Hoezo? Kids hebben zelden iets zwarts aanquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!dat was ook het eerste wat ik dacht
ik vind ze leuk
Hihi meimel ik had niet anders verwacht
Ik zag gaatjes, dus dacht aan zomer. Huup zal het idd vast wel wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Wat zijn dat nu voor schoenen Huup? Winter of zomer?
Dat zijn sneakersquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Oh Sennaatje, wat zie je er zoet uit in dat jurkje! Het staat heel leuk Miss. Zelfs een beetje lang. Of misschien wel juist een beetje lang.
Wat zijn dat nu voor schoenen Huup? Winter of zomer?
haha oh nee niet vanwege het zwart, maar meer vanwege het neutraal. Ik gokte op zwart of die zwart-witte.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Kids hebben zelden iets zwarts aanMaar ik vind de rest te druk en opvallend denk ik. Die zwart/witte kunnen ook wel
die zijn wel zonder gaatjes!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag laatst een soort snowboots van crocs bij een kindje van de opvang. Vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
Ja die verkopen ze bij de aktiesport..quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik zag laatst een soort snowboots van crocs bij een kindje van de opvang. Vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
DOENquote:Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, ik twijfel steeds over dat zwarte rokje. Jij vindt het in het echt nog mooier dan op de foto? Ik vind het zo'n leuk ding. Wat denk je? Doen? (misschien is ie inmiddels wel uitverkocht, heb nog niet gekeken)
ze zullen niet samen op hetzelfde feest verschijnenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef Sorbootje het volgende:
Heb dat jurkje van 3,95 ook besteld. Ik hoop dat je dat niet al te mutsig vindt Lily, dat ik twee dezelfde dingen heb besteld als jij... ik vond ze gewoon zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |