleen dat afvegen daarna, dan plakt het, brrr.

Ik krijg redelijk wat rust ja thuis. En ik praat bijna niet, dat helpt ook. Ben wel blij dat mijn man Driekus nu weer even meegenomen heeft. Is lekker rustig.
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:01:26 #153
238474 Jeetjejom
pi_89769633
Mefke, wat fijn dat je lekker wat rust krijgt!
En Tally wat een stomme echomevrouw zeg! Gelukkig vond jullie meisje nummer 2 ook leuker en heeft ze daar lekker meegewerkt (en die thumbs up, geweldig)
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:24:31 #154
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89770386
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

Edit: Sorry dat ik zo binnenval hier.
pi_89770529
Gefeliciteerd, wat fijn voor je! spannend hoor.
pi_89770948
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:44:55 #157
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89771092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
Ja! Dank je. En het is zeker wel gepland. Nouja, euhm, we waren er bewust voor bezig. Laat ik het zo zeggen ;). Maar het is al zo snel! En zo'n plusje na een aantal min-streepjes is toch een ja.. hoe noem je dat. Schok is het verkeerde woord. Maar ik moet even zitten :D.

Ik ga zo wel nog even wat extra testjes halen. :@.
pi_89771236
welkom PD
@tally wat een horror echowijf zeg

Ik kom net bij mijn zus vandaag haar nt meting was niet goed. Ze zijn nu op wachten voor verdere onderzoeken. Ik ben er nogal van geschrokken.
pi_89771302
quote:
Euhm.. hallo.

Gefeliciteerd!! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:54:43 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89771427
quote:
Euhm.. hallo.

:D Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een :o

F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed? :*
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 december 2010 @ 18:00:23 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89771600
Silke, wat een mooie naam Jore + gezin, geniet maar lekker!

Gratzz purpledaisy *O*

F_R wat een schrik, ik kan alleen maar sterkte zeggen :*

Ik had vanmiddag controle, alles was goed; dit keer een echte groeiecho gehad ipv alleen even naar 't hartje te kijken/luisteren, en de kleine weegt nu ca. een kilo, hij ligt iets boven het gemiddelde!! (hij zou, volgens de gyn, groter/zwaarder zijn/worden dan Jan bij de geboorte was)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:07:47 #162
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89771848
Bedankt voor de felicitaties. :* Ik ga dit even met de papa (ik vind dit nu al helemaal leuk klinken!) laten bezinken op de bank.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:10:41 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89771934
Yes! Eindelijk weer een streep. Bungel ik niet meer onderaan. Van harte *O*
pi_89771992
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:D Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een :o

F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed? :*
De nekplooi was 6 ipv 3
Het kindje loopt ineens 2 wk voor.
Ze heeft zelf de hoop dat de meting niet klopt en dat er volgende week iets anders uitkomt. Ook krijgt ze nu een vruchtwaterpunctie.
pi_89772242
Vanmiddag ook weer een sticker van de verloskundige. Mijn baarmoeder lag goed. Was mooi op maat (ofzo ik luisterde niet goed). En nu over 4 weken weer terug voor gesprekje en suikerprikken.
O en natuurlijk heb ik weer geklaagd over die kut van vorige week :(
pi_89772316
Gefeliciteerd Purpledaisy *O* *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:34:03 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89772646
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.

Gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hoor! :Y
pi_89773038
Gefeliciteerd PD!

F_R, wat een vervelend nieuws voor je zusje, kan me voorstellen dat ze even flink van slag is nu.
pi_89773284
Ik heb maar besloten ons wuppie vanaf meer te gaan koesteren.
Ik had eigenlijk liever gehad dat het bij ons mis was dan bij hun.
pi_89773717
Allereerst Purple Daisy welkom!

F_R wat een rot bericht! En dat laatste zinnetje van je vorige post, let je een beetje op jezelf meid? Ik snap dat het allemaal heel rot is met het spugen enzo, maar ik denk dat een beetje meer hulp op het niet-lichamelijke vlak ook wel gewenst is.
Ik hoop voor je zusje dat de meting 'gewoon' niet goed gedaan is of dat hun kindje voorloopt op groei (want daardoor klopt de nt meting ook niet meer!) en dat ze snel duidelijkheid krijgen met de vruchtwaterpunctie.
pi_89774411
*O* PurpleDaisy, wat snel! Gefeliciteerd! :)

F_R wat naar... ik hoop dat het uiteindelijk een grote storm in een glas water blijkt te zijn! :* sterkte ermee in ieder geval, voor je zus, maar ook voor jou! :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:27:27 #172
238474 Jeetjejom
pi_89775113
PurpleDaisy, welkom en laat het maar even rustig bezinken hoor!
F_R, jezus, wat vervelend. Hopelijk valt het allemaal wel mee, sterkte voor jullie allemaal!
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:48:16 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89776161
PurpleDaisy, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_89778223
Purple daisy: gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het even moet bezinken, maar straks begint het grote genieten!!
pi_89779603
Wat een idioot van een echoscopist trouwens zeg!
Ik was van tevoren gewaarschuwd over het vrouwtje dat het bij ons in het ziekenhuis deed en dat was maar goed ook. Gelukkig zijn wij allemaal heeeel spontaan :r en ontdooide ze al gauw.
Volgende week ook weer bij haar, maar kan me niet voorstellen dat ze ons nog kent.

Ben wel heel benieuwd wat het wordt. Natuurlijk is het een medische echo en is het belangrijkste dat we horen dat er geen medische afwijkingen zijn, maar het geslacht vind ik toch ook wel héél erg leuk om te horen.
Het is me opgevallen dat iedereen hier wel post hoe de eerste gevoelens uit de buik aanvoelen. Het viel me op dat als men het gevoel omschreef als een 'plop' of een 'boink' dat ze dan later postten dat het een jongetje werd. Was het gevoel 'kriebelig' of 'vlinderachtig' dan bleek het een meisje te worden.
Ben benieuwd hoe dat bij ons uitwerkt, want bij mij was het een 'boink'.
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Nou ja, heeft hij het nou goed, of ik met mijn conclusie over eerdere posten.
Ik laat het volgende week donderdag weten!
pi_89779812
Mijn eerste gevoel was plop met uitkomst meisje hoor. Later kwam pas het kriebelige.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:04:21 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89779902
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Aw, wat lief klinkt dat :D
pi_89779999
hmmmm dan zou vriendlief het goed hebben. Vind ik ook hartstikke prima!
Hoop niet dat je het erg vind (en huup hopelijk ook niet), maar ik ben altijd goed in ideeën jatten. En ik vond je olifant zo ontzettend leuk dat ik em van de week ook heb gekocht (en de egel heb besteld) :@
pi_89780713
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef danic het volgende:
hmmmm dan zou vriendlief het goed hebben. Vind ik ook hartstikke prima!
Hoop niet dat je het erg vind (en huup hopelijk ook niet), maar ik ben altijd goed in ideeën jatten. En ik vond je olifant zo ontzettend leuk dat ik em van de week ook heb gekocht (en de egel heb besteld) :@
Doe niet zo gek :D natuurlijk is dat niet erg haha leuk juist! die knuffels zijn zo leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89780833
Ja muts ben ik wel haha. Ik zag die olifant van Vanyel en dacht gelijk oooooh. En toen kwam jij er nog eens achteraan met de egeltjes! Ik kon gewoon niet meer kiezen, dus lekker allebei gedaan. Vind bij die egeltjes die gekleurde lintjes in de stekeltjes zo leuk!
pi_89780949
:D
die lintjes zijn strakjes zo leuk, als je kleintje met die mini-vingertjes eraan gaat voelen en pielen enzo O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89780999
Jaaaaaaa dáárom vind ik ze ook leuk O+
pi_89782848
OMG, ik zat net foto's van de eerste weken van Ivan te bekijken en ik begin ineens stikzenuwachtig te worden! Morgen ben ik over een maand uitgerekend! :o

PD, gefeliciteerd met je positieve test! Ik herken je verbazing. Ik had haast het gevoel dat ik me tegenover mijn lief moest verexcuseren omdat het zo snel raak was en ik hem niet de tijd gunde om aan het idee van vaderschap te wennen of zo. :+
pi_89783243
Danic, ik wilde je graag mijn egel laten zien, ik heb nog een andere, maar hij staat niet meer op de site van Happy Horse. En hij is zoooo mooi!
Wacht, tis deze
maar dan in andere kleuren. De onze heeft geloof ik een lichtblauw lijfje en dan groen, paars en blauwe stekels.
pi_89783450
We gaan in de kerstvakantie maar eens een knuffeltje kopen voor Drieka. We hebben nog helemaal niets gekocht deze keer. Terwijl de egel van hierboven de vorige keer al gekocht was toen ik een week(!) wist dat ik zwanger was.
pi_89784506
Danic, wat een leuke gave had je vriend vroeger... Ben benieuwd of hij het nu ook goed heeft! Wij hebben ook zoiets; de 3 jarige dochter van mijn beste vriendin had tegen haar mama gezegd dat wij een meisje zouden krijgen dit keer... maar ze moest wel even mijn buik zien. Dus een paar weken terug kwamen ze hier pannenkoeken eten, zegt mijn vriendin 'en Tess? Wat krijgt José? Een jongetje of een meisje?'. Zegt Tess; 'buik kijken'... ze gaat staan, kijkt naar mijn buik (waar overigens natuurlijk nog helemaal niks aan te zien is :+ ), zegt ze 'Meisje'.... Dus... ik ben benieuwd.. en eerlijk is eerlijk, ik ga er al min of meer vanuit dat het een meisje is, haha..

Jore, gefeliciteerd met jullie Silke! Wat een lieve naam! O+ :*

F_R...wat rot zeg, voor je zus ;( ! Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week is...
En ik hoop dat je er zelf ook wat positiever in kunt staat, ondanks je lichamelijke problemen... :*

Tally, jeeemig zeg wat een trut die eerste keer! Wat fijn dat je er nu toch een fijne ervaring bij hebt door die tweede echo... man, je zou bijna tegen elke echo op gaan zien als het steeds zou zo gaan... Enne... ^O^ dat alles goed was!!

PD; gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :*

[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 11-12-2010 00:07:28 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89784593
Nou mijn zus dr neefje en dochtertje van vriend (of mn nichtje, weet t even niet meer) van ons die zeiden dat ik een jongetje kreeg.
pi_89784665
ik ben heel benieuwd wat we krijgen. Ik hoop een meisje en dat gevoel heb ik ook wel, maar ik durf het nog niet zo toe te laten, ik wacht die 20 weken echo wel af.
pi_89784928
Op de thuisbevallinglijst van Careyn staan twee kraammatrassen die in mijn kraampakket zouden moeten zitten maar ik heb 1 matrasbeschermer en verschillende onderleggers. Wat moet ik verstaan onder dat kraammatras?

En was het Juud die aan de vk had gevraagd over de grootte van de slaapkamer? Wat werd er op gezegd? Want ik bedacht me dat er aan het voeteneind van ons bed ook niet heel veel ruimte is eigenlijk.
The way you rock'n'roll
pi_89785072
DML, effe uit mijn hoofd, maar die onderleggers zijn de kraammatrassen volgens mij. En ik had dan ook nog een kraamhulp die telkens dezelfde onderlegger gebruikte bij mijn controles, tot ie echt vies was. Dus daar moet je echt wel genoeg aan hebben. Al moet ik toegeven dat ik niet thuis ben bevallen.
pi_89785231
Ow, daar heb ik er 10 van dus dan zit ik wel goed :+ Dank je.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:18:50 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89786630
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

PD, gefeliciteerd met je positieve test! Ik herken je verbazing. Ik had haast het gevoel dat ik me tegenover mijn lief moest verexcuseren omdat het zo snel raak was en ik hem niet de tijd gunde om aan het idee van vaderschap te wennen of zo. :+
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!
pi_89786994
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
pi_89787368
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
Ow daar heb ik er dan maar weer eentje van. Die heeft een extra brede omslag o.i.d.
Ik ga wel even langs de Etos dan.
The way you rock'n'roll
pi_89787745
kan wel, weet t niet meer precies. is alweer 5 maanden geleden :o
(hehe 5maanden geleden zat k beneden omdat k niet in slaap kon komen, 8uur later was floris er gewoon al O+ lijkt alweer zolang geleden)
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:04:52 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89789015
Ik kom even afscheid nemen van dit topic, waarbij ik nog wel een paar felicitaties moet inhalen:

Tierrr, gefelicteerd met de geboorte van jullie zoon, hoop dat het herstel van de keizersnede een beetje voorspoedig verloopt :*

Diesz, ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, hoop dat je suikerwaarden weer gestabiliseerd cq regelbaar zijn :*

Jore, je meisje is er!! Gefeliciteerd *O*
Ik hoop dat zij het zonnestraaltje is dat je dagen weer verlicht :*

En verder nog een paar nieuwe aanwinsten in dit topic; gefeliciteerd en welkom.

Ik heb het verhaal van de bevalling even hier neergezet: Bevallingsverhalen deel 12
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89794781
oooh Mefke, die egel is óók leuk! Jeetje, nou moet iedereen maar ophouden met knuffels posten, anders staat het er hier straks helemaal vol mee :P
pi_89794900
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!
Dit gevoel ken ik wel, bij ons was het helemaal onverwacht, en we zaten nog volop in de nasleep van een auto ongeluk, ik heb echt een aantal weken nodig gehad om het goed te laten landen.
En ik vind het nog steeds een raar idee dat wij nu moeten gaan kijken naar kamertjes, kleertjes, maxi cosi en zulk soort spullen..
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:52:52 #199
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89795229
P_D: Gefeliciteerd!

Ik ben sinds gisteren overgestapt van zwangerschapscreme naar olie van Weleda. De creme kreeg ik niet warm (ook niet in mijn handen), en das niet fijn als je je lichaam daarmee in moet smeren :+

Die knuffels O+ O+ O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:27:08 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89795608
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik krijg associaties met dikke maandverbanden :P

Vraagje over de termijnecho: wij krijgen die met 12w6d. Ik lees overal dat deze idealiter tussen 9-11 weken is. Wat is jullie ervaring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')