SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ook nog wat kleine zomerdingen voor de baby maar die liggen al boven.
alles! echt alles is opeens te klein!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:25 schreef mefke79 het volgende:
hij doet het wel, maar is eeeenoooorm traag.
Moussy, wat moet je hebben dan?
ja hierrr! delen die chocola!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
alles! echt alles is opeens te klein!
en dan een kind met een uitgesproken smaak hebben... tis om te janken! Ik ga me maar bezatten met alle chocola uit mn kerstpakket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Was het maar waar dat ie in S kon, dan was ik zo klaar bij large idd!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Een S past ie nog niet he... ik kocht vroeger (toen er nog geen internet was enzo) alles via postorder bij Large. Ze bestaan nog
24, maar een kleine 24quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Oh! Die zijn inderdaad leuk Mous!
Welke maat is dat?
Ik ook, of de attitudequote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
Een S past ie nog niet he... ik kocht vroeger (toen er nog geen internet was enzo) alles via postorder bij Large. Ze bestaan nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |