abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89763184
Wat idioot, zeg! Bij mij vragen ze altijd of ze niet te hard drukken. Heel soms vind ik het onderin mijn buik wel wat onaangenaam.

Ik vind het altijd een beetje suf dat werkelijk altijd excuses worden aangeboden voor de koude gel. Ik vind het heerlijk, dat koude, glibberige spul. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89763397
bij mij moeten ze uitwendig in het begin dus wel heel hard drukken, die baarmoeder van mij ligt echt helemaal naar achteren. Maar ik weet het nu, dus ik vind het niet erg. En mijn vk weet het ook, dus ik krijg geen uitwendige echo's tot een week of 12, inwendig is het allemaal prima te zien.
En die gel, heerlijk! Alleen dat afvegen daarna, dan plakt het, brrr.

Ik krijg redelijk wat rust ja thuis. En ik praat bijna niet, dat helpt ook. Ben wel blij dat mijn man Driekus nu weer even meegenomen heeft. Is lekker rustig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:01:26 #153
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89769633
Mefke, wat fijn dat je lekker wat rust krijgt!
En Tally wat een stomme echomevrouw zeg! Gelukkig vond jullie meisje nummer 2 ook leuker en heeft ze daar lekker meegewerkt (en die thumbs up, geweldig)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:24:31 #154
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89770386
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

Edit: Sorry dat ik zo binnenval hier.
pi_89770529
Gefeliciteerd, wat fijn voor je! spannend hoor.
pi_89770948
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:44:55 #157
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89771092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
Ja! Dank je. En het is zeker wel gepland. Nouja, euhm, we waren er bewust voor bezig. Laat ik het zo zeggen ;). Maar het is al zo snel! En zo'n plusje na een aantal min-streepjes is toch een ja.. hoe noem je dat. Schok is het verkeerde woord. Maar ik moet even zitten :D.

Ik ga zo wel nog even wat extra testjes halen. :@.
pi_89771236
welkom PD
@tally wat een horror echowijf zeg

Ik kom net bij mijn zus vandaag haar nt meting was niet goed. Ze zijn nu op wachten voor verdere onderzoeken. Ik ben er nogal van geschrokken.
pi_89771302
quote:
Euhm.. hallo.

Gefeliciteerd!! *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:54:43 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89771427
quote:
Euhm.. hallo.

:D Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een :o

F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed? :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 december 2010 @ 18:00:23 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89771600
Silke, wat een mooie naam Jore + gezin, geniet maar lekker!

Gratzz purpledaisy *O*

F_R wat een schrik, ik kan alleen maar sterkte zeggen :*

Ik had vanmiddag controle, alles was goed; dit keer een echte groeiecho gehad ipv alleen even naar 't hartje te kijken/luisteren, en de kleine weegt nu ca. een kilo, hij ligt iets boven het gemiddelde!! (hij zou, volgens de gyn, groter/zwaarder zijn/worden dan Jan bij de geboorte was)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:07:47 #162
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89771848
Bedankt voor de felicitaties. :* Ik ga dit even met de papa (ik vind dit nu al helemaal leuk klinken!) laten bezinken op de bank.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:10:41 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89771934
Yes! Eindelijk weer een streep. Bungel ik niet meer onderaan. Van harte *O*
pi_89771992
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:D Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een :o

F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed? :*
De nekplooi was 6 ipv 3
Het kindje loopt ineens 2 wk voor.
Ze heeft zelf de hoop dat de meting niet klopt en dat er volgende week iets anders uitkomt. Ook krijgt ze nu een vruchtwaterpunctie.
pi_89772242
Vanmiddag ook weer een sticker van de verloskundige. Mijn baarmoeder lag goed. Was mooi op maat (ofzo ik luisterde niet goed). En nu over 4 weken weer terug voor gesprekje en suikerprikken.
O en natuurlijk heb ik weer geklaagd over die kut van vorige week :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89772316
Gefeliciteerd Purpledaisy *O* *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:34:03 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89772646
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.

Gefeliciteerd! Je bent van harte welkom hoor! :Y
pi_89773038
Gefeliciteerd PD!

F_R, wat een vervelend nieuws voor je zusje, kan me voorstellen dat ze even flink van slag is nu.
pi_89773284
Ik heb maar besloten ons wuppie vanaf meer te gaan koesteren.
Ik had eigenlijk liever gehad dat het bij ons mis was dan bij hun.
pi_89773717
Allereerst Purple Daisy welkom!

F_R wat een rot bericht! En dat laatste zinnetje van je vorige post, let je een beetje op jezelf meid? Ik snap dat het allemaal heel rot is met het spugen enzo, maar ik denk dat een beetje meer hulp op het niet-lichamelijke vlak ook wel gewenst is.
Ik hoop voor je zusje dat de meting 'gewoon' niet goed gedaan is of dat hun kindje voorloopt op groei (want daardoor klopt de nt meting ook niet meer!) en dat ze snel duidelijkheid krijgen met de vruchtwaterpunctie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89774411
*O* PurpleDaisy, wat snel! Gefeliciteerd! :)

F_R wat naar... ik hoop dat het uiteindelijk een grote storm in een glas water blijkt te zijn! :* sterkte ermee in ieder geval, voor je zus, maar ook voor jou! :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:27:27 #172
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89775113
PurpleDaisy, welkom en laat het maar even rustig bezinken hoor!
F_R, jezus, wat vervelend. Hopelijk valt het allemaal wel mee, sterkte voor jullie allemaal!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:48:16 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89776161
PurpleDaisy, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_89778223
Purple daisy: gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het even moet bezinken, maar straks begint het grote genieten!!
pi_89779603
Wat een idioot van een echoscopist trouwens zeg!
Ik was van tevoren gewaarschuwd over het vrouwtje dat het bij ons in het ziekenhuis deed en dat was maar goed ook. Gelukkig zijn wij allemaal heeeel spontaan :r en ontdooide ze al gauw.
Volgende week ook weer bij haar, maar kan me niet voorstellen dat ze ons nog kent.

Ben wel heel benieuwd wat het wordt. Natuurlijk is het een medische echo en is het belangrijkste dat we horen dat er geen medische afwijkingen zijn, maar het geslacht vind ik toch ook wel héél erg leuk om te horen.
Het is me opgevallen dat iedereen hier wel post hoe de eerste gevoelens uit de buik aanvoelen. Het viel me op dat als men het gevoel omschreef als een 'plop' of een 'boink' dat ze dan later postten dat het een jongetje werd. Was het gevoel 'kriebelig' of 'vlinderachtig' dan bleek het een meisje te worden.
Ben benieuwd hoe dat bij ons uitwerkt, want bij mij was het een 'boink'.
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Nou ja, heeft hij het nou goed, of ik met mijn conclusie over eerdere posten.
Ik laat het volgende week donderdag weten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')