abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89729381
hahahahhaha :D
dozen :D O+ lief!

ik wil ook bij de fanclub! *O* :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 december 2010 @ 18:54:34 #122
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89730080
Jore gefeliciteerd!!!!
Ik meld me ook voor A. haar fanclub!!!!
En ja ik leef nog, maar even geen tijd, zin, fut enz om te fokken, hopelijk ben ik er in het weekend weer wat meer bij!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 9 december 2010 @ 20:05:44 #123
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89733585
Jore, gefeliciteerd met jullie dochter Silke! *O* Mooie naam hebben jullie gekozen!

Ik hoop dat je vlug weer lekker in je vel komt te zitten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89734115
:* Jore *O* gefeliciteerd met jullie prachtige dochter... ik hoop dat je nu ook gauw van je nare gevoelens af bent...
  donderdag 9 december 2010 @ 20:26:25 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89734633
Van harte Jore *O* *O*

Geniet van elkaar!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89734968
Ik had vanmiddag voor het eerst deze week mijn spijkerbroek weer aan, maar die zit dus echt niet meer lekker..

Dus ik denk dat ik maar helemaal overga op positiebroeken, en nog even ga kijken wat mijn rokjes doen, wie weet kan ik die nog even aan..
  donderdag 9 december 2010 @ 20:44:36 #127
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89735430
Zitten we zo al op 3 leden plus een erelid (de mama in kwestie natuurlijk) :D .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetjejom, hopelijk ben je snel weer je fitte zelf!
  donderdag 9 december 2010 @ 21:02:55 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89736252
quote:
Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst deze week mijn spijkerbroek weer aan, maar die zit dus echt niet meer lekker..

Dus ik denk dat ik maar helemaal overga op positiebroeken, en nog even ga kijken wat mijn rokjes doen, wie weet kan ik die nog even aan..
Ik draag sinds mijn gips alleen nog maar joggingbroeken. Ik vraag me af hoe mijn gewone broeken straks zullen zitten! Net bij Esprit alvast een positie-jeansrokje besteld in de sale. Je moet het maar in huis hebben :)
pi_89737011
Inderdaad Aventura, je kan het maar vast hebben! En ik leef nu ik ziek ben ook in mijn joggingbroek, heeeeeerlijk. Wel met voedingsbh, dat dan weer wel. En ik heb vanmiddag even gekeken of het buikfotowaardig was, maar helaas. Geen buik, geen foto.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89737811
Jore, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
Hie vindt Lieuwe het om grote broer te zijn?
.... met gevoel voor drama....
pi_89737894
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89738121
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILER
_O- 8)7
pi_89750633
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik draag sinds mijn gips alleen nog maar joggingbroeken. Ik vraag me af hoe mijn gewone broeken straks zullen zitten! Net bij Esprit alvast een positie-jeansrokje besteld in de sale. Je moet het maar in huis hebben :)
Ik heb een paar weken geleden via marktplaats een verhuisdoos vol positiekleding gekocht, ik moet alleen nog heel veel korter maken, maar er zaten 3 broeken in die ik zo aankon. De rest maak ik in de vakantie wel korter is het plan..
  vrijdag 10 december 2010 @ 07:40:29 #134
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89750857
Ik woon zowat in mijn positiejeans, ik ga vandaag maar eens wat extra positiebroeken aanschaffen. Nu bij 24 weken houdt het wel op met mijn gewone broeken... Ik heb altijd een hekel aan mijn buik (ben niet zo'n slankie), maar ben er nu zo trots op O+ . Nu je echt goed kunt zien dat ik zwanger ben, loop ik er ook trots de hele dag achteraan te stappen ;).

Het is de laatste twee weken ineens heel hard gegaan. Hup gelijk onder mijn borstpartij steekt de boel nu naar voren. Sowieso vind ik dat de weken nu heel snel gaan, waar ze in het begin nog voorbij leken te kruipen. Het is helemaal echt geworden sinds ik haar iedere dag heel duidelijk voel. Ze bewoog gisteravond ook weer alsof ze een dansfeestje aan het houden was daar tussen mijn ingewanden. Ik vind het echt fantastisch om zwanger te zijn! *;
pi_89751151
Dat vraagt om een foto tm ;)

Je klinkt heerlijk verliefd!
pi_89751231
Jore, gefeliciteerd met je dochter! Ik kijk uit naar een fotootje! Ik sluit me aan bij wat Poppedein zei: hopelijk is dit nu de afsluiting van een nare periode voor je.

Diesz, jij nog gefeliciteerd met je zoon! Da's een flinke knul, vooral voor die termijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:53:08 #137
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89751577
Jore proficiat met je kleintje!!!

Hoest met Mef, je was toch niet lekker :*

Hier ben ik gisteren bij de bedrijfsarts geweest ivm mijn rugklachten. Ik ga nu 25% minder werken. Alle middagen ben ik dan thuis, waarbij ik dan maandagmiddag studeer en woensdagmiddag thuiswerk. Hopelijk gaat het dan beter.

En l'tiekjee een verhuisdoos vol :D... Op de één of andere manier kom ik dat soort dingen nooit tegen op Marktplaats. Ben daar heel slecht in.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89752655
Jore gefeliciteerd met Silke O+
Lieve naam!
pi_89753273
Ik wist niet dat je daar zo last van had, Takkembah. Het klinkt als een heel verstandige oplossing!
pi_89753960
Afgelopen woensdag voor de 2de keer de 20 weken echo gehad.

Woensdag 1 december de eerste gehad. En die vrouw deed een beetje raar :')
De foto's waren vaag. Ze kon het niet goed zien. Duwde dat echo apparaat onderhand door mijn lichaam op het bankje :') Ik had na 10 minuten echt al een beurse plekken gevoel.
Ik heb dr gevraagd of ze dat altijd deed, toen kreeg ik zo'n opmerking waaruit je kon halen: Nee je bent dik dus ik moet harder duwen :')
En toen begon ons kindje ook nog eigenwijs te doen. :') Ze zei: We kijken even naar de navelstreng en t kindje ging tegen de navelstreng trappen :') Dus kon ze niets zien. Dan maar even kijken naar de niertjes. Kindje weer zo draaien dat je de niertjes niet zag. Die vrouw kreeg het op haar zenuwen en was toch al gestresst (afgelopen woensdag kregen we te horen dat er een echoscopiste uitgevallen was en daardoor druk was voor de rest) ik werd er kriebelig van. :{
Toen zag ze de navelstreng wel en zag dat er maar 2 aders doorheen liepen in plaats van 3.
Ze deed er panisch over, en daardoor maakte mijn man en ik ons zorgen. We moesten maar terug komen (dit na een uur pijn lijden op die pijnbank).

En de 2de was dus afgelopen woensdag. Bij een hele lieve vrouw. Die de foto's had bekeken van haar collega en zich afvroeg wat ze gedaan had die week er voor :') Ja mij pijn :(
Nou zei ze: We doen het gewoon over! Nu dus een uurtje de tijd gehad om te kijken naar ons meisje. Ze lag lekker te slapen dit keer. En wilde niet wakker worden. Ze slaapt net als mijn man O+ Met dr mondje open :D Handjes onder dr hoofdje. En ze lag lekker mee te deinen op mijn hartslag (ze lag op een vat geloof ik). Alles is goed met ons kindje O+ We hebben zelfs mooie foto's mee gekregen. En toen ze even wakker moest worden (heb ik even staan springen) werd ze dat niet maar draaide wel zo dat we er bij konden O+ Geen pijn gehad dit keer O+ Ze heeft ook laten zien dat het geen nut heeft om zo hard te duwen :') Deze foto's waren veel scherper dan die van vorige week. En natuurlijk speelt het ook een rol dat het meisje nu sliep en vorige week baldadig was O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89754133
Even de echo's aanpassen dan zal ik er 2 plaatsen. De leukste O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:45:39 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89754464
Wat een trol, die eerste dan... De volgende keer gewoon verzoeken om te stoppen. Slaat toch helemaal nergens op....

En wat zeiden ze over die aders bij de tweede SEO?

Ben benieuwd naar de foto's!!! <3
Alexa en Seth zijn lief
pi_89754623
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:45 schreef Takkembah het volgende:
Wat een trol, die eerste dan... De volgende keer gewoon verzoeken om te stoppen. Slaat toch helemaal nergens op....

En wat zeiden ze over die aders bij de tweede SEO?

Ben benieuwd naar de foto's!!! <3
De navelstreng bevat inderdaad 2 aders. Maar de organen van het kindje zien er goed uit. Dus ze heeft er op dit moment geen last van. Wel kan het zijn dat ze qua groei wat achter blijven.
Daarom krijg ik tot de bevalling tussendoor groeiecho's om de groei dus in de gaten te houden.
En die eerste was inderdaad een hork. Ik heb ook gevraagd of ik de volgende keer niet gewoon de laatste mevrouw kan krijgen. Dan wacht ik wel een dag langer maar bij die andere hoef ik dus echt niet terug.

Van al die baldadigheid word ik toch best moe! (dit is de enige foto die gelukt is op 1 december).

Pa, Ma, maak je geen zorgen. Alles is oke 14.gif Duim om hoog!

[ Bericht 4% gewijzigd door Tally op 10-12-2010 10:55:23 ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:00:11 #144
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89754979
claudia, tja tijdens Alexa ben ik door blijven lopen, alleen nu lukt dat niet. Ik heb nog wel onderhandeld, want ze wilden me voor 50% ziekmelden, maar die studiemiddag en thuiswerkmiddag lukt me echt wel.

Tally, die tweede thumbs up ^O^ . En goed dat je het al aangegeven hebt. Middeleeuws echomonster.
Wij mogen over twee weken, ook zeer benieuwd.
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:10:42 #145
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89755370
Tally, wat een stom wijf die eerste! Inderdaad niet meer bij haar afspreken. Mijn neefje had ook twee vaten in de navelstreng en hij heeft daar helemaal geen last van gehad. Mijn zusje en haar lief waren er eerst ook nogal onrustig over maar dat bleek nergens voor nodig, en ze houden het kindje nu gewoon wat extra in de gaten.

Ligt ze op die eerste foto nu met haar mondje open? Of zie ik het niet goed ;) .

Superfijn dat alles goed is! :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:35:33 #146
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89756338
Tally, wat fijn dat jullie een tweede echo gekregen hebben die wél fijn was! En wat een leuke foto!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89756752
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:10 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, wat een stom wijf die eerste! Inderdaad niet meer bij haar afspreken. Mijn neefje had ook twee vaten in de navelstreng en hij heeft daar helemaal geen last van gehad. Mijn zusje en haar lief waren er eerst ook nogal onrustig over maar dat bleek nergens voor nodig, en ze houden het kindje nu gewoon wat extra in de gaten.

Ligt ze op die eerste foto nu met haar mondje open? Of zie ik het niet goed ;) .

Superfijn dat alles goed is! :*
Ze moest even gapen. Dat schoppen en dwars liggen is nog een hele klus blijkt ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef PM-girl het volgende:
Tally, wat fijn dat jullie een tweede echo gekregen hebben die wél fijn was! En wat een leuke foto!
Ja. We zaten alle 3 (die echo mevrouw ook) aaaaaaaaaaaaaah O+
pi_89762670
Mooi echo foto's Tally. Ik kan me heugen dat ik bij het afspreken van de echo de vorige keer ook de vraag kreeg hoe zwaar ik was. Dus ik in alle eerlijkheid geantwoord, kreeg ik meteen te horen dat de echo dan laat moest want ik was "te zwaar". Ehhh, zou je dan niet ook even de lengte willen weten? Al met al blijkt elke keer mijn gekantelde baarmoeder meer gezeur op te leveren dan mijn gewicht (ik zit ruim onder die 25 bmi normaal) maar goed.

Takkembah, ik ben thuis ja. Ik moet opknappen en uitzieken van de huisarts. En binnen blijven. Ik heb al niet al te beste luchtwegen en als je dan kort achter elkaar twee keer een virus oploopt dat op je luchtwegen slaat, dan heb je een probleem. En dan te bedenken dat ik al kortademig was door de zwangerschap. In principe ga ik maandag weer werken en dan wil ik ook weer op de fiets gaan, is stukken beter voor mijn bekken merk ik. Dat zal dan wel een gehijg en een gepuf worden, maar tis kiezen uit twee kwaden.
Goed dat je nu al de beslissing hebt genomen om minder te werken, jezelf dwingen heeft geen zin, zeker niet nu je er al eentje rond hebt lopen.
pi_89762946
En het gaat toch niet alleen om je gewicht maar ook om je vetverdeling? Ik heb relatief weinig buikvet en mijn echo's zien er over het algemeen goed uit.

Fijn dat alles goed was, Tally! En gelukkig was je tweede ervaring beter. De vrouw van de eerste echo zou beter moeten beseffen hoe spannend en dierbaar een 20-weken-echo is voor de ouders. Misschien doet zij er wel tientallen per week, maar voor de ouders gaat het om die ene echo en dat is een bijzondere ervaring.

Takkembah, ik vind het vooral heel goed dat je nu probeert om iets minder te werken. Het zou voor jezelf (en je baas) heel fijn zijn als dit al genoeg is. Helemaal uitvallen is voor niemand de ideale oplossing.

Lukt het je thuis om genoeg rust te krijgen, mefke?
pi_89763059
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
En het gaat toch niet alleen om je gewicht maar ook om je vetverdeling? Ik heb relatief weinig buikvet en mijn echo's zien er over het algemeen goed uit.

Fijn dat alles goed was, Tally! En gelukkig was je tweede ervaring beter. De vrouw van de eerste echo zou beter moeten beseffen hoe spannend en dierbaar een 20-weken-echo is voor de ouders. Misschien doet zij er wel tientallen per week, maar voor de ouders gaat het om die ene echo en dat is een bijzondere ervaring.
Ik heb nog nooit problemen gehad met echo's. En ik heb er heel wat achter de rug niet alleen inwendige maar ook uitwendige. En vorige week was ze gewoon erg achter bezig met het hard drukken in mijn buik. Het gevoel was alsof je ze je vel uit elkaar trekken :')
En zoals ik al zei die vrouw woensdag liet zien dat het geen nut had :')
pi_89763184
Wat idioot, zeg! Bij mij vragen ze altijd of ze niet te hard drukken. Heel soms vind ik het onderin mijn buik wel wat onaangenaam.

Ik vind het altijd een beetje suf dat werkelijk altijd excuses worden aangeboden voor de koude gel. Ik vind het heerlijk, dat koude, glibberige spul. :+
pi_89763397
bij mij moeten ze uitwendig in het begin dus wel heel hard drukken, die baarmoeder van mij ligt echt helemaal naar achteren. Maar ik weet het nu, dus ik vind het niet erg. En mijn vk weet het ook, dus ik krijg geen uitwendige echo's tot een week of 12, inwendig is het allemaal prima te zien.
En die gel, heerlijk! Alleen dat afvegen daarna, dan plakt het, brrr.

Ik krijg redelijk wat rust ja thuis. En ik praat bijna niet, dat helpt ook. Ben wel blij dat mijn man Driekus nu weer even meegenomen heeft. Is lekker rustig.
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:01:26 #153
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89769633
Mefke, wat fijn dat je lekker wat rust krijgt!
En Tally wat een stomme echomevrouw zeg! Gelukkig vond jullie meisje nummer 2 ook leuker en heeft ze daar lekker meegewerkt (en die thumbs up, geweldig)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:24:31 #154
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89770386
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

Edit: Sorry dat ik zo binnenval hier.
pi_89770529
Gefeliciteerd, wat fijn voor je! spannend hoor.
pi_89770948
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:24 schreef PurpleDaisy het volgende:
Euhm.. hallo.
Ik heb zojuist een plusje geplast op de Kruidvat test. En m'n hart zit nu in mijn keel. Oh jeetje. :@. Mag ik me hier nu melden? Of niet. of .. oh jeetje. :@.

gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:44:55 #157
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89771092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd hoor! tenminste ik neem aan dat het gepland is?
Ja! Dank je. En het is zeker wel gepland. Nouja, euhm, we waren er bewust voor bezig. Laat ik het zo zeggen ;). Maar het is al zo snel! En zo'n plusje na een aantal min-streepjes is toch een ja.. hoe noem je dat. Schok is het verkeerde woord. Maar ik moet even zitten :D.

Ik ga zo wel nog even wat extra testjes halen. :@.
pi_89771236
welkom PD
@tally wat een horror echowijf zeg

Ik kom net bij mijn zus vandaag haar nt meting was niet goed. Ze zijn nu op wachten voor verdere onderzoeken. Ik ben er nogal van geschrokken.
pi_89771302
quote:
Euhm.. hallo.

Gefeliciteerd!! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:54:43 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89771427
quote:
Euhm.. hallo.

:D Gefeliciteerd!!! Ik begrijp je reactie helemaal hoor. Geen schokschok, maar toch een :o

F_R Nt meting is toch nekplooi? Wat rot, wat was er niet goed? :*
Alexa en Seth zijn lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')