quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Juist niet; Rene is ook een ware intellectueel. Iemand die de nutteloosheid van het leven enigszins inziet en geen verwachtingen koestert, maar met een glimlach door het leven gaat omdat alles toch volkomen belachelijk is.
Ontslag van Jol zal wel meegespeeld hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Zeer goeie kijkcijfers, het verschil met studio voetbal is nog zelden zo klein geweest
20 VOETBAL INTERNATIONAL 674.000
En Genee dan? Of hij dit al aangetoond met zijn afgeronde rechtenstudie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Derksen is meer de sociaal-maatschappelijke betrokkene die zo nu en dan ook zijn mening ventileert over wat er allemaal in de samenleving gebeurt, terwijl Rene - ik zou hem haast Descartes willen noemen - het allemaal vanuit zijn bank in zijn woonkamer gadeslaat en tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.
Ik vond het wel komisch hoe Johan z'n bril dit keer afdeed; heel langzaamquote:
Het publiek was dit keer wel erg melig... zat Jensen er soms met een bord "Lachen!" ofzo?quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
en dat publiek meeklappen alsof ze bij op volle toeren zitten!
Op de 1 of andere manier lijkt dit me dan weer erg matig te worden, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)lumnist-VI-Radio.htm
Gijp gaat schrijven voor VI.
Manolev schijnt de ghostwriter van Gijp te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Veerboot het volgende:
Zou hij ze zelf schrijven of a lá Cruijff een Jaap de Groot hebben?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het wel komisch hoe Johan z'n bril dit keer afdeed; heel langzaam.
[ afbeelding ]
Net een Sinterklaas-look.
wtf!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt Frank Snoeks op een vader van Wilfred Genee
Vind je niet dan?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/654321/frank-snoeks-vader-van-wilfred-genee.html ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |