abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89626737
Vorige deel: Kinderkleertjes deel 39

Ko nog eens in zijn Jean Paul Gaultierlook:

Mijn laatste post, als antwoord op BE's leuke streepjesbroek:
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef oeke het volgende:
Haha, BE, ik dacht ook wel dat je iets dergelijks bedoelde. Ik houd zelf erg van streepjesbroeken, maar dan verticale streepjes en niet op een legging. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:02:17 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89626762
quote:
Ik ben ook totaal verliefd op ze trouwens als ze de (hier totaal verguisde) sesamstraat truien aan hebben. :@ :Y O+ Sasha heeft Kermit en Oscar heeft Elmo, echt zo lief! :Y maar dat durf ik dus amper meer hardop te zeggen :o :D
Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen. :') Maar als ik dan denk aan het blije snoetje van mijn kind weet ik weer waarom ik het nu wel doe. O+ Echt, die eigen smaak. Maar ik hecht er echt sterk aan dat ze dicht bij zichzelf blijven, dus koop ik wat zij leuk vinden, ook al zie ik dat anders.

Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld. :@ maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89627138
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen. :') Maar als ik dan denk aan het blije snoetje van mijn kind weet ik weer waarom ik het nu wel doe. O+ Echt, die eigen smaak. Maar ik hecht er echt sterk aan dat ze dicht bij zichzelf blijven, dus koop ik wat zij leuk vinden, ook al zie ik dat anders.

Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld. :@ maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
O+
wil je me adopteren? :P

Er zijn een paar dingen die ik uit alle macht zal proberen te weren :@ winnie is daar 1 van :')
en zolang ze zelf nog geen keus aangeeft koop ik wat ík mooi vind :P maar t lijkt me wel leuk als ze strakjes haar eigen smaak gaat ontwikkelen enzo O+

hoewel ik wel weer zoiets heb van mja zolang ik betaal is mijn stem doorslaggevend :P maar mij kennende zal dat vooral op kwaliteit hangen en op dingen die ik écht lelijk vind en niet wil kopen. Verder zal het allemaal wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89627271
Ik vind dat broekje van Ko geweldig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89627314
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:

Ik ben zo iemand die schoenen met lampjes zelf ook wel weer cool vindt. :Y) Er is niet veel wat ik echt zou proberen te weren, maar opdrukken die er goedkoop uitzien vind ik wel héél vreselijk.
pi_89627444
De meeste Winnie's vind ik ook vreselijk, maar deze is zo lekker(warm) dat Rienk hem op luierdagen echt wel aankrijgt O+

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89627472
Ik vind het juist een super schattige outfit die Kobus daar aanheeft Oeke O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:26:31 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89627553
ik vind schoenen met lampjes dus goedkoop uitzien. :@

Nou ja, ik heb ook heus strijd hoor. En ik moet me meer dan eens over mijzelf heen zetten. Want dan staat iets zo leuk en dan willen ze het niet aan. }:|
Maar plastic voetbalschoenen met asymetrische veter in groen/paars? ik háát ze. Maar mijn zoon zeker niet.
Gelukkig vonden we een compromis. Maar anders had ik die gekocht. dán maar stinkende voeten

En ik deel je aversie tegen prints. goedkope dan. Star Wars dus. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89627748
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind schoenen met lampjes dus goedkoop uitzien. :@

Nou ja, ik heb ook heus strijd hoor. En ik moet me meer dan eens over mijzelf heen zetten. Want dan staat iets zo leuk en dan willen ze het niet aan. }:|
Maar plastic voetbalschoenen met asymetrische veter in groen/paars? ik háát ze. Maar mijn zoon zeker niet.
Gelukkig vonden we een compromis. Maar anders had ik die gekocht. dán maar stinkende voeten

En ik deel je aversie tegen prints. goedkope dan. Star Wars dus. ;)
hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendin O+ :+ en dan mág je niet eens meer zn kleding uitzoeken, dat doet zij dan :D ben benieuwd of ie dan ineens wel aantrekt waar jij hem eerder niet in kreeg.

En ik ben gewoon een meut met kleding. Ik vind heel veel leuk en ook heel veel niet. En soms hangt het op de kleur van een stikseltje of zoiets non-issue-achtigs :') en om het lekker overzichtelijk te houden verander ik ook nog eens meer dan eens van mening :Y)
goh ik ben zo makkelijk in de omgang :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89627890
hier ook geen winnie hoor. Maar wel sesamstraat, dat vind ik dan weer wel leuk. Maar dat komt volgens mij ook door dekleuren van sesamstraat, dat is wat harder ofzo.
En die trui van Rienk vind ik dan weer een van de weinige pooh dingen die wel gaan.
Driekus heeft helemaal niet van die truien. Hoogstens wat vestjes. Maar goed, hij lijkt het niet koud te hebben, dus zal wel prima zijn, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89627897
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendin O+ :+ en dan mág je niet eens meer zn kleding uitzoeken, dat doet zij dan :D
_O-

Herkenbaar! En sindsdien loopt 'ie er veel beter bij. :7
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:36:23 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89627935
Nou, met babykleding kon dat wat makkelijker vind ik. Maar vanaf maat 92 veranderen de dingen ineens zo. Naveltruitjes voor meisjes :? en skaters en ander gedoe voor jongens. ik ben al blij als ik wat normaals heb dat ook nog betaalbaar is.
Zo heb ik lang een liefde voor Jottum gehad. Maar niet te betalen zeg! En nu vinden de jongens het niet meer leuk. Ik heb een van dat merk een wollen broek die al 6 jaar mee gaat! :o dus het is wel goeiekoop zeg maar.
pi_89627988
Ik besefte van de week trouwens dat ik ooit twee paar sokken heb gekocht om in 4vwo tijdens een uitje aan te trekken (wandelen in de bergen van Oostenrijk) en die sokken heb ik nog steeds wekelijks aan! Ze vertonen geen tekenen van slijtage. Ongelooflijk.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:39:46 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89628061
http://www.jottum.com/collection_jquery.php

Ze hebben geen jongenscollectie meer :o
pi_89628383
Vlindur! Had je dat niet gewoon kunnen zeggen toen ik je dat winnie (of was het teigetje) pakje gaf? :P Rienk had toen zo'n bruin ding aan met winnie (of teigetje) erop en ik dacht dat je het leuk vond (en ik wilde ervan af :P )
pi_89628926
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur! Had je dat niet gewoon kunnen zeggen toen ik je dat winnie (of was het teigetje) pakje gaf? :P Rienk had toen zo'n bruin ding aan met winnie (of teigetje) erop en ik dacht dat je het leuk vond (en ik wilde ervan af :P )
Hij heeft hem 1 keer aangehad, een seconde of 20. Vre-se-lijk.. :@
Durfde het niet te zeggen. Wil je het terug? :P

Dat was toen het pakje, maar die vind ik nog steeds briljant O+ Daar staat teigetje op de achterkant O+

Isabeau toen O+
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:13:07 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89629270
:D _O- 'ik durfde het niet te zeggen'. _O- :D
pi_89629546
Hier ook een ernstige boycot van Winnie en zijn maatjes :r Ik heb tijdens de zwangerschap almaar geroepen: Geeeeeen Winnie the Pooh, dat steek ik in de fik! Ik weet het niet, heb zo'n aversie tegen dat beestje. Gelukkig maar dat smaken verschillen.
Schoenen met lampjes kom ik gelukkig onderuit, met mijn twee meiden, al heeft de oudste ooit nog geprobeerd van die sportschoen-plastic-fantastic met prinsessen der op te krijgen, gelukkig kunnen keren.
pi_89629678
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
:D
dat hahahha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89629708
Ik heb een echte aversie tegen woezel en pip :r

Maar Rienk heeft een blokkentoren gekregen (van iemand die niet wist dat ik het vreselijk vond) en die vind ik dan nog wel leuk. Maar als die andere zooi. Nee bedankt. *gruwel*
pi_89629864
Ik houd ook niet van Winnie de Pooh, maar ik vind de reacties hier wel overdreven. De dag na de bevalling kregen we een Winnieknuffel van mijn moeder. Dan ga ik echt niet roepen dat ik daar het liefst de fik insteek. En de pakjes van Rienk zou ik Ivan ook gerust aantrekken! Ik zou ze zelf niet kopen, maar dat is iets anders.
pi_89630010
Teigetje hebben wij ook gekregen en die ligt hier gewoon. Net als slabbertjes. Maar zelf kopen gaat me te ver, dat doe ik dan weer niet.
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 13:40:23 #23
5428 crew  miss_sly
pi_89630228
Ik hou ook neit van al die opdruk van figuurtjes, en zal het zelf niet gauw kopen, denk ik. Winnie en consorten hebben we volgens mij ook niet.

oeke, ik vind dat een schattige outfit van Ko O+

over zelf kiezen: als ze straks zelf mee wil beslissen, probeer ik er zo lang mogelijk voor te zorgen dat we ergens gaan winkelen waar ze kleding verkopen die ik OK vind :P

maar kiezen doet ze nu ook al. Haar schoentjes en laarsjes staan in haar kamertje en als we weggaan, dan zeg ik: ga maar schoentjes of laarsjes pakken, en dankomt ze terug met het paar dat ze dan aan wil :D En echt niet altijd dezelfde, dus ze lijkt er over na te denken :')
Laatst had ze haar zilveren laarsjes gekozen en had schaap die aangedaan, terwijl ik in de badkamer bezig was, kwam ze ze heel trots showen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89630547
Whahaha Vlindur! Ik heb toen geloof ik wel dertig keer gezegd dat je het moest zeggen als je het niks vond. :D Ik vond het ook vreselijk... maar ja, ik kende je toen nog amper. Hahaha MUTS

Woezel en pip heb ik ook niks mee en toch is het woezel en pip muziekdoosje het enige waar Isabeau gegarandeerd altijd van in slaap valt als niks werkt :D
pi_89630581
Ik neem alles aan :') en ik zeg eigenlijk nergens van dat ik het lelijk vindt of weet ik het. Ik voel me dan gelijk zo'n ondankbare sloeber. :P
Nou hebben we ook geen echte winnie dingen gekregen, dat scheelt. Alleen doorschuivers maar dat zit dan in een grote doos waar je sowieso een selectie in maakt zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89630638
Oh maar Huup, je mocht het gerust zeggen hoor, van dat bruine jurkje! (hoewel ik die zelf wél heel lief vond) :P
pi_89630672
Schattig trouwens van Senna. Klein eigengereid dametje <3
pi_89630881
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh maar Huup, je mocht het gerust zeggen hoor, van dat bruine jurkje! (hoewel ik die zelf wél heel lief vond) :P
oh dit is het moment hè? :+
nee die vind ik wél heel erg leuk O+ B. ook trouwens!

ik vind t straks zo leuk dat mn meiske2 een boel dingetjes heeft die van fokkindjes zijn geweest. Zo staan hier ook winterlaarsjes die van Leah waren te wachten tot ik ze eindelijk in gebruik mag nemen :9 O+ en er ligt een rompertje van Tico (of nja, eigk van Leyla :+ ) in de ziekenhuistas klaar enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89631253
heeft iemand nog aapie laarsjes in de aanbieding (maat S)?

edit:
die winterlaarsjes van Leah O+ die stonden zo schattig met die kleine beentjes erin
pi_89631348
Ik heb net twee jurkjes voor Leah besteld, ik mail ze naar manlief, zegt ie: gaat ze bij de Amish?
pi_89631404
Dodelijke opmerking Lily :D Maar nu ben ik wel benieuwd naar de jurkjes!

Enneh Huup, gelukkig! Ik was zo verliefd op dat jurkje en ik wist dat jij ook van bruin houdt...
pi_89631418
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef lily het volgende:
Ik heb net twee jurkjes voor Leah besteld, ik mail ze naar manlief, zegt ie: gaat ze bij de Amish?
_O- hahahaha
lekker ding, wat moet je daar nou weer mee :D

plaatjes? :9

de laarsjes staan hier op het plankje bij de commode mooi te zijn, kan ik af en toe kijken O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89631484

pi_89631563
Oh die vind ik wel leuk hoor, maar ik denk dat je ze echt aan moet zien. Die bovenste vind ik het leukst denk ik
pi_89631632
Die bovenste kost maar 3,95 (is afgeprijsd). Is wel acryl..
pi_89631661
Zo da's echt niet duur!
pi_89631939
:o zo weinig? damn...

ik vind ze érg leuk Lily! helemaal niet Amish :D haha ik had van die gewaden verwacht met een keurig kantje erop ofzo :+
Ik denk dat je man een beetje hetzelfde heeft als wat B. heeft, hij 'ziet' het pas als ze het daadwerkelijk aan heeft zeg maar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89632306
Bovenste heb ik ook (uiteraard) én in het roze.. Knoopjes lagen er wel snel af..

En kijk eens, mijn eigen jongetje O+ :D

pi_89632738
Oh Orea, wat gaaf! :Y Kan prima! O+

Sorboo, precies! Omdat ik je ook net kende durfde ik geen nee te zeggen. Nu wel hoor ;)

En Lily, die jurkjes zijn leuk :Y
pi_89632886
Hahaha truusje
pi_89632893
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Bovenste heb ik ook (uiteraard) én in het roze.. Knoopjes lagen er wel snel af..
[ afbeelding ]
ow, das minder...van die knoopjes (en gevaarlijk)

maar wel leuk jurkje :Y
pi_89634318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
_O- geweldig!

Ik heb 2 jurkjes gevonden *O*

En die alvast voor de zomer (scheelde 3 euro in verzenkosten en hij was maar 9 euro :@ )
pi_89636758
leuk stiemie!
haha ik probeer ook altijd de max uit mn verzendkosten te halen :P

Lily ik vond dat eerste jurkje zo leuk dat k em ook besteld heb voor Amélie :@ :')
samen met wat ander spul nog. Wat goedkoop zeg op t moment daar :o

die voor de buikbeeb voor t voorjaar

en deze voor de zomer

En die donkerblauwe met dat vogeltje en deze voor Amélie:
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 16:56:54 #44
5428 crew  miss_sly
pi_89637959
Ik heb ook even snel een winkelmandje gevuld :D Voornamelijk met shirtjes, want de meeste shirtjes van Senna beginnen toch echt wat krap en vooral kort te worden. Komt er net nog zo'n stukje romper onderuit, vind ik toch minder mooi. Dus dan maar mt 86? Kan ze er tenminste even tegen :P
pi_89638892
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
die is leuk!
pi_89638967
Ik had 8 stuks.

twee hoodies en een longsleeve voor oudste.
twee jurkjes, een rokje en een longsleeve voor Leah
handschoenen voor oudste

72 euro
pi_89640063
Leuke jurkjes <3 Ik vind die eerste van Lily en de eerste van Huup het leukste.
Voor Niels kan ik niets vinden op die site helaas. Wel een paar leuke truien en vesten, maar die heeft hij niet nodig.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89640325
Huup dat onderste jurkje heeft Linde ook en dan in donkerblauw/wit. Is haar lievelingsjurk O+
pi_89643348
Deze heb ik ook gekocht in maat 152 voor 7,95 euro (van Dirkje). Dat turquoise stukje is een beetje jammer eigenlijk.

en deze voor 14,95

De keuze was beperkt in maat 152, ben benieuwd of die laatste wat is. De kleur is in ieder geval al goed. Staat mooi bij zijn ogen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:51:50 #50
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89648734
Mrien: Het shirtje past gewoon al :D O+

[ Bericht 51% gewijzigd door Marlinde op 07-12-2010 21:58:42 (en weer weg) ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89648829
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef lily het volgende:
en deze voor 14,95

[ afbeelding ]

De keuze was beperkt in maat 152, ben benieuwd of die laatste wat is. De kleur is in ieder geval al goed. Staat mooi bij zijn ogen.
Ik vind hem geweldig!
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:08:28 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89649832
Orea, wat cool, dat truitje! van de h&m? Ik stond er voor Noortje namelijk ook mee in mijn handen..... maar ja, had al een jongens pantalon in mijn mandje dus vond een jongenstrui raaaaaar.
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 21:09:05 #53
5428 crew  miss_sly
pi_89649872
Ik heb deze besteld:

`

Allemaal in mt 86, dan kan ze weer even vooruit met longsleeves :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:12:27 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89650082

of deze

oooooh ik vinnum gaaf, en niet te betalen, 70 euro
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:13:10 #55
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89650119
miss_sly, het is echt wel Senna kleding!! Zie d'r al helemaal op de foto in de bodywarmer.
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 21:14:47 #56
5428 crew  miss_sly
pi_89650199
die zijn mooi, becky O+ Ik vind die donkere het mooiste!

ja, ik wilde al even een bodywarmer, maar omdat ik geen idee heb hoe het staat en hoe vaak hij gedragen wordt, vond ik dit een mooi moment: hij is maar 6,95 :D
pi_89650273
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind hem geweldig!
echt?
ik was aan het twijfelen, zo met die ogen op de muts, maar de kleur gaf de doorslag. Ik zal een foto posten als ie hem aan heeft.

De longsleeve met de bloemen heb ik ook even aan gedacht, miss, maar ik heb uiteindelijk voor een witte met polkadots gekozen.

Mooie poncho, becky...die wit/zwarte! Ook echt Noortje
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:16:27 #58
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89650293
Deze is wat minder haha
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:20:10 #59
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89650519
Vind dit wel iets voor claudia >:)

Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 21:20:54 #60
5428 crew  miss_sly
pi_89650568
Die witte met polkadots had ik ook gezien, maar deze deed me denken aan een shirtje dat Senna in maat 56 ofzo had, met klaprozen O+
pi_89651691
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef lily het volgende:

[..]

echt?
ik was aan het twijfelen, zo met die ogen op de muts, maar de kleur gaf de doorslag. Ik zal een foto posten als ie hem aan heeft.
Ik vind niet alleen de kleur gaaf, maar ook de lijnen. Het ziet er lekker simpel en een tikkeltje retro uit. Aan de ogen erger ik me niet; meestal zie je die niet en ach, ze zijn wel grappig.
pi_89651800
Hij staat haar leuk Marlinde!!
pi_89654733
Leuk die poncho's becky! (die eerste 2 dan he)

Ik heb deze vandaag gekocht voor Floris:

met deze voor eronder

wordt zn kerstkadootje :P (mooie reden om te kopen toch :P)

deze had k laatst voor m gekocht

(ik zit in mn noppies periode geloof ik :P allemaal afgeprijsd gekocht, is toch leuk)
pi_89655812
Leuk Sonnetje. Zal Floris vast heel goed staan.

Toffe dingen hebben jullie trouwens gekocht op die site. Jammer dat er voor jongens niet zo veel bij zit. ;(
Maar dat geeft niet want ik was vandaag in de H&M, Zara en de Hema. Dussss.
Haha, wilde een nieuwe winterjas kopen, maar kwam thuis met alleen maar kleertjes voor Ko. :D
Jammer genoeg staan mijn aankopen niet online. }:|

Een leuke grijze gebreide trui, een bruin joggingbroekje, allebei van de Zara.
2 T-shirtjes, van de Hema en de H&M.
Ik wilde heel graag dit vestje:

Maar ik vond de voering te paars. En de stof was het gewoon net niet. Terwijl het model precies is wat ik leuk vind.
Dus nu ga ik hem maar na maken. Ik heb zo lang staan twijfelen. :N
En dat terwijl een moeder en dochter stonden te beppen over kleding zoals wij hier doen, maar daar ergerde ik me eraan. 8)7 En dat arme hummeltje maar de hele winkel doorslepen.

Oh en bij de H&M heb ik enorm lang staan twijfelen bij een broek, maar hij had zoveel gedoe en frutsels, dat ik vond dat ik daar niet mee aan kon komen.
Gewoon aangetast door Claudia's afkeer van gedoe. :7
pi_89664602
Oh jee, is Claudia besmettelijk? :D

Miss, ik vind dat shirt met die bloemetjes heel leuk!
pi_89664655
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef oeke het volgende:

Oh en bij de H&M heb ik enorm lang staan twijfelen bij een broek, maar hij had zoveel gedoe en frutsels, dat ik vond dat ik daar niet mee aan kon komen.
Gewoon aangetast door Claudia's afkeer van gedoe. :7
pi_89664687
Leuk dat je voor een felle kleur hebt gekozen, Sonnetje! Ik ben benieuwd hoe het shirtje en de trui hem staan.

Dat vestje is wel echt een Ko-vestje, zeg. Is het nou groen? Ziet er helemaal uit als zijn kleur.
pi_89664895
Bij mij is het vestje grijs.
Maar oeke, je ziet de binnenkant toch helemaal niet als Kobus het aanheeft :P
Ik ben heel benieuwd welke kleertjes je voor hem hebt gekocht!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89664965
Even kort: het vestje is in het echt bruin-grijs met een paarse zweem. Enen nergens mee te combineren kleur. :N
En die voering is juist zo mooi, maar in de verkeerde kleur en dat zou me mateloos storen. :')
pi_89665101
Ik had Isabeau vanmorgen een blauw ballonrokje van hema aangetrokken in maat 74, maar ze verzóóp er werkelijk in. Zo raar dat die maataanduidingen van hema zó de plank misslaan vaak. (zal even kijken of het betreffende rokje op de site staat)
pi_89665147

Deze
pi_89665162
Ik denk dat hij over een jaar pas past, zo ruim zat hij. Ze zag er ontzettend zwartekousen-achtig uit.
pi_89665236
Het is wel een schattig ding O+ Maar als het tot op de enkels komt niet meer nee :D
pi_89665379
Nou echt! Ruuuuim over haar knieen. En Isabeau is wel een smalletje, maar zo erg nou ook weer niet :)

Maar ik ben in staat om het ding nu in maat 62 te kopen ofzo, want ik vind hem zo leuk voor NU

nunununununu! *stampvoet*
pi_89665785
Daarmee heb ik ook in mijn handen gestaan, Srobootje :Y hij is leuk O+

Senna heeft vandaag het DPAM jurkje aan dat ik heel lang geleden al gekocht had :D het is nog wat lang, maar ik heb het idee dat Senna gegroeid (of het jurkje gekrompen :P ) is, want de vorige keer dat ze het aan had een paar weken terug, leek het langer te zijn. Ik heb foto's, thuis natuurlijk, weet nog niet of ze gelukt zijn.
pi_89666753
Welk jurkje bedoel je? Staat 'ie nog op de site? Omschrijf hem eens? :)
pi_89666912
hij is niet meer te koop, zie ik. Hij si grijs/antraciet met paars-tinten, met dat poezenhoofd erop. Meer een overgooier met een hele mooie doorgestikte halslijn.
pi_89667395
Oh die! (wat érg, ik ken de collectie gewoon uit mijn hoofd :') )

Schattig jurkje is dat!
pi_89667763
Ik vind het ook een schatje en het staat mooi O+ door de mooie doorgestikte halslijn en de lichte A-lijn staat het echt als een ouderwets prinsessenjurkje O+
pi_89668022
ben benieuwd naar de foto's
pi_89675041
Mijn bestelling van gisteren is binnen. Superleuk allemaal.
Ook het blauwe "ogen" vest!

En de jurkjes voor Leah zijn top! Maat 80, wel nog wat te groot maar ik durfde 74 niet aan (had ik wel kunnen doen maar ach..). Ze zijn leuker dan op de foto.

Net als het rokje. Echt te gek, veel leuker nog dan de foto

pi_89684584
Oh ziet eruit als een heel leuk rokje lily :Y

Leia's wollen spul is binnen, wat voelt dat fijn!! O+ Alleen al die slaapzak! Die gaat ze tenminste goed passen (qua mouwen) en het voelt heel dun aan allemaal, dus volgens mij heel comfortabel :)
pi_89685953
ooo MissSly; kan je een foto plaatsen? Evie heeft dat jurkje ook en past hem ook nog niet jammer genoeg...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89686183
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef becky27 het volgende:
Orea, wat cool, dat truitje! van de h&m? Ik stond er voor Noortje namelijk ook mee in mijn handen..... maar ja, had al een jongens pantalon in mijn mandje dus vond een jongenstrui raaaaaar.
:D 't is die van de H&M ja :Y En hij zit ook zo fijn O+
pi_89687854
Oooh Lily wat leuk!
O+

ik wilde nog zeggen dat ik dat ogen-vest echt geniaal vond :D ik hou ervan <3
mijn dingetjes komen morgen geloof ik, heb vandaag in elk geval niemand gezien.

Heb wel het groene stoere broekje van H&M nu hier en hij is echt zo leuk O+ de stof is veel dunner en minder stug dan je van de foto zou verwachten. Staat leuk met een lief shirt er bovenop :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 december 2010 @ 19:04:22 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89688104
:@ Oh Lily ik ben ernstig in verleiding dat ogenvest ook aan te schaffen voor mijn blauwogige
pi_89688289
o ja Huup; de postbode kwam hier, voor mijn late dienst, ook aan de deur; en dat broekje heb ik ook binnen (in 2 kleuren). Lijkt me een heerlijk comfortabel broekje, ook voor het voorjaar...
had mt 80 genomen en lijkt wel vrij ruim te vallen.
pi_89688624
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
:@ Oh Lily ik ben ernstig in verleiding dat ogenvest ook aan te schaffen voor mijn blauwogige
het staat super :)
ik heb helaas geen foto meer gemaakt en hij ligt al in bed (voelde zich niet lekker)
het is iets minder helblauw als op de foto (tenminste op mijn laptop dan) maar eigenlijk alleen maar beter
pi_89693688
Wat een leuk rokje ook, lily O+
Als het goed is komen mijn spulletjes morgen *O*

Hier de DPAM jurk. Kwaliteit is niet al te best, twee beste foto's uit een reeks alleen maar vage beelden wegens te veel bewegen :D

Hij is nog wat lang, maar het kan best, toch?

[ Bericht 19% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:23:34 ]
pi_89693815
kan absoluut

ik ben geen DPAM fan maar deze vind ik wel leuk :)
pi_89694561
ahhh hij staat Senna leuk Miss!
ik ga hem deze week ook nog maar eens bij Evie passen, heb mt 18 mois, ben benieuwd!
pi_89694794
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
doen! *O*
hebben ze nie alledrie blauwe ogen dan? :o en waarom dacht ik dat :? hm..

schattig miss :Y

BJ ik heb lang getwijfeld tussen welke kleur ik wilde nemen en uiteindelijk toch maar de donkere genomen vanwege mn kleine vlekmagneet. Maar goed ook want ze had vanmiddag alweer uitgeprobeerd of de broek ook een hapje boterham wilde :Y)
Ik heb ook een maat 80 en hij valt idd groot! Wilde eerst een 86 voor het voorjaar maar denk dat ze deze broek voorlopig nog wel aan kan dus ik ben achteraf toch wel blij met de 80.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89695065
Miss_sly wat enorm cute!! Ik ben fan van zulk soort jurkjes O+ O+ Ooit, als ik een dochter krijg, mag ik hem dan van je overnemen ;) of tweede-derde-vierdehands als Fok!jurkje :D
pi_89695255
:o

waren deze al eens voorbij gekomen?
ik vind ze erg leuk, met name de varianten voor jongetjes en de zwarte. O+

als ik een zoon had kocht ik de zwarte O+

Het wordt nog wat met mij en crocs! :o :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 december 2010 @ 21:19:49 #95
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89695341
Die rode lijken op bowlingschoenen, leuk! :D
pi_89695563
Ik moest inderdaad ook aan bowlingschoenen denken :D Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, maar als ik moest kiezen ging ik voor de zwarte ;)
pi_89695583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Miss_sly wat enorm cute!! Ik ben fan van zulk soort jurkjes O+ O+ Ooit, als ik een dochter krijg, mag ik hem dan van je overnemen ;) of tweede-derde-vierdehands als Fok!jurkje :D
Leuk is ie he? O+
Senna past er nog wel eventjes in, maar als hij niet meer past, gaat hij vast in V&A in de verkoop naar een Fok-kindje. Als ik hem tenminste weg doe; misschien gaat ie wel in de bewaardoos.
pi_89695671
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk die poncho's becky! (die eerste 2 dan he)

Ik heb deze vandaag gekocht voor Floris:

[ afbeelding ]
met deze voor eronder
[ afbeelding ]

wordt zn kerstkadootje :P (mooie reden om te kopen toch :P)

[ afbeelding ]
deze had k laatst voor m gekocht

(ik zit in mn noppies periode geloof ik :P allemaal afgeprijsd gekocht, is toch leuk)
Die trui heb ik een paar keer in mn winkelmandje van kleertjes.com gehad, maar ik heb me toch in kunnen houden. Vind hm wel mooi!

Ook de reden dat ik maar niet zoveel meer in dit topic kom, ik moet echt bezuinigen op kleertjes :P
pi_89695683
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Die rode lijken op bowlingschoenen, leuk! :D
ja! :D dat was ook het eerste wat ik dacht O+ ik vind ze leuk

Hihi meimel ik had niet anders verwacht :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89695709
Oh Sennaatje, wat zie je er zoet uit in dat jurkje! Het staat heel leuk Miss. Zelfs een beetje lang. Of misschien wel juist een beetje lang. O+

Wat zijn dat nu voor schoenen Huup? Winter of zomer?
pi_89695795
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja! :D dat was ook het eerste wat ik dacht O+ ik vind ze leuk

Hihi meimel ik had niet anders verwacht :+
Hoezo? Kids hebben zelden iets zwarts aan :D Maar ik vind de rest te druk en opvallend denk ik. Die zwart/witte kunnen ook wel ;)
pi_89695842
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Ik zag gaatjes, dus dacht aan zomer. Huup zal het idd vast wel weten ;)
pi_89695972
Ja, ik zag die gaatjes ook, maar ik vind ze zo dicht/warm voor zomerschoenen.
Nouja, waar Huup ze ook geplukt heeft daar zullen ze ze wel indelen in seizoenen. ;)
pi_89696005
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Oh Sennaatje, wat zie je er zoet uit in dat jurkje! Het staat heel leuk Miss. Zelfs een beetje lang. Of misschien wel juist een beetje lang. O+

Dat zijn sneakers :o :+

geen idee, door die gaatjes erin bedoel je misschien zomer? Ik weet het niet eigk, alle crocs hebben van die gaatjes erin geloof ik.
Maar ze stonden in mn mail-reclame-dinges dat ik kreeg nav Kerst dus daarom gok ik winter :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89696072
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hoezo? Kids hebben zelden iets zwarts aan :D Maar ik vind de rest te druk en opvallend denk ik. Die zwart/witte kunnen ook wel ;)
haha oh nee niet vanwege het zwart, maar meer vanwege het neutraal. Ik gokte op zwart of die zwart-witte. :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89696127
Wat zijn ze snel zeg bij ikenmijnkind :o Gistermorgen besteld en nu al in huis!
pi_89696179
Hier wel ieder jaar crocs voor Kyllian, maar dan dus gewoon de open crocs.
Ik vind ze ideaal voor strand, tuin, vakantie e.d.
Deze had hij afgelopen zomer en misschien passen ze komende zomer ook nog wel.
pi_89696246
Lily, ik vind dat rokje super leuk. Stoer en lief tegelijk!
pi_89696480
Ik zag laatst een soort snowboots van crocs bij een kindje van de opvang. Vond ik ook erg leuk!

pi_89696557
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag laatst een soort snowboots van crocs bij een kindje van de opvang. Vond ik ook erg leuk!

[ afbeelding ]
die zijn wel zonder gaatjes! :D
ik zag idd dat ze die crocs snowboots nog redelijk op voorraad hebben (vanmorgen althans) dus voor wie nog snowboots zoekt...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89696570
Die zag ik ook Stiemie! Vond 40,- echter iets aan de dure kant voor die korte periode dat het gedragen wordt.
pi_89696629
Deze zijn er ook nog in maat 23/24:
  woensdag 8 december 2010 @ 21:44:30 #113
298315 SacreCoeur
pi_89696685
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:

[ afbeelding ]
Ja die verkopen ze bij de aktiesport..
Isa had ze gepast.. zijn super breed :P

Kijk hoe leuk, nieuwe collectie staat online:

pi_89708560
Miss wat staat dat jurkje lief! Erg Sennaïg!
En je hebt ook een smeg koelkast, wat zijn ze fijn hè?!

Lily, ik twijfel steeds over dat zwarte rokje. Jij vindt het in het echt nog mooier dan op de foto? Ik vind het zo'n leuk ding. Wat denk je? Doen? (misschien is ie inmiddels wel uitverkocht, heb nog niet gekeken)
pi_89709210
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, ik twijfel steeds over dat zwarte rokje. Jij vindt het in het echt nog mooier dan op de foto? Ik vind het zo'n leuk ding. Wat denk je? Doen? (misschien is ie inmiddels wel uitverkocht, heb nog niet gekeken)
DOEN

het is nog veel leuker in het echie, minder glanzend
er zit trouwens verstelbaar elastiek in de taille, altijd handig
pi_89709517
Ok, als jij het zegt ;)

Ik ga even kijken of 'ie er nog is.
pi_89715725
De bestelling is binnen! De shirtjes zijn leuk en de bodywarmer een hit :D Sinds ze uit bed is, heeft ze alleen nog maar een romper en haar bodywarmer aan :') ze is er helemaal happy mee geloof ik.
pi_89715828
Ik heb vanmorgen besteld, hopelijk zijn ze nu net zo snel, dan heb ik het morgen al!

Heb dat jurkje van 3,95 ook besteld. Ik hoop dat je dat niet al te mutsig vindt Lily, dat ik twee dezelfde dingen heb besteld als jij... ik vond ze gewoon zo leuk!
pi_89715840
En miss, ook dat vraagt om een foto
pi_89716008
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef Sorbootje het volgende:
Heb dat jurkje van 3,95 ook besteld. Ik hoop dat je dat niet al te mutsig vindt Lily, dat ik twee dezelfde dingen heb besteld als jij... ik vond ze gewoon zo leuk!
ze zullen niet samen op hetzelfde feest verschijnen :P

het jurkje van 3,95 heeft ze vandaag aan
pi_89716280
U vraagt, wij draaien :P

[ Bericht 35% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:23:52 (op verzoek) ]
pi_89716718
O+ Geweldig, je eigenwijsje! O+
pi_89716823
Haha Senna! Staat je goed meid!
pi_89723481
Dames, enig idee hoe BFC valt in de grotere maten (80-86) valt dat ruim of juist klein, kort, lang etc?
pi_89724267
Geen fláuw idee mef. -O-

Ik heb alle kleding binnen die k besteld had met het oog op de kinderbijslag en de sale enzo *O*
wat voorjaars/zomerdingen voor Amélie, 1 trui en 2 winterjurkjes en wat spul voor de baby (en voor mezelf ook iets ;) ). Al met al dankzij de sale prijzen was k keigoedkoop uit :D *O* yay O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89724421
Ik koop het normaal nooit, maar kleertjes.com heeft opruiming en daar zitten wel leuke dingen tussen, vandaar. Maar...misschien zijn er anderen die het wel hebben en anders probeer ik het gewoon. Kan ook nog.
Deze moet driekus gewoon goed staan, kan niet anders.
pi_89724748
nja ik heb maar een paar dingen van bfc liggen en die heb ik niet zelf gekocht, die zijn tweedehands, dus waren al gewassen en gedroogd enzo toen ze hier kwamen, maar die vielen voor zover ik me kan herinneren gewoon normaal.

Maar dat zijn wel meisjeskleren, misschien scheelt dat nog.

Leuke trui :Y mooie kleur blauw
Miss het staat schetig die bodywarmer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89725346
Ik ben niet helemaal wakker geloof ik...Driekus zijn winterjas is van BFC, dus dan weet ik dat een maatje 80 geen luxe is. Effe verder zoeken dan.
pi_89725961
hoi hoi Mefke; wij hebben ook BFC; en Evie past broekjes nog steeds in mt 74.. Shirtjes mt 80. leuk merk!! ik heb ook al op de site gekeken.
pi_89731765
Kleertjes.com heeft een goede klant aan me. Heb nog een code voor jullie voor 10 % extra korting: vp1112kc
pi_89733594
Doet die code het dan nog? Ik had hm al weggegooid :P

Mefke, ik heb best wel wat van BFC en meestal valt het normaal.
pi_89736286
ff mn buit showen :P
al met al was ik in totaal zo'n 55,- of 60,- kwijt dus ik ben weer in mn koopjes-nopjes :D :+

de name-it/frendz winterjurks

dikke slobber trui O+
expres een maatje groter omdat ik zelf niet van zulke truien hou als ze strak zitten. Ik projecteer echt al mn eigen kleding-voorkeuren op mn kind :D :')

voorjaars/najaars jasje.
Deze is erg leuk in t echt O+ was maar een tientje en hij lijkt me lekker zitten, leuk op een spijkerbroekje denk ik. ben er blij mee <3

kuitbroek en 2 basic t-shirts met pofmouwtjes voor wêhnag.

<3

en speciaal voor Oeke :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook nog wat kleine zomerdingen voor de baby maar die liggen al boven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89736601
Kijk huup, dat is nog eens inslaan.
Uh, kleertjes.com ben ik de enige die er ruzie mee heeft? Ik kom ineens niet verder dan de homepage. Tis druk lijkt het wel.
pi_89736730
Geen idee :? hier lijkt ie het wel gewoon te doen als ik het even probeer zo. ff je browser opnieuw starten of anders je hele laptop opnieuw?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:17:29 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_89736957
:'( ik ben al sinds vanmiddag aan het webshoppen voor Cas, en tot nu toe nog maar 1 trui kunnen vinden, die wel mwoah is -O- ik denk dat ik Cas maar om moet laten bouwen, meidenkleding is er genoeg en dan ook nog leuk :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89737373
hij doet het wel, maar is eeeenoooorm traag.
Moussy, wat moet je hebben dan?
pi_89737565
bij mij gaat het anders best vlot ;)
heb wat leuke dingen in mijn mandje inmiddels..
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:29:03 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_89737572
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:25 schreef mefke79 het volgende:
hij doet het wel, maar is eeeenoooorm traag.
Moussy, wat moet je hebben dan?
alles! echt alles is opeens te klein!

en dan een kind met een uitgesproken smaak hebben... tis om te janken! Ik ga me maar bezatten met alle chocola uit mn kerstpakket :P
pi_89737687
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef moussy het volgende:

[..]

alles! echt alles is opeens te klein!

en dan een kind met een uitgesproken smaak hebben... tis om te janken! Ik ga me maar bezatten met alle chocola uit mn kerstpakket :P
ja hierrr! delen die chocola! :P
en welke maat? en wat voor n smaak? :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89737881
Goede buit Huup! Vooral die voering is om te zoenen!
Het jasje en de trui lijken me heel erg fijn. :Y

Hm, Mous, dat belooft wat voor de toekomst.
Ik stond laatst al in de Van Haren, te balen dat er voor meisjes wel 6 verschillende laarzen waren en voor jongens niet 1. :?
Balen hoor, hopelijk vind je nog wat leuke dingen zeg.
Zet Huup er maar op, die weet wel raad. ;)

Ko in zijn te grote skipak, van Snoopy gekregen. O+

Voor Huup:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:36:52 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_89738011
Ik moest nog aan je denken oeke toen ik vanmiddag zn kast leeg stond te trekken op wat wél past, schoentjes die ik in Kreta gekocht heb voor Cas, Ko schoentjes :D

Maat 128 - 134 Huup, donkere kleuren, skeletten, skulls, en ik vind ruitjes cargo broeken zo leuk O+ oa :D
pi_89738031
dan ligt het vast aan de verbinding hier. Heb al twee browsers geprobeerd. Pff een trui vinden is nog lastig. Of er zit een rits in of hij is saai van kleur of het is beiden. Maar veel leuks kom ik niet tegen. En oja, ik wil graag joggingstof.
pi_89738070
Jahaaaa kijk die handjes binnenboord :D O+
Amélie doet dat ook nu hahaha, ze kijkt er ook echt bij van ja je hoela ben gek! weet je wel hoe koud het is!
Fijn dat ie er zo lekker in zit, lijkt me n prima voetenzak zo :Y

en dat skipakje :D geweldig! Hij staat er een beetje verloren bij haha kei schattig.

Ff rondspeuren mous :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89738140
Moussy...en gewoon bij simply colors wat donkere truien bestellen en kijken of je ergens die bedrukking aan kan komen? Zou te doen moeten zijn toch?
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:43:41 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_89738395
Kijk nou, dit zijn toch echte Ko schoentjes :D Maar dan van Cas geweest O+

pi_89738413
Een S past ie nog niet he... ik kocht vroeger (toen er nog geen internet was enzo) alles via postorder bij Large. Ze bestaan nog
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:45:06 #147
7074 moussy
kuttekop
pi_89738469
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Een S past ie nog niet he... ik kocht vroeger (toen er nog geen internet was enzo) alles via postorder bij Large. Ze bestaan nog
Was het maar waar dat ie in S kon, dan was ik zo klaar bij large idd!
pi_89738476
Oh! Die zijn inderdaad leuk Mous!
Welke maat is dat? O-)
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:47:32 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_89738617
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Oh! Die zijn inderdaad leuk Mous!
Welke maat is dat? O-)
24, maar een kleine 24
  donderdag 9 december 2010 @ 21:48:22 #150
298315 SacreCoeur
pi_89738666
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Ik ook, of de attitude :Y)
Er is trouwens in Rotterdam wel een winkeltje die dat soort kinderkleding verkoopt/verkocht (heel lang niet geweest)
pi_89738923
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef moussy het volgende:
24, maar een kleine 24
Volgende obvious question: wat ga je ermee doen?
Zet je ze te koop of gaan ze in de bewaardoos? :D
Ik gok dat Ko ze best eens zou passen van de lente. :s)
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:57:03 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_89739188
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef oeke het volgende:

[..]

Volgende obvious question: wat ga je ermee doen?
Zet je ze te koop of gaan ze in de bewaardoos? :D
Ik gok dat Ko ze best eens zou passen van de lente. :s)
Ik laat ze voor Ko staan, als die van het voorjaar maat 24 heeft ;)

Huup! Otto heeft gewone, thermo broeken!

Ik heb een Cas' broek gevonden! Leverbaar eind december, das mooi die gooi ik dr vast in, die mwoah trui die ik had was ook bij otto leverbaard eind december, en das bijna.

Maar goed, dit is dus echt Cas:

een thermobroek _O_

en

pi_89739263
Mous heb je New Look al gehad? www.newlook.com
ze leveren in NL, er zit een winkel in oa R'dam, maar ik weet niet hoe het zit met betalen of je daar een cc voor nodig hebt of dat het ook met paypal kan.

Crap ik krijg geen plaatjes geplakt?
ff kijken of t anders lukt, voorlopig een rits linkjes dan maar...

http://www.newlook.com/sh(...)1?productFind=search

http://www.newlook.com/sh(...)rt-and-tie_199885404

http://www.newlook.com/sh(...)impson-tee_214178909

http://www.newlook.com/sh(...)-skull-tee_210255319

http://www.newlook.com/sh(...)legend-tee_207823709

http://www.newlook.com/sh(...)j-deck-tee_210289504

http://www.newlook.com/sh(...)rf-and-tee_207822610

Deze komt van Fresh Cotton (www.freshcotton.com) daar hebben ze ook maat xs voor heren ik weet niet of dat dan misschien wel past?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 21:59:52 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_89739345
kak, leverbaar midden januari die thermobroek }:|
pi_89739469
oh -O- das wel lang ja. Stom is dat. :{

Maat 92 is voor hier echt nog te groot, ze zit met broeken in 80 en eigenlijk zijn die ook nog te groot maar ik ben in denial :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 22:04:11 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_89739557
New Look heeft een winkel in Den Haag! *O* Echt Cas kleding!
pi_89739621
Wauw Huup, wat een hoop toffe kleren! Inderdaad echt Cas kleding! _O_

Leuk Mous, ben benieuwd welke schoenmaat Ko in de lente heeft.
pi_89739945
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef moussy het volgende:
New Look heeft een winkel in Den Haag! *O* Echt Cas kleding!
*O*
kijk aan! dat wist ik niet :D

wel ff checken of ze de kinderspullen daar ook verkopen, maar mocht je bestellen dan geloof ik ook dat je er optie is om af te laten leveren in de winkel en daar te betalen. Dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 december 2010 @ 22:13:23 #159
298315 SacreCoeur
pi_89740021
Newlook in Rotterdam heeft iig geen kinderafdeling. :{w
pi_89740072
Wat een coole kleren Huup!!!! Ik heb hem bij mijn favorieten gezet voor later :D
  donderdag 9 december 2010 @ 22:14:48 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89740088
aaaaw, die schoentjes O+ moet ik weer helemaal denken aan die schttige sandaaltjes met dichte teen die mijn jongens hadden tot een jaar of 7. Van die bruine of blauwe bandjes O+ Te cute.
Kan ze alleen niet vinden. }:|
Vooral die van Elefanten waren fijn. Lekker smal, mooi licht en altijd leuk

zoiets maar dan zonder dikke zool.
pi_89740226
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Newlook in Rotterdam heeft iig geen kinderafdeling. :{w
ik wist dat jij het wist! :D

ik twijfelde ben maar 1 of 2 keer in de winkel in R'dam geweest, ik dacht dat ik boven wel wat kleine kleding heb gezien toen maar weet het niet zeker en het is al best een tijd geleden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89740338
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
aaaaw, die schoentjes O+ moet ik weer helemaal denken aan die schttige sandaaltjes met dichte teen die mijn jongens hadden tot een jaar of 7. Van die bruine of blauwe bandjes O+ Te cute.
Kan ze alleen niet vinden. }:|
Vooral die van Elefanten waren fijn. Lekker smal, mooi licht en altijd leuk
[ afbeelding ]

zoiets maar dan zonder dikke zool.
Oeh ik vind zulke sandaaltjes zo lief O+

ik heb deze voor de zomer voor Amélie:

Kan niet wachten :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89740366
Kijk! Tuinbroek met rits!
  donderdag 9 december 2010 @ 22:21:38 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89740408
oh ja. Gekaanstekerij :{w

Nee hoor schatje :* die zijn echt heel cute. O+ bleven ze maar klein. Nu kan ik de Nikes van mijn oudste aan.
als hij ze niet altijd aan zou hebben that is. :(
pi_89740418
Die sandaaltjes O+ O+
pi_89740462
quote:
17s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Twinkly het volgende:
Kijk! Tuinbroek met rits!
ik vind em wel een tikje girly voor Niels hoor :o :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89740512
Twinks, dat is geen tuinbroek hoor! :{w
De schouderbandjes kunnen helegaar niet los!

Ik krijg deze voor Ko:

O+
pi_89740552
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. Gekaanstekerij :{w

Nee hoor schatje :* die zijn echt heel cute. O+ bleven ze maar klein. Nu kan ik de Nikes van mijn oudste aan.
als hij ze niet altijd aan zou hebben that is. :(

zulke dan voor je stoeren

http://www.newlook.com/sh(...)0?productFind=search

http://www.newlook.com/sh(...)op-trainer_199700742
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89740587
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vind em wel een tikje girly voor Niels hoor :o :+
real men wear flowers :Y)

Nou, hij/zij/het heeft wel een rits Oeke :6
  donderdag 9 december 2010 @ 22:24:58 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89740588
ja zulke. Zo leuk O+

en dat ze niet hun nagel dubbel klappen met vallen. Of de tenen kaalschaven.

ja, je maakt wat mee in de zomer. :+
pi_89740653
Oeh, die zijn leuk, Huup!

Sorry Twinkly! :@ ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:26:28 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89740658
quote:
ja, ik heb vandeweek weer drie ribben en een nier achtergelaten bij de sportwinkel. :') Zal morgen wel even foto's maken.
pi_89740729
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zulke. Zo leuk O+

en dat ze niet hun nagel dubbel klappen met vallen. Of de tenen kaalschaven.

ja, je maakt wat mee in de zomer. :+
oh gatverdegatver :X
das een goeie :') ik ga voor aankomende zomer de verbandtrommel maar ns goed updaten en voor het grijpen leggen enzo, kan die rottige pleisters nu steeds nergens vinden als ik ze nodig heb :D

Oeh wat heb je gekocht? van die flashy nike dunks?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 december 2010 @ 22:29:31 #175
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89740808
ja wel dunks geloof ik, maar niet flashy. Hou op schei uit. Bas heeft wel iets met leuke couleurtjes maar da's weer een lager model.

Nou ja, het scheelt zo 30 euro tussen maat 38 en maat 40 :o
pi_89741251
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ja wel dunks geloof ik, maar niet flashy. Hou op schei uit. Bas heeft wel iets met leuke couleurtjes maar da's weer een lager model.

Nou ja, het scheelt zo 30 euro tussen maat 38 en maat 40 :o
Klinkt als een behoorlijke bevalling dat schoenen kopen :D

Ja die prijzen... ik heb maat 38.5 en sommige sportschoenen in kindermaten gaan nog tot die maat. Scheelt altijd best een slok op een borrel!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89751387
Die ruitjes thermo broek O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:28:31 #178
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89752194
Oeke, die schoenen voor Ko zijn echt leuk!

Ladies! Ik heb jullie advies weer eens nodig.
Emma heeft (eindelijk! }:| ) haar nieuwe jurkje binnen.

Welke kleur romper/truitje en maillot kan er het beste onder? Ik kwam niet verder dan wit. :')

Zie je die blosjes? Ze krijgt 2 tandjes tegelijkertijd en heeft een beginnende longonsteking. :'(
A grand adventure has begun.
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 09:34:58 #179
5428 crew  miss_sly
pi_89752327
Ach gut, arme meid. Heftig, een beginnende longontsteking, beterschap :*

wat voor kleur zijn de stippeltjes? Misschien anders een antraciete romper (of iig in de donkere kleur van de dots) of een hardroze kleur die bij het zachtroze staat?
pi_89752329
Och Emma dingetje zo O+

ik vind dit met wit prima kunnen, anders bruin eventueel, of grijs. Roze kan natuurlijk ook, maar om het betere zuurstok-effect te vermijden zou ik dan denk ik voor een roze romper met een bruin maillotje gaan ofzo. Omdat het roze van het jurkje bij de mouwtjes een beetje gebroken wordt zeg maar.

Staat ontzettend schetig O+

-edit-
nu lees ik sly dr post en twijfel ik of ik de kleur wel goed heb gezien :P maar ik zei bruin omdat ik dacht dat de stippen enzo bruin zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 09:40:34 #181
5428 crew  miss_sly
pi_89752470
Ja nou, daarom zei ik antraciet :D En vroeg ik het maar voor de zekerheid :P

Maar idd bij (hard)roze romper een donkere maillot :Y
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:44:25 #182
265732 Keshet
pi_89752577
Volgens mij zijn de stippen en de donkere stukken zwart, donkerblauw of antracietgrijs. Valt 't op dat ik kleurendoof ben? :D Nou ja, ze zijn in ieder geval niet bruin!

Ik geloof dat ik wel wat met de adviezen kan, dank u! *O*
pi_89752830
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef Keshet het volgende:
Volgens mij zijn de stippen en de donkere stukken zwart, donkerblauw of antracietgrijs. Valt 't op dat ik kleurendoof ben? :D Nou ja, ze zijn in ieder geval niet bruin!

Ik geloof dat ik wel wat met de adviezen kan, dank u! *O*
Dat dan de ene kleurendove de andere advies gaat geven enzo :') haha
nouja ik heb in elk geval een excuus :+

het jurkje is wel echt superleuk <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:59:48 #184
265732 Keshet
pi_89753005
Ja, ik ben er ook superblij mee! Emma zit steeds aan die onderste rand te frunniken en ze vindt de stipjes helemaal de bom.

Waar kopen jullie leuke, gekleurde maillots? Het liefst maillots waar geen 'voet' inzit en die niet te wijd vallen? Op de foto heeft ze een maatje 56 van de HEMA aan, die past goed maar in 'mijn' HEMA hebben ze niet zoveel kleurtjes. Online wel eigenlijk?
Ze past twee keer in de maillots van de Primark in de kleinste maat.
pi_89753068
Oh ehm lastig ja, in die kleine maatjes zijn er bij hema idd wat meer neutralere kleuren geloof ik.
kun je bij rainbow-babies of goodmood niet slagen? Die verkopen ook gekleurde (effen) maillots dacht ik. Ik weet alleen niet hoe het met het voetje daarvan zit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 10:03:41 #186
5428 crew  miss_sly
pi_89753128
sokshop.nl misschien? DPAM heeft ook maillots, ook neutraal volgens mij. Verder heb ik ook overal voornamelijk drukke met streepjes, bloemetjes, stipjes, whatever gezien.
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:05:37 #187
265732 Keshet
pi_89753198
Hebben rainbowbabies en goodmood ook maillots joh? Dawisikheulnie!

Sly, bedankt voor de sokshop tip! Dpam maillots zijn geen succes, daar zwemt ze ook in.
Ik kom overal alleen maar effen maillots tegen in neutrale kleuren. Ik moet beter gaan zoeken dus!

Met dit weer ben ik trouwens wel fan van die dingen hoor. Lekker warm onder een broekje enzo!
pi_89753228
Wat een leuk jurkje! En ze ziet er heel groot uit zo.

Waarom moet ik altijd meteen aan House denken als ik Emma en haar gezichtsuitdrukkingen zie? :+
pi_89753251
Amélie is blij met haar nieuwe trui geloof ik :D

Hij zit precies goed naar mijn zin, precies ruim genoeg zonder teveel te slobberen *O*

en t broekje van de zijkant. <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89753331
Ohja, ik wou nog reageren op die trui. Hij zit er echt heerlijk uit! Leuk met zo'n meisjesachtige kleur romper eronder. En zo te zien zijn vooral de mouwen behoorlijk lang? Wat is dat toch met truien...
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 10:10:17 #191
5428 crew  miss_sly
pi_89753343
Ow en Keshet, ik heb bij Zeeman al een paar keer hele leuke maillots gekocht! het is wel even zoeken in de bak met maillots, maar ze hebben hele leuke en ook zo nu en dan hele fijne lekker dikke zachte maillots O+

Staat leuk, huup!
pi_89753387
De H&M kleertjes zijn binnen! En zijn zo leuk O+
Ik kan niet wachten tot ik mijn kleine meid de kleertjes aan kan doen O+ :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:14:37 #193
265732 Keshet
pi_89753462
De trui is leuk en staat je meiske erg goed Huup! Heerlijke trui lijkt me dat! Broekje is ook erg leuk, vooral 't randje aan de onderkant!

Bedankt voor de Zeeman tip Sly! Eens kijken of ik er binnenkort bij 1 in de buurt ben.

Tally, wat heb je gekocht voor je meisje? O+

Claudia, 't zijn de rimpels denk ik. :+
pi_89753463
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik wou nog reageren op die trui. Hij zit er echt heerlijk uit! Leuk met zo'n meisjesachtige kleur romper eronder. En zo te zien zijn vooral de mouwen behoorlijk lang? Wat is dat toch met truien...
ja die mouwen zijn behoorlijk lang. Maar ik zie nu dat de trui aan de achterkant ook omgeslagen zit, was me nog niet opgevallen :D Het is een maat 86. Ik laat nog wel eens wat krimpen in de was :') dus ik wilde niet te krap kopen.
Een miesjesachtig kleurtje en staartje of knipje moet er wel bij vind ik, anders is het te neutraal naar mijn zin :P

Tally leuk hè? O+
Heerlijk bij wegdromen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89753516
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef Keshet het volgende:
De trui is leuk en staat je meiske erg goed Huup! Heerlijke trui lijkt me dat! Broekje is ook erg leuk, vooral 't randje aan de onderkant!
Ja, dat vind ik dus ook, dat vooral het randje leuk is! En het is ook zo'n leuke kleur voor jongens en meisjes. Bij jongens is het net wat anders dan alsmaar blauw en bruin en bij meisjes staat het stoer.
pi_89753645
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef Keshet het volgende:
Tally, wat heb je gekocht voor je meisje? O+
Al die spulletjes zijn inmiddels van de site af zie ik nu :')
Maar een grijs mini rokje met een roze strik. Een Hello Kitty goud jurkje :D
En een lange dikke roze vest. Zo lekker warm ziet het er uit O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Tally leuk hè? O+
Heerlijk bij wegdromen O+
Ja O+ Dan duren die 20 weken nog best lang :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:33:58 #197
265732 Keshet
pi_89754091
Oeh, dat zijn leuke dingen Tally!
Ik ben net zo erg als Sorbo, ik ken de collectie! (Ik ben een tijdje op jacht geweest naar dat rokje maar was steeds te laat. Vandaar dat ik nogal vaak de site bekeken heb. Rokje is inmiddels wel gekocht trouwens. :@)
pi_89754264
Leuke kleertjes Huup :)
Staat Amelie ook goed :Y
pi_89755476
quote:
17s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef oeke het volgende:

Ko in zijn te grote skipak, van Snoopy gekregen. O+
[ afbeelding ]
nou eh, hij kan er nog wel even mee voort zie ik :o :7
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:17:02 #200
298315 SacreCoeur
pi_89758181
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:28 schreef Keshet het volgende:
Oeke, die schoenen voor Ko zijn echt leuk!

Ladies! Ik heb jullie advies weer eens nodig.
Emma heeft (eindelijk! }:| ) haar nieuwe jurkje binnen.

Welke kleur romper/truitje en maillot kan er het beste onder? Ik kwam niet verder dan wit. :')

[ afbeelding ]
Zie je die blosjes? Ze krijgt 2 tandjes tegelijkertijd en heeft een beginnende longonsteking. :'(
Ik zou een donkere romper en dezelfde donkere maillot doen.
Bruin ofzo, zwart of grijs gaat vloeken met de kleur van het jurkje denk ik.
Krijg je zo'n Jan des Bouvrie licht/donker look :P

En dat broekje is leuk huup! ik dacht dat het een 3/4 was op de foto bij H&M.
pi_89761013
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef snoopy het volgende:
nou eh, hij kan er nog wel even mee voort zie ik :o :7
Haha, iedereen die hem erin ziet, zegt, oh heerlijk, lekker groot, kan hij er lang mee doen! _O-
Maar hij komt er heerlijk warm uit, dus dat is dat!

Leuk jurkje, Keshet. Staat Emma heel goed. Wat misschien ook nog wel eens leuk kon zijn, maar luistert wel nauw denk ik, is een pastelgroene romper, in dezelfde tint als het roze van het jurkje.
En dan een roze maillot in dezelfde kleur als het jurkje.
Maar het is wel iets heel anders dan de rest van de dames adviseert... :D

Huup, waar komt die trui vandaan? Volgens mij moet Ko ook nog zo'n trui! O+
Het staat haar erg mooi, en die broek ook! ^O^
pi_89761371
Van de H&M natuurlijk :o
ik kom nooit ergens anders joh ;)

ik zie hem er nu niet bij staan. Ik vond hem op de meisjesafdeling in elk geval maar het zou kunnen dat ie ook bij de jongens staat, ik weet alleen niet meer of ie nou bij de 86-128 stond of bij de babymaten. Hij was er in roze, grijs en wit/ecru.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89761450
Huup als hij er ook in het ecru was dan heb ik er ook mee in mn handen gestaan! Uiteindelijk toch maar weer teruggelegd aangezien hij al een aantal van die warme truien en vestjes heeft.
Hij staat Amélie goed :)
pi_89761458
-O- Ik kan momenteel niks met die site van H&M. eigenlijk nooit zelfs. :@

Oh, ik zal even een foto maken van Ko zijn nieuwe zara spullies!
pi_89761464
Ik denk dat ik donkerpaars of diepblauw ook wel mooi zou vinden combineren met het jurkje van Emma, maar dat hangt ervanaf hoe de kleur roze er in het echt uitziet.
pi_89761499
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef oeke het volgende:
-O- Ik kan momenteel niks met die site van H&M. eigenlijk nooit zelfs. :@
Waarom niet? Gewoon 'alles laten zien' kiezen. Helaas kan dat niet meer bij het spul >86, maar dat kun je wel per subonderdeel doen.
pi_89761599
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom niet? Gewoon 'alles laten zien' kiezen. Helaas kan dat niet meer bij het spul >86, maar dat kun je wel per subonderdeel doen.
Ik heb bijna altijd spijt van mijn aankopen bij de H&M online shop.
Heel raar, dat heb ik bij andere winkels niet, maar bij de H&M wel heel vaak.
Plus dat ik het zo'n gedoe vin altijd. Dan is de helft niet op voorraad etc etc...
pi_89761663
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Meimeltje het volgende:
Huup als hij er ook in het ecru was dan heb ik er ook mee in mn handen gestaan! Uiteindelijk toch maar weer teruggelegd aangezien hij al een aantal van die warme truien en vestjes heeft.
Hij staat Amélie goed :)
Ik dacht dat hij er idd in 3 kleuren was ja, ik denk trouwens Oeke dat hij bij 86-128 staat, want de meisjesversie van 134-170 was in de reclame, maar deze uiteraard weer niet :') hendig!

Zit er geen H&M bij je in de buurt? kun je gewoon even kijken hoe en wat enzo, en stofjes voelen ;) en voeringen bekijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89761756
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik heb bijna altijd spijt van mijn aankopen bij de H&M online shop.
Heel raar, dat heb ik bij andere winkels niet, maar bij de H&M wel heel vaak.
Plus dat ik het zo'n gedoe vin altijd. Dan is de helft niet op voorraad etc etc...
Oh, op zo'n manier! Ik vind de site zelf ook niet uitblinken in duidelijkheid. En voor mezelf heb ik vaak net te lang op kleding moeten wachten. Maar voor Ivan vind ik het ideaal! Ik heb eigenlijk nog nooit iets besteld waar ik spijt van had. De rompers zijn fijn, de pyjama's prima, de broekjes zijn goed en de shirtjes zijn niet altijd mijn smaak maar dat is dan mijn eigen stomme schuld geweest.

Op de Hema-site vind ik het meer gedoe, want dan zie ik altijd wel weer iets wat ik eigenlijk graag erbij wilde bestellen en wat er dan ineens niet is. Bij de H&M zorg ik gewoon dat ik het spul bestel net als de nieuwe collectie er is.
pi_89761812
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij er idd in 3 kleuren was ja, ik denk trouwens Oeke dat hij bij 86-128 staat, want de meisjesversie van 134-170 was in de reclame, maar deze uiteraard weer niet :') hendig!
Die ik in mn handen had was van de babyafdeling, dus ging tot maat 86. Misschien toch een ander, maar hetzelfde model.
pi_89761879
Pfft, ik ben gewoon een zeur. En ik was laatst in de H&M, maar heb alleen een basic shirtje mee genomen.
En dit heb ik bij de Zara gehaald:

Close-up:

De knoopjes zitten dus aan de achterkant.
pi_89761921
Oh, wat een geweldige outfit, oeke! Ik MOET dat truitje voor Ivan hebben! En het broekje ook.

Staat het truitje ook op de site? Zo te zien niet. ;(
pi_89761988
Wat een mooi truitje Oeke!! O+ Dat broekje is vrijwel gelijk aan een Hema broekje wat Niels nu net te klein is.
pi_89762002
nee. -O-
Maar het is zo lekker zacht en knuffelbaar. 100% katoen. O+
pi_89762034
Het broekje is en beetje dun, maar wel lekker voor pyjama-achtige dagen denk ik.
pi_89762046
Ik houd zo erg van zulk soort truitjes! Ze zien er niet alleen heel simpel maar mooi uit maar lijken me ook nog eens geweldig comfortabel voor een kindje om te dragen.

Het broekje lijkt erg op de joggingbroekjes die ik voor Ivan bij de H&M koop. Die gaan maar tot 86, dus ik ben op zoek naar vervanging.
pi_89762094
oh erg leuk Oeke, die knoopjes <3

Ik ken het wel hoor, die teleurstelling als je online besteld en het dan tegenvalt, ik bestel dus eigenlijk ook bijna nooit iets waarover ik twijfel, voor mezelf neem ik eerder een gokje maar tegenwoordig ook niet meer omdat het me teveel gedoe is om het te gaan ruilen of wat dan ook.

En bij Hema bestel ik om die reden dus idd nooit online. T is te vaak op of uitverkocht en het stoort me mateloos dat ik die plaatjes niet kan vergroten of details kan bekijken ofzo.

Oh Meimel dan weet ik het niet meer haha :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89762152
Ja, de site van de Hema is niet zo gebruikersvriendelijk wat dat betreft. De voorraden zijn te grillig en het niet kunnen vergroten van foto's is ontzettend dom. Qua online bestellen vind ik de Wehkamp ideaal: duidelijke website, prima foto's (al doet de Esprit dit nog beter), over het algemeen goede voorraden, schappelijke prijzen, gebruikerservaringen online, snel bezorgen, probleemloos retourneren.
pi_89763963
Esprit heeft een ge-wel-dige site *O* voor mezelf dan he, voor Driekus vind ik het niet veel -O-
Hema vind ik ideaal omdat ik hier in de superkleine Hema om de hoek, vaak op de basisdingen misgrijp (want op) en dan laat ik dingen gewoon daar komen.
Wehkamp is irritant met bezorgen vind ik (of nou ja, vooral met dingen weer retour doen) al heb ik daar nu ook een adresje voor, zo'n dhl punt.
H&M online kan ik never nooit niet wat vinden. Ik moet die kleren in mijn handen hebben, dan kan ik dingen veel beter inschatten. En hier in Helmond is de kinderafdeling maar klein, dus dan moet ik naar Eindhoven.
Het allerergste: Prenatal. Daar bestellen is een regelrechte ramp. Dat is bij mij twee keer fout gegaan, doe ik niet meer.

Mijn man is nu op jacht naar de BFC trui die bij kleertjes.com uitverkocht was. Ben benieuwd of ze nog zoiets hebben hier in het dorp (stad officieel, maar nou ja, je snapt em)
pi_89763975
Dyon heeft vandaag ook een H&M vest aan, dezelfde als Ivan :) Ik geloof echter dat iets met wat kleur hem toch beter staat?

Z'n Primark trui past ook :)
pi_89764183
Oh, ik vind dat toch zo'n fijn vestje, Meimeltje! Helemaal grijs is misschien wel wat te flets voor Dyon, al kan het ook aan de foto liggen. Misschien helpt het als je er een romper met een mooie kleur onder doet? Een behoorlijk blauw broekje zou denk ik ookal veel schelen! Misschien voldoet een spijkerbroek al. Welk broekje heeft hij op de onderste foto aan?
pi_89764230
schattig Meimel O+ ik vind dat donkere grijs Dyon juist wel mooi staan zo :Y
anders een gekleurd rompertje eronder voor de kleur? Dat gele blokje combineert wel leuk :D misschien een geel rompertje dan :+

Wehkamp vind ik prima qua website en service, snel en accuraat over het algemeen. Alleen de bezorgers van Selektvracht ben ik niet altijd over te spreken, maar goed, daar kan wehkamp zelf ook niet altijd wat aan doen.
Prénatal heb ik nog nooit wat besteld maar de website vind ik zo ook al irritant zat :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89764289
Ja ik was er ook al wel achter dat ik hm niet meer bij die grijze broek aan moet doen :) En dan idd maar gekleurde romper proberen en ene knoopje open laten ofzo.
Onderste spijkerbroekje is van de Hema.
pi_89764354
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken? O-) )

Ik heb zo'n hekel aan winkelen dat ik volgens mij uitsluitend spul online koop. :')
pi_89764377
hihi ik vind zn haartjes zo poepig op die bovenste twee foto's :D O+ net of je er heel lang met je vingers doorheen gekroeld hebt ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89764395
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef huuphuup het volgende:
hihi ik vind zn haartjes zo poepig op die bovenste twee foto's :D O+ net of je er heel lang met je vingers doorheen gekroeld hebt ;)
Ja, dat wou ik ook nog zeggen! :D En wordt 'ie nou rossig?
pi_89764424
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken? O-) )

Ik heb zo'n hekel aan winkelen dat ik volgens mij uitsluitend spul online koop. :')
oh ja dat sowieso :Y
maar ik ben dan wel weer een zeur in de winkels waar ik koop enzo :') dat dan weer wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89764477
quote:
Zal zo voor je kijken, maar weet bijna zeker dat hij er niet meer op staat. In de winkel hebben ze hm niet meer hier. Ik had hm in een kleinere maat en heb toen vlak daarna ook een 74 gehaald omdat hij zo goed bij hm zat. Is alweer een poosje geleden.

Edit: Clau, hij staat helaas niet (meer) op de site. Je mag dit broekje over een maandje wel hebben, maar zal je vast ook niet meer aan hebben dan ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Meimeltje op 10-12-2010 15:16:34 ]
pi_89764527
quote:

[..]

Ja, dat wou ik ook nog zeggen! :D En wordt 'ie nou rossig?
Hihi nee hoor niet rossig, gewoon blond ;) Komt door de foto's denk ik, moet nodig een nieuwe camera.

En niet op zn haartjes letten haha, ik had er vandaag voor het eerst wat gel (zwitsal) ingedaan om te kijken hoe dat stond :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Meimeltje op 10-12-2010 15:14:30 ]
pi_89767128
Dat setje wat oeke laat zien vind ik echt heel mooi. Helemaal mijn smaak.

Het vestje van Dyon weer helemaal niet (mijn smaak) maar ik vind het hem wel mooi staan :) muisgrijs, mooie kleur!

En hoera voor internetshoppen ^O^
Ik haat winkelen en kom dan ook zelden in een (kleding)winkel.
Als AH hier zou bezorgen dan kwam ik ook niet meer in een supermarkt.
pi_89768632
Vanwege lekkage moest Dyon omgekleed worden, dus konden we mooi een andere combi proberen ;)

pi_89768711
Oh nu vind ik het veel mooier staan meimeltje! Wat een verschil!
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:41:33 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89768748
waauuw wat weer mooie kleertjes (en knappe kindjes ;))
Ik vind die outfit voor Ko echt ontzettend leuk!

en Dyon, mooie trui joh!

en ik vind H&M ook wel ok, maar lastig dat ze alleen smorgensvroeg bijvullen... en me thinks: tijd voor een nieuwe collectie!!

en Esprit blijft 1 van mijn favowebwinkels... ik ben niet voor niets platinummember.. (al jaren achtereen haha).
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:28:36 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89770531
Evie heeft het DPAMjurkje ook aan; en hij past gewoon best goed

en zo lang issie bij mijn muppie:

O+
pi_89770570
Ik wou het net zeggen Meimeltje, dat vest met een knalkleur eronder zou het vast enorm anders doen lijken :Y zo maakt het hem veel minder bleek. Ik vind hem leuk!
Niels heeft dat vest ook

en wat een leuke kleertjes heeft Amelie allemaal gekregen zeg, erg leuk alles!

Senna in Dpam jurkje O+ O+ O+ superleuk

Oh Evie heeft het leuke jurkje ook, staat echt leuk zeg

Ik heb bij de Texelse Hema 2 truitjes geshopt voor Wolf. Jaja een Hema kom je ook nergens anders tegen :')
Ze staan allebei niet online. Een donkergrijs met grijs gestreepte gebreide trui waarbij de mouw-uiteinden blauw zijn en een donkergrijs truitje met een rood kraagje en rood borstzakje.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 18:13:37 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_89772017
Ik heb geshopt!!

2 longsleeves voor Cas, simpel, streepies, een broek voor Cas, allemaal van de WE :s)
een broek van only, een vest van only en een skinny jeans van replay voor René, ik heb betaald 11,10 :7 Ik had ook nog een hoody van Russel Atletics, maat S, meegenomen voor eigenlijk René, maar die is ingepikt door Cas.

Lang leve een 2dehandswinkeltje hier en een lieve mevrouw die vroeg wat ik zocht en de inkomstzakken open trok zodat ik eerste keus had :D ^O^ *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door moussy op 10-12-2010 18:21:25 ]
pi_89773545
Wauw Moussy, dat is nog eens shoppen!

Dat jurkje BJ, wat schattig!
En voor mezelf zweer ik ook bij Esprit, zelfs nu ik zwanger ben.

De trui is niet meer te vinden. Maar...Sonnetje heeft em nog ergens gezien, dus ik duim.
pi_89774049
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb geshopt!!

2 longsleeves voor Cas, simpel, streepies, een broek voor Cas, allemaal van de WE :s)
een broek van only, een vest van only en een skinny jeans van replay voor René, ik heb betaald 11,10 :7 Ik had ook nog een hoody van Russel Atletics, maat S, meegenomen voor eigenlijk René, maar die is ingepikt door Cas.

Lang leve een 2dehandswinkeltje hier en een lieve mevrouw die vroeg wat ik zocht en de inkomstzakken open trok zodat ik eerste keus had :D ^O^ *O*
Kijk aan! Dat is leuk shoppen ja. Nice van die mevrouw :Y
goeie score *O*

Staat je meisje erg schattig BJ O+ dpam valt wat langer qua jurkjes vind ik, niet per se groter maar vooral langer qua model.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 19:21:06 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_89774777
de buit *O* beetje fletse foto's door de flits, das wel jammer, want het ziet er allemaal echt keurig uit.

die skinnie hangt al aan dr kont
pi_89774834
erg leuk, moussy :Y

en die prijs ^O^ *O*
pi_89775337
Nog even over die Aapies heh..

Ik heb nog steeds geen warme slofjes voor Leah. De babypaws wrapz zijn tot nu toe de enige die ze niet uittrekt maar ze zijn niet altijd warm genoeg.
Ze zit veel in de auto en dan krijgt ze echt koude voeten, ondanks maillot en wrapz.

Blijven die aapies nu wel goed zitten? Heeft iemand ze waarvan hun kind de rest ook uittrekt?

Ik twijfel nu tussen de aapies en de babypaws venus
pi_89776977
Huup, wat leuk, die grijze trui! Waar vind je die?

Lotte heeft dat broekje ook, heb helaas geen foto van hoe ze 'm vaak draagt. H&M had een gestreept truitje in de collectie met drukkertjes op de voorkant en een grijs vestje met korte mouwen en een ceintuur-achtig-ding erom. Staat zo lekker stoer O+
Lotte!
Noah!
pi_89777239
Oeh lily ik wilde die babypaws venus toen ooit :9 vind ze zo mooi O+ maar ze waren een maand of twee terug echt overal uitverkocht. Stom.

Chan heeft nog aapies in de verkoop toch? dacht ik? Of zijn die inmiddels verkocht? Ik heb verder geen ervaring met de winterslofjes, de zomerversie was het enige wat hier behoorlijk bleef zitten.

Linda :W
De trui stond 's morgens nog bij de meisjes 86-128 afdeling, hij is er ook in t roze en wit, ik geloof dat het meisje op het preview-plaatje een roze draagt. Hij staat nu niet meer online, zal wel op zijn.
Dat truitje is leuk! En dat vest had ik voor Amélie in een klein maatje O+ leuk!

Leuke dingen mous :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89777351
Linda :W Hoe'st?
pi_89777564
Lily, ik heb voor Hannah zowel de babypaws Venus als de Aapies. Alle andere slofjes trekt ze uit (ook de soksloffen). De babypaws zijn iets warmer volgens mij, maar ik kan ze bij Hannah alleen over haar blote voetjes aankrijgen. De stof is ook wat kwetsbaarder. De Aapies zijn heel gemakkelijk aan te trekken en die krijgt ze ook niet uit _O_
pi_89777589
:W Goed! En met jullie?

Lily, Lotte heeft die babypaws Venus en ze gaan echt heel makkelijk aan en ze heeft er heerlijke warme voetjes in! Als ze de wraps aangehad heeft, trek ik vaak thuis ook nog even de venus aan, om weer op te warmen O+

Huup, ga ik vd week maar even speuren in de H&M sale. Ik had laatst 2 broekjes en 3 shirtjes voor 10¤ incl verzenden O+
Lotte!
Noah!
pi_89777828
oh hij stond niet in de sale!
De variant voor grote meisjes stond wel in de sale maar de kleinere maat niet :? stom vond ik. Maar ik vond hem dus bij het gewone gedeelte, niet de outlet.

Misschien dat ie inmiddels wel daar staat hoor in de outlet, wie weet, maar dan weet je in elk geval waar je moet zoeken ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89778111
hey Linda :W ik dacht laatst nog aan je

oke, beiden dus goed bevonden! hm...zit ik nog te twijfelen (ik vind ze beiden leuk maar er is wel een prijsverschil)
pi_89778160
Ik zag net in zo'n tijdschrift een kortingscode voor 5% korting op de aapies.. De code is Winter5 op www.baby-schoenen.nl
*poef* nu is het weg
pi_89778469
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Chan heeft nog aapies in de verkoop toch? dacht ik? Of zijn die inmiddels verkocht?
oh ja, ik zie het nu

te laat ;( volgens mij heeft BJ ze gekocht. Het was wel maat M terwijl ik volgens de maat op de site maat S moet hebben.
Leah's voeten zijn 10 cm

dankje, kaatjejannie...ik zal de code zeker gebruiken als ik ze bestel :)
pi_89778579
Heb voor Hannah ook maat M en haar voetjes zijn ook 10 cm. Ze kan er nog even in groeien jah :P Maar aan de andere kant, ze blijven goed zitten en Hannah loopt toch nog niet dus het is niet zo cruciaal dat ze wat groot zijn.
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 20:42:18 #252
5428 crew  miss_sly
pi_89778612
Met dat blauwe eronder staat het erg mooi, Meimel!

Goede vangst, mous :D

Dat jurkje is bij Senna ongeveer even lang, BJ en eigenlijk vind ik dat best schattig staan O+ Bij Evie dus ook, staat mooi!

huup, het ligt ook wel aan het jurkje. Ik had in dezelfde bestelling nog een jurkje van DPAM zitten in dezelfde maat, en dat scheelt echt wel een cm of 7 in lengte :o
pi_89779018
Ik heb laatst tóch niet meegedaan aan de dpam bestelling en nu heb ik spijt :@
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 21:06:40 #254
5428 crew  miss_sly
pi_89780008
Ik ook niet, Orea, zullen we nog een bestelling doen? :P
pi_89780049
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef lily het volgende:
Blijven die aapies nu wel goed zitten? Heeft iemand ze waarvan hun kind de rest ook uittrekt?
Ivan trekt alles uit, maar de Aapies blijven goed zitten. Met die andere sloffen heb ik geen ervaring (maar die vind ik ook niet zo mooi).

BJ, lief jurkje! Het is een verademing om eens een jurkje te zien dat niet ontzettend opkruipt.

Meimeltje, veel beter zo met dat blauw!
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 21:11:35 #256
5428 crew  miss_sly
pi_89780225
Dat komt bij dit jurkje door de stof, het modelletje en de lengte. Een perfecte combi, vind ik :Y
pi_89780289
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet, Orea, zullen we nog een bestelling doen? :P
Jaaaaaa! Wat wil jij? Ik bestel wel :D
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 21:14:32 #258
5428 crew  miss_sly
pi_89780409
haha, echt? Ik ben toevallig net aan het kijken :D
pi_89780561
Stuur maar door :P
pi_89780908
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef lily het volgende:
Nog even over die Aapies heh..

Ik heb nog steeds geen warme slofjes voor Leah. De babypaws wrapz zijn tot nu toe de enige die ze niet uittrekt maar ze zijn niet altijd warm genoeg.
Ze zit veel in de auto en dan krijgt ze echt koude voeten, ondanks maillot en wrapz.

Ik twijfel nu tussen de aapies en de babypaws venus
Esmee trekt de aapies soms uit, maar die wriemelt ook net zo lang tot ze een maillot onder haar broek vandaag heeft gekregen :') Mijn kleine sokkentrekkertje O+
pi_89781072
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef Orea het volgende:
Jaaaaaa! Wat wil jij? Ik bestel wel :D
Ehm, wat is de deadline? O-)
pi_89781136
Hahaha wanneer wil jij bestellen dan? Ik ben nog steeds aan het neuzen :P dus laten we zeggen dit weekend??
pi_89781419
Ja, dat is goed. Moet nog even 2 sokpoppen afmaken en half een film met mijn liefje kijken. Dus vanavond wordt lastig! :D
pi_89781639
Morgenavond uiterlijk dan doen? Dan heeft Miss ook nog even tijd om te neuzen? Zie dat de shipping een 10tje is, dus dat gedeeld is niks :) kunnen we wel ergens een bakkie doen om uit te wisselen ofzo ;)
pi_89781878
Iemand ervaring met jumpsuits van DPAM? Met welke maten komt 3 en 6 overeen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 21:44:18 #266
5428 crew  miss_sly
pi_89781965
Ja *O* ik heb mijn lijstje bijna klaar *O*
pi_89781997
Ilse heeft nu maat 3 aan. De rest van de kleren zit ze nog in 56. Ze kon ze aan toen ze rond de drie weken zat. Ze is nu 7 weken.
*poef* nu is het weg
pi_89782176
Ik twijfel ook wel qua maten.. maat 6 maanden zou voor 67 cm zijn en Leia is nu 65 cm.. dus dat gaat nog best hard. Maarja, als ze nu ineens een beetje blijft hangen dan duurt het wel erg lang voordat ze de maat 12 maanden (74 cm) aan kan.. Lastig!!

Hoeray Miss! *O* stuur maar door, morgenavond bestel ik, als Oeke dan heeft gekozen.. Ik heb echt mega veel jumpsuitjes staan, maar denk dat ik toch morgen nog e.e.a. ga bekijken en doen.. O-)
pi_89782224
Mag ik wellicht ook meedoen Orea? Ik wil wel wat jumpsuitjes ook.

Dank je wel KJ :*
The way you rock'n'roll
pi_89782244
Prima hoor :Y
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 21:50:56 #271
5428 crew  miss_sly
pi_89782321
Ik heb niet veel, maar de dingen die ik heb, heb ik al vaker naar gekeken, dus die wil ik wel echt :Y
pi_89782392
Zou ik ook mee mogen doen?
Floris heeft nieuwe tuinbroeken nodig :D
pi_89782473
Nou vooruit :P

Redden we het allemaal voor morgenavond?
pi_89782515
ik ga gelijk uitzoeken :P
pi_89783341
Voor de eerdere DPAM bestellers, wat raden jullie aan? Ik zit dus een beetje met de maat.. Leia past echt nog niet in maat 68.. is het dan wel verstandig om die 6 maanden te bestellen? Valt het klein of valt het normaal?

Ik ga dit in elk geval bestellen O+

(ik wilde eigenlijk die groenige, maar Mart vind het teveel Ronald Mc. Donald :'))

(bij deze twijfel ik tussen deze groene of de oranje.. de oranje is wel heel erg knal :D)

deze is dat:

En deze O+ Sproet-je heeft dezelfde voor mini-sproet een maat groter, dus die kan ik mooi confisqueren als mini-sproet die niet meer past :P en tot die tijd kunnen de dames ze allebei aan naar de opvang, ze gaan op dezelfde dagen (zelfde opvang ook :D)

Oh en deze O+
pi_89783397
die jumpsuitjes heb ik ook voor Ilse besteld :D
*poef* nu is het weg
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 22:11:13 #277
5428 crew  miss_sly
pi_89783468
Over dat bovenste jumpsuitje zat ik te twijfelen, maar ik denk dat Senna zelden meer een jumpsuit gaat dragen.

Ik heb dit jurkje, dat vind ik al tijden een schatje O+

Over de maat vind ik echt heel moeilijk, Orea...misschien kun je van die jumpsuitjes 2 klein, 2 groot?
pi_89783608
Hahaha dat wist ik Kaatje! Jij hebt die oranje hè? Ik hou wel van knal, maar ik vind hem op mijn scherm niet als een mooie oranje kleur overkomen.. (terwijl ik wel heel erg van oranje hou O+)

Qua maat denk ik dat ook maar Miss, ik bestel er maar 3 in totaal.. En ze heeft in 62-68 ook al flink wat ;) dus 2 in maat 12 maanden en 1 in maat 6 maanden ofzo denk ik. Heb niet het idee dat ze ineens heel erg veel cm's meer gaat groeien, de extreme groei (5 cm in een maand :D) is er wel uit nu..

Dat jurkje vind ik echt heel erg Senna :Y
pi_89783715
Die eerste en derde wil ik ook voor mijn jochie Orea :Y
The way you rock'n'roll
pi_89783991
Floris heeft nu tuinbroeken 67 en die zitten niet extreem groot ofzo
En zn trui die hij had (heb m weggegooid, k-u-tding, pluiste als de neten, hij heeft m 2 uur aangehad ofzo :')) was ook 67 en ook niet heel groot. Andere dingen maat 68 zitten ruimer zeg maar.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:23:49 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89784082
ooo ik krijg kriebels als jullie DPAM zeggen haha. geloof lichtelijk verslaafd ;)
dat jurkje vind ik ook zo leuk Miss; en het is Fleece he? zit vast ook heerlijk!

@Lily; ik heb idd de aapies van Timo overgenomen. maar heb ook nog een maat S thuis, die moet ik ruilen want daar paste Evie met dr minivoetjes dus niet in...
ik was redelijk verbaasd eigenlijk.

*surft stiekem ook nog ff naar de DPAM site...*
pi_89784131
ik heb idd de oranje... Die kan ze dan aan als nl moet voetballen :D
*poef* nu is het weg
pi_89784289
De jumpsuitjes zijn leuk!
Maar ik heb al megaveel pyama's, als floris kleiner was geweest had k misschien wel een jumpsuit besteld, maar hij heeft nu veel te leuke kleertjes die ik toch sneller aantrek :D

K zal mijn bestelling ook even posten:

pi_89784449
oh leuk Son!

ik wil misschien wel wat meebestellen :o
tijd geleden weer maar ik wil misschien deze wel voor in de doek

nog heel even twijfelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:33:16 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89784550
oooo *smelt* wat is dat een ontzettend poepig pakje...
*ga spontaan rammelen, zie dr zo'n vers pasgeboren babietje in...*

en Son; die tuinbroek is leuk voor je mannetje!

en die jumpsuitjes; misschien rare vraag; is dat onder of bovenkleding?
pi_89784586
Ik gebruik een jumpsuitje gewoon zo. Dus als bovenkleding.. Of als pyjamaatje O+ of gewoon als lekker huispakje.. Het zit zo fijn!!
pi_89784643
Hier heeft ze ze ook gewoon aan. ik O+ dr van
*poef* nu is het weg
pi_89784714
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef Orea het volgende:
Ik gebruik een jumpsuitje gewoon zo. Dus als bovenkleding.. Of als pyjamaatje O+ of gewoon als lekker huispakje.. Het zit zo fijn!!
Ko draagt ze ook nog soms! Echt van die baby kleding is dat. Die kun je maar zo kort aan daar moet je van genieten.

Die is lief Huup! O+
Als jij hem koopt en ik nog eens een meisje krijg dan dibs ik hem nu meteen. :Y
pi_89784857
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef Orea het volgende:
ja doe ik nu ook :)
maar hij heeft veel te veel leuke kleren haha, dus vind k t zonde..mja misschien 1tje is toch wel fijn..ik ga even kijken nog :')
Hij heeft ook veel joggingsbroekjes enzo

Nou Orea, doe deze er ook nog maar bij :')

vrijdag 10 december 2010 @ 22:40:11 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89784865
ik heb van GMK ook wel jumpsuitjes aan; en ik vind deze ook wel erg leuk, alleen misschien teveel baby alweer voor Evie; maar ik denk dat het ook wel erg leuk is om onder een jurkje te doen, bijvoorbeeld een spijkerjurkje. (ipv romper + maillot).
pi_89784940
Toch twijfel ik over de maat.. GMK valt niet heel ruim, maar de 62-68 heeft ze nog zat ruimte (qua lengte, qua breedte zit het precies pas :P) dus de 6 maanden zou ze dan nog wel even aan moeten kunnen.. De 12 maanden is wel echt groot, vooral omdat ze maat 74 echt voorlopig nog niet gaat passen...

Son, wil je nog ff pm-en ;) met iedereen die gaat bestellen raak ik anders het overzicht kwijt :P
pi_89785281
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef oeke het volgende:

[..]

Ko draagt ze ook nog soms! Echt van die baby kleding is dat. Die kun je maar zo kort aan daar moet je van genieten.

Die is lief Huup! O+
Als jij hem koopt en ik nog eens een meisje krijg dan dibs ik hem nu meteen. :Y
:D jaaa is goed! O+

ik denk dat k em maar moet nemen dan :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89785657
Son, heb je een DPAM trui gewoon weg gegooid? :o Is het daar niet net te duur spul voor?

Ik hou het bij de twee jumpsuitjes. Ik heb volgens mijn schoonzus al teveel kleertjes.
The way you rock'n'roll
pi_89785731
Haha eigenlijk wel, maar dat ding pluiste echt heel erg, was ook niet meer mooi. Mn katten in de rui geven minder haren op kleding...

Normaal zou k t ook niet doen hoor :)
pi_89786275
voila
ik wil deze:

en die jumpsuit.

Nu nog ff twijfelen over de maat :P ik pm je morgenochtend even orea! :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:14:57 #297
298315 SacreCoeur
pi_89786399
Zou ik eventueel ook mogen meedoen?
Dan kijk ik ook nog even.

.. lama, niets in de goede maat.
pi_89789031
Hehe, het kostte wat moeite, maar dan wil ik het ook wel even showen:

Zo, vooral sokken, want dit vind ik de fijnste!
Lekker lange kniekousen, die goed blijven zitten, in fijne effen kleuren.
Vooral fijn als ik Ko draag en zijn broek iets opkruipt.
Heeft hij toch geen al te koude beentjes. O+
pi_89794638
Wat gaan jullie ook leuke dingetjes bestellen O+
Ik hoop dat ik geen tijd heb verder vandaag, anders ga ik nog wat toevoegen aan mijn bestelling :P
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:21:13 #300
265732 Keshet
pi_89795528
Dames, de DPAM bestelling is binnen! *O*

Orea, wil je dat ik de jumpsuits van KJ even opmeet zodat je weet hoe lang ze zijn?

Huup, dat witte ding mag je ook wel van mij overnemen! :@ Hij is wel dun trouwens; 't is niet iets wat je in de winter in de doek aan moet doen zeg maar.
pi_89795681
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef Keshet het volgende:
Dames, de DPAM bestelling is binnen! *O*

Orea, wil je dat ik de jumpsuits van KJ even opmeet zodat je weet hoe lang ze zijn?

Huup, dat witte ding mag je ook wel van mij overnemen! :@ Hij is wel dun trouwens; 't is niet iets wat je in de winter in de doek aan moet doen zeg maar.
Oh dat is jammer, ik had gehoopt om het ding over de kleertjes heen aan te doen. Wel goed om te weten. Ik denk dat k em misschien dan maar helemaal laat schieten, dan gaat zn doel een beetje voorbij, en gewone kleertjes in de kleine maten heb k al wel genoeg :')

Heb jij die Hema-jumpsuit nog in 56? Die wil ik wel nog van je overnemen tzt :9

En wsl knal ik hem gelijk dicht :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')