Zou me niets verbazen als ze er als 8-jarige al zo uit zag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef female81 het volgende:
Grappig.
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar eventuele jeugdfoto's van Oh Oh Cherso-Barbie, van vóór de peroxide/wortelkleurige huid/neptieten/enzovoort.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:11 schreef wolferl het volgende:
Devin Ratray, Buzz (Kevin's broer) uit de film "Home Alone"
[ afbeelding ]
Die wordt 48 vh jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee hoe oud Lenny is, maar hij verdient wel een dikke plusGoed lijf, goeie kop.
Iew dat haar. Vond het toen al vies en het is nog viezer geworden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Toen (1998)
[ afbeelding ]
2010/2011
Oz (Chris Klein) uit American Pie.
Ook twintigers worden oud...
jeetje die 2de foto, 't is echt net Kingstonquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Gavin Rossdale toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gavin Rossdale nu
[ afbeelding ]
maar dat was niet helemaal eerlijk, want in die periode was alcohol een goede vriend van hem. Inmiddels is het haar wat anders (afgelopen week)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew dat haar. Vond het toen al vies en het is nog viezer geworden.
No way, is hij dat? Nooit geweten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 04:10 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Kruimeltje
schijnt tegenwoordig een of andere lul uit een soap te zijn
Ik wil hem graag herinneren zoals die ooit was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
Richard Grieco/Creepo:
Vroegah:
[ afbeelding ]
tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:40 schreef Cici het volgende:
Is die onderste van Val niet een hele oude foto?
Kan mij herinneren die jaren geleden eens gezien te hebben.
Wat een leuke updates!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef snakelady het volgende:
Tweeling Cynthia en Brittany Daniel uit sweet valley high
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
De lawrence broertjes uit Brotherly Love, Joey Lawrence, Matthew Lawrence, Andrew Lawrence.
Toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Zo slecht ziet Elijah er toch niet uit? Althans op deze foto dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef Euribob het volgende:
Ik weet niet of deze hier al voorbij is gekomen, maar ik wil mijn vinding toch graag even delen.
Elijah Wood (Frodo uit Lotr) was vroeger gewoon echt extreem schattig!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik nou nooit gedacht, voorzover een dertiger mooi kan opdrogen is hij niet mooi opgedroogd helaas.
Die op de onderste foto in het midden is hun gezamelijke liefdesbaby ofzo???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef kvd het volgende:
Wet Wet Wet, vroeger
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die op de onderste foto in het midden is hun gezamelijke liefdesbaby ofzo???
Marti Pellow ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef kvd het volgende:
Wet Wet Wet, vroeger
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
ik denk dat het een flatteuze hoek is voor Martiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marti Pellow ziet er goed uit!![]()
En ook Skin van Skunk Anansie vind ik er heel goed uitzien
Nooit gedacht dat ik Skin er goed uit zou vinden zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef kvd het volgende:
Skin (Skunk Anansie) toen
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Tering zeg, lijkt net of dat er een walrus is aangespoeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:39 schreef SEMTEX het volgende:
The fuq.. mijn jeugdheld Val Kilmer
[ afbeelding ]
het kan nog erger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow ik had ineens een mega flashback!!quote:Op maandag 7 februari 2011 05:22 schreef female81 het volgende:
Hoe leuk is het om oude tijdschriften door te spitten... (bron: een BreakOut van november 2000, maar het gaat in feite nog wat verder terug. In een andere BreakOut, uit dezelfde maand, vond ik verder nog deze foto van Ben & Dean Saunders. Maar die had ik ook al in een ander topic gepost.)
[ afbeelding ]
volgens mij (en mijn google-skillsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef JaneDoe het volgende:
en 1 van die meiden zou dus zijn ex/moeder van zijn kind moeten zijn?
ik durfde al niet te kijken op het laatste,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef Goofoyou het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen van Lindsay Lohan door de jaren heen:
Naja, ik moet wel zeggen dat ze voor die laatste jaren heel erg onflatteuze foto's hebben gebruikt. Ook waar ze huilt enzo, dus het is niet helemaal zo eerlijk. Je ziet ook dat er in het begin veel lachende foto's zijn. Ze zou toch vast ook wel hebben gelachen in de laatste jaren? Achja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik durfde al niet te kijken op het laatste,
Links boven is Arsenio Hall??Bijna niet herkendquote:Op maandag 26 maart 2012 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Deze sterren alleen nu in Celebrity apprentice:
[ afbeelding ]
vlnr:
Dee Snider (), Paul Teutel sr, Lou Ferrigno (the Hulk), Clay Ayken
Boven: Arsenio Hall, Penn (van het duo Penn & Teller)
I stand corrected.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zeker goed! Vraag me wel af of er plastische chirurgie aan te pas is gekomen, aangezien hij zelf ooit zei dat hij een huidoverschot had nadat hij zo snel veel was afgevallen.
Hoe dan ook, wat een verschil zeg. Hij verbergt zich nu ook minder achter die debiele outfits, al is dit voorbeeld niet zo goed
Nou kort, hij heeft er bijna 3 jaar over gedaan volgens mij. En bij een foto van vorig jaar die hij gemaakt had om te laten zien hoeveel hij was afgevallen, zat de overtollige huid vooral aan de zijkant, onder zijn oksels zeg maar. En dat zit misschien wel verborgen onder dat colbertje. Ik denk overigens wel dat hij op die foto make-up over zijn buikspieren heeft of bruine olie ofzo om ze te accentueren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:42 schreef Waaghals het volgende:
Dat huidoverschot raak je inderdaad niet kwijt zonder chirurgische ingreep.
Al helemaal niet als je in korte tijd zoveel afvalt.
Ik zou bijna 'nose-job' roepen, maar volgens mij kan je neus ook wel flink veranderen van dikte vanuit je kindertijd...quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:44 schreef flowerbox het volgende:
En wie zien we hier?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nicole Richie
Wtf, dat is dezelfde chick?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:50 schreef snakelady het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Drea de Matteo zag in een aflevering van Californication.
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dat betreft had hij een betere bek toen hij nog vet had.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Perez Hilton
toen
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
good job!
Leuke update!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb weer een leuke uit de eighties : Tears for fears!
toen (1984)
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Ze hebben op zich de tand des tijds goed doorstaan, al verdenk ik dat Roland Orzabal ervan zijn haar te verven.
Aan die bovenste foto te zien donkerblondquote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef flowerbox het volgende:
Toch jammer dat blauwe haar.Wat is haar eigen kleur eigenlijk?
I think she works it!quote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef flowerbox het volgende:
Toch jammer dat blauwe haar.Wat is haar eigen kleur eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |