Zou me niets verbazen als ze er als 8-jarige al zo uit zag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef female81 het volgende:
Grappig.
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar eventuele jeugdfoto's van Oh Oh Cherso-Barbie, van vóór de peroxide/wortelkleurige huid/neptieten/enzovoort.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:11 schreef wolferl het volgende:
Devin Ratray, Buzz (Kevin's broer) uit de film "Home Alone"
[ afbeelding ]
Die wordt 48 vh jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee hoe oud Lenny is, maar hij verdient wel een dikke plusGoed lijf, goeie kop.
Iew dat haar. Vond het toen al vies en het is nog viezer geworden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Toen (1998)
[ afbeelding ]
2010/2011
Oz (Chris Klein) uit American Pie.
Ook twintigers worden oud...
jeetje die 2de foto, 't is echt net Kingstonquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Gavin Rossdale toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gavin Rossdale nu
[ afbeelding ]
maar dat was niet helemaal eerlijk, want in die periode was alcohol een goede vriend van hem. Inmiddels is het haar wat anders (afgelopen week)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew dat haar. Vond het toen al vies en het is nog viezer geworden.
No way, is hij dat? Nooit geweten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 04:10 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Kruimeltje
schijnt tegenwoordig een of andere lul uit een soap te zijn
Ik wil hem graag herinneren zoals die ooit was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
Richard Grieco/Creepo:
Vroegah:
[ afbeelding ]
tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:40 schreef Cici het volgende:
Is die onderste van Val niet een hele oude foto?
Kan mij herinneren die jaren geleden eens gezien te hebben.
Wat een leuke updates!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef snakelady het volgende:
Tweeling Cynthia en Brittany Daniel uit sweet valley high
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
De lawrence broertjes uit Brotherly Love, Joey Lawrence, Matthew Lawrence, Andrew Lawrence.
Toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Zo slecht ziet Elijah er toch niet uit? Althans op deze foto dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef Euribob het volgende:
Ik weet niet of deze hier al voorbij is gekomen, maar ik wil mijn vinding toch graag even delen.
Elijah Wood (Frodo uit Lotr) was vroeger gewoon echt extreem schattig!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik nou nooit gedacht, voorzover een dertiger mooi kan opdrogen is hij niet mooi opgedroogd helaas.
Die op de onderste foto in het midden is hun gezamelijke liefdesbaby ofzo???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef kvd het volgende:
Wet Wet Wet, vroeger
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die op de onderste foto in het midden is hun gezamelijke liefdesbaby ofzo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |