abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 december 2010 @ 18:00:23 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89771600
Silke, wat een mooie naam Jore + gezin, geniet maar lekker!

Gratzz purpledaisy *O*

F_R wat een schrik, ik kan alleen maar sterkte zeggen :*

Ik had vanmiddag controle, alles was goed; dit keer een echte groeiecho gehad ipv alleen even naar 't hartje te kijken/luisteren, en de kleine weegt nu ca. een kilo, hij ligt iets boven het gemiddelde!! (hij zou, volgens de gyn, groter/zwaarder zijn/worden dan Jan bij de geboorte was)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:07:47 #162
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89771848
Bedankt voor de felicitaties. :* Ik ga dit even met de papa (ik vind dit nu al helemaal leuk klinken!) laten bezinken op de bank.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:10:41 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89771934
Yes! Eindelijk weer een streep. Bungel ik niet meer onderaan. Van harte *O*
pi_89771992
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:D Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een :o

F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed? :*
De nekplooi was 6 ipv 3
Het kindje loopt ineens 2 wk voor.
Ze heeft zelf de hoop dat de meting niet klopt en dat er volgende week iets anders uitkomt. Ook krijgt ze nu een vruchtwaterpunctie.
pi_89772242
Vanmiddag ook weer een sticker van de verloskundige. Mijn baarmoeder lag goed. Was mooi op maat (ofzo ik luisterde niet goed). En nu over 4 weken weer terug voor gesprekje en suikerprikken.
O en natuurlijk heb ik weer geklaagd over die kut van vorige week :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89772316
Gefeliciteerd Purpledaisy *O* *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:34:03 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89772646
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

Edit: Sorry dat ik zo binnenval hier.
Gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hoor! :Y
pi_89773038
Gefeliciteerd PD!

F_R, wat een vervelend nieuws voor je zusje, kan me voorstellen dat ze even flink van slag is nu.
pi_89773284
Ik heb maar besloten ons wuppie vanaf meer te gaan koesteren.
Ik had eigenlijk liever gehad dat het bij ons mis was dan bij hun.
pi_89773717
Allereerst Purple Daisy welkom!

F_R wat een rot bericht! En dat laatste zinnetje van je vorige post, let je een beetje op jezelf meid? Ik snap dat het allemaal heel rot is met het spugen enzo, maar ik denk dat een beetje meer hulp op het niet-lichamelijke vlak ook wel gewenst is.
Ik hoop voor je zusje dat de meting 'gewoon' niet goed gedaan is of dat hun kindje voorloopt op groei (want daardoor klopt de nt meting ook niet meer!) en dat ze snel duidelijkheid krijgen met de vruchtwaterpunctie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89774411
*O* PurpleDaisy, wat snel! Gefeliciteerd! :)

F_R wat naar... ik hoop dat het uiteindelijk een grote storm in een glas water blijkt te zijn! :* sterkte ermee in ieder geval, voor je zus, maar ook voor jou! :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:27:27 #172
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89775113
PurpleDaisy, welkom en laat het maar even rustig bezinken hoor!
F_R, jezus, wat vervelend. Hopelijk valt het allemaal wel mee, sterkte voor jullie allemaal!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:48:16 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89776161
PurpleDaisy, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_89778223
Purple daisy: gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het even moet bezinken, maar straks begint het grote genieten!!
pi_89779603
Wat een idioot van een echoscopist trouwens zeg!
Ik was van tevoren gewaarschuwd over het vrouwtje dat het bij ons in het ziekenhuis deed en dat was maar goed ook. Gelukkig zijn wij allemaal heeeel spontaan :r en ontdooide ze al gauw.
Volgende week ook weer bij haar, maar kan me niet voorstellen dat ze ons nog kent.

Ben wel heel benieuwd wat het wordt. Natuurlijk is het een medische echo en is het belangrijkste dat we horen dat er geen medische afwijkingen zijn, maar het geslacht vind ik toch ook wel héél erg leuk om te horen.
Het is me opgevallen dat iedereen hier wel post hoe de eerste gevoelens uit de buik aanvoelen. Het viel me op dat als men het gevoel omschreef als een 'plop' of een 'boink' dat ze dan later postten dat het een jongetje werd. Was het gevoel 'kriebelig' of 'vlinderachtig' dan bleek het een meisje te worden.
Ben benieuwd hoe dat bij ons uitwerkt, want bij mij was het een 'boink'.
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Nou ja, heeft hij het nou goed, of ik met mijn conclusie over eerdere posten.
Ik laat het volgende week donderdag weten!
pi_89779812
Mijn eerste gevoel was plop met uitkomst meisje hoor. Later kwam pas het kriebelige.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:04:21 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89779902
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef danic het volgende:
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Aw, wat lief klinkt dat :D
pi_89779999
hmmmm dan zou vriendlief het goed hebben. Vind ik ook hartstikke prima!
Hoop niet dat je het erg vind (en huup hopelijk ook niet), maar ik ben altijd goed in ideeën jatten. En ik vond je olifant zo ontzettend leuk dat ik em van de week ook heb gekocht (en de egel heb besteld) :@
pi_89780713
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef danic het volgende:
hmmmm dan zou vriendlief het goed hebben. Vind ik ook hartstikke prima!
Hoop niet dat je het erg vind (en huup hopelijk ook niet), maar ik ben altijd goed in ideeën jatten. En ik vond je olifant zo ontzettend leuk dat ik em van de week ook heb gekocht (en de egel heb besteld) :@
Doe niet zo gek :D natuurlijk is dat niet erg haha leuk juist! die knuffels zijn zo leuk O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89780833
Ja muts ben ik wel haha. Ik zag die olifant van Vanyel en dacht gelijk oooooh. En toen kwam jij er nog eens achteraan met de egeltjes! Ik kon gewoon niet meer kiezen, dus lekker allebei gedaan. Vind bij die egeltjes die gekleurde lintjes in de stekeltjes zo leuk!
pi_89780949
:D
die lintjes zijn strakjes zo leuk, als je kleintje met die mini-vingertjes eraan gaat voelen en pielen enzo O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89780999
Jaaaaaaa dáárom vind ik ze ook leuk O+
pi_89782848
OMG, ik zat net foto's van de eerste weken van Ivan te bekijken en ik begin ineens stikzenuwachtig te worden! Morgen ben ik over een maand uitgerekend! :o

PD, gefeliciteerd met je positieve test! Ik herken je verbazing. Ik had haast het gevoel dat ik me tegenover mijn lief moest verexcuseren omdat het zo snel raak was en ik hem niet de tijd gunde om aan het idee van vaderschap te wennen of zo. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89783243
Danic, ik wilde je graag mijn egel laten zien, ik heb nog een andere, maar hij staat niet meer op de site van Happy Horse. En hij is zoooo mooi!
Wacht, tis deze
maar dan in andere kleuren. De onze heeft geloof ik een lichtblauw lijfje en dan groen, paars en blauwe stekels.
pi_89783450
We gaan in de kerstvakantie maar eens een knuffeltje kopen voor Drieka. We hebben nog helemaal niets gekocht deze keer. Terwijl de egel van hierboven de vorige keer al gekocht was toen ik een week(!) wist dat ik zwanger was.
pi_89784506
Danic, wat een leuke gave had je vriend vroeger... Ben benieuwd of hij het nu ook goed heeft! Wij hebben ook zoiets; de 3 jarige dochter van mijn beste vriendin had tegen haar mama gezegd dat wij een meisje zouden krijgen dit keer... maar ze moest wel even mijn buik zien. Dus een paar weken terug kwamen ze hier pannenkoeken eten, zegt mijn vriendin 'en Tess? Wat krijgt José? Een jongetje of een meisje?'. Zegt Tess; 'buik kijken'... ze gaat staan, kijkt naar mijn buik (waar overigens natuurlijk nog helemaal niks aan te zien is :+ ), zegt ze 'Meisje'.... Dus... ik ben benieuwd.. en eerlijk is eerlijk, ik ga er al min of meer vanuit dat het een meisje is, haha..

Jore, gefeliciteerd met jullie Silke! Wat een lieve naam! O+ :*

F_R...wat rot zeg, voor je zus ;( ! Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week is...
En ik hoop dat je er zelf ook wat positiever in kunt staat, ondanks je lichamelijke problemen... :*

Tally, jeeemig zeg wat een trut die eerste keer! Wat fijn dat je er nu toch een fijne ervaring bij hebt door die tweede echo... man, je zou bijna tegen elke echo op gaan zien als het steeds zou zo gaan... Enne... ^O^ dat alles goed was!!

PD; gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :*

[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 11-12-2010 00:07:28 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89784593
Nou mijn zus dr neefje en dochtertje van vriend (of mn nichtje, weet t even niet meer) van ons die zeiden dat ik een jongetje kreeg.
pi_89784665
ik ben heel benieuwd wat we krijgen. Ik hoop een meisje en dat gevoel heb ik ook wel, maar ik durf het nog niet zo toe te laten, ik wacht die 20 weken echo wel af.
pi_89784928
Op de thuisbevallinglijst van Careyn staan twee kraammatrassen die in mijn kraampakket zouden moeten zitten maar ik heb 1 matrasbeschermer en verschillende onderleggers. Wat moet ik verstaan onder dat kraammatras?

En was het Juud die aan de vk had gevraagd over de grootte van de slaapkamer? Wat werd er op gezegd? Want ik bedacht me dat er aan het voeteneind van ons bed ook niet heel veel ruimte is eigenlijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89785072
DML, effe uit mijn hoofd, maar die onderleggers zijn de kraammatrassen volgens mij. En ik had dan ook nog een kraamhulp die telkens dezelfde onderlegger gebruikte bij mijn controles, tot ie echt vies was. Dus daar moet je echt wel genoeg aan hebben. Al moet ik toegeven dat ik niet thuis ben bevallen.
pi_89785231
Ow, daar heb ik er 10 van dus dan zit ik wel goed :+ Dank je.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:18:50 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89786630
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

PD, gefeliciteerd met je positieve test! Ik herken je verbazing. Ik had haast het gevoel dat ik me tegenover mijn lief moest verexcuseren omdat het zo snel raak was en ik hem niet de tijd gunde om aan het idee van vaderschap te wennen of zo. :+
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!
pi_89786994
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
pi_89787368
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kraammatrassen waren hier de iets bredere en volgens mij ook dikkere celstofmatjes.
Ow daar heb ik er dan maar weer eentje van. Die heeft een extra brede omslag o.i.d.
Ik ga wel even langs de Etos dan.
The way you rock'n'roll
pi_89787745
kan wel, weet t niet meer precies. is alweer 5 maanden geleden :o
(hehe 5maanden geleden zat k beneden omdat k niet in slaap kon komen, 8uur later was floris er gewoon al O+ lijkt alweer zolang geleden)
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:04:52 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89789015
Ik kom even afscheid nemen van dit topic, waarbij ik nog wel een paar felicitaties moet inhalen:

Tierrr, gefelicteerd met de geboorte van jullie zoon, hoop dat het herstel van de keizersnede een beetje voorspoedig verloopt :*

Diesz, ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, hoop dat je suikerwaarden weer gestabiliseerd cq regelbaar zijn :*

Jore, je meisje is er!! Gefeliciteerd *O*
Ik hoop dat zij het zonnestraaltje is dat je dagen weer verlicht :*

En verder nog een paar nieuwe aanwinsten in dit topic; gefeliciteerd en welkom.

Ik heb het verhaal van de bevalling even hier neergezet: Bevallingsverhalen deel 12
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89794781
oooh Mefke, die egel is óók leuk! Jeetje, nou moet iedereen maar ophouden met knuffels posten, anders staat het er hier straks helemaal vol mee :P
pi_89794900
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!
Dit gevoel ken ik wel, bij ons was het helemaal onverwacht, en we zaten nog volop in de nasleep van een auto ongeluk, ik heb echt een aantal weken nodig gehad om het goed te laten landen.
En ik vind het nog steeds een raar idee dat wij nu moeten gaan kijken naar kamertjes, kleertjes, maxi cosi en zulk soort spullen..
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:52:52 #199
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89795229
P_D: Gefeliciteerd!

Ik ben sinds gisteren overgestapt van zwangerschapscreme naar olie van Weleda. De creme kreeg ik niet warm (ook niet in mijn handen), en das niet fijn als je je lichaam daarmee in moet smeren :+

Die knuffels O+ O+ O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:27:08 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89795608
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik krijg associaties met dikke maandverbanden :P

Vraagje over de termijnecho: wij krijgen die met 12w6d. Ik lees overal dat deze idealiter tussen 9-11 weken is. Wat is jullie ervaring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')