De nekplooi was 6 ipv 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Takkembah het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een
![]()
F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed?
Gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje.. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje.
.
Edit: Sorry dat ik zo binnenval hier.
Aw, wat lief klinkt datquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Doe niet zo gekquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef danic het volgende:
hmmmm dan zou vriendlief het goed hebben. Vind ik ook hartstikke prima!
Hoop niet dat je het erg vind (en huup hopelijk ook niet), maar ik ben altijd goed in ideeën jatten. En ik vond je olifant zo ontzettend leuk dat ik em van de week ook heb gekocht (en de egel heb besteld)![]()
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
PD, gefeliciteerd met je positieve test! Ik herken je verbazing. Ik had haast het gevoel dat ik me tegenover mijn lief moest verexcuseren omdat het zo snel raak was en ik hem niet de tijd gunde om aan het idee van vaderschap te wennen of zo.
Ow daar heb ik er dan maar weer eentje van. Die heeft een extra brede omslag o.i.d.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
Dit gevoel ken ik wel, bij ons was het helemaal onverwacht, en we zaten nog volop in de nasleep van een auto ongeluk, ik heb echt een aantal weken nodig gehad om het goed te laten landen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!
Ik krijg associaties met dikke maandverbandenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |