quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef oeke het volgende:
Haha, BE, ik dacht ook wel dat je iets dergelijks bedoelde. Ik houd zelf erg van streepjesbroeken, maar dan verticale streepjes en niet op een legging.
Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen.quote:Ik ben ook totaal verliefd op ze trouwens als ze de (hier totaal verguisde) sesamstraat truien aan hebben.![]()
![]()
Sasha heeft Kermit en Oscar heeft Elmo, echt zo lief!
maar dat durf ik dus amper meer hardop te zeggen
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen.Maar als ik dan denk aan het blije snoetje van mijn kind weet ik weer waarom ik het nu wel doe.
Echt, die eigen smaak. Maar ik hecht er echt sterk aan dat ze dicht bij zichzelf blijven, dus koop ik wat zij leuk vinden, ook al zie ik dat anders.
Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld.maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
Ik ben zo iemand die schoenen met lampjes zelf ook wel weer cool vindt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld.maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendinquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind schoenen met lampjes dus goedkoop uitzien.![]()
Nou ja, ik heb ook heus strijd hoor. En ik moet me meer dan eens over mijzelf heen zetten. Want dan staat iets zo leuk en dan willen ze het niet aan.![]()
Maar plastic voetbalschoenen met asymetrische veter in groen/paars? ik háát ze. Maar mijn zoon zeker niet.
Gelukkig vonden we een compromis. Maar anders had ik die gekocht. dán maar stinkende voeten
En ik deel je aversie tegen prints. goedkope dan. Star Wars dus.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendin![]()
en dan mág je niet eens meer zn kleding uitzoeken, dat doet zij dan
![]()
Hij heeft hem 1 keer aangehad, een seconde of 20. Vre-se-lijk..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur! Had je dat niet gewoon kunnen zeggen toen ik je dat winnie (of was het teigetje) pakje gaf?Rienk had toen zo'n bruin ding aan met winnie (of teigetje) erop en ik dacht dat je het leuk vond (en ik wilde ervan af
)
oh dit is het moment hè?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh maar Huup, je mocht het gerust zeggen hoor, van dat bruine jurkje! (hoewel ik die zelf wél heel lief vond)
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef lily het volgende:
Ik heb net twee jurkjes voor Leah besteld, ik mail ze naar manlief, zegt ie: gaat ze bij de Amish?
ow, das minder...van die knoopjes (en gevaarlijk)quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Bovenste heb ik ook (uiteraard) én in het roze.. Knoopjes lagen er wel snel af..
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind hem geweldig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef lily het volgende:
en deze voor 14,95
[ afbeelding ]
De keuze was beperkt in maat 152, ben benieuwd of die laatste wat is. De kleur is in ieder geval al goed. Staat mooi bij zijn ogen.
echt?quote:
Ik vind niet alleen de kleur gaaf, maar ook de lijnen. Het ziet er lekker simpel en een tikkeltje retro uit. Aan de ogen erger ik me niet; meestal zie je die niet en ach, ze zijn wel grappig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef lily het volgende:
[..]
echt?
ik was aan het twijfelen, zo met die ogen op de muts, maar de kleur gaf de doorslag. Ik zal een foto posten als ie hem aan heeft.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef oeke het volgende:
Oh en bij de H&M heb ik enorm lang staan twijfelen bij een broek, maar hij had zoveel gedoe en frutsels, dat ik vond dat ik daar niet mee aan kon komen.
Gewoon aangetast door Claudia's afkeer van gedoe.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef becky27 het volgende:
Orea, wat cool, dat truitje! van de h&m? Ik stond er voor Noortje namelijk ook mee in mijn handen..... maar ja, had al een jongens pantalon in mijn mandje dus vond een jongenstrui raaaaaar.
het staat superquote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Lily ik ben ernstig in verleiding dat ogenvest ook aan te schaffen voor mijn blauwogige
doen!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Lily ik ben ernstig in verleiding dat ogenvest ook aan te schaffen voor mijn blauwogige
Leuk is ie he?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Miss_sly wat enorm cute!! Ik ben fan van zulk soort jurkjes![]()
Ooit, als ik een dochter krijg, mag ik hem dan van je overnemen
of tweede-derde-vierdehands als Fok!jurkje
Die trui heb ik een paar keer in mn winkelmandje van kleertjes.com gehad, maar ik heb me toch in kunnen houden. Vind hm wel mooi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die poncho's becky! (die eerste 2 dan he)
Ik heb deze vandaag gekocht voor Floris:
[ afbeelding ]
met deze voor eronder
[ afbeelding ]
wordt zn kerstkadootje(mooie reden om te kopen toch
)
[ afbeelding ]
deze had k laatst voor m gekocht
(ik zit in mn noppies periode geloof ikallemaal afgeprijsd gekocht, is toch leuk)
ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Die rode lijken op bowlingschoenen, leuk!
Hoezo? Kids hebben zelden iets zwarts aanquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!dat was ook het eerste wat ik dacht
ik vind ze leuk
Hihi meimel ik had niet anders verwacht
Ik zag gaatjes, dus dacht aan zomer. Huup zal het idd vast wel wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Wat zijn dat nu voor schoenen Huup? Winter of zomer?
Dat zijn sneakersquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Oh Sennaatje, wat zie je er zoet uit in dat jurkje! Het staat heel leuk Miss. Zelfs een beetje lang. Of misschien wel juist een beetje lang.
Wat zijn dat nu voor schoenen Huup? Winter of zomer?
haha oh nee niet vanwege het zwart, maar meer vanwege het neutraal. Ik gokte op zwart of die zwart-witte.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Kids hebben zelden iets zwarts aanMaar ik vind de rest te druk en opvallend denk ik. Die zwart/witte kunnen ook wel
die zijn wel zonder gaatjes!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag laatst een soort snowboots van crocs bij een kindje van de opvang. Vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
Ja die verkopen ze bij de aktiesport..quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag laatst een soort snowboots van crocs bij een kindje van de opvang. Vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
DOENquote:Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, ik twijfel steeds over dat zwarte rokje. Jij vindt het in het echt nog mooier dan op de foto? Ik vind het zo'n leuk ding. Wat denk je? Doen? (misschien is ie inmiddels wel uitverkocht, heb nog niet gekeken)
ze zullen niet samen op hetzelfde feest verschijnenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef Sorbootje het volgende:
Heb dat jurkje van 3,95 ook besteld. Ik hoop dat je dat niet al te mutsig vindt Lily, dat ik twee dezelfde dingen heb besteld als jij... ik vond ze gewoon zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ook nog wat kleine zomerdingen voor de baby maar die liggen al boven.
alles! echt alles is opeens te klein!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:25 schreef mefke79 het volgende:
hij doet het wel, maar is eeeenoooorm traag.
Moussy, wat moet je hebben dan?
ja hierrr! delen die chocola!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
alles! echt alles is opeens te klein!
en dan een kind met een uitgesproken smaak hebben... tis om te janken! Ik ga me maar bezatten met alle chocola uit mn kerstpakket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Was het maar waar dat ie in S kon, dan was ik zo klaar bij large idd!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Een S past ie nog niet he... ik kocht vroeger (toen er nog geen internet was enzo) alles via postorder bij Large. Ze bestaan nog
24, maar een kleine 24quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Oh! Die zijn inderdaad leuk Mous!
Welke maat is dat?
Ik ook, of de attitudequote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Een S past ie nog niet he... ik kocht vroeger (toen er nog geen internet was enzo) alles via postorder bij Large. Ze bestaan nog
Volgende obvious question: wat ga je ermee doen?quote:
Ik laat ze voor Ko staan, als die van het voorjaar maat 24 heeftquote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Volgende obvious question: wat ga je ermee doen?
Zet je ze te koop of gaan ze in de bewaardoos?![]()
Ik gok dat Ko ze best eens zou passen van de lente.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef moussy het volgende:
New Look heeft een winkel in Den Haag!Echt Cas kleding!
ik wist dat jij het wist!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Newlook in Rotterdam heeft iig geen kinderafdeling.
Oeh ik vind zulke sandaaltjes zo liefquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
aaaaw, die schoentjesmoet ik weer helemaal denken aan die schttige sandaaltjes met dichte teen die mijn jongens hadden tot een jaar of 7. Van die bruine of blauwe bandjes
Te cute.
Kan ze alleen niet vinden.![]()
Vooral die van Elefanten waren fijn. Lekker smal, mooi licht en altijd leuk
[ afbeelding ]
zoiets maar dan zonder dikke zool.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. Gekaanstekerij![]()
Nee hoor schatjedie zijn echt heel cute.
bleven ze maar klein. Nu kan ik de Nikes van mijn oudste aan.
als hij ze niet altijd aan zou hebben that is.
real men wear flowersquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind em wel een tikje girly voor Niels hoor![]()
ja, ik heb vandeweek weer drie ribben en een nier achtergelaten bij de sportwinkel.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zulke dan voor je stoeren
http://www.newlook.com/sh(...)0?productFind=search
http://www.newlook.com/sh(...)op-trainer_199700742
oh gatverdegatverquote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zulke. Zo leuk![]()
en dat ze niet hun nagel dubbel klappen met vallen. Of de tenen kaalschaven.
ja, je maakt wat mee in de zomer.
Klinkt als een behoorlijke bevalling dat schoenen kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ja wel dunks geloof ik, maar niet flashy. Hou op schei uit. Bas heeft wel iets met leuke couleurtjes maar da's weer een lager model.
Nou ja, het scheelt zo 30 euro tussen maat 38 en maat 40
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef Keshet het volgende:
Volgens mij zijn de stippen en de donkere stukken zwart, donkerblauw of antracietgrijs. Valt 't op dat ik kleurendoof ben?Nou ja, ze zijn in ieder geval niet bruin!
Ik geloof dat ik wel wat met de adviezen kan, dank u!
ja die mouwen zijn behoorlijk lang. Maar ik zie nu dat de trui aan de achterkant ook omgeslagen zit, was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik wou nog reageren op die trui. Hij zit er echt heerlijk uit! Leuk met zo'n meisjesachtige kleur romper eronder. En zo te zien zijn vooral de mouwen behoorlijk lang? Wat is dat toch met truien...
Ja, dat vind ik dus ook, dat vooral het randje leuk is! En het is ook zo'n leuke kleur voor jongens en meisjes. Bij jongens is het net wat anders dan alsmaar blauw en bruin en bij meisjes staat het stoer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef Keshet het volgende:
De trui is leuk en staat je meiske erg goed Huup! Heerlijke trui lijkt me dat! Broekje is ook erg leuk, vooral 't randje aan de onderkant!
Al die spulletjes zijn inmiddels van de site af zie ik nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef Keshet het volgende:
Tally, wat heb je gekocht voor je meisje?![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tally leuk hè?![]()
Heerlijk bij wegdromen
nou eh, hij kan er nog wel even mee voort zie ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Ko in zijn te grote skipak, van Snoopy gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou een donkere romper en dezelfde donkere maillot doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:28 schreef Keshet het volgende:
Oeke, die schoenen voor Ko zijn echt leuk!
Ladies! Ik heb jullie advies weer eens nodig.
Emma heeft (eindelijk!) haar nieuwe jurkje binnen.
Welke kleur romper/truitje en maillot kan er het beste onder? Ik kwam niet verder dan wit.![]()
[ afbeelding ]
Zie je die blosjes? Ze krijgt 2 tandjes tegelijkertijd en heeft een beginnende longonsteking.![]()
Haha, iedereen die hem erin ziet, zegt, oh heerlijk, lekker groot, kan hij er lang mee doen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef snoopy het volgende:
nou eh, hij kan er nog wel even mee voort zie ik![]()
Waarom niet? Gewoon 'alles laten zien' kiezen. Helaas kan dat niet meer bij het spul >86, maar dat kun je wel per subonderdeel doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef oeke het volgende:
Ik kan momenteel niks met die site van H&M. eigenlijk nooit zelfs.
![]()
Ik heb bijna altijd spijt van mijn aankopen bij de H&M online shop.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom niet? Gewoon 'alles laten zien' kiezen. Helaas kan dat niet meer bij het spul >86, maar dat kun je wel per subonderdeel doen.
Ik dacht dat hij er idd in 3 kleuren was ja, ik denk trouwens Oeke dat hij bij 86-128 staat, want de meisjesversie van 134-170 was in de reclame, maar deze uiteraard weer nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Meimeltje het volgende:
Huup als hij er ook in het ecru was dan heb ik er ook mee in mn handen gestaan! Uiteindelijk toch maar weer teruggelegd aangezien hij al een aantal van die warme truien en vestjes heeft.
Hij staat Amélie goed
Oh, op zo'n manier! Ik vind de site zelf ook niet uitblinken in duidelijkheid. En voor mezelf heb ik vaak net te lang op kleding moeten wachten. Maar voor Ivan vind ik het ideaal! Ik heb eigenlijk nog nooit iets besteld waar ik spijt van had. De rompers zijn fijn, de pyjama's prima, de broekjes zijn goed en de shirtjes zijn niet altijd mijn smaak maar dat is dan mijn eigen stomme schuld geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd spijt van mijn aankopen bij de H&M online shop.
Heel raar, dat heb ik bij andere winkels niet, maar bij de H&M wel heel vaak.
Plus dat ik het zo'n gedoe vin altijd. Dan is de helft niet op voorraad etc etc...
Die ik in mn handen had was van de babyafdeling, dus ging tot maat 86. Misschien toch een ander, maar hetzelfde model.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er idd in 3 kleuren was ja, ik denk trouwens Oeke dat hij bij 86-128 staat, want de meisjesversie van 134-170 was in de reclame, maar deze uiteraard weer niethendig!
Ja, dat wou ik ook nog zeggen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef huuphuup het volgende:
hihi ik vind zn haartjes zo poepig op die bovenste twee foto's![]()
net of je er heel lang met je vingers doorheen gekroeld hebt
oh ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken?)
Ik heb zo'n hekel aan winkelen dat ik volgens mij uitsluitend spul online koop.
Zal zo voor je kijken, maar weet bijna zeker dat hij er niet meer op staat. In de winkel hebben ze hm niet meer hier. Ik had hm in een kleinere maat en heb toen vlak daarna ook een 74 gehaald omdat hij zo goed bij hm zat. Is alweer een poosje geleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken?)
Hihi nee hoor niet rossig, gewoon blondquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik ook nog zeggen!En wordt 'ie nou rossig?
Kijk aan! Dat is leuk shoppen ja. Nice van die mevrouwquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb geshopt!!
2 longsleeves voor Cas, simpel, streepies, een broek voor Cas, allemaal van de WE![]()
een broek van only, een vest van only en een skinny jeans van replay voor René, ik heb betaald 11,10Ik had ook nog een hoody van Russel Atletics, maat S, meegenomen voor eigenlijk René, maar die is ingepikt door Cas.
Lang leve een 2dehandswinkeltje hier en een lieve mevrouw die vroeg wat ik zocht en de inkomstzakken open trok zodat ik eerste keus had![]()
![]()
oh ja, ik zie het nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Chan heeft nog aapies in de verkoop toch? dacht ik? Of zijn die inmiddels verkocht?
Ivan trekt alles uit, maar de Aapies blijven goed zitten. Met die andere sloffen heb ik geen ervaring (maar die vind ik ook niet zo mooi).quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef lily het volgende:
Blijven die aapies nu wel goed zitten? Heeft iemand ze waarvan hun kind de rest ook uittrekt?
Jaaaaaa! Wat wil jij? Ik bestel welquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet, Orea, zullen we nog een bestelling doen?
Esmee trekt de aapies soms uit, maar die wriemelt ook net zo lang tot ze een maillot onder haar broek vandaag heeft gekregenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef lily het volgende:
Nog even over die Aapies heh..
Ik heb nog steeds geen warme slofjes voor Leah. De babypaws wrapz zijn tot nu toe de enige die ze niet uittrekt maar ze zijn niet altijd warm genoeg.
Ze zit veel in de auto en dan krijgt ze echt koude voeten, ondanks maillot en wrapz.
Blijven die aapies nu wel goed zitten? Heeft iemand ze waarvan hun kind de rest ook uittrekt?
Ik twijfel nu tussen de aapies en de babypaws venus
Ehm, wat is de deadline?quote:
Ko draagt ze ook nog soms! Echt van die baby kleding is dat. Die kun je maar zo kort aan daar moet je van genieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef Orea het volgende:
Ik gebruik een jumpsuitje gewoon zo. Dus als bovenkleding.. Of als pyjamaatjeof gewoon als lekker huispakje.. Het zit zo fijn!!
ja doe ik nu ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef Orea het volgende:
Ik gebruik een jumpsuitje gewoon zo. Dus als bovenkleding.. Of als pyjamaatjeof gewoon als lekker huispakje.. Het zit zo fijn!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef oeke het volgende:
[..]
Ko draagt ze ook nog soms! Echt van die baby kleding is dat. Die kun je maar zo kort aan daar moet je van genieten.
Die is lief Huup!![]()
Als jij hem koopt en ik nog eens een meisje krijg dan dibs ik hem nu meteen.
Oh dat is jammer, ik had gehoopt om het ding over de kleertjes heen aan te doen. Wel goed om te weten. Ik denk dat k em misschien dan maar helemaal laat schieten, dan gaat zn doel een beetje voorbij, en gewone kleertjes in de kleine maten heb k al wel genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef Keshet het volgende:
Dames, de DPAM bestelling is binnen!
Orea, wil je dat ik de jumpsuits van KJ even opmeet zodat je weet hoe lang ze zijn?
Huup, dat witte ding mag je ook wel van mij overnemen!Hij is wel dun trouwens; 't is niet iets wat je in de winter in de doek aan moet doen zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |