oei oei oei...! Waar loop je stage dan?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wachten op half 4(eigenlijk 4 uur maar ik ga er altijd eerder vandoor
)
VMBO als ICTerquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oei oei oei...! Waar loop je stage dan?!
kerstvakantie...! luilakken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu nog 3 weken en dan kerstvakantie, daarna nog 3 weken en klaar met stage
nou je zou dat inderdaad alleen al kunnen doen om diegenen te steunen die gewoon doorwerken...!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft dat met lui te maken? Moet ik 2 weken elke dag inbreken op school en niks doen?
Waar?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga morgen echt beginnen met stage.
Dien!quote:
Ja hoor, alleen een lange dag achter de rugquote:
Of je een goede bak koffie kan zetten en hoe snelquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DjRex89 het volgende:
Even een vraagje voor de die hards hier
Ik moet vrijdag op gesprek bij een bedrijf voor mn afstudeerstage. Heb via mail contact gehad en na het sturen van mn cijferlijst en CV hebben ze me uitgenodigd voor een informatief gesprek. Hier is 1 uur voor ingepland maar dat leek mij nogal veel of is dat zo voorbij?
Wat kan ik eigenlijk verwachten naast de standaard:
- Waarom ben jij degene die we zoeken?
- Waarom dit bedrijf?
- Wat over jezelf vertellen?
- Ervaringen met andere bedrijven etc
Hoe bedoel je? Ik heb via de mail contact gehad over enkele opdrachten die mij wel leuk leken maar de beschrijving daarvan was minimaal. Volgens mij willen ze dit tijdens het gesprek toelichten dus dan kan ik daar toch niks over zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk ook de vragen, wat is je project? wat is je onderzoek?
Ach mijn sollicitatiegesprek voor mijn afstuderen was nou niet zo heel lang, en de vragen kwamen meer van mijn kant..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb via de mail contact gehad over enkele opdrachten die mij wel leuk leken maar de beschrijving daarvan was minimaal. Volgens mij willen ze dit tijdens het gesprek toelichten dus dan kan ik daar toch niks over zeggen?
Mijn afstudeerstagegesprek was exact 't zelfde :pquote:Op woensdag 8 december 2010 09:27 schreef IccceeeCold het volgende:
Mijn stage gesprek was echt een lachertje. Binnen 5 minuten stond ik aangenomen en wel weer buiten. Maybe dat afstudeer stage anders is.
Datastickquote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef IccceeeCold het volgende:
Zit op een vaste pc, weinig zin om torrents te downloaden
Bijnaquote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef Yesse het volgende:
Ik word gek van al die stomme termen, intersubjectiviteit, falsifieerbaar, validiteit.. Blegh is het al kerstvakantie?
qftquote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef IccceeeCold het volgende:
nog maar 3 weekjes, dan een lekker weekje vrij
Nog 1 volle week en dan vakantiequote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef IccceeeCold het volgende:
nog maar 3 weekjes, dan een lekker weekje vrij
Wanneer moet je weer terug?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb gewoon de donderdag voor Kerst al vrij zie ik
Ik moet 3 jan. weer beginnen, maar ik heb dan tentamens, dus gelijk witte weekquote:
That sucks.. Ik mag 4 jan weer beginnen maar zonder tentamens of witte week :pquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet 3 jan. weer beginnen, maar ik heb dan tentamens, dus gelijk witte week
Good for you!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
That sucks.. Ik mag 4 jan weer beginnen maar zonder tentamens of witte week :p
We hebben het maar zwaar!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet voor zondag een paper & een take home tentamen af hebben
Ahw succesquote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef jna het volgende:
Hier 3 januari om 9 uur 's ochtends meteen een tentamen
HAhAhAHHAHH!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef jna het volgende:
Hier 3 januari om 9 uur 's ochtends meteen een tentamen
Dat wordt nog leuk morgen danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zegt proost.
Woody's Mixes Rum & Cola uit mijn (zwaar niet-verdiende) kerstpakket aan het testen.
Moet morgen op gesprek bij bedrijf dus gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef jna het volgende:
Komen jullie morgen wel allemaal braaf demonstreren? Ik zie jullie daar
Ik, kansloze werkloze, kan uitslapenquote:
Werkeloos? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik, kansloze werkloze, kan uitslapen
Nee, want ik ben niet uitgenodigd!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef jna het volgende:
Komen jullie morgen wel allemaal braaf demonstreren? Ik zie jullie daar
Moet je maar een goede universiteit kiezen, die houden je tenminste op de hoogtequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet uitgenodigd!
Alsof dat vanuit de uni gaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:45 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je maar een goede universiteit kiezen, die houden je tenminste op de hoogte
Vette shit ouwe!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef DjRex89 het volgende:
Net terug van gesprek bij bedrijf en ging echt super goed!
Als het goed is word ik binnenkort uitgenodigd voor een vervolg gesprek
Ja dat uur was zo voorbijquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef DjRex89 het volgende:
Net terug van gesprek bij bedrijf en ging echt super goed!
Als het goed is word ik binnenkort uitgenodigd voor een vervolg gesprek
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
en ik zou zweren dat ik nog 1 cijfer moest terugkrijgen
oh ok.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Studieloopbaan Begeleidersoort mentor
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het nog nietMaar weiger om te wachten tot de diploma uitreiking, dat is fucking maart
Maar zonder succes blijkbaar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Dat ben ik al een paar maanden aan het doen
Juhquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zonder succes blijkbaar?
Vastquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit (nieuwe) kabinet gaat alle problemen in Nederland oplossen.
dat is meestalquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:35 schreef IccceeeCold het volgende:
Goeiemorgen, helemaal vergeten om even wat te posten vandaag. Ik heb echt een doodsaai bedrijf uitgekozen..gebeurt hier geen ruk..:')
Bij mij wel ja. Ik kreeg keurig een mailtje en er was ook een spreker namens het bestuur van de UvAquote:
Vanuit het CvB?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij wel ja. Ik kreeg keurig een mailtje en er was ook een spreker namens het bestuur van de UvA
Ik heb het mailtje al weggeflikkerd dus kan je niet meer precies vertellen van wie het precies kwam, maar de CvB voorzitter deed ook vrolijk mee op die demonstratiequote:
Mmhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje al weggeflikkerd dus kan je niet meer precies vertellen van wie het precies kwam, maar de CvB voorzitter deed ook vrolijk mee op die demonstratie
Ik snap hem maar halfquote:
Family Guyquote:
Had ook nog American Dad of The Cleveland Show kunnen zijnquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
Dat kan je makkelijk zien aan de stijl van de animatie ja.
Nee, want niet alleen de animatiestijl kan je het herkennen. Family Guy doet wel vaker van die grappige mini stukjes wat niets met de serie zelf te maken heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had ook nog American Dad of The Cleveland Show kunnen zijn
Cleveland Show ook.quote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, want niet alleen de animatiestijl kan je het herkennen. Family Guy doet wel vaker van die grappige mini stukjes wat niets met de serie zelf te maken heeft.
Zo van: "Am I in a commercial"?quote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat net nu de sneeuw weg is, dat had echt magisch geweest
Nu ook al een beetje hoor. Beetje veelquote:Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo van: "Am I in a commercial"?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef jna het volgende:
Dean lijkt wel een beetje op de kerstman ook
Kerstballenquote:Op maandag 13 december 2010 00:49 schreef jna het volgende:
Aan aan de kerstplaat van DJVT. Gewoon omdat het DJVT is
quote:
ze heeft 'm opnieuw ingezongen toch? Geldgebrek, weddenquote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef jna het volgende:
All I want for christmas is youuuuuuuuuhuuuuuuuuuhuuuuhuuuhuuhuuuuuuu babyyyyy
Oeioeiquote:Er is geen dienstregeling beschikbaar op 13 december 2010. De eerstvolgende beschikbare dienstregeling is van 31 december 9999.
boeiend! Ik zit binnen!quote:
Ja, ik ookquote:
ik nog wel 25 meter lopen naar mn auto...!quote:Op maandag 13 december 2010 12:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik hoef ook niet meer naar buiten vandaag.
Oh god, de horror. Denk je dat je het gaat overleven?quote:Op maandag 13 december 2010 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik nog wel 25 meter lopen naar mn auto...!
Vergeet je thermo ondergoed niet.quote:Op maandag 13 december 2010 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jawel, heb fleece kleding aan, muts al op de verwarming aan het voorverwarmen en handschoenen liggen klaar in de oven
het is maar 25 meter hoor..quote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vergeet je thermo ondergoed niet.
Maar stel je nou voor dat het opeens zo koud wordt dat alles er af vriest, omdat je geen thermo ondergoed hebt? Niet bij mij komen klagen dan hoorquote:Op maandag 13 december 2010 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is maar 25 meter hoor..
het vriest er heus niet af! dat kan heul niet...! En dan kom ik zeker niet bij jou klagen... beetje tegen vreemden over mn zaak pratenquote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar stel je nou voor dat het opeens zo koud wordt dat alles er af vriest, omdat je geen thermo ondergoed hebt? Niet bij mij komen klagen dan hoor
Okequote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het vriest er heus niet af! dat kan heul niet...! En dan kom ik zeker niet bij jou klagen... beetje tegen vreemden over mn zaak praten
Het doet denk ik net zo veel pijn als wanneer het vrouwelijk zaakje dichtvriestquote:Op maandag 13 december 2010 13:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OkeDenk inderdaad niet dat het er zo maar afvriest.. Dat lijkt me even pijnlijk zeg.
nou dat is in mijn rijke historie van de Stage SC niet vaak voorgekomen volgens mij...quote:
Doe er wat aan danquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dat is in mijn rijke historie van de Stage SC niet vaak voorgekomen volgens mij...
Niet in onze tijd neequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dat is in mijn rijke historie van de Stage SC niet vaak voorgekomen volgens mij...
Succesquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Tamashii het volgende:
Heb morgen mijn eerste supervisie bijeenkomst. Ben wel nieuwschierig.
[quote](i) Top 20 in de StageSC-reeks op 13-12-2010 (i)quote:
Ik kan ook wat doen, maar ik klaag er niet echt over, dus ik heb geen reden om dat te doen. Ik kan wel geforceerd steeds met een onderwerp beginnen, maar dat vind ik zelf irritant als ik het te vaak doe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Volgens mij doe ik redelijk mn best ik ga niet spammen ofzo... Jullie kunnen ook wel wat doen...
Als je vermist wordt, hoe kan je dan uiteindelijk schoenen kopen als je maat 45 krijgt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb zojuist het beste idee in jaren bedacht. Luister!
Ik ga de K2 beklimmen, ik raak vermist, m'n tenen vriezen eraf, HOP maat 45
Omdat ik na 3 dagen word gevonden! Ik geef m'n locatie door voor ik wegga!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je vermist wordt, hoe kan je dan uiteindelijk schoenen kopen als je maat 45 krijgt?
Oh, dan is het goed. Succes ermee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik na 3 dagen word gevonden! Ik geef m'n locatie door voor ik wegga!
Damn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L.![]()
Hier is het bijna half 11.
De eerste dag wel inderdaad, maar toen hadden we zelf 9 uur tijdsverschil (Sydney) met Nederland. Morgen weer terug naar het koude Nederland.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Damn.![]()
Had je trouwens een jet-lag toen je daar bij de eerste dag kwam?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb zojuist het beste idee in jaren bedacht. Luister!
Ik ga de K2 beklimmen, ik raak vermist, m'n tenen vriezen eraf, HOP maat 45
Dat is de makkelijke manier. Geen uitdagingquote:
Dan doe je het met een nagelvijltjequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is de makkelijke manier. Geen uitdaging
Of met papercuts!quote:
SHUT THE FUCK UP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik had Art Décot in eerste instantiequote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weer een geweldige reclame van VW!
Dankjewel L.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Post van school, zwart op wit: ik ben geslaagd![]()
![]()
Diploma ophalen: maart.
FELI!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Serieus? Dat zou wel awesome zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
FELI!![]()
![]()
![]()
gewoon emailtje sturen dat je hem eerder nodig hebt! heb ik ook gedaan werkt perfect!
Idd, ik stuurde begin dit jaar ook een mail naar InHolland dat ik m'n Werktuigbouw diploma nog niet had en een week later lag hij in de busquote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
FELI!![]()
![]()
![]()
gewoon emailtje sturen dat je hem eerder nodig hebt! heb ik ook gedaan werkt perfect!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dien!quote:
De rest niet dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:41 schreef The_Dean het volgende:
Het is hier fantastisch. Het weer wel in ieder geval
Beetje gefrustreerd over het personeelsbeleid hier op het werkquote:
Deanquote:
Dat is gewoon humor.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Duh, dat komt omdat je hier woont
Vibrator en glijmiddel in Fries kerstpakket![]()
Rare Friezen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Stoere actie van die directeur![]()
ThanksMe happy
En school gemaild of ik m'n diploma eerder kan ophalen
Eerst maar weer een paar jaartjes sparen, denk ik.quote:
Stuur je dan wat naar mij door? Ga ik ook. Verdulleme wat koud hier zegquote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst maar weer een paar jaartjes sparen, denk ik.![]()
Of de staatsloterij moet even een handje helpen.
Ga je dan mee emigreren naar Australië?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stuur je dan wat naar mij door? Ga ik ook. Verdulleme wat koud hier zeg
Is goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je dan mee emigreren naar Australië?
Emigreren niet, maar een tijdje op vakantie lijkt me wel watquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je dan mee emigreren naar Australië?
een halfjaartje of zo.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Emigreren niet, maar een tijdje op vakantie lijkt me wel wat
Even m'n tante opzoeken ofzo.
Ja, had ik het vandaag nog over met iemand. Als het slecht weer wordt hier, ga ik weg en zodra het weer hier wat beter begint te worden kom ik weer terug. Alleen toen zei ze: 'je weet dat je dan 10 van de 12 maanden weg bent he?'quote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een halfjaartje of zo.Totdat het slechte weer Nederland weer uit is.
Mooi dan toch.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, had ik het vandaag nog over met iemand. Als het slecht weer wordt hier, ga ik weg en zodra het weer hier wat beter begint te worden kom ik weer terug. Alleen toen zei ze: 'je weet dat je dan 10 van de 12 maanden weg bent he?'
Hmm schijnt niet te willenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik stuurde begin dit jaar ook een mail naar InHolland dat ik m'n Werktuigbouw diploma nog niet had en een week later lag hij in de bus
Lucquote:
He! Ben je alweer beter?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef L.no het volgende:
Oorgasmes krijgen van Houniets muziek.
Raar dat ik het liedje niet kan scrobbelen in last.fm.
Nog lang niet beter. Zal wat maandjes duren.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
He! Ben je alweer beter?
Tsja Last.FM ofzo werkt niet helemaal met mijn tracks, heb ik vaker gehoord. Ikzelf gebruik geen Last.FM
Ah dat is mooi klote. Heb je er geen med's voor dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nog lang niet beter. Zal wat maandjes duren.
De tags ofzo zijn niet volledig ingevuld. Ik kan het handmatig gaan doen, dus dat maakt niet uit.
Jup. Ik moet alleen bekijken of alles werkt en als het niet werkt, dan moeten alles verder bekijken. En dat proces duurt al lang. Daarnaast ga ik mijn lichaam trainen door te gaan sporten en oefeningen doen bij de fysio.. maar dat duurt ook in eeuwigheid voordat dat goed wordt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah dat is mooi klote. Heb je er geen med's voor dan?
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup. Ik moet alleen bekijken of alles werkt en als het niet werkt, dan moeten alles verder bekijken. En dat proces duurt al lang. Daarnaast ga ik mijn lichaam trainen door te gaan sporten en oefeningen doen bij de fysio.. maar dat duurt ook in eeuwigheid voordat dat goed wordt.
Achja. ^^
Vast wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Houniet het volgende:
[..]Bummer zeg. Maar het gaat vast goedkomen
.
Jaquote:
Ik heb nu:quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:44 schreef L.no het volgende:
Nee, ik heb daar geen last van, maar ik heb nog de beta versie. Even checken dus.
quote:Versie
11.00
Bouwnummer
1156
Ja, je hebt de nieuwste volgens mij. Ik heb hem net gedownload en dit is de eerste post hiermee, dus ik kijk wel eventjes of hij vast gaat zitten. Kan je je herinneren wat je toen aan het doen was achter je pc en waar je surfte?quote:
Ik starte net opquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, je hebt de nieuwste volgens mij. Ik heb hem net gedownload en dit is de eerste post hiermee, dus ik kijk wel eventjes of hij vast gaat zitten. Kan je je herinneren wat je toen aan het doen was achter je pc en waar je surfte?
Wtf.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik starte net opging ie de nieuwe versie binnenhalen en opstarten en toen hing ie al. En ik kom net thuis, haal mn laptop uit slaapstand en hij is weer vastgelopen
quote:Dear All,
for those still interested in possible cause for high cpu consumption of opera 9.64: I was having the same problem, under very weird conditions. I am using HP laptop, at home and in office. At home, everything is fine, Opera requires only half of what firefox needs on RAM. There is no memory leak, you can have 15 tabs opened for some hours and opera minimized, restoring opera is no problem, reaction time is fast. Now in the office, for no obvious reason, cpu usage is constantly at 50%, ram usage constantly increases til 300MB, without doing anything, just open opera with about:blank.
After trying profile reset instructed here
http://www.opera.com/download/?os=windows&ver=9.64&local=y
and even after delete the whole profile and let opera creating complete new one, the problem still exists.
But finally, I found out what could be the reason: In the office I am using automatic proxy configuration script. This was automatically taken by opera (I guesss from IE setting) when start opera the first time. If the proxy script is removed from opera network setting, cpu usage goes to normal level, everything is smooth again. Instead of using proxy script, I have now to pick only one proxy address out of it and manually insert this in opera network setting. Hopefully normal cpu usage will remain low. We never know, what would happen tomorrow. And hopefully this thread will be read by opera developers, it is very inconvenient not able to use proxy script and since IE and firefox are working fine with proxy script, it is a matter of course for todays modern browser to have this capability.
Thanks for your attention
cheers
Ik zal vanmiddag ff kijken, nu even aan school werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf.Misschien iets fouts tijdens de installatie, maar ik betwijfel het.
http://my.cn.opera.com/community/forums/topic.dml?id=267764
He bik net gelezen. Het is wel van vorig jaar, maar misschien kan het nu ook helpen.
Vooral dit stukje;
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef The_Dean het volgende:
Reks in zijn jonge jaren.
[ afbeelding ]
Dat was ik sowieso niet van plan, maar de sneeuw is gewoon wit hier.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef The_Dean het volgende:
Reks in zijn jonge jaren.
[ afbeelding ]
Is nog onderweg naar je.quote:
Bring it onquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is nog onderweg naar je.
Hier schijnt gelukkig weer de zon
Lekker, zelfde werk nog? of ondertussen alweer ander werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef The_Dean het volgende:
Goed hoor![]()
Over een half uurtje weg, naar mijn werk. Eerst een kerstlunch en dan nog heel even werken en heb ik weekend
quote:
Hangt er vanaf welke je bedoeldquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lekker, zelfde werk nog? of ondertussen alweer ander werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |