Er is een zonnebril in haar gezicht versplinterd, geloof ik, vandaar die chirurgie aan de ogen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef eefje801 het volgende:
Deze is ook jammer: Rose McGowan. Had misschien ook bij verspookte celebs gekund
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Ze zegt zelf dat het door een auto - ongeluk komt
Ik moet ernstig aan Heather Locklear denken, bij het zien van die 2011 foto van Olivia..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij ziet Olivia Newton John er prima uit in het eggie, alleen hier lacht ze enorm en dan gaat de boel trekken
Van dat nieuwe kapsel krijg ik echt jeukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Gerard Butler:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij is wat kilo's kwijt. De robuustere versie van Gerard Butler bevalt me meer.
Oh halelujah als het zo isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij staan die foto's van Gerard Butler in de volgorde van Nu en Toen.... Dat langere haar is dus al "oud"!!
Owe... Nou ja ik zou hem nog steeds doen haha!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:24 schreef kvd het volgende:
helaas
http://www.dailymail.co.u(...)lywood-luncheon.html
als kind veel leuker om te zien dan nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef Waaghals het volgende:
Rick Schroeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Where did they come from? Jerry Maguire child star Jonathan Lipnicki shows off his rock hard abs
He was the epitome of cuteness with his spiked white blonde hair and round spectacles as the precocious six-year-old star of Jerry Maguire.
But Jonathan Lipnicki appears to have spent just as much time hitting the gym hard as he has acting - and he's got the muscles to prove it.
The 21-year-old actor first hit the big screen alongside Renee Zellweger and Tom Cruise in the 1996 blockbuster, but now he's displaying an extremely impressive physique, set to rival many young Hollywood hot shots.
Ah vandaar:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Alfie Allen in zijn eerste rolletje in Elizabeth, met Cate Blanchett, uit 1998.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anno 2011 als Theon Greyjoy in Game of Thrones.
Is tevens het broertje van Lily Allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |