Jeanine Hennis- Plasschaert, kamerlid van de VVD.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef betyar het volgende:
Wie was die vrouw die net haar betoog hield?
Dat is goed Henk. Doe de groeten aan Ingrid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga Remlof in vervolg ome Henk noemen.
Is goed, als jij weer de groeten doet aan je vriend Henk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is goed Henk. Doe de groeten aan Ingrid.
Rare vrouw, meer een D66'er.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Jeanine Hennis- Plasschaert, kamerlid van de VVD.
Nee hoor, ze is een VVD'er. Toevallig heeft ze ook wat zinnigs te melden, dit in tegenstelling tot sommige van haar partijgenoten.quote:
Hoe kan je nu zo iets zeggen? Het gaat om harde knaken en de eer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd die er niet toedoet. Toe doet. Toedoen. Whatever.
Heb liever de teefjes en de van balens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is een VVD'er. Toevallig heeft ze ook wat zinnigs te melden, dit in tegenstelling tot sommige van haar partijgenoten.
echt he, de jij bak was echt slecht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat is Hero weer slecht in het debat
ff kiekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Zomg, wat is Hero weer slecht in het debat
Dat wordt vast weer een nieuw deel in de youtube reeks "Een onvervalst PVV geluid"
Die zijn best goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Dat wordt vast weer een nieuw deel in de youtube reeks "Een onvervalst PVV geluid"
legerquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb Hero gemist, wat was zijn standpunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dom, zoals gewoonlijk. Hij denkt dat als je de coffeeshops sluit je van de drugscriminaliteit af bentquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Gelukkig, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dom, zoals gewoonlijk. Hij denkt dat als je de coffeeshops sluit je van de drugscriminaliteit af bent
Legaliseren van Drugssszz iszzzss onzzsin....hij had een biertje teveel opquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Als je de coffeeshops sluit geef je de handel in softdrugs helemaal aan de criminaliteit en heb je er helemaal geen vat meer op. Snap je dat echt niet?quote:
Jawel, maar op langer termijn zal het aantal wietrokers indammen, dat is mijn doel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de coffeeshops sluit geef je de handel in softdrugs helemaal aan de criminaliteit en heb je er helemaal geen vat meer op. Snap je dat echt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |