oei oei oei...! Waar loop je stage dan?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wachten op half 4(eigenlijk 4 uur maar ik ga er altijd eerder vandoor
)
VMBO als ICTerquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oei oei oei...! Waar loop je stage dan?!
kerstvakantie...! luilakken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu nog 3 weken en dan kerstvakantie, daarna nog 3 weken en klaar met stage
nou je zou dat inderdaad alleen al kunnen doen om diegenen te steunen die gewoon doorwerken...!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft dat met lui te maken? Moet ik 2 weken elke dag inbreken op school en niks doen?
Waar?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga morgen echt beginnen met stage.
Dien!quote:
Ja hoor, alleen een lange dag achter de rugquote:
Of je een goede bak koffie kan zetten en hoe snelquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DjRex89 het volgende:
Even een vraagje voor de die hards hier
Ik moet vrijdag op gesprek bij een bedrijf voor mn afstudeerstage. Heb via mail contact gehad en na het sturen van mn cijferlijst en CV hebben ze me uitgenodigd voor een informatief gesprek. Hier is 1 uur voor ingepland maar dat leek mij nogal veel of is dat zo voorbij?
Wat kan ik eigenlijk verwachten naast de standaard:
- Waarom ben jij degene die we zoeken?
- Waarom dit bedrijf?
- Wat over jezelf vertellen?
- Ervaringen met andere bedrijven etc
Hoe bedoel je? Ik heb via de mail contact gehad over enkele opdrachten die mij wel leuk leken maar de beschrijving daarvan was minimaal. Volgens mij willen ze dit tijdens het gesprek toelichten dus dan kan ik daar toch niks over zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk ook de vragen, wat is je project? wat is je onderzoek?
Ach mijn sollicitatiegesprek voor mijn afstuderen was nou niet zo heel lang, en de vragen kwamen meer van mijn kant..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb via de mail contact gehad over enkele opdrachten die mij wel leuk leken maar de beschrijving daarvan was minimaal. Volgens mij willen ze dit tijdens het gesprek toelichten dus dan kan ik daar toch niks over zeggen?
Mijn afstudeerstagegesprek was exact 't zelfde :pquote:Op woensdag 8 december 2010 09:27 schreef IccceeeCold het volgende:
Mijn stage gesprek was echt een lachertje. Binnen 5 minuten stond ik aangenomen en wel weer buiten. Maybe dat afstudeer stage anders is.
Datastickquote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef IccceeeCold het volgende:
Zit op een vaste pc, weinig zin om torrents te downloaden
Bijnaquote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef Yesse het volgende:
Ik word gek van al die stomme termen, intersubjectiviteit, falsifieerbaar, validiteit.. Blegh is het al kerstvakantie?
qftquote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef IccceeeCold het volgende:
nog maar 3 weekjes, dan een lekker weekje vrij
Nog 1 volle week en dan vakantiequote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef IccceeeCold het volgende:
nog maar 3 weekjes, dan een lekker weekje vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |