quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Juist niet; Rene is ook een ware intellectueel. Iemand die de nutteloosheid van het leven enigszins inziet en geen verwachtingen koestert, maar met een glimlach door het leven gaat omdat alles toch volkomen belachelijk is.
Ontslag van Jol zal wel meegespeeld hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Zeer goeie kijkcijfers, het verschil met studio voetbal is nog zelden zo klein geweest
20 VOETBAL INTERNATIONAL 674.000
En Genee dan? Of hij dit al aangetoond met zijn afgeronde rechtenstudie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Derksen is meer de sociaal-maatschappelijke betrokkene die zo nu en dan ook zijn mening ventileert over wat er allemaal in de samenleving gebeurt, terwijl Rene - ik zou hem haast Descartes willen noemen - het allemaal vanuit zijn bank in zijn woonkamer gadeslaat en tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.
Ik vond het wel komisch hoe Johan z'n bril dit keer afdeed; heel langzaamquote:
Het publiek was dit keer wel erg melig... zat Jensen er soms met een bord "Lachen!" ofzo?quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
en dat publiek meeklappen alsof ze bij op volle toeren zitten!
Op de 1 of andere manier lijkt dit me dan weer erg matig te worden, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)lumnist-VI-Radio.htm
Gijp gaat schrijven voor VI.
Manolev schijnt de ghostwriter van Gijp te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Veerboot het volgende:
Zou hij ze zelf schrijven of a lá Cruijff een Jaap de Groot hebben?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het wel komisch hoe Johan z'n bril dit keer afdeed; heel langzaam.
[ afbeelding ]
Net een Sinterklaas-look.
wtf!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt Frank Snoeks op een vader van Wilfred Genee
Vind je niet dan?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/654321/frank-snoeks-vader-van-wilfred-genee.html ?
pics?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt Frank Snoeks op een vader van Wilfred Genee
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze eigenlijk door in de winterstop?
pberends kan erg goed FP nieuws makenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/654321/frank-snoeks-vader-van-wilfred-genee.html ?
Nog even en Genee gaat z'n grote hobby uitoefenen op die nummersquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Welk nummer uit het repertoire van Gijpie, dat louter uit kwaliteitsmuziek bestaat, krijgen we vandaag te horen?
Vorige week vrijdag:
Afgelopen maandag:
Ik hoop het eigenlijk niet, als ze de kwaliteit willen behouden zouden ze gewoon een tijdje van de buis af moeten.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze eigenlijk door in de winterstop?
"Geef me hoop Jomanda" natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Welk nummer uit het repertoire van Gijpie, dat louter uit kwaliteitsmuziek bestaat, krijgen we vandaag te horen?
Vorige week vrijdag:
Afgelopen maandag:
Kijkquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
pberends kan erg goed FP nieuws maken
Maar Doordekken was vorig jaar toch wel erg gezellig rond kerstmis. Johan bij een kerstboom met kersttrui aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet, als ze de kwaliteit willen behouden zouden ze gewoon een tijdje van de buis af moeten.
Ik blijf het een bizar idee vinden dat die vadsige houthakker zaalvoetbalt / gezaalvoetbald heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef andre347 het volgende:
Kees Jansma vind ik nou niet echt een leuke gast. Wordt het weer Nederlands Elftal gezeik over het WK
waar heb je dat gelezen? Heb je een linkje toevallig?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik lees net dat Studio voetbal is voortgekomen uit het succes van Voetbal Inside. Het is toch een schande dat Van Gelder daar niet wat meer respect voor kan tonen!
Dit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Kernkraft het volgende:
die jakhals verdient het niet om in de OP te staan
http://nl.wikipedia.org/wiki/RTL_Voetbal_Insitequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
waar heb je dat gelezen? Heb je een linkje toevallig?
Wat is er sinds maandag nog meer gebeurd qua voetbal?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Hajko het volgende:
Als ze vandaag weer over Ajax gaan zeiken donderen ze maar op
quote:
Alleen intro en outro is hetzelfdequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dat bandje er nou serieus elke keer? Dat wordt je toch ook simpel van om steeds hetzelfde riedeltje te moeten spelen.
Volgens mij is die gast ook simpel dus dat past perfect.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dat bandje er nou serieus elke keer? Dat wordt je toch ook simpel van om steeds hetzelfde riedeltje te moeten spelen.
Dat zijn allemaal voetballiefhebbers dus ze kunnen betaald bij VI zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hehe dat klopt. Proost ja!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef frensje het volgende:
[..]
heerlijk begin van je weekend
*proost
Zeker, maar bij SV wordt dit ook altijd afgekraaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ze 3 minuten gedaan...valt toch prima mee?
Vind ik ook. De rest van het pak past er alleen niet zo bijquote:
ja die neemt zichzelf te serieusquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Jansma kan ook echt niks hebben.. vervelend persoon vind ik.
Ook op de maandagavond, woensdagavond en donderdagavond is dit een prima programma.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een fijn programma blijft dit toch zo op de vrijdagavond.
Hij blijft het maar proberen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Genee probeert een Cock-grap te maken, maar hij is niet helemaal gelukt
wat wil je dan antwoorden op zo'n vraag?quote:
Die ellende is alleen op maandag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik heb Matthijs nog niet gezien! Die zal ons toch wel gaan verblijden met z'n financiële diepte- analyses en andere open deuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |