hate do dissagree, maar deze foto komt uit 2008 (16 december om precies te zijn). Hij heeft daarna een nieuwe verslaving ontwikkeld, het bodybuilden of beter gezegd, de bijkomende hormonen injecties. Recentere foto's:quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef eefje801 het volgende:
Tegenwoordig ziet Jeremy Jackson er meer zo uit, misschien nog steeds een ex-gebruikers hoofd maar wel een stukje beter:
[ afbeelding ]
Zijn haar is ook wat langer volgens mij, hij ziet er al een stuk beter uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef eefje801 het volgende:
Tegenwoordig ziet Jeremy Jackson er meer zo uit, misschien nog steeds een ex-gebruikers hoofd maar wel een stukje beter:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef kvd het volgende:
[..]
hate do dissagree, maar deze foto komt uit 2008 (16 december om precies te zijn). Hij heeft daarna een nieuwe verslaving ontwikkeld, het bodybuilden of beter gezegd, de bijkomende hormonen injecties. Recentere foto's:
http://photos.tmz.com/gal(...)tion#tab=most_recent
Ik denk dat de foto hierboven de foto van een clean iemand is en die foto hieronder van iemand aan de drugs:quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat in zijn linkeroogquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto hierboven de foto van een clean iemand is en die foto hieronder van iemand aan de drugs:
[ afbeelding ]
Maar tegen wat voor prijs ? Met al die rommel die ie in zn lichaam spuit om die spieren te krijgen...nee sorry ik vind het niksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:54 schreef hexje het volgende:
Hij is er wel op vooruit gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |