Klinkt als een behoorlijke bevalling dat schoenen kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ja wel dunks geloof ik, maar niet flashy. Hou op schei uit. Bas heeft wel iets met leuke couleurtjes maar da's weer een lager model.
Nou ja, het scheelt zo 30 euro tussen maat 38 en maat 40
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:44 schreef Keshet het volgende:
Volgens mij zijn de stippen en de donkere stukken zwart, donkerblauw of antracietgrijs. Valt 't op dat ik kleurendoof ben?Nou ja, ze zijn in ieder geval niet bruin!
Ik geloof dat ik wel wat met de adviezen kan, dank u!
ja die mouwen zijn behoorlijk lang. Maar ik zie nu dat de trui aan de achterkant ook omgeslagen zit, was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik wou nog reageren op die trui. Hij zit er echt heerlijk uit! Leuk met zo'n meisjesachtige kleur romper eronder. En zo te zien zijn vooral de mouwen behoorlijk lang? Wat is dat toch met truien...
Ja, dat vind ik dus ook, dat vooral het randje leuk is! En het is ook zo'n leuke kleur voor jongens en meisjes. Bij jongens is het net wat anders dan alsmaar blauw en bruin en bij meisjes staat het stoer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef Keshet het volgende:
De trui is leuk en staat je meiske erg goed Huup! Heerlijke trui lijkt me dat! Broekje is ook erg leuk, vooral 't randje aan de onderkant!
Al die spulletjes zijn inmiddels van de site af zie ik nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef Keshet het volgende:
Tally, wat heb je gekocht voor je meisje?![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tally leuk hè?![]()
Heerlijk bij wegdromen
nou eh, hij kan er nog wel even mee voort zie ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Ko in zijn te grote skipak, van Snoopy gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou een donkere romper en dezelfde donkere maillot doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:28 schreef Keshet het volgende:
Oeke, die schoenen voor Ko zijn echt leuk!
Ladies! Ik heb jullie advies weer eens nodig.
Emma heeft (eindelijk!) haar nieuwe jurkje binnen.
Welke kleur romper/truitje en maillot kan er het beste onder? Ik kwam niet verder dan wit.![]()
[ afbeelding ]
Zie je die blosjes? Ze krijgt 2 tandjes tegelijkertijd en heeft een beginnende longonsteking.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |