Zo moet je dat ook niet aanpakken. Je moet op jonge leeftijd een Feyenoord-shirt geven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef betyar het volgende:
Ha mijn zoontje had de keus tussen een pyjama van Feyenoord aan of van Ajax, mag jij raden welke hij aan wilde.
13 procent. Het geld is gewoon eenmaal hard nodig. Asfalt over belastingverlaging bijv.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij betaalt liever 15% meer als je naar een concert of festival gaat?
Ja, jammer.quote:
Tsja het zat er in, van Elsevier: Senatoren VVD en CDA: Regeerakkoord 'te populistisch'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
13 procent. Het geld is gewoon eenmaal hard nodig. Asfalt over belastingverlaging bijv.
Ik betaal liever helemaal niets, maar ik vind het wel gek dat het ene consumptieartikel 6% is en het andere 19%. Liever zie ik dan ook gelijktrekking, want het riekt in dit geval naar -is het natuurlijk ook-: 'het moet percentage x zijn, want wij vinden het zo nodig'. Geen objectief idee, maar slechts een persoonlijke wens, waarvoor de overheid gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij betaalt liever 15% meer als je naar een concert of festival gaat?
Zal wel meevallen. Trouwens de eerste kamer gaat toch niet over politieke beslissingen? Dit is toch echt een politieke beslissing.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja het zat er in, van Elsevier: Senatoren VVD en CDA: Regeerakkoord 'te populistisch'.
Er zal nog wel meer afgeschoten worden
De taak van de Eerste Kamer is om wetten aangenomen door de Tweede Kamer te beoordelen en vervolgens aan te nemen of af te wijzen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Trouwens de eerste kamer gaat toch niet over politieke beslissingen? Dit is toch echt een politieke beslissing.
Als dat zo zou zijn dan zou men er verstandig aan doen om nu de handdoek in de ring te gooien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De taak van de Eerste Kamer is om wetten aangenomen door de Tweede Kamer te beoordelen en vervolgens aan te nemen of af te wijzen.
Maar zoals uit het artikel van Elsevier al blijkt is de steun in de Senaat voor dit populistische regeerakkoord ver te zoeken. Zelfs al mochten VVD, CDA en PVV een meerderheid krijgen in juni.
Dat vind ik ook, hoe eerder dit kabinet opstapt hoe beter voor ons land.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou men er verstandig aan doen om nu de handdoek in de ring te gooien.
Dit kabinet is van fundamenteel belang. Het liefst zou ik de billen van wilders rutte en verhagen vastlijmen voor 20 jaar lang aan het pluche.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hoe eerder dit kabinet opstapt hoe beter voor ons land.
Wat bedoel je?quote:
Ach, ik wil hem niet verlinken dus post ik zijn ook nietquote:
Oké, ik sta daar achterquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik wil hem niet verlinken dus post ik zijn ook niet
Wat een onder de gordel opmerking.quote:
Jeanine Hennis- Plasschaert, kamerlid van de VVD.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef betyar het volgende:
Wie was die vrouw die net haar betoog hield?
Dat is goed Henk. Doe de groeten aan Ingrid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga Remlof in vervolg ome Henk noemen.
Is goed, als jij weer de groeten doet aan je vriend Henk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is goed Henk. Doe de groeten aan Ingrid.
Rare vrouw, meer een D66'er.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Jeanine Hennis- Plasschaert, kamerlid van de VVD.
Nee hoor, ze is een VVD'er. Toevallig heeft ze ook wat zinnigs te melden, dit in tegenstelling tot sommige van haar partijgenoten.quote:
Hoe kan je nu zo iets zeggen? Het gaat om harde knaken en de eer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd die er niet toedoet. Toe doet. Toedoen. Whatever.
Heb liever de teefjes en de van balens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is een VVD'er. Toevallig heeft ze ook wat zinnigs te melden, dit in tegenstelling tot sommige van haar partijgenoten.
echt he, de jij bak was echt slecht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat is Hero weer slecht in het debat
ff kiekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat is Hero weer slecht in het debat
Dat wordt vast weer een nieuw deel in de youtube reeks "Een onvervalst PVV geluid"
Die zijn best goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Dat wordt vast weer een nieuw deel in de youtube reeks "Een onvervalst PVV geluid"
legerquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb Hero gemist, wat was zijn standpunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dom, zoals gewoonlijk. Hij denkt dat als je de coffeeshops sluit je van de drugscriminaliteit af bentquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Gelukkig, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dom, zoals gewoonlijk. Hij denkt dat als je de coffeeshops sluit je van de drugscriminaliteit af bent
Legaliseren van Drugssszz iszzzss onzzsin....hij had een biertje teveel opquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Als je de coffeeshops sluit geef je de handel in softdrugs helemaal aan de criminaliteit en heb je er helemaal geen vat meer op. Snap je dat echt niet?quote:
Jawel, maar op langer termijn zal het aantal wietrokers indammen, dat is mijn doel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de coffeeshops sluit geef je de handel in softdrugs helemaal aan de criminaliteit en heb je er helemaal geen vat meer op. Snap je dat echt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |