Want?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar op langer termijn zal het aantal wietrokers indammen, dat is mijn doel.
Ik heb op hem gestemd.quote:
Hij mist wel wat testosteron.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb op hem gestemd.
Wat ik me al een tijdje afvraag, eigenlijk vind ik dat niet belangrijk, is of hij homo is.
Nee, hij is MOslimquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb op hem gestemd.
Wat ik me al een tijdje afvraag, eigenlijk vind ik dat niet belangrijk, is of hij homo is.
Slecht.quote:
Hahahahaha. Wat ben je toch schattig. Drugs zijn niet uit te bannen. Amerika's cellen zitten vol wietgebruikers, en nog hebben ze meer gebruikers dan Nederland.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar op langer termijn zal het aantal wietrokers indammen, dat is mijn doel.
Van leven ga je dood! En doodgaan is slecht, ergo leven is slecht!quote:
Heerlijk op z'n tijd.quote:
Het kan wel, als je het meer heel strikt handaaft, en als je naar Andre hebt geluisterd dan weet je dat niets doen al helemaal geen zin heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hahahahaha. Wat ben je toch schattig. Drugs zijn niet uit te bannen. Amerika's cellen zitten vol wietgebruikers, en nog hebben ze meer gebruikers dan Nederland.
[..]
Van leven ga je dood! En doodgaan is slecht, ergo leven is slecht!Iedereen verplicht zelfmoord plegen dus?
Kan maar dat moeten we verbieden.quote:
Ik wacht nu op het argument dat twee glaasjes wijn per dag gezond is.quote:
Rokenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wacht nu op het argument dat twee glaasjes wijn per dag gezond is.
En 5 flessen bier?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wacht nu op het argument dat twee glaasjes wijn per dag gezond is.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan maar dat moeten we verbieden.
Ik rook geen wiet.quote:
Alcohol is niet goed voor je, maar in kleine hoeveelheden is het ook niet erg slecht. Het zelfde geld voor verschillende soorten softdrugs.quote:
Nee, maar het is gewoon slecht. Simpel zat, we moeten ervan af.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dat is duidelijk...dus daarom moeten we het verbieden?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alcohol is niet goed voor je, maar in kleine hoeveelheden is het ook niet erg slecht. Het zelfde geld voor verschillende soorten softdrugs.
Alcohol en Tabak zijn misschien nog wel slechter dus verbieden we ook maar gelijk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon slecht. Simpel zat, we moeten ervan af.
Lijkt me altijd een goede stap, hoezo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil 12 kilo afvallen begin maar eens met de alcohol te laten staan
Nee, dat is niet waar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Alcohol en Tabak zijn misschien nog wel slechter dus verbieden we ook maar gelijk?
Correctiequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Alcohol en Tabak zijn misschien nog wel slechter dus verbieden we ook maar gelijk?
slecht voor wie en waarom?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon slecht. Simpel zat, we moeten ervan af.
Ik weeg momenteel 91 en ben 1.82 lang. 1 jaar terug gestopt met roken, wederom last van mijn knie gekregen weg actief leven. Maar wel blijven eten, zo'n 24 sneetjes van 06.00 tot 13.00 ieder dag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijkt me altijd een goede stap, hoezo?
Nee, nog dezelfde.. Is weer gefixedquote:
Goed man ik ben ook bijna een jaar gestopt na 20 jaar flink door rokenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weeg momenteel 91 en ben 1.82 lang. 1 jaar terug gestopt met roken, wederom last van mijn knie gekregen weg actief leven. Maar wel blijven eten, zo'n 24 sneetjes van 06.00 tot 13.00 ieder dag.
Dan noem je je buik vaste een buikjequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weeg momenteel 91 en ben 1.82 lang. 1 jaar terug gestopt met roken, wederom last van mijn knie gekregen weg actief leven. Maar wel blijven eten, zo'n 24 sneetjes van 06.00 tot 13.00 ieder dag.
Hoiquote:
van maatje 32 naar maat 36quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan noem je je buik vaste een buikjeIk denk dat ik 7 sneetjes eet over een hele dag met de zelfde lengte. (1.82 m)
[..]
Hoi
Geen moeite mee gaat prima zonder sigaret, alleen in het begin was de lay's de ultieme vervangerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed man ik ben ook bijna een jaar gestopt na 20 jaar flink door rokenmaar idd als je niet kan bewegen gaat het hard
Vast wel.. Misschien geen orthodoxequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Joden zijn op zich best raar. Heb trouwens ook nog nooit een jood gesproken..
Dat stuk over Joodse familie vlucht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11809346
interessant
Yup, en nu over abortus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat stuk over Joodse familie vlucht?
Denk het wel..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat stuk over Joodse familie vlucht?
Maar sowieso heb ik geen idee wat precies't joodse leer inhoud.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast wel.. Misschien geen orthodoxe
Yup bij mij nu ook de eerste 3 maanden was wel een beetje lastig maar nu niet meer...gek genoeg heb ik geen vervanging met voedsel gehad ofzo. Was wel wennen om alle dingen nu te doen waar je normaal een sigaret bij associeerde maar dat is nu ook wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen moeite mee gaat prima zonder sigaret, alleen in het begin was de lay's de ultieme vervanger
zoals achter de computer, geen asbak meer maar een bak mandarijnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup bij mij nu ook de eerste 3 maanden was wel een beetje lastig maar nu niet meer...gek genoeg heb ik geen vervanging met voedsel gehad ofzo. Was wel wennen om alle dingen nu te doen waar je normaal een sigaret bij associeerde maar dat is nu ook weg
ze blowen veelquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar sowieso heb ik geen idee wat precies't joodse leer inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |