Er is een zonnebril in haar gezicht versplinterd, geloof ik, vandaar die chirurgie aan de ogen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef eefje801 het volgende:
Deze is ook jammer: Rose McGowan. Had misschien ook bij verspookte celebs gekund
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Ze zegt zelf dat het door een auto - ongeluk komt
Ik moet ernstig aan Heather Locklear denken, bij het zien van die 2011 foto van Olivia..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij ziet Olivia Newton John er prima uit in het eggie, alleen hier lacht ze enorm en dan gaat de boel trekken
Van dat nieuwe kapsel krijg ik echt jeukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Gerard Butler:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij is wat kilo's kwijt. De robuustere versie van Gerard Butler bevalt me meer.
Oh halelujah als het zo isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij staan die foto's van Gerard Butler in de volgorde van Nu en Toen.... Dat langere haar is dus al "oud"!!
Owe... Nou ja ik zou hem nog steeds doen haha!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:24 schreef kvd het volgende:
helaas
http://www.dailymail.co.u(...)lywood-luncheon.html
als kind veel leuker om te zien dan nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef Waaghals het volgende:
Rick Schroeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Where did they come from? Jerry Maguire child star Jonathan Lipnicki shows off his rock hard abs
He was the epitome of cuteness with his spiked white blonde hair and round spectacles as the precocious six-year-old star of Jerry Maguire.
But Jonathan Lipnicki appears to have spent just as much time hitting the gym hard as he has acting - and he's got the muscles to prove it.
The 21-year-old actor first hit the big screen alongside Renee Zellweger and Tom Cruise in the 1996 blockbuster, but now he's displaying an extremely impressive physique, set to rival many young Hollywood hot shots.
Ah vandaar:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Alfie Allen in zijn eerste rolletje in Elizabeth, met Cate Blanchett, uit 1998.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anno 2011 als Theon Greyjoy in Game of Thrones.
Is tevens het broertje van Lily Allen.
Wauuww die Jeremy is echt wel een lekker ding, Oelalalaaaaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
Jeremy Jackson (Hobie uit Baywatch, zoontje van Mitch/Hasselhoff).
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vroeg me altijd al af hoe het met Mees was afgelopen, maar hij ziet er echt verkankerd uitquote:Op maandag 5 september 2011 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Olivier Tuinier uit Het zakmes, De kleine blonde dood en De Tasjesdief.
Nu:
[ afbeelding ]
DJ O.Boogie
Toen:
[ afbeelding ]
Jack Merridew (Chris Furrh) in Lord of the Flies
Nu:
[ afbeelding ]
een getatoeëerde bajesklant.
o ik was groot fan van adam & the antsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
Adam Ant:
toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Staat ook in het artikel/linkje onder die fotoquote:Op zondag 5 februari 2012 07:09 schreef Malahide het volgende:
.
't Lijkt wel of 'ie een enge ziekte onder de leden heeft, hij ziet er nogal breekbaar uit.
Google is your friend: ah, "I dabbled a bit in drugs" (lees: heroïneverslaafd) en close met Paula Yates, dat verklaart een hoop.
Ik snap niet wat er 'eng opgedroogd is' het is exact hetzelfde als de jonge versie, maar dan wat ouder. Maar misschien komt dat omdat ik hem niet ken dat ik verder niks ziequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien heb ik deze al eens gepost: de eighties band Curiosity killed the cat. Ik vind dat de zanger (die met dat petje) behoorlijk eng is opgedroogd:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
en de rest van de band
[ afbeelding ]
http://www.thisislondon.c(...)-nearly-killed-me.do
Leuk om te bekijken!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:46 schreef female81 het volgende:
*vervolg op m'n vorige post in dit topic*
Wat ingescande blaadjes verder kom ik in een Cosmopolitan uit 1999 opeens wat jeugdfoto's van Tooske Breugem tegen - en gezien de verschijningsdatum van dat blad zijn de 'nieuwe' inmiddels ook al dertien jaar oud. Voor het geval er liefhebbers voor zijn: alsjeblieft.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Gerard Butler:
Hij is wat kilo's kwijt. De robuustere versie van Gerard Butler bevalt me meer.
Inmiddels is duidelijk dat:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat zondemisschien voor een film ofzo?
Ik vond m eerder een stuk lekkerder
Butler graag aan de pillen en cocaïne zat.quote:Gerard Butler in afkickkliniek vr 24 feb 2012, 10:16
Acteur Gerard Butler heeft zich in de Betty Ford afkickkliniek laten opnemen voor een verslaving aan pijnstillers.
De problemen van Gerard zouden in 2006 zijn begonnen tijdens de opnames van 300, maar verergerden na zijn surfongeluk eind vorig jaar tijdens de opnames van Of Men and Mavericks.
Drie weken geleden heeft hij zich daarom laten opnemen in de bekende Betty Ford Kliniek, meldt TMZ.com. En dat is nog niet alles. Gerard zou naast zijn verslaving aan pijnstillers ook een voorliefde voor cocaïne hebben ontwikkeld.
Het is niet bekend hoe lang de acteur in de afkickkliniek zal moeten blijven.
Mraz!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
Jason Mraz
vroeger:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Wel toepasselijk bij de rol die hij speelde in lord of de flies.quote:Op maandag 5 september 2011 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Jack Merridew (Chris Furrh) in Lord of the Flies
Nu:
[ afbeelding ]
een getatoeëerde bajesklant.
Dat valt tegen. Hij is niet meer schattig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Jake Lloyd toen:
[ afbeelding ]
Jake Lloyd nu:
[ afbeelding ]
Leuk, zo jong is ze veel leukerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:03 schreef female81 het volgende:
Weer een berg ingescande blaadjes verder vond ik gisteren deze van Ellemieke Vermolen, in een Yes van medio 1993.
[ afbeelding ]
Deze dan ook maar even erbij, van wat maanden ervoor, ook al heb ik deze al eens eerder gepost (vind ik echt leuk om te zien, van die pas net startende showbizz-types, als ze nog zo onschuldig uit hun ogen kijken):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |